31 مدل کت و شلوار شیک، مخصوص عروس خانم‌ها

31 مدل کت و شلوار شیک، مخصوص عروس خانم‌ها

03 آبان 1399

در سال 1971 در یک بعد از ظهر زیبا در جنوب فرانسه، بیانکا جگر به عاقد برای ازدواج با مایک جگر بله گفت. عروسی‌های تاریخی در داخل کلیسای سنت آن برگزار می‌شد و اگرچه لیست مهمانان افراد افسانه‌‌ای مانند اریک کلپتون و پل مک کارتنی را به رخ می‌کشید اما چیزی که حقیقتاً توجه همه را به خود جلب کرده بود، لباس به یاد ماندنی بیانکا بود. او به جای انتخاب پیراهنی سنتی، یک کت سفید زیبا پوشیده بود. او کت دکمه‌دار را بدون هیچ لباس دیگری زیر آن پوشیده و آن را با کلاهی کرمی و تور تزئین کرده بود. در یک چشم بهم زدن، عروس‌ها در سراسر دنیا به یک سوال جنجالی فکر می‌کردند: آیا باید برای مراسم عروسیم کت بپوشم؟ البته که هر نوع کت سفیدی نباید در روز عروسی شما پوشیده شود. می‌توانید کت را برای دیگر مراسم‌های قبل یا بعد از عروسی خود مانند حنابندان، پاتختی، جشن نامزدی یا حتی برای رفتن به ماه عسل خود در نظر داشته باشید. فرقی نمی‌کند که کت را برای کدام یک از مراسم‌های خود انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که در ادامه انتخاب‌های خاص و شیک بسیاری را خواهد دید.

کت و شلوار براق

این کت و شلوار براق و واقعاً شیک می‌تواند لباس عروسی ساده و دلربا برای شما باشد. آن را با گوشواره‌های تا روی شانه و درخشنده خود و جواهرات شخصی ظریف بپوشید.

کت و شلوار براق برای عروس

کت و شلوار توری

کت و شلوار سفید به معنی داشتن لباسی کسل کننده نیست. این کت و شلوار توری چشمگیر و زیبا از اَلکساندرا مک کوئین حرف ما را ثابت می‌کند.

کت و شلوار توری برای عروس

تاکسیدو جلو باز با شلوار

کت و شلواری سفید و کلاسیک انتخابی هوشمندانه برای عروس خانم‌هایی است که علاقه کمی به پیراهن عروس دارند. این کت و شلوار دارای چهارچوب و کلاسیک است اما حال و هوایی مدرن نیز دارد.

تاکسیدو جلو باز با شلوار برای عروس

کت بلند و شلوار کمربنددار

یکی از بهترین قسمت‌های کت و شلوار عروس این است که به راحتی می‌توان آن را برای مراسم‌های بعد از عروسی پوشید. این انتخاب شیک برای سال 2020 و حتی سال‌های بعد از آن نیز مناسب است.

کت بلند و شلوار کمربنددار برای عروس

کت با نیم تنه توری و شلوار فاق بلند

این کت و شلوار نیم تنه توردار و خانمانه، برای آن دسته از عروس خانم‌هایی مناسب است که به دنبال تزئین تور برای لباس عروس خود هستند. شما می‌توانید برای زیر آن از نیم تنه توردار یا تاپ ساتن براق استفاده کنید.

 کت با نیم تنه توری و شلوار فاق بلند برای عروس

تاکسیدو بلند با شلوار

اگر تنها یک زمان مناسب برای پوشیدن تاکسیدو وجود داشته باشد، قطعاً روز عروسی شما خواهد بود. این تاکسیدو خوش دوخت قطعاً همان ظاهری که به دنبالش بودید را به شما می‌دهد.

 تاکسیدو بلند با شلوار برای عروس

کت لنین بلند با شرتک فاق بلند

برای عروسی‌های که در تابستان برگزار می‌شود، این کت رنگ روشن و سبک که با شورتکی فاق بلند ست شده است، بی‌شک انتخابی فوق‌العاده برای عروسی در روزهای گرم خواهد بود. همچنین برای آن دسته از زوج‌هایی که مقاصد استوایی را برای ماه عسل انتخاب می‌کند، این لباس می‌تواند برای سفر آنها عالی باشد.

کت لنین بلند با شرتک فاق بلند برای عروس

کت کریستال کار شده و شلوار

چه کسی گفته است که کت و شلوار درخشندگی مانند پیراهن عروسی را ندارد؟ با این کت کریستال کار شده و شلوار سِت شده با آن در روزس عروسی خود بدرخشید.

کت کریستال کار شده و شلوار برای عروس

کت گشاد بلند با شلوار گشاد بلند

در حالی که کت و شلواری کلاسیک و چهارچوب‌دار می‌تواند فوق‌العاده باشد اما کت شلواری بلند و گشاد نیز می‌تواند به همان اندازه دلفریب باشد. برای زیبایی بیشتر آن را بدون هیچ چیزی زیر کت بپوشد.

کت گشاد بلند با شلوار گشاد بلند برای عروس

کت و شلوار کرپ خوش دوخت

ظاهری خاص را با پوشیدن کتی کلاسیک و چهارچوب‌دار و شلواری گشاد امتحان کنید. این دو لباس هر دو به زیبایی یکدیگر را متعادل می‌کنند.

 کت و شلوار کرپ خوش دوخت برای عروس

کت دکمه‌دار و شلوار راسته

کت عاجی رنگ که زیبایی خود را فریاد می‌زند، در ترکیب با این شلوار راسته کاملاً شیک به نظر می‌رسد. جهت داشتن ظاهری چشمگیر آن را با صندل‌های دارای پاشنه متوسط و پُر بپوشید.

 کت دکمه‌دار و شلوار راسته برای عروس

کت چپ و راستی و شلوار گشاد

آیا می‌خواهید لباسی کاملاً راحت بپوشید که در واقع پیژامه نباشد؟ این شما و این کت و شلوار عروس راحت!

کت چپ و راستی و شلوار گشاد برای عروس

کت پایین چین‌دار با دامن تنگ

بیانکا جگر را الگو خود قرار داده و کت خود را به جای شلوار با دامن بپوشید. این تقریباً ظاهری مانند کت و شلوار به شما خواهد داد، فقط می‌توانید کمی بیشت پاهای خود را به رخ دیگران بکشید.

کت پایین چین‌دار با دامن تنگ برای عروس

کت کرپ و شلوار گشاد

کت شلواری سفید و خوش دوخت می‌خواهید؟ پس این انتخاب برای شما مناسب خواهد بود.

کت کرپ و شلوار گشاد برای عروس

کت و شلوار کرمی

برای داشتن ظاهری شیک و مناسب جشن، این کت و شلوار عروس را با جواهرات کار شده با مرواید و کفش با پاشنه فلزی بپوشید.

 کت و شلوار کرمی برای عروس

کت و شلوار کار شده با تور

آستین‌های توری و همینطور تور کار شده پایین کت، این کت را انتخابی عالی برای عروس‌های مدرن کرده است. تحولی زیبا در دنیای کت و شلوارها!

کت و شلوار کار شده با تور برای عروس

کت و شلوار کرمی ساتن

برای داشتن کت و شلواری که به روشی درست نگاه‌ها را به سمت شما جلب کند، این کت و شلوار سِت را انتخاب کنید. این لباس را با پاشنه‌های طراحی شده بپوشید.

کت و شلوار کرمی ساتن برای عروس

کت چپ و راستی کمربنددار و شلوار کوتاه

به دنبال کت و شلوار عروسی باشید که با کمربند تزئین شده است. این لباس جزئیات خوش دوخت زیبایی دارد.

کت چپ و راستی کمربنددار و شلوار کوتاه برای عروس

کت و جلیقه به همراه شلوار گشاد

با پوشیدن این تاکسیدو گشاد و براق با یقه بزرگ و شلواری گشاد، ظاهری کاملاً منسجم و شیک برای روز عروسی خود داشته باشید.

کت و جلیقه به همراه شلوار گشاد برای عروس

کت و شلوار گلدار

راهی آسان برای متفاوت کردن کت و شلوار عروسی خود از دیگران، پیدا کردن لباسی است که طرح‌های ظریف داشته باشد. پارچه گلدار این کت و شلوار به  لباس شما جلوه و عمق می‌دهد و بی‌شک شما را در عکس‌ها چشمگیر خواهد کرد.

 کت و شلوار گلدار برای عروس

کت یقه دوبل و شلوار

ما عاشق این کت شیک یقه دوبل شدیم که دکمه‌ بستن آن در وسط قرار نمی‌گیرد و و یقه‌ای شل و افتاده دارد.

کت یقه دوبل و شلوار برای عروس

کت یقه دوبل با شلوار گشاد

اگر شما به دنبال کت و شلواری هستید که کمی بیشتر به مد و منحصر به فرد باشد، چرا یک کت گشاد را در نظر نمی‌گیرید؟ این نوع از کت‌ها چشمگیر و برای عروس‌های خوش اندام عالی هستند. بعلاوه، خیاط شما می‌تواند آن را با قیمتی مناسب برای اندام شما بدوزد.

کت یقه دوبل با شلوار گشاد برای عروس

کت آف شولدر و شلوار فیت

کت و شلوارها در استایل‌های متفاوت زیادی دیده می‌شوند، آنها حتماً نباید همیشه ترکیب همیشگی کت و شلوار شما را داشته باشند. برای مثال این کت آف شولدر را در نظر داشته باشید که کلاسیک و چهارچوب‌دار اما در عین حال خانمانه است. این کت و شلوار همان لباس عروس رویایی شما خواهد بود.

کت آف شولدر و شلوار فیت برای عروس

کت و شلوار منجوق دوزی شده

این کت و شلوار منجوق دوزی شده درخشان که از سر تا پا شما را چشمگیر می‌کند، راهی عالی برای پوشیدن کت و شلواری است که در عین مدرن بودن خانمانه و دلفریب باشد. بهترین قسمت در مورد لباس این است که تا سال‌ها بعد می‌توانید آن را برای مهمانی‌های دیگر نیز بپوشید.

 کت و شلوار منجوق دوزی شده برای عروس

کت تک ردیف دکمه کار شده با تور

اَلکساندر مک کوئین که با کت‌های زیبا خود شناخته می‌شود، می‌داند که چگونه یک کت را متناسب با بدن خانم‌ها طراحی کند و این کت تزئین شده با تور نیز استثنا نیست. کلاسیک اما خانمانه، این کت و شلوار انتخابی عالی برای طرفداران هر دو استایل است.

کت تک ردیف دکمه کار شده با تور برای عروس

کت و شلوار کار شده با پَر

هر چه پَر بیشتر، بهتر. این کت و شلوار خاص برای جایگاه رقص فوق‌العاده است.

کت و شلوار کار شده با پَر برای عروس

کت یقه دوبل بلند با شلوار کوتاه گشاد

با این کت و شلوار خوش دوخت عاجی رنگ که نمونه‌ای بارز از لباسی جالب و شیک است، همه چشم‌های به شما خیره خواهند شد.

 کت یقه دوبل بلند با شلوار کوتاه گشاد برای عروس

کت کرپ بدون یقه با شلوار

برای عروس خانم‌های مینیمالیست که لباس‌ها ساده و بدون چین می‌پسندند، این کت و شلوار کلاسیک بسیار مناسب خواهند بود. این کت به اندزاه کافی خاص است که آن در روز عروسی خود بپوشید و آنقدر غیررسمی است که روی شلوار جین پوشیده شود.

کت کرپ بدون یقه با شلوار برای عروس

کت کمر تنگ با شلوار گشاد

این کت کمر تنگی خاصی دارد که آن را بیشتر شبیه لباس عروس کرده است. شما می‌توانید با این لباس خوش گذرانده و آن را با رژلبی قرمز برای شاداب کردن استایل خود و کیف دستی کلاسیک بپوشید تا این کت و شلوار مدرن را کامل کنید.

 کت کمر تنگ با شلوار گشاد برای عروس

کت بلند و شلوار از ران راسته

مارینا موسکون از پارچه‌های بی‌نظیر برای طراحی‌های خود استفاده می‌کند و این کت و شلوار اثباتی برا آن است. این کت و شلوار کرمی به زیبایی روی بدن نشسته و لباسی رویایی برای قدم زدن در سالن عروسی شما خواهد بود.

 کت بلند و شلوار از ران راسته برای عروس

کت با یقه کار شده و شلوار

این یقه کار شده روی این کت زیبایی زنانه خاصی به آن می‌دهد. بعلاوه، اگر شما نگاهی دقیق به آن بیندازید، خواهید دید که به اندازه کافی کریستال‌ها شیشه‌ای براق روی آن کار شده است.

کت با یقه کار شده و شلوار برای عروس

بیشتر بخوانید: عروس خانم‌ها! با این کفش‌ها تا خاص شدن فاصله‌ای نیست

مطالب مرتبط