30 مدل لباس عروس نقره‌ای برای عروس‌های جسور

30 مدل لباس عروس نقره‌ای برای عروس‌های جسور

30 مرداد 1399

هنگامی که عروس سالن جشن قدم برمی‌دارد، هیچ چیز مانند درخشش لباس نمی‌تواند او را چشمگیر کند. برای عروسی که علاقه دارد که ظاهری جسورانه و نمایشی داشته باشد، سالن عروسی برای او مانند سالن کت واک خواهد بود، درخشندگی پیراهن نقره‌ای یکی از روش‌ها بسیار زیبا برای راه رفتن با اعتماد به نفس در سالن است. لباس عروس نقره‌ای در ترکیب با درخشنگی و صدای پاشنه‌های کفش انتخابی رویایی برای آن دسته از عروس خانم‌هایی است که به مد و فشن اهمیت می‌دهند، می‌خواهند خاص باشند و سرها را به سمت خودشان بچرخانند. فرقی نمی‌کند که شما به درخشندگی متالیک علاقه داشته باشید، براق بودن مروارید یا زرق و برق اکلیل، هیچ محدودیتی برای انتخاب‌های خود نخواهید داشت. به ما اعتماد کنید، این لباس‌های عروس آن زیبایی را که به دنبالش هستید را به شما می‌دهند. از دلربا و درخشان گرفته تا زیبا و جسورانه، ما 30 مدل لباس عروس را از میان درخشنده‌ترین گزینه‌ها انتخاب کردیم و شما هرگز دیگر دلتان نمی‌خواهد که حتی به لباس عروس‌های سفید نگاه کنید.

لباس عروس بالا تنه گلدار و دامن دو رنگ

این روزها همه عروس‌های به مد به دنبال پوشیدن این دامن‌های دو رنگ هستند. دامن این لباس که از دو لایه پارچه طوسی توری و پارچه جنس براق دوخته شده است، ما را به یاد آسمان پر از ستاره و درخشان شب می‌اندازد. فرقی نمی‌کند که سلیقه شما چه باشد، این مدل دامن لباس عروس می‌تواند برای عروس‌های ساده صاف و بدون چین و برای عروس‌های مدرن مانند عکس گشاد و چین‌دار باشد.

مدل لباس عروس چاک دار

لباس عروس با پارچه پر زرق و برق

بلندی این لباس عروس را می‌توانید به اندازه‌ای انتخاب کنید که تا روی زمین کشیده شود یا اینکه مدل بدون چاک و کوتاه آن را انتخاب کنید. پارچه آن که رشته‌های براق در آن کار شده است، درخشندگی بی‌نظیر به این لباس ساده داده است. ما عاشق چاک جلوی لباس، پشت باز آن و جزئیات کار شده روی پارچه هستیم.

مدل لباس عروس پولک دار

لباس عروس مریم گلی

لباس عروس مریم گلی با این جنس پارچه خاص بسیار تطبیق پذیر است. شما می‌توانید این لباس را به صورت نقره‌ای، اندامی و پشت باز یعنی همان مدل اصلی خود بپوشید یا آن را با یک دامن بلند و چین‌دار سِت کنید.

مدل لباس عروسپشت باز

لباس عروس مریم گلی با دامن بلند و چین‌دار

این مدل بالا تنه لباس عروس که پشت آن باز است و با دامن بلند چین‌دار سِت شده است، در ناحیه کمر بسیار دلربا و در پایین یعنی قسمت دامن آن مانند پرنسس‌ها است. لباس‌های عروس  جدا نیز مدرن و زیبا هستند.

مدل لباس عروس دامن بلند و چین‌دار

لباس عروس شنی

اندام زیبای خود را با این لباس عروس اندامی و چسبان که با پارچه جنس شنی دوخته شده است، به رخ دیگران بکشید. دامن آبشاری این لباس زیبا بلند است و در انتها به یک آستر نود می‌رسد اما قسمت مورد علاقه خود ما در این لباس بالا تنه آن است که گویی آن درخشندگی روی پوست کار شده و مانند گردنبند است.

مدل لباس عروس شنی

بالا تنه گلدار و دامن نیمه روشن

آیا شما شیفته ایده لباس تیره شده‌اید؟ دامن این لباس عروس که با یک پارچه تیره ضخیم در زیر و لایه رویی درخشان دوخته شده است، برای ما یادآورد آسمان صاف و درخشان شب است. این دامن چاکی در جلو دارد و می‌توانید دنباله آن را در دو اندازه بلند و متوسط انتخاب کنید.

مدل لباس عروس شاین دار

لباس عروس با پارچه نقره‌ای و براق

ما مطمئن هستیم، عروس‌ها مینیمالیست که عاشق سادگی هستند و همیشه آن را ترجیح می‌دهند، عاشق این مدل لباس عروس ساده خواهند شد. پارچه پر زرق و برق این لباس حالت رشته مانند درون خودش دارد و یقه جلو و پشت آن هفت باز است. ما عاشق این هستیم که می‌توان این لباس ساده را بدون جلب توجه اضافی پوشید. برای اینکه بتوانید با این لباس عروس یک تکه دو ظاهر متفاوت داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در طول مراسم رسمی یک دامن جدا روی لباس بپوشید که هنگام غیررسمی شدن مراسم بتوان آن را به راحتی در آورید تا ظاهر شما بلافاصله راحت و اسپرت‌تر شود.

مدل لباس عروس نقره‌ای براق

لباس عروس با دیزاین گلدار

این لباس عروس تیره گلدار، با گل‌های زیبا و نسبتاً بزرگ انتخاب آن دسته از عروس خانم‌هایی است که به دنبال لباس عروس توری گلدار با تغییرات مدرن در آن هستند. این لباس دارای پارچه ساتن روشن و براق در زیر است و پارچه رویی و گلدار آن رنگ‌های آبی، مشکی، نقره‌ای و خاکستری دارد و حریر است که این تضاد رنگ و پارچه روشن زیرین باعث می‌شود که جزئیات پارچه رویی به خوبی دیده شوند.

مدل لباس عروس گلدار

لباس عروس با بالا تنه تنگ و دامن چین‌دار

این لباس با بالا تنه کاملاً تنگ خود و دامن گرد چین دار حال و هوایی شاداب و جوان پسند به لباس عروس می‌دهد. این مدل لباس عروس آزاد و جالب به نظر می‌رسد و زیردامنی رنگ نود باعث شده تا قسمت پایین آن نیمه شفاف به نظر برسد.

مدل لباس عروس با دامن چین‌دار

لباس عروس آستین‌دار و شاین

این لباس همان دیزاینی را دارد که از رویای لباس عروس شاین و درخشنده الهام گرفته شده است. پارچه توری و سفید آن با تابش نور کم جان آخر روز، لباس را بیش ار پیش چشمگیر می‌کند. ما عاشق این لباس برای عکسبرداری پرتره از عروس هستیم. یقه هفت باز در جلو و پشت این لباس و پارچه براق و بدن نمای آن روی یک پارچه نود یا بادی سوت زنانه آن را کاملاً مدرن کرده است.

مدل لباس عروس آستین‌دار و شاین

لباس عروس با یقه هفت باز

با پوشیدن این لباس عروس حال و هوایی مانند شرکت کنندگان مراسم مت گالا را خواهید داشت! این لباس به دلیل داشتم یقه هفت بسیار باز انتخاب بسیار مناسبی برای این است که بتوانید جواهرات خود را به رخ دیگران بکشید. این لباس با درخشندگی پارچه، تزئینات برجسته لباس و مروارید‌های کار شده روی کمر لباس بیش از این نمی‌تواند معرکه باشد.

مدل لباس عروس یقه هفت

لباس عروس درخشنده و کوتاه

این لباس برای نیمه دوم جشن عروس شما مناسب است که جشن حالتی غیررسمی خواهد داشت، شما با این لباس به اندازه لباس عروس اصلی و رسمی خود چشمگیر خواهید بود. ما شیفته احساس راحتی شدیم که این لباس با آستین‌های گشاد و پارچه با تزئینات برجسته آن به ما می‌دهد. واقعاً رقصیدن تمام شب در این لباس فوق‌العاده خواهد بود.

مدل لباس عروس کوتاه

لباس عروس با پارچه ستاره‌دار

نیمی از جذابیت و چشمگیری زوج‌ها به دلیل مدل و پارچه زیبای لباس عروس است. ستاره‌های پخش شده روی لباس از دور بسیار تحسین برانگیز به نظر می‌رسند و پارچه زیر لباس از نزدیک به آن هاله نقره‌ای داده است. یقه پشت و جلوی لباس مدل هفت است که در پشت تا پایین ادامه دارد و به کمر و دامن لباس با پارچه طرح‌دار می‌رسد که به آن حالتی بسیار دلربا داده است.

مدل لباس عروس با پارچه ستاره‌دار

لباس عروس کیمونویی

این مدل لباس برای عروس‌های مدرن و به روز مناسب است، پشت این لباس باز است و پارچه توری روی آن به دلخواه شما قابل عوض کردن است. این مدل خاص از لباس‌های کیمونو الهام گرفته شده و یقه هفت آن در جلو و آستین‌های بلند و خاصش کاملاً نماینگر مدل کیمونو است.

مدل لباس عروس با آستین کیمونویی

لباس عروس درخشنده رنگین کمانی

ما عاشق این این لباس عروس شیک و درخشنده هستیم که می‌تواند لحظات چشمگیری را برای عروس رقم بزند. بسته به نوع نور روز، حالت رنگین کمانی لباس بر روی پولک‌های لباس نوسان خواهد داشت و ظاهر آن می‌تواند از نقره‌ای تا رنگین کمانی تغییر کند.

مدل لباس عروس نقره‌ایی

لباس عروس کریستالی و بدن نما

اگر به دنیال لباس عروسی هستید که هنگام راه رفتن در سالن همه سرها را با سمت شما بچرخاند، پس این مدل کریستالی و بدن نما مناسب شما است. این لباس که با استفاده از پارچه نازک و بدن نمای شامپاینی دوخته شده و مرواریدها و کریستال‌های زیبا روی آن کار شده است، حتی بعد از مراسم عروسی هم مورد استفاده شما خواهد بود.

مدل لباس عروس بدن نما

لباس عروس با گره تزئیتی

این مدل لباس برای عروس‌های خاص و مدرن مناسب است که عاشق رقصیدن هستند. پارچه این لباس با تزئینات دست دوز، آستین‌های پفکی و گره تزئینی جلوی آن، شما را برای برگزاری عروسی کاملاً رویایی روی کشتی آماده می‌کند. این لباس عروس با تزئینات دست دوز روی پارچه برای نیمه دوم عروسی که جشن حالتی غیررسمی پیدا می‌کند، مناسب است.

مدل لباس عروس کوتاه با گره تزئیتی

لباس عروس ملیح و هلویی

اگر شما به دنبال لباس عروسی ملیح و رمانتیک هستید، هیچ لباسی براس شما مناسب‌تر لباس عروس با هاله هلویی نیست. تزئینات این لباس با استفاده از مروارید و پولک‌های شامپاینی انجام شده و قسمت بالای دامن آن را کاملاً پوشش داده است، ما عاشق آن مرواریدهای پخش شده روی یقه هستیم که مانند گردنبد به نظر می‌رسند. ما هیچ وقت از این ترکیب مدرن که شامل پارچه نازک بدن نما روی پارچه نود است خسته نمی‌شویم.

مدل لباس عروس هلویی

لباس عروس آستین بلند و خنک

آیا لباس عروس‌ها با آستین بلند را دوست دارید اما نگران این هستید که گرمتان بشود؟ این آستین‌های حریر گشاد راحت و خنک هستند و به زیبایی با استفاده از مروارید‌های نقره‌ای و سفید تزئین شده‌اند. این لباس با دامن بلند گشاد، یقه مدل هفت و پشت باز آن که همه از جنس همان پارچه نازک هستنید، این لباس را انتخابی مناسب برای عروس خانم‌هایی می‌کند که می‌خواهند لباس عروسی با آستین و دامن بلند داشته باشند ولی در عین حال نیز گرمشان نشود. مو و میکاپ خود را با لباس‌ عروس‌های براق و نمایشی ساده نگهدارید تا لباس چشمگیری و درخشانی خود را نشان دهد.

مدل لباس عروس آستین بلند

لباس عروس درخشنده و ساده

شما با این لباس می‌توایدی بدون اینکه در استفاده از تزئینات مروارید و پولک زیاده‌روی کرده باشید، درخشنده و زیبا به نظر برسید. این لباس عروس با پارچه نیمه حریر و تزئینات کم از پولک نقره‌ای برای آن دسته از عروس‌هایی مناسب است که لباسی شیک و ساده می‌خواهند.

مدل لباس عروس یقه هفت

بیشتر بخوانید: خرید لباس عروس در زمان پاندمی: چیزهایی که باید بدانید

لباس عروس با تور روی سر

اگر شما عاشق لباس‌های با مدل نمایشی هستید، این مدل دقیقاً همان چیزی است که شما می‌خواهید. پارچه آن 100% ابریشم است و در هیچ لباسی به اندازه این لباس که پارچه‌ای با تزئینات دست دوزی شده و پیچیده دارد، احساس لاکچری بودن نخواهید کرد. بعلاوه یقه بسته و بلند و دم آستین‌های چین‌دار و کلوش آن به لباس شیکی خاص و نامتوازنی می‌دهد.

مدل لباس عروس با تور

لباس عروس آستین‌دار ماکسی

ما عاشق مدل بدون چین این لباس عروس چشمگیر نقره‌ای هستیم. بلندی این لباس تا پاشنه پا می‌رسد و دنباله‌ای زیبا و بلند دارد، همچنین تزئینات روی دامن آن بسیار خاص، منحصر به فرد و تحسین برانگیز است.

مدل لباس عروس آستین‌دار

لباس عروس با آستین بلند چسبان

از تزئینات کار شده روی لباس گرفته تا آستین‌ها بلند و چسبان آن، این لباس عروس زیبا و دلنشین با دامن چین‌دار خود زیبایی محض است. انتخاب پارچه زیرین برای این لباس حریر اختیاری است و دنباله‌ای شکوهمند تقریباً به طول 50 سانتی‌متر دارد.

مدل لباس عروس آستین بلند

لباس عروس بندی و ماکسی

مدل ساده با پارچه‌ها درخشنده و تزئینات مرواریدی با یکدیگر تاریخچه‌ای بلند دارند. اگر شما به دنبال لباس عروسی  چسبان و معقول هستید، این مدل ساده و شیک برای شما مناسب است. ما عاشق یقه باز و بالا تنه چسبان آن روی پوشت روشن هستیم.

مدل لباس عروس بندی

لباس عروس مدرن و اسپورت

آیا شما به دنبال ساده و اسپورت‌ترین لباس عروس می‌گردید؟ این پیراهن گشاد و راسته خاص با یقه بسته و آستین‌های بلند و چسبان که تا روی دستان شما می‌آید، به طور قطع شما را عروسی خاص می‌کند.

مدل لباس عروس مدرن

لباس عروس رومی

این لباس برای آن دسته از عروس‌هایی مناسب است که عاشق پارچه نقره‌ای و براق هستند. این مدل که یک طرف آن بدون آستین است، رقیبی جدی برای دیگر مدل‌ها به حساب می‌آید. بالا تنه جمع شده آن به دامنی گرد و گشاد ختم می‌شود که هنگام سِت شدن با با یک کمربند تنگ روی کمر چشمگیری خاصی خواهد داشت.

مدل لباس عروس رومی

لباس عروس مدل ماهی

این پیراهن براق بالا تنه‌ای نیمه گشاد، پارچه‌ای ساتن و دامن آن مدل ماهی دارد. ما عاشق مدل باز زیربغل آن هستینم که کمی از طرح دنده‌های شما را نمایش می‌گذارد.

مدل لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس چسبان و دلربا

هیچ لباس عروسی را پیدا نمی‌کنید که براق باشد و به این زیبایی اندام شما را نشان دهد. یقه هفت باز و پشت باز لباس حتی این مدل را دلرباتر هم می‌کند اما ما این گزینه لباس را دوست داریم که دامن آن قابل جدا شدن است و دست شما را برای انتخاب دامن با مدل‌های متفاوت را باز می‌گذارد.

مدل لباس عروس چسبان نقره‌ایی

لباس عروس مدل جامپسوت

این لباس عروس با مدل جامپسوت و براق برای عروس‌های غیرسنتی و مدرن مناسب است. بند دور کمر این لباس را به زیبایی اندازه شما می‌کند و مرواریدهای کار شده روی آن هنگام راه رفتن به زیبایی خواهند درخشید. مدل یقه بسیار باز و شلوار گشاد آن از مدل‌های دهه 70 الهام گرفته شده و به شما احساس راحتی و زیبایی می‌دهد.

مدل لباس عروس جامپسوت

لباس عروس با یقه هفت باریک

از خطوط مرتب و منظم آن گرفته تا تزئینات مروارید پیچیده روی لباس با دنباله بلند، این لباس را برای عروس‌های شیک و سنتی ایده‌ال کرده است. یقه هفت و باریک آن در جلو با ظاهر دکمه‌دار آن در پشت لباس همخوانی زیبایی دارد.

مدل لباس عروس با یقه هفت باریک

بیشتر بخوانید: 31 مدل کت و شلوار شیک، مخصوص عروس خانم‌ها

مطالب مرتبط