با این رژلب‌های جسورانه، خاص به نظر برسید!

با این رژلب‌های جسورانه، خاص به نظر برسید!

02 مهر 1399

آرایش چشم تنها چیزی نیست که نوآورانه شده است. خانم‌ها شروع به جسورانه‌تر کردن رژلب‌های خودشان هستند و با استفاده از این رژها سعی می‌کنند از دیگران متفاوت باشند. در ادامه ما به 20 رژ با رنگ‌های متفاوت می‌پردازیم که خیره کننده هستند و هر جا بروید سرها به سمت شما برمی‌گردانند. این رژها همچنین برای هر رنگ پوستی مناسب هستند، این قضیه گاهی در مورد بیشتر رژهای جسورانه صدق می‌کند، زیرا آنها برای رنگ پوست خاصی طراحی نشدند. دامنه رنگ این رژها از جیغ گرفته تا ملایم متفاوت است، این بدان معنی است که برای همه خانم‌ها فارغ از سبک شخصیتی آنها حدقل یک رنگ وجود دارد، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

قرمز تیره

در حالی که ممکن این رنگ رژ خیلی جیغ به نظر نرسد اما گاهی رژهای تیره نادیده گرفته می‌شوند. این رنگ جسورانه است زیرا لب‌های شما را خاص کرده و مورد توجه قرار می‌دهد. اگر لب‌های باریکی دارید حتماً این رنگ رژ را با براش به لب‌های خود بزنید تا اطراف آن مرتب و تمیز باشد. اینگونه رژلبی کاملاً منسجم خواهید داشت.

 رژلب‌ قرمز تیره

نارنجی

رنگ نارنجی فقط مخصوص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیست بلکه می‌تواند به عنوان رنگی برای رژ بسیار چشمگیر باشد. اگر می‌خواهید ظاهر لب‌هایتان با رژ نئون عالی به نظر برسد باید با استفاده کم شروع کنید و مطمئن شوید که ناگهان در همان لحظه اول مواد زیادی از رژ به لب‌های خود نمی‌زنید. حتماً مطمئن شوید که برای میکاپ باقی صورت خود از رنگ‌های خنثی‌تر استفاده کنید تا اینگونه به نظر نرسد که برای صحنه تئاتر آرایش کردید.

 رژلب‌ نارنجی

صورتی داغ

برخلاف اینکه چقدر رژلب‌ها صورتی داغ میان بسیاری دیگر از رنگ‌های رژ دوست داشتنی هستند اما این رنگ اغلب نادیده گرفته می‌شود. این رژ می‌تواند خیلی جسورانه باشد و بسته به لباسی که با آن پوشیدید، می‌تواند ظاهر شما را مانند یک عروسک باربی کند که البته هیچ مشکلی ندارد. با این رژ می‌توانید ظاهری داشته باشید که مانند میکاپ‌های تئاتر به نظر نرسد.

 رژلب‌ صورتی داغ

مشکی

لازم نیست از طرفداران موسیقی راک باشید که رژلب مشکی را انتخاب کنید. در حالی که ممکن است این رنگ رژ برای همه موقعیت‌ها مناسب‌ترین رنگ نباشد اما دیگر آن روزهایی که به صورت کامل از رژ مشکی پرهیز می‌کردیم، گذشته است. میکاپ پایین کاملاً فریبنده به نظر می‌رسد و رژ مشکی نیز هیچ صدمه‌ای به آن نزده است. در واقع این رژ میکاپ را خلاقانه و کاملاً آن را چشمگیر کرده است.

 رژلب‌ مشکی

ارغوانی

یکی از مهمترین نکات استفاده از رژلب جیغ و جسورانه این است که اگر از آن می‌خواهید استفاده کنید، باید مطمئن شوید که طبیعی به نطر می‌رسد. اگر به دنبال داشتن ظاهری نمایشی نیستید، پس میکاپ خود را نمایشی نکنید. عکس پایین رژ ارغوانی را به همراه خط چشمی پهن نشان می‌دهد، این میکاپ مانند آرایش‌های دیگر است که تنها کمی پر رنگ و لعاب شده است.

 رژلب‌ ارغوانی

قرمز آلبالویی

برق لب‌ها برگشتند و این بدان معنی است که شما واقعاً می‌توانید لب‌های آلبالویی رنگ خود را درخشان کنید. رژلب آلبالویی را که عاشق آن هستید پیدا کنید و روی آن از مقداری برق لب غلیظ استفاده کنید. اگر بتوانید برق لبی به همان رنگ هم پیدا کنید که دیگر معرکه می‌شود.

 رژلب‌ قرمز آلبالویی

قرمز اکلیلی

اگر شما به دنبال رژلبی جسورانه اما مناسب برای افراد جا افتاده می‌گردید، رنگ‌هایی نیز برای شما وجود دارد، مانند این رژ قرمز اکلیلی. این رژ همان رنگ قرمز آجری معمولی را دارد که تنها کمی جسورانه شده است.

 رژلب‌ قرمز اکلیلی

نارنجی سوخته

این رژ برای دختران خلاق عالی است. نارنجی سوخته دوباره به دنیای فشن و میکاپ بازگشته است و تغییری مدرن در رژهای کلاسیک راک ایحاده کرده است. حتماً این رژ را با مواد کرم مانند پیدا کنید تا به آسانی ظاهری جالب به لب‌های شما بدهد.

 رژلب‌ نارنجی سوخته

قهوه‌ای

اگر می‌خواهید کاملاً به سال‌های دهه 90 برگردید، قطعاً باید به دنبال رژی قهوه‌ای رنگ باشید. رنگ رژلبی که در پایین می‌بینید، برای همه مناسب است. حتماً باید خط لبی مشابه این رنگ پیدا کنید تا از هرگونه پخش شدن رژ جلوگیری کنید.

 رژلب‌ قهوه‌ای

آبی

این رنگ رژ آبی برای بیرون رفتن عالی است. رنگ آن جسورانه اما به اندازه‌ای ملیح است که هر جایی بتوانید از ان استفاده کنید. اگر می‌خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، حتی می‌توانید از این رنگ برای قرار ملاقات‌های خود استفاده کنید.

 رژلب‌ آبی

سبز تیره

رژ لب سبز را تنها نباید برای جشن‌های هالووین کنار بگذارید. مانند رژ آبی که در بالا در مورد آن حرف زدیم، این رژ هم با آرایش چشمی اسموکی یا میکاپی ملیح و زیبا عالی خواهد شد.

 رژلب‌ سبز تیره

آلویی

اگر به دنبال رنگی متفاوت‌تر از رنگ معمولی قرمز برای رژ هستید، رنگ آلویی تیره می‌تواند جایگزینی عالی باشد.

 رژلب‌ آلویی

طلایی براق

با این رژ طلایی براق ظاهر خودتان را مانند الهه‌های افسانه‌ای خواهید کرد. این رژ قطعاً بسیار چشمگیر است و به همه خانم‌ها می‌آید. این رژ لب‌های شما را برجسته می‌کند. هنگام استفاده از این رنگ، لب‌های شما نیز ظاهر شکوهمند خود را به نمایش می‌گذارند. شما همچنین می‌توانید رنگ سایه خود را با رژلبتان مانند عکس زیر سِت کنید.

 رژلب‌ طلایی براق

سفید

رژلب سفید گاهی می‌تواند خنده‌دار به نظر برسد اما نکته اصلی پیدا کردن رژی است که درخشندگی و رنگ مرواریدی بیشتری داشته باشد تا مانند عکس زیر به نظر برسد. این رنگ باعث ناپدید شدن لب‌هیتان نمی‌شود بلکه به جای اینکار باعث می‌شود تا آنها درخشان به نظر برسند.

 رژلب‌ سفید

آبی تیره

اگر شما به دنبال امتحان کردن رنگ رژی تیره هستید اما نمی‌خواهید به اندازه رژلب مشکی جسورانه باشد پس این رنگ آبی تیره می‌تواند بهترین انتخاب بعدی برای شما باشد. رنگ آن تیره است اما مشکی واقعی نیست. این رژ همچنین به لب‌ها بعد و جلوه داده است که می‌تواند به بزرگتر نشان دادن آنها نیز کمی کمک کند.

 رژلب‌ آبی تیره

مگنتا

در حالی که رنگ صورتی داغ می‌تواند فوق‌العاده باشد اما رنگ مگنتا قطعاً برای پادشاهی آمده است. این رنگ مظهری از رنگ‌های دخترانه و یکی از آن رنگ‌های رژی است که خانم‌ها به آن فکر نمی‌کنند تا وقتی که می‌بینند چقدر فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

 رژلب‌ مگنتا

نعنایی

رژلب نعنایی به منظور استفاده در طول فصل‌های بهار و تابستان در نظر گرفته می‌شود. این رژ باعث می‌شود تا لب‌های شما به بهترین حالت ممکن توجه‌ها را به خودشان جلب کنند. این رنگ رژ همچنین برای استفاده در طول کنسرت یا فستیوال موسیقی فوق‌العاده به نظر خواهد رسید.

 رژلب‌ نعنایی

خاکستری

رژلب خاکستری باعث نمی‌شود تا مانند مرده‌ها به نظر برسید بلکه میکاپ شما را فوق‌العاده می‌کند. شما می‌توانید آرایش کاملاً ارغوانی-خاکستری مانند عکس زیر برای خود درست کنید یا به سادگی تنها لب‌هایتان را خاکستری کنید. زیبایی این رنگ به این دلیل است که رگه‌هایی از رنگ ارغوانی درون خودش دارد که سِت کردن آن را با لباس یا رنگ‌های دیگر میکاپ آسان‌تر می‌کند.

 رژلب‌ خاکستری

قرمز خون آشامی

شما هرگز نمی‌توانید یک لیست از رژلب‌های جسورانه تهیه کنید که شامل قرمز خون آشامی نباشد. این رنگ شما را مانند زنان خون آشام می‌کند. هنگام داشتن این میکاپ روی صورت خود، بلافاصله همه نگاه‌ها را جذب خودتان می‌کنید.

 رژلب‌ زرشکی پررنگ

صورتی گلبهی

رژ صورتی گلبهی جیغ نیر رنگی عالی برای امتحان کردن است. زدن این رژ روی لب‌هایتان بدون هیچ آرایش دیگری، آن توجهی که لایقش هستید را به شما می‌دهد.

 رژلب‌ صورتی گلبهی

بیشتر بخوانید: یک روز کامل رژلب مایع را روی لب‌هایتان حفظ کنید؟

مطالب مرتبط