نحوه استفاده از رژ لب قرمز

نحوه استفاده از رژ لب قرمز

25 اسفند 1401

هر وقت چیزی جسورانه و کلاسیک به ذهنمان می‌رسد، به رژ لب‌های قرمز فکر می‌کنیم. اگر می‌دانید که چگونه رژ لب قرمز را درست بپوشید، می‌تواند لب‌های شما را برجسته و جذاب و زیبا نشان دهد. لب‌های قرمز یک ترند غیرقابل جایگزین است و یک سایه جذاب جهانی است که هر رنگ پوستی را تحسین می‌کند. شما سایه‌های بی‌پایانی از قرمز را پیدا خواهید کرد و می‌توانید به سرعت چندین آموزش آنلاین در مورد نحوه درست پوشیدن سایه پیدا کنید. اگر می‌خواهید یک رژ لب قرمز را تثبیت کنید، باید بدانید که چگونه از آن نهایت استفاده را ببرید. با این رژلب‌های جسورانه، خاص به نظر برسید! این مقاله راهنمای نهایی شما در مورد نحوه استفاده از رژ لب قرمز خواهد بود تا احساس جسور، اعتماد به نفس و قدرت داشته باشید. ادامه مطلب
دانستنی‌ها:
اولین رژ لب قرمز شناخته شده بیش از 5000 سال پیش در بین النهرین ساخته شد. این فرآیند شامل خرد کردن سنگ‌های قیمتی و پوشاندن آن‌ها بر روی لب‌ها بود.


نحوه استفاده از رژ لب قرمز نکات و ترفندها


قبل از اینکه آموزش خود را در مورد نحوه استفاده از رژ لب قرمز شروع کنیم، در اینجا چند ترفند آرایشی که همه باید بدانند وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا بتوانید قرمز عالی را ایجاد کنید.پیدا کردن رنگ قرمز عالی اولین مانع است. آیا می‌دانستید که رنگ قرمز به دسته‌های مختلف تن تقسیم می‌شود؟ به عنوان مثال، رنگ قرمز، آبی و نارنجی، با سایه‌های مختلف امتحان کنید تا رنگ قرمز خود را پیدا کنید.

  1. مرحله بعدی یافتن پایان و فرمولی است که بیشتر با آن راحت هستید. می‌توانید بین رژلب مات، براق، شفاف، کرم و مایع یکی را انتخاب کنید.
  2. قبل از شروع، لب‌های خود را با یک اسکراب لب یا یک مسواک قدیمی برای استفاده صاف و بی‌نقص لایه‌برداری کنید. این همچنین به افزایش طول عمر رژ لب شما کمک می‌کند.
  3. فراموش نکنید که قبل از شروع به زدن رژ لب، از یک بالم لب مغذی یا پرایمر برای مرطوب کردن لب های خود استفاده کنید.
  4. اگر می‌خواهید از خونریزی یا پر شدن رژ لب براق خود جلوگیری کنید، قبل از استفاده از یک مداد لب برای خط دادن به لب‌های خود استفاده کنید.
  5. اگر مبتدی هستید، ما سایه‌ای مانند "Russian Red" توسط M.A.C را توصیه می‌کنیم. درست در وسط رنگ‌های گرم و سرد قرار دارد و آن را به بهترین رژ لب قرمز برای هر رنگ پوست تبدیل می‌کند.

دانستنی‌ها:
اگر ته رنگ پوست سردی دارید قرمز مایل به آبی و اگر ته رنگ گرم دارید قرمز با رنگ نارنجی را انتخاب کنید. می‌توانید با نگاه کردن به رنگ رگ‌های مچ دست در زیر نور طبیعی، ته رنگ خود را بررسی کنید. رگه‌های سبز نشان‌دهنده ته رنگ گرم و رگه‌های مایل به آبی یا ارغوانی نشان‌دهنده ته رنگ سرد است.


آموزش نحوه زدن رژلب قرمز به طور عالی


در اینجا موارد ضروری است که قبل از شروع استفاده از رژ لب قرمز به آنها نیاز دارید.
آنچه شما نیاز دارید

  • بالم لب
  • رژلب قرمز
  • مداد خط لب
  • برس لب
  • کانسیلر
  • پودر صورت
  • بافت 

توجه: اگر تازه کار هستید، رژ لب معمولی جامد به جای رژ لب مایع محبوب توصیه می‌شود. اگرچه رژ لب مایع ماندگاری بیشتری دارد، اما راحت‌تر است که به سراغ یک رژ لب معمولی بروید و سپس به آرامی تغییر رنگ دهید.

بیشتر بخوانید: چگونه رژ لب را در تمام روز ماندگار کنیم؟


چگونه رژلب قرمز بزنیم


برای یادگیری نحوه صحیح زدن رژ لب قرمز، این مراحل ساده را دنبال کنید.

مرحله 1: لب های خود را آماده کنید

ترجیحاً قبل از شروع آرایش از یک بالم لب مغذی استفاده کنید تا زمان کافی برای جذب در پوست شما داشته باشد. اگر لب‌های شما ترک خورده یا خشک شده‌اند، به آرامی با استفاده از یک دستمال مرطوب آن‌ها را لایه‌برداری کرده و پوست مرده را پاک کنید.

میکاپ

مرحله 2: بالم لب را پاک کنید

پس از آماده کردن لب، مستقیماً با رژ لب خود وارد نشوید. در عوض، از دستمال برای پاک کردن مومیایی لب استفاده کنید. در مرحله بعد، یک لایه پودر ملایم را با یک برس روی لب‌های خود بمالید تا یک بوم زیبا و خشک برای چسبیدن رژ لبتان ایجاد کنید.

میکاپ

مرحله 3: رژ لب را بزنید

قبل از کشیدن خط لب، رژ لب بزنید. از یک برس لب استفاده کنید تا فرمول را واقعاً روی لب‌های خود اعمال کنید.

میکاپ

مرحله 4: زمان مداد لب شماست

میکاپ

برای مشخص کردن لبه‌ها و اصلاح هر گونه ناهمواری یا عدم تقارن روی لب، از مداد لب در سایه‌ای که با رژ لب قرمز شما مطابقت دارد استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مداد برای کشیدن کمی (بله، فقط کمی) لب‌ها استفاده کنید تا ضخیم‌تر و پرتر به نظر برسند. مطمئن شوید که دور از شکل اصلی لب خود شروع نکنید. فقط در تصاویر خوب به نظر می‌رسد اما در شخص کمی عجیب است.
نکته حرفه‌ای: از خط لبی که به طور قابل‌توجهی سبک‌تر از رژ لب شما است استفاده نکنید، مگر اینکه بخواهید لب‌های خود را کوچک‌تر نشان دهید. همچنین، از رژ لبی که خیلی تیره‌تر از رژ لبتان است استفاده نکنید، مگر اینکه به دنبال ظاهری آمبره باشید (در این صورت، باید به یاد داشته باشید که آن را واقعاً، واقعاً خوب ترکیب کنید).

مرحله 5: لب‌های خود را لکه‌دار کنید

یک لایه دستمال کاغذی بردارید و روی لب‌های خود فشار دهید تا روغن‌های اضافی جذب شود و سپس یک لایه سبک دیگر از رژ لب خود را دوباره بزنید. این کار زمان استفاده از رژ لب شما را دو برابر می‌کند.

میکاپ

مرحله 6: پاکسازی

میکاپ

برای تمیز کردن و تیز کردن لبه‌های لب از یک برس زاویه‌دار با کمی کانسیلر روی آن استفاده کنید. شما از برس مانند یک پاک کن برای دستیابی به لبه ترد و تمیز استفاده می‌کنید. در نهایت یک برس بردارید و آن را به مقداری پودر صورت آغشته کنید. از آن برای پودر کردن پوست درست در امتداد لبه‌های لب خود استفاده کنید. لب‌های خود را با استفاده از مقداری پودر شفاف‌کننده روی دستمال کاغذی انتقال دهید.
این به جذب هر گونه روغن اضافی در ناحیه کمک می‌کند و از ذوب شدن و خونریزی رژ لب جلوگیری می‌کند.

مرحله 7: رژ لب روی دندان های خود را بررسی کنید

میکاپ

هنگام استفاده از رژ لب قرمز، اشتباه رایجی را مرتکب می‌شویم که لکه‌های روی دندان‌هایمان را بررسی نمی‌کنیم. انگشت خود را در دهان خود قرار دهید و پس از استفاده تازه رژ لب را بیرون بکشید. رنگ اضافی را که به احتمال زیاد به لب شما منتقل می‌شود، از بین می‌برد. اطمینان حاصل کنید که قبل از بیرون آمدن یک بررسی سریع انجام دهید.
و شما آماده‌اید!

میکاپ


خانم‌ها، اگر تازه به سراغ رژ لب‌ها می‌روید، نترسید که قرمز را تکان دهید، فقط به این دلیل که رنگ پررنگی دارد. اعتماد به نفسی که رژ لب قرمزتان به شما می‌دهد را در آغوش بگیرید! رژ لب قرمز نه تنها با لباس مشکی کوچک شما در یک شب خاص عالی به نظر می‌رسد، بلکه با یک شلوار جین و یک ژاکت معمولی در بعدازظهر شنبه نیز فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد.
اکنون برای دریافت تعریف‌های بی‌پایان آماده شوید، زیرا می‌دانید چگونه رژ لب قرمز بپوشید، و مطمئناً آن را مانند هیچ‌کس دیگر تکان خواهید داد. ترس‌های خود را رها کنید زیرا رنگ پررنگی است. به ما اعتماد کنید با لب‌های قرمز زیبا، هرگز اشتباه نخواهید کرد. شما فقط باید لحنی که برای شما مناسب است را مشخص کنید و ظاهر شما را برجسته‌تر می‌کند. بقیه در ادامه خواهد آمد. بنابراین، به ساختی بروید که برای خودتان ظاهری نمایشی داشته باشد. قبل از زدن رژ لب فراموش نکنید که لب‌هایتان را آبرسانی کنید.


سوالات متداول


چه نوع رژ لب قرمز برای من مناسب است؟
وقتی صحبت از قرمز می‌شود، قرمزهای واقعی که ته رنگ نارنجی یا آبی ندارند، همه رنگ‌های پوست را صاف می‌کنند. انتخاب روکش رژ لب بستگی به سطح راحتی شما با روکش‌های مات، کرمی یا براق دارد. برای اینکه بفهمید چه چیزی را بیشتر دوست دارید، امتحان کنید!
آیا هنگام استفاده از لب قرمز باید بقیه آرایشم را ساده نگه دارم؟
بله! این به ویژه در مورد آرایش پایه شما صدق می‌کند. اطمینان حاصل کنید که زیاد رژگونه یا کانتورینگ سنگین انجام نمی‌دهید زیرا ممکن است در نهایت بلند و زبر به نظر برسید. اشکالی ندارد که چشمان خود را با یک خط چشم بالدار یا حتی یک سایه چشم دودی ظریف تقویت کنید. اما حداقل نگه داشتن آن کلیدی است. به عنوان یک مبتدی، ساده نگه داشتن آن یک حرکت هوشمندانه است. اما امتحان با آنچه که برای شما بهتر عمل می‌کند، زیرا با لب‌های قرمز اعتماد به نفس پیدا می‌کنید، نکته کلیدی است.
من موهای قرمز زیبایی دارم سراغ کدام رژ لب قرمز بروم؟
اگر موهای قرمز شعله‌ور دارید، رژ لب‌های قرمز مرجانی برای شما خیره‌کننده به نظر می‌رسد. حتی روبی وو نمادین M.A.C هم برای شما جذاب خواهد بود!
من لب‌های نازکی دارم چگونه رژ لب قرمز را برداریم؟
رنگ‌های تند می‌توانند لب‌های شما را نازک‌تر نشان دهند. اما اگر به تکنیک برنامه تسلط داشته باشید، با رنگ قرمز مشکلی نخواهید داشت. از خط لب استفاده کنید و به رژ لب قرمز با روکش کرم بچسبانید تا لب‌هایتان پرتر به نظر برسد.
کدام رژ لب قرمز موهای تیره من را صاف می‌کند؟
سلام، سبزه‌ها! قرمزهای واقعی یا قرمزهای توتی روشن را امتحان کنید، ناامید نخواهید شد.
اگر من پوست روشن تا کم رنگ داشته باشم، رژ لب قرمز خوب چیست؟
اول از همه، از رنگ‌های تند دوری نکنید. توصیه می‌کنیم قرمز واقعی، قرمز آجری تیره یا قرمز گیلاسی را امتحان کنید.
آیا رژ لب قرمز برای مصاحبه مناسب است؟
فقط کمی رژ لب قرمز برای مصاحبه خوب است. مطمئن شوید که خیلی روشن یا تاریک نیست زیرا ممکن است ترسناک و بیش از حد ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: چگونه رژ لب را با رنگ پوست خود هماهنگ کنیم؟

مطالب مرتبط