33 ترفند آرایشی که همه باید بدانند

33 ترفند آرایشی که همه باید بدانند

23 مهر 1401

 

 

چه در آرایش کردن مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، همیشه ترفندهایی هستند که به شما کمک می‌کنند میکاپ بهتری داشته باشید. شما می‌توانید در کشیدن خط چشم گربه‌ای عالی باشید، اما در هنگام استایل دادن به موهایتان خیلی خوب عمل نکنید یا شاید در کانتورینگ حرفه‌ای هستید اما نمی‌توانید ناخن‌هایتان را دیزاین کنید و هنگام لاک زدن و طراحی ناخن خرابکاری می‌کنید. خب، ما 33 ترفند زیبایی آرایشگران حرفه‌ای را به اشتراک می‌گذاریم که همه می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند، بنابراین می‌توانید با حرفه‌ای‌ها مهارت خود را بالا ببرید.


ترفند آرایشی 1 


ترفند ریمل کشیدن

استفاده از ریمل ضدآب می‌تواند به حفظ فر مژه‌ها کمک کند. مانند یک پرم برای مژه‌های شما عمل می‌کند و در لیفت مهر و موم می‌کند. 


ترفند آرایشی 2


پس از آن که ناخن‌هایتان را لاک زدید، دست‌هایتان را در آب یخ فرو کنید تا سریع‌تر خشک شوند.


ترفند آرایشی 3


ترفند رژ لب زدن

شما می‌توانید هر رژ لبی را با پودر فیکس و دستمال کاغذی مات کنید. به سادگی لب‌های خود را با رنگ دلخواه خود رژ بزنید این گونه رژ لب را در تمام روز ماندگار کنید، دستمالی را روی رژ لب قرار دهید و پودر را در امتداد دستمال بکشید. این پودر درخشش را جذب می‌کند و رژ لب مورد علاقه شما را صاف و مات نشان می‌دهد.


ترفند آرایشی 4


دستمال‌های آرایشی را به صورت وارونه (با دهانه رو به پایین) نگهداری کنید تا خشک نشوند. محلول موجود در این به محصول کمک می‌کند تا هر دستمال مرطوب به طور کامل در محلول بخورد، از حوله‌ای که قرار است استفاده کنید. 


ترفند آرایشی 5


برای تسلط بر خط چشم بالدار، خط چشم را از گوشه بیرونی شروع کنید. سپس، هنگامی که به خط چشم دلخواه خود رسیدید، شروع به پر کردن بال کنید. این آسان‌تر از خط چشم کشیدن از گوشه داخلی چشم است.


ترفند آرایشی 6


سایه چشم سنگین یا براق؟ از نوار چسب زیر چشم استفاده کنید تا جلوی هرگونه ریزش را بگیرید.


ترفند آرایشی 7


با یک اسکراب لب ساخته شده از روغن نارگیل و شکر قهوه‌ای از شر پوسته پوسته شدن لب خلاص شوید. از آنجایی که لب‌های لایه‌برداری شده کلیدی برای جلوگیری از پر شدن رژ لب شما هستند، نمی‌خواهید این مرحله را در برنامه روزانه خود از دست بدهید.


ترفند آرایشی 8


به پشت بخوابید تا صبح با چشمان پف کرده از خواب بیدار نشوید.


ترفند آرایشی 9


هنگام ریمل زدن، کارت ویزیت، قاشق یا دستمال کاغذی را پشت مژه‌ها نگه دارید تا از نفوذ آن روی پلک جلوگیری کنید.


ترفند آرایشی 10


شب‌ها قبل از خواب موهای خیس یا خشک خود را ببافید تا صبح با امواج ساحلی از خواب بیدار شوید. درست کردن موها در شب قبل به شما می‌کند تا صبح زمان کمتری را جلو آینه بگذرانید.


ترفند آرایشی 11


از یک خط لب شفاف یا سفید استفاده کنید تا رنگ لب شما رگه نشود. به سادگی خط لب‌ خود را مانند همیشه با مداد خط لب بکشید، سپس رژ بکشید.


ترفند آرایشی 12


ترفند کرم پودر زدن

با مخلوط کردن کرم مرطوب کننده با کرم پودر، درخشندگی خاصی به دست آورید. این بهترین راه برای ایجاد یک کرم پودر با پوشش کامل است. 


ترفند آرایشی 13


هر بار از روش اتصال نقاط برای خط چشم بی‌عیب و نقص استفاده کنید. این یک راه عالی برای کسانی است که در خط چشم کشیدن مبتدی هستند.


ترفند آرایشی 14


سعی نکنید ابروهای خود را در خانه بردارید. درعوض، آن‌ها را بچینید تا مطمئن شوید که شکل کاملی دارد و فقط موهای ضروری را بردارید. 


ترفند آرایشی 15


قبل از استفاده از سایه، برس سایه چشم خود را با یک اسپری فیکس خیس کنید تا رنگدانه و قدرت ماندگاری محصول تقویت شود.

 


ترفند آرایشی 16


استفاده وکس برای صورت

اگر در شرایط اضطراری هستید، می‌توانید از وکس صورت شفاف برای تمیز کردن ابروهای خود استفاده کنید. به سادگی مقداری را روی انگشت خود بکشید و آن را به ابروهای خود فشار دهید.

 


ترفند آرایشی 17


اگر پوست شما نیاز به آبرسانی بیشتر در شب یا صبح دارد، یک روغن صورت را روی مرطوب کننده خود بمالید تا رطوبت آن حفظ شود. 


ترفند آرایشی 18


زمانی که خواستید خط چشم بکشید چشمانتان را نیمه باز نگه این ترفند به شما کمک می‌کند خط چشم متقارنی بکشید.


ترفند آرایش 19


برای استفاده درست از خط لب، روش زیر را امتحان کنید. این به شما کمک می‌کند در اولین تلاش خود خط لب زیبا و حرفه‌ای بکشید.


ترفند آرایشی 20


برای ساختن یک دم اسبی بلند و جذاب، از دو کش برای ایجاد دم اسبی روی هم استفاده کنید. با این روش موهای شما بلندتر به نظر می‌رسد.


ترفند آرایشی 21


روش  صحیح پاک کردن آرایش

برای پاک کردن اشتباهات آرایشی، از یک سواب پنبه‌ای آغشته به میسلار واتر استفاده کنید. این ترفند به ویژه در اطراف چشم خیلی خوب جواب می‌دهد. 


ترفند آرایشی 22


رو تختتی ساتن

اگر هر روز صبح با موهای وز از خواب بیدار می‌شوید، روبالشی خود را با بالش ساتن تعویض کنید. ابریشم کمتر از پنبه برای موهای شما مضر است.


ترفند آرایشی 23


ترفند زیبایی ژل ابرو

برای ابروهای ترند اینستا، ژل ابرو را روی ابروهای خود شانه کنید و سپس به آرامی موها را با نوک انگشتان خود فشار دهید تا موها از جای خود باز نشوند. 


ترفند آرایشی 24


برای جلوگیری از بدتر شدن مشکل، می‌توانید با استفاده از چای کیسه‌ای ناخن‌های شکسته‌شده را در چند دقیقه ترمیم کنید.


ترفند آرایشی 25


ترفند اصلی آرایشی چشم اسموکی عالی در رنگ انتخابی است. از سایه چشم قهوه‌ای به جای مشکی استفاده کنید، زیرا سایه چشم مشکی گاهی اوقات می‌تواند خیلی خشن به نظر برسد. 


ترفند آرایشی 26


برای برس کشیدن موهای پرزدار، از یک اسپول آرایش تمیز با کمی اسپری مو استفاده کنید. این کار موها را شانه می‌کند و موخوره را از بین می‌برد.


ترفند آرایشی 27


خط چشم بالایی خود را با مداد چشم بزنید تا در عرض چند ثانیه مژه‌های ضخیم و زیبا به نظر برسند.


ترفند آرایشی 28


ماسک صورت مورد علاقه خود را زیر دوش بمالید تا در زمان روتین زیبایی خود صرفه جویی کنید همینطور به پوست کمک می‌کند مواد آبرسان را بهتر جذب کند.


ترفند آرایشی 29


استفاده از ماسک پا می‌تواند کمی دشوار باشد زیرا برای 20 تا 30 دقیقه بعد نمی‌شود راه بروید برای حل این مشکل، یک جفت جوراب معمولی را روی بوت پوشاننده بپوشید.


ترفند آرایشی 30


ترفند ریمل زدن

اگر ریمل شما به پلک‌ها می‌مالد، صبر کنید تا کاملاً خشک شود، سپس از یک برس سایه چشم تمیز و کرکی برای پاک کردن آن استفاده کنید.


ترفند آرایشی 31


قبل از کشیدن خط چشم گربه‌ای، کف دست خود را زیر چانه تکیه دهید. این به تثبیت دست و خطوط تا خط مژه بالایی شما کمک می‌کند.


ترفند آرایشی 32


 آرایش به لباستان مالیده؟ مشکلی نیست. خیلی سرریع از دستمال مرطوب آرایشی برای پاک کردن آن استفاده کنید.

 


ترفند آرایشی 33


نحوه صحیح خط چشم کشیدن

اگر سعی می‌کنید یک خط چشم واقعاً زیبا و حرفه‌ای بکشید، قبل از آن که با خط چشم واقعی استفاده کنید، ابتدا با یک سایه چشم کم‌رنگ طراحی کنید سپس خط چشم بکشید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از پرایمر چیست؟

مطالب مرتبط