35 ایده تاتو معنای‌دار چینی

35 ایده تاتو معنای‌دار چینی

16 فروردین 1402

هنر بدن راهی درخشان برای بیان افکار و احساسات یا نگاهی اجمالی به عملکرد درونی ذهن شما است. سبک‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، که از مکان‌های مختلف نیز الهام گرفته شده است. اگر فرهنگ یا فولکلور چینی شما را مجذوب خود کرده است، احتمال دارد بخواهید یک خالکوبی چینی بر روی بدنتان بزنید. از نمادها گرفته تا موجودات اساطیری، این یک راه عالی برای شماست تا چیزی فوق‌العاده خاص و زیبا خلق کنید! طرح‌های جذاب و منحصر به فردی با نمادگرایی باورنکردنی به آن‌ها متصل شده است. اگر برای تاتو معنی‌دار بعدی خود به ایده نیاز دارید، به خواندن ادامه دهید تا بهترین طرح‌ها و ایده تتو معنادار چینی را کشف کنید.


1. تاتو اژدهای چینی


تاتو اژدها یک انتخاب محبوب است زیرا جذاب و خفن به نظر می‌رسد و نمادهای مهمی با آن مرتبط است. این موجود اساطیری اغلب در فولکلور چینی یافت می‌شود و ظاهر آن طراحی جالب و معناداری را ایجاد می‌کند. این با صلح، خرد، محافظت و شانس همراه است و بیانیه‌ای قدرتمند در مورد این ارزش‌ها خواهد داد.


2. تاتو نماد چینی


حروف چینی که برای نوشتن استفاده می‌شود زیبا و با جزئیات هستند و بسیاری از خارجی ها به سمت آن‌ها جذب می‌شوند. به همین دلیل است که آن‌ها اغلب در هنرهای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا چیزی متفاوت را بدون معنای آشکار برای کسانی که زبان را نمی فهمند به کاربر ارائه می‌دهد. اما این نیز یک مشکل است و دریافت اشتباه پیام را برای شما آسان می‌کند. پایان دادن به جوهر با معنایی کاملاً متفاوت با آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود.


3. تاتو عشق در خالکوبی چینی


عشق دنیا را می‌چرخاند. اگر شما هم به این جمله را باور دارید، سخت نیست که بفهمید چرا بسیاری از مردم به سمت تتو زدن کلمه عشق کشیده می‌شوند. کسانی که چیزی متفاوت و زیبا می‌خواهند نماد چینی عشق را انتخاب می‌کنند. این کار علاوه‌ بر طراحی جالب و دقیقی را که ایجاد می‌کند، حتی می‌تواند برای احترام به عزیزانتان یا علاقه شما به زبان چینی نیز جوهر شود.


4. تاتو با حروف چینی


چندین سیستم نوشتاری چینی وجود دارد که شامل کاراکترهای ایدئوگراماتیک است. زیبایی این نمادها یکی از دلایلی است که افراد به سمت آن‌ها کشیده می‌شوند و الهام بخش هنر بدن در سراسر جهان هستند. نکته منفی این است که اگر مسلط نباشید به راحتی می‌توان آن را اشتباه تفسیر کرد. پس در نتیجه ممکن است تاتویی را بر بدنتان خالکوبی کنید که برای شما معنایی ندارد.


5. تاتو ببر چینی


تاتو ببر زیبا و نمادین است اما می‌تواند معنای متفاوتی برای فرهنگ‌های مختلف داشته باشد. اعتقاد بر این است که ببر چینی نشان دهنده سلطنت، سخاوت، شجاعت و وقار است. آن‌ها همچنین به زندگی پس از مرگ مرتبط هستند و اعتقاد بر این است که محافظ مردگان هستند. جایی از بدن را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا واقعاً این طرح را زنده کند و از امتحان رنگ‌های روشن نترسید.


6. تاتو شخصیت چینی


وقتی نوبت به تصمیم‌گیری در مورد تاتو عالی می‌رسد، بسیاری از مردم به سمت کلمات یا عبارات جذب می‌شوند. آن‌ها می‌توانند در مورد فردی که آن خالکوبی را زده چیزهای زیادی بگویند و قابل تفسیر هستند. زیبایی نوشتار چینی آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل کرده است که خواهان چیزی متفاوت و نمادین هستند. انتخاب‌های محبوب عشق، شادی، هارمونی و آرامش هستند. اگر طرحی را به زبانی دریافت می‌کنید که نمی‌فهمید، همیشه از قبل تحقیق کنید.


7. تاتو سنتی چینی


هنر بدن چیز جدیدی نیست و مدتها قبل از رویکرد مدرن استفاده از دستگاه خالکوبی الکتریکی به اشکال مختلف وجود داشته است. اگر نتایج سبک سنتی را ترجیح می‌دهید یا احساس می‌کنید معنادارتر است، ممکن است بتوانید یک هنرمند خالکوبی پیدا کنید که بتواند Ci Shen را برای شما ایجاد کند. جالب اینجاست که علیرغم وجود قرن‌ها، هنر خالکوبی هرگز مورد استقبال جامعه اصلی قرار نگرفت.


8. تاتو گل چینی


تاتو گل جذاب هستند زیرا می‌توانند ظریف و زنانه به نظر برسند. گل‌ها در سبک‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که به راحتی می‌توان آن‌ها را با تصاویر دیگر ترکیب کرد یا به تنهایی جوهر کرد. شکوفه‌ها نشان دهنده چیز‌های مختلفی از جمله زندگی، رشد و زیبایی هستند. برخی از انتخاب‌های محبوب مورد استفاده در هنر بدن با الهام از چینی‌ها مانند نیلوفر آبی یا گل صد تومانی سفید و قرمز هستند.


9. تاتو چینی روی گردن


خالکوبی گردن برای کسانی است که می‌خواهند متمایز باشند انتخابی عالی است! در مورد اینکه چرا اینطور است؟ خوب، تتو زدن در این ناحیه از بدن روحیه‌ای سرکش و جسور می‌خواهد. اما این تصمیمی نیست که از روی هوی و هوس گرفته شود زیرا هنر بدن در اینجا به دلیل پوست نازک و تعداد زیاد انتهای عصبی بسیار آسیب خواهد دید و درد زیادی را باید تحمل کنید. با این حال، مکان غیرقابل چشم پوشی است، و همین موضوع آن را به انتخاب ایده‌آلی برای طرحی تبدیل می‌کند. تاتو روی گردن را با قدرت و جسارت به نمایش بگذارید.


10. تاتو کلمه چینی


نکته مهم در مورد هنر بدن این است که طراحی شما می‌تواند پیچیده و دقیق باشد. یا می‌توانید آن را ساده نگه دارید و روی اصول اولیه مانند یک خالکوبی کلمه تمرکز کنید. سیستم نوشتاری چینی جذاب است زیرا کاراکتر‌ها دارای جزئیات هستند. همچنین برای کسانی که به این زبان صحبت نمی‌کنند چیزی متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود. قبل از تصمیم‌گیری در مورد کلمه یا عبارت کامل، خوب فکر کنید و تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که ترجمه صحیح را پیدا کرده‌اید.


11. تاتو چینی روی پشت کمر


اگر ایده خوبی در ذهن دارید اما به دنبال مکان مناسبی هستید، خالکوبی پشت کمر می‌تواند همان مکانی باشد که به آن نیاز دارید. چندین مزیت برای دریافت جوهر شما در اینجا وجود دارد، از جمله اندازه ناحیه و اینکه چگونه در مقیاس درد متوسط در نظر گرفته می‌شود. این به لطف پوست، ماهیچه و چربی ضخیم است که باعث ایجاد بالشتک می‌شود و آستانه درد را بالا می‌برد.


12. تاتو ماهی چینی


خالکوبی ماهی چینی اغلب از ماهی کوی است که در فرهنگ چینی مهم و نمادین است. یکی از بهترین چیزها در مورد طراحی ماهی این است که می‌توانید آن را در چندین سبک و رنگ ایجاد کنید. همین امر آن را به گزینه‌ای جذاب برای امتحان چند سبک‌ تاتو همینطور رنگ‌های مختلف تبدیل می‌کند. آثار هنری خود را بر روی یک ماهی متمرکز کنید، یا چند تا را ترکیب کنید تا به معنای کلی بیافزایید.


13. تاتو کوچک چینی


برای امتحان کردن هنر بدن مجبور نیستید متعهد به طراحی بیانیه باشید! تاتو کوچک محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند زیرا می‌توان آن‌ها را در هر جایی از بدن جوهر کرد. آن‌ها همچنین به دلیل سادگی جذاب هستند. دلیل دیگر برای دوست داشتن قطعه کوچک این است که درد کمتری را تحمل می‌کنید والبته ارزان‌تر هم هست. جزئیات کمتری برای گنجاندن وجود دارد و سریعتر تکمیل خواهد شد.


14. تاتو معنی‌دار چینی


تاتو معنی‌دار طرح‌هایی هستند که نمادهای شخصی بزرگی با آن‌ها مرتبط است. این برای همه متفاوت است اما، به طور کلی انتخاب‌های خوب کلمات، نقل قول‌ها، نام عزیزان یا تصاویری است که شما ایجاد کرده‌اید. آن‌ها باید بتوانند داستانی در مورد شما و زندگی شما بگویند. گزینه‌های عالی زیادی وجود دارد، بنابراین خلاق باشید و چیزی خاص و منحصر به فرد پیدا کنید.


15. تاتو ستون فقرات چینی


چه راهی بهتر از خالکوبی ستون فقرات برای برجسته کردن یکی از جذاب‌ترین قسمت های بدن؟ نمی‌توان انکار کرد که جوهر کاری در اینجا به نظر هیجان انگیز و بدون دردسر خواهد بود. اما همچنین مکان جذابی است زیرا می‌توان آن را به راحتی با لباس پوشاند و به شما اجازه می‌دهد هر زمان که می‌خواهید آن را به نمایش بگذارید. به درد میخوره؟ شما شرط بندی می‌کنید، پس چیزی را انتخاب کنید که معنی دارد تا چند سال دیگر پشیمان نشوید.


16. تاتو خانوادگی چینی


چه راهی بهتر از تاتو خانوادگی برای احترام به کسانی که به آن‌ها احترام می‌گذارید و دوستشان دارید؟ این طراحی زیبا پیوندهایی را که شما با نزدیکترین و عزیزترین شما به اشتراک می‌گذارید جشن می‌گیرد. راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله تصاویر یا نمادها، بنابراین انتخاب شما یک انتخاب عمیقاً شخصی است و باید نشان دهنده شخصیت شما باشد.


17. تاتو کوی چینی


تاتو ماهی کوی یک جوهر درخشان ایجاد می‌کند. شما این آزادی را دارید که آن را در رنگ‌های پر جنب و جوش ایجاد کنید، و ترکیب آن با تصاویر دیگر آسان خواهد بود. به عنوان مثال، نیلوفر آبی به معنای کلی می‌افزاید. کوی در فرهنگ چینی اهمیت دارد و نشان دهنده چیزهای مختلفی از جمله قدرت، خوش شانسی و ثروت است. همچنین اغلب با نماد یین یانگ جفت می‌شود یا برای نشان دادن آن ایجاد می‌شود، با یک ماهی نشان دهنده یین و دیگری یانگ. این نشان دهنده هماهنگی و تعادل بین دو نیروی متضاد است.


18. تاتو قرمز چینی پشت گوش


تاتو پشت گوش بهترین مکان برای کسانی است که می‌خواهند چیزی کمی تند اما ظریف‌تر داشته باشند. موقعیت مکانی عالی است، به خصوص برای افرادی که موهای بلندتری دارند. این به این دلیل است که به راحتی پوشانده خواهد شد. گوش با طرح‌های کوچک‌تر به بهترین شکل به نظر می‌رسد، زیرا ناحیه بزرگی نیست، اما این مفید است. چرا؟ زیرا جوهرکاری در اینجا به دلیل لرزش ماشین‌ها می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد.


19. تاتو زودیاک چینی


زودیاک چینی متشکل از 12 حیوان است که هر کدام معانی و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. این تقویم بر اساس تقویم چینی است و جزئیات و اهمیت بسیار زیاد هر حیوان باعث شده تا افراد زیادی از آن برای طراحی خالکوبی استفاده کنند. شما می‌توانید حیوان و ویژگی‌های آن را بر اساس سال تولد یا سال شخصی که دوست دارید انتخاب کنید. چه بخواهید تصویری از خوک، سگ، خروس، میمون یا بیشتر داشته باشید، این یک جوهر درخشان را ایجاد می‌کند.


20. خالکوبی جنگجوی چینی


یک جنگجوی چینی بیانیه قدرتمندی خواهد داد. این یک خال کوبی است که با معنی پر شده است که نشان دهنده شجاعت، قدرت، وفاداری و افتخار است. طرح‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله به تصویر کشیدن یک فرد در لباس زره کامل یا انتخاب چیزی ساده‌تر مانند نماد یک جنگجو است. صرف نظر از اینکه چگونه این قطعه را به تصویر می‌کشید، این چیزی است که باید با افتخار پوشیده شود.


21. تاتو چینی بازو


تاتو بازو یکی از محل‌های مناسب خالکوبی برای مردان و زنان است. آن‌ها را می‌توان به راحتی نشان داد اما همچنین با لباس پوشانده می‌شود. چه بالای بازو را انتخاب کنید یا طرح را روی ساعد متمرکز کنید، فضای کافی برای انتخاب جوهر وجود دارد که به اندازه کافی بزرگ باشد تا جزئیات را در اختیار شما قرار دهد. بعلاوه، این نقطه دردناکی برای جوهر زدن نیست. این موضوع همیشه در مورد خالکوبی مورد توجه قرار می‌گیرد.


22. تاتو ققنوس چینی


اگر عاشق موجودات اساطیری هستید و به فولکلور چینی علاقه دارید، تاتو ققنوس برای شما جذاب خواهد بود. پرنده آتش نشان دهنده چرخه زندگی و از همه مهمتر تولد دوباره است. در فولکلور چینی به عنوان فنگ‌هوانگ شناخته می‌شود و با ملکه مرتبط است. بنابراین، جوهر شما می‌تواند برای نشان دادن احترام به خانواده سلطنتی استفاده شود، اما همچنین نمادی از صلح و رفاه است.


23. تاتو چینی قدرت


انتخاب یک خال کوبی برای نماد قدرت یک انتخاب ساده اما فوق العاده نمادین برای هنر بدن بعدی شما است. این کلمه را می‌توان به طرق مختلف تفسیر کرد. این شامل یادآوری قدرت درونی به پوشنده و اهمیت انعطاف پذیری است. زندگی می‌تواند غیرقابل پیش بینی باشد، اما حفظ اعتماد به نفس، مهم نیست که چه چیزی به شما می‌زند، به شما کمک می‌کند تا برای موفقیت آماده شوید.


24. تاتو سگ چینی


وقتی در مورد سگ چینی صحبت می‌شود، بعید است که مردم به بهترین دوست یک مرد اشاره کنند. در عوض، این سگ معمولی نیست، بلکه یک فو داگ است، یک شیر نگهبان که اغلب نمادی از محافظت یا رفاه است. مجسمه‌های زیبایی از این موجودات را می‌توانید در بیرون ساختمان‌های مهم ببینید. بنابراین، خالکوبی برای همیشه روی پوست شما می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند باشد.


25. تاتو قبیله‌ای چینی


فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان تاتو قبیله‌ای را جوهر کرده‌اند. آن‌ها چیزهای زیادی در مورد پوشنده خواهند گفت و برای محافظت، ارعاب در طول نبرد، یا برای نشان دادن سلسله مراتب اجتماعی استفاده شده‌اند. برای تاتو قبیله‌ای چینی، در حالی که مردم دای به هنر خالکوبی اهمیت زیادی داده‌اند، تکرار نشانه‌های آن‌ها توهین آمیز خواهد بود. درعوض، رویکرد شیک‌تری را انتخاب کنید که دارای جوهر سیاه و خطوط پررنگ با کمترین سایه باشد.


26. تاتو گربه چینی


تاتو گربه خوش شانس یک انتخاب زیبا و نمادین برای جوهر شما است. این نشان دهنده خوش شانسی، رفاه و ثروت است. احتمالاً دیده‌اید که آن‌ها را به عنوان اکسسوری و زیورآلات در فروشگاه‌ها فروخته‌ می‌شوند. این گربه کوچک برای اهداف تزئینی و نمادین در خانه عالی به نظر می‌رسد. ممکن است بتوانید آن‌ها را در محله چینی‌ها پیدا کنید، اما این طرح چینی نیست. در واقع تصور می‌شود که منشاء آن ژاپن است.


27. تاتو گره چینی


اگر طرحی می‌خواهید که به شما آرامش بدهد، محافظت کنید و ارواح شیطانی و کسانی را که به شما آسیب می‌خواهند دفع کنید. این است! خالکوبی گره چینی با جوهر قرمز به بهترین وجه به نظر می‌رسد و ارتباط بسیار مثبتی خواهد داشت و برای صاحبش خوش شانسی و اقبال به ارمغان می‌آورد. طرح‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، و بسته به جزئیاتی که می‌خواهید، وقتی با تصاویر دیگر جفت شود یا به تنهایی جوهر شود، عالی به نظر می‌رسد.


28. تاتو چینی صلح


نمادهای چینی زیادی وجود دارد که چیزهای مختلفی را نشان می‌دهد، اما یکی از رایج‌ترین آن‌ها نشان دهنده صلح است. ممکن است انتخاب ساده‌ای برای خالکوبی بعدی شما به نظر برسد، اما می‌تواند برای بسیاری معنی داشته باشد. این می‌تواند شامل تشویق احساس آرامش درونی، یادآوری به شما برای تلاش برای یافتن تعادل و تعادل باشد، یا پرداختن به آنچه هست و نیست و باعث خوشحالی شما می‌شود.


29. تاتو ابر چینی


تاتو ابر چینی، ابرهای کرکی و پفکی نیست که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم. در عوض، آن‌ها یک شکل متمایز متشکل از چرخش و فر دارند. می‌توانید چندین ابر را برای تکمیل دقیق و طرح‌دار اضافه کنید یا آن‌ها را به تصاویر دیگر اضافه کنید تا معنی را تغییر دهید. در مورد آن، ابرها نیز نشان دهنده خوشبختی و خوش شانسی هستند و نشانه مثبتی هستند.


30. تاتو شیر نگهبان چینی


شیر نگهبان چینی نام‌های زیادی با آن مرتبط است. اما صرف نظر از اینکه آن را چه می‌نامید، این یک انتخاب محبوب برای خالکوبی است زیرا جزئیات زیبایی دارد. مجسمه‌های شیر نگهبان چینی معمولاً بیرون ساختمان‌های مهم یافت می‌شوند. این شامل کاخ‌ها و خانه‌های دولتی خواهد بود. شیر نگهبان چینی نشان دهنده موفقیت، ثروت، خوش شانسی و محافظت خواهد بود. طرح خالکوبی شیر شما می‌تواند راهی برای ارج نهادن به فرهنگ چینی باشد و یک جوهر عالی را ایجاد کند.


31. تاتو دست چینی


خالکوبی دست غیرقابل چشم پوشی است، و در حالی که این یک گزینه عالی برای نشان دادن تتو خفن و معنی‌دار است، حس سرکشی تابو شکنی نیز در این محل به همراه دارد. این به این دلیل است که جنایتکاران و افراد سرسخت به طور سنتی از آن حمایت می کردند. آیا این ظریف‌ترین جای ممکن برای خالکوبی است؟ قطعاً نه. اما این چیزی است که مردم را به تتو زدن در این ناحیه وسوسه می‌کند. 


32. تاتو فانوس چینی


تاتو فانوس یک طرح زیبا و نمادین است. این نشان دهنده شروع‌های جدید و رها کردن گذشته است. این به شما اهمیت پیدا کردن مسیر زندگی را یادآوری می‌کند. در چین، جشنواره فانوس به اجداد فوت شده احترام می‌گذارد، صلح را ترویج می‌کند و بخشش را تشویق می‌کند. فهمیدن اینکه چرا این طراحی جذابیت زیادی دارد دشوار نیست.


33. تاتو چینی نقل قول


تاتو نقل قول می‌تواند چیزهای زیادی در مورد استفاده کننده بگوید. می‌توانید از هر جایی، از جمله فیلم‌ها و رمان‌های مورد علاقه‌تان، از آن‌ها الهام بگیرید. یا حتی ممکن است چیزی باشد که یکی از عزیزان شما گفته است که به شما چسبیده است. کلمات می توانند ما را به حرکت درآورند، الهام بخشند و به ما انگیزه دهند تا بهتر عمل کنیم، بهتر باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم به آن افتخار کنیم.


34. تاتو سه گانه چینی


هنر بدن همیشه مثبت دیده نمی‌شود. از نظر تاریخی، جنایتکاران، طردشدگان، و کسانی که در حاشیه جامعه هستند مورد توجه قرار گرفته است. این شامل سه گانه است. Triad یا همان مجموعه سه گانه یک سندیکای جرایم سازمان یافته چینی است که بدن خود را با جوهر تزئین می‌کردند. این راهی برای نشان دادن فداکاری و تعهد به سازمان و تأمل است. بدیهی است که این چیزی نیست که بخواهید تکرار کنید، بنابراین اجازه دهید این یک ایده الهام بخش برای طرح‌هایی باشد که نمی‌خواهید دریافت کنید.


35. تاتو ایمان امید عشق چینی


تاتو چینی می‌توانند شامل نقل قول‌ها یا مجموعه‌ای از نمادها با معنای شخصی بزرگ باشند. این شامل طراحی ایمان، امید، عشق است. این سه کلمه بسته به اینکه پوشنده آن چه کسی باشد، می‌توانند تعابیر مختلفی داشته باشند. ابتدایی‌ترین و بارزترین مثال، اهمیت این فضایل الهیاتی در زندگی شماست که می‌تواند راهی برای نشان دادن فداکاری شما به ایمانتان باشد.


سوالات متداول درباره تاتو معنی‌دار چینی


تاتو به سبک چینی چیست؟
هنر خالکوبی در چین Ci-Shen نامیده می‌شود. علیرغم وجود هزاران سال، در جامعه مسئله رایجی نیست، اما نوشتار، فولکلور و فرهنگ غنی افراد بسیاری را برای ایجاد هنر بدن خود الهام بخشیده است.

تاتو اژدهای چینی به چه معناست؟
اژدها در فولکلور چینی مشخص می‌شود و مهم است و نشان دهنده قدرت، خرد، قدرت و شانس است. همچنین با عنصر مذکر نماد یین یانگ همراه است. یکی از زیباترین و نمادین‌ترین انتخاب‌ها برای خالکوبی است.

بیشتر بخوانید: 50 ایده طراحی خالکوبی مصری

مطالب مرتبط