15 خالکوبی کوچک و معنادار برای زنان: ایده‌های کوچک برای خالکوبی

15 خالکوبی کوچک و معنادار برای زنان: ایده‌های کوچک برای خالکوبی

27 اردیبهشت 1401

خالکوبی می‌تواند بسیار ترسناک باشد، بسته به اینکه چه طرحی می‌خواهید و یا کجا می‌خواهید آن را انجام دهید. به همین دلیل است که انجام یک خالکوبی کوچک یک گزینه عالی است. یکی دیگر از مزایای انجام یک خالکوبی کوچک، توانایی پوشاندن آن است اگر در جایی کار می‌کنید که اجازه خالکوبی‌های بزرگ یا بسیار قابل مشاهده را نمی‌دهد. بعلاوه اگر تحمل درد بسیار پایینی دارید، انجام یک خالکوبی کوچک قطعاً به اندازه یک خالکوبی بزرگ درد ندارد. تنها مشکل این است که سعی کنید یک خالکوبی کوچک را پیدا کنید که دوست دارید، بنابراین این ایده‌ها را برای خالکوبی‌های کوچک زیبا بررسی کنید.


1. تتو کوچک Dreamcatcher برای دختران


خالکوبی کوچک Dreamcatcher برای دختران

Dreamcatcher ها یک طرح عالی برای خالکوبی کوچک هستند زیرا می‌توانید ایده‌های مختلفی را با آن‌ها انجام دهید. شما می‌توانید رنگ‌ها و سبک‌های مختلف را انتخاب کنید، هر آنچه که می‌خواهید.


2. تتوهای فضایی کوچک دخترانه


خالکوبی‌های فضایی کوچک دخترانه

خالکوبی‌های انگشتی در حال تبدیل شدن به مد روز هستند زیرا به راحتی پوشانده می‌شوند و راه خوبی برای ظریف نشان دادن شما هستند. این خالکوبی‌های مختلف با مضمون فضایی بسیار ساده هستند اما علیرغم اندازه و سبکشان می‌توانند معنای بسیار بیشتری داشته‌ باشند.


3. تتو کوچک تولد کوچک


خالکوبی تولد کوچک

اگر به دنبال یک خال کوبی کوچک هستید، این یک ایده‌ی جالب و عجیب است. خالکوبی کردن سال تولد خنده دار است و قطعا منحصر به فرد خواهد بود زیرا چه کسی حتی به آن فکر می‌کند؟

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام تتو | خودتان طراح تتوی خود باشید!


4. تتو کوچک موسیقی


خالکوبی کوچک موسیقی

اگر فردی هستید، به احتمال زیاد به موسیقی علاقه دارید این خالکوبی کوچک می‌تواند این را نشان دهد. خالکوبی کردن نت‌های موسیقی روی بدن شما می‌تواند برای یک معلم موسیقی، شخصی در یک گروه موسیقی که عاشق آن هستید؛ کاری عالی باشد. شما واقعاً می‌توانید هر نوع نت موسیقی را نیز خالکوبی کنید.


5. تتو پروانه کوچک


خالکوبی پروانه کوچک

کلیشه‌ای، اما هنوز یک خالکوبی کوچک خوب است. دختران از ابتدا خالکوبی پروانه را انجام داده‌اند، اما این باعث نمی‌شود که ایده خوبی نباشد. یک پروانه به عنوان یک خالکوبی کوچک می‌تواند راهی برای اضافه کردن رنگ به خالکوبی شما بدون اینکه زیاده روی کنید.


6. تتو صدف کوچک


خالکوبی صدف کوچک

 صادقانه می‌گویم، من هرگز چنین خالکوبی ندیده‌ام ولی آن را بسیار دوست دارم. خالکوبی صدف دریایی بسیار منحصر به فرد و راهی برای نشان دادن عشق خود به ساحل یا اقیانوس است.


7. تتو کمان کوچک


خالکوبی کمان کوچک

اگر به دنبال چیزی در این سبک هستید، خالکوبی پاپیون یک انتخاب زنانه و دخترانه است. شما واقعاً می‌توانید یک پاپیون را طوری خالکوبی کنید که شبیه هر چیزی که می‌خواهید باشد و در صورت تمایل رنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را نیز به آن اضافه کنید.


8. تتو دانه برف کوچک


خالکوبی دانه برف کوچک

شما نمی‌توانید منحصر به فردتر از خالکوبی دانه برف داشته‌ باشید. دانه‌های برف می‌توانند نماد چیزهای زیادی باشند مثلا اگر در زمستان به دنیا آمده‌اید یا اگر فقط به دنبال چیزی متفاوت هستید که واقعاً توجه زیادی را به خود جلب نکند این نیز گزینه‌ی خوبی است.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام سایه زدن تتو در ۳ مرحله


9. تتو فیل کوچک


خالکوبی فیل کوچک

خالکوبی فیل یک انتخاب شایان ستایش است به خصوص اگر حیوان مورد علاقه شما باشد. دیدن یک فیل کوچک زیبا است، زیرا آن‌ها حیوان بزرگی هستند و با توجه به کوچک بودن خالکوبی، ممکن است بدون نمایشگر بزرگ بسیار دقیق باشد.


10. تتو اثر پنجه کوچک


خالکوبی اثر پنجه کوچک

اگر به دنبال آن سبک هستید، در اینجا یک خالکوبی حیوان کوچک دیگر وجود دارد. این راهی برای نگه‌داشتن یاد حیوان خانگی خود و همچنین یک خال کوبی بسیار زیبا است.


11. تتو جمجمه کوچک


خالکوبی جمجمه کوچک

این یک خالکوبی سخت اما دخترانه است و شما با این طرح می‌توانید خلاقیت‌های دخترانه‌ی خود را پیاده کنید مثلا به جای چشم‌های جمجمه از دو قلب استفاده کنید این جزئیات کوچک به خالکوبی شما ظاهری زنانه‌تر می‌بخشد در حالی که همچنان شبیه یک آدم بدجنس به نظر می‌رسد.


12. تتو خانواده کوچک


خالکوبی خانواده کوچک

این خالکوبی یک راه عالی برای نشان دادن عشق شما به خانواده است. می‌توانید از امضای یکی از اعضای خانواده خود برای نشان دادن کلمه خانواده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آیا تاتو روش موثری برای پوشاندن ترک‌های پوستی است؟


13. تتو قلب کوچک


تتو قلب کوچک

این یکی دیگر از گزینه‌های کلیشه‌ای است، اما آن را کمتر از یک ایده‌ی زیبا نمی‌کند. انجام یک خال کوبی قلب کوچک صادقانه می‌تواند نماد هر چیزی باشد و حتی می‌توانید با اضافه کردن جوهر سفید تغییر کند تا کمی متفاوت به نظر برسد.


14. تتو تفنگ کوچک


تتو تفنگ کوچک

این خال کوبی یکی دیگر از گزینه‌های خشن است اگر می‌خواهید خالکوبی خفنی بزنید. زدن یک خالکوبی اسلحه کوچک باعث می‌شود کمی خطرناک‌تر به نظر برسید و می‌تواند نماد هر چیزی باشد که در ذهن دارید. اسلحه‌ها همچنین سلاح‌های بسیار ظریف و دقیقی هستند، بنابراین خالکوبی یکی از آن‌ها راهی عالی برای گنجاندن جزئیات زیادی در خالکوبی شما خواهد‌بود.


15. تتو صلیب کوچک


تتو صلیب کوچک

من بهترین و مسلماً خالکوبی شده‌ترین نماد را برای آخرین بار ذخیره کردم. صلیب‌ها یا به دلایل مذهبی یا فقط به دلیل ظاهر بسیار محبوب هستند. خالکوبی آن بر روی انگشتتان به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی توسط یک حلقه پنهان شود یا بسته به جایی که کار می‌کنید یا آنچه مجاز به داشتن آن هستید، نشان داده‌ نشود. اگرچه این خال کوبی واقعا ساده است، اما می‌تواند معنای زیادی داشته‌باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه از خالکوبی جدید خود مراقبت کنیم (اقدامات احتیاطی و ایمنی)

 

مطالب مرتبط