60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت سوم)

60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت سوم)

21 اسفند 1401

بیایید با آن روبرو شویم پس از مدتی رنگ مو قدیمی و خسته‌کننده می‌شود. در حالی که ممکن است هنگام دریافت رنگ خود عاشق آن شده باشید، طبیعی است که پس از ماه‌ها (یا حتی سال‌ها) خیره شدن به آن در آینه، چیزی جدید بخواهید. خوشبختانه، رنگ کردن مو پیچیده‌تر و مبتکرانه‌تر از همیشه شده است. این بدان معنی است که تعداد زیادی رنگ جدید و هیجان‌انگیز فقط منتظر شما هستند تا آن‌ها را امتحان کنید و آن‌ها بهتر از همیشه هستند. غنی و پرجنب و جوش، سردترین رنگ‌های امروزی پر از زندگی هستند. چند رنگ و بعد، آن‌ها منحصربه‌فرد و تا حدودی مرموز هستند. اگر به دنبال به روز رسانی بازی موهای خود هستید، این‌ها بهترین روندها و ایده‌های رنگ مو هستند که باید امتحان کنید!

ابتدا بخوانید: 60 ایده رنگ مو برای سال 2023 (قسمت دوم)


ایده‌های رنگ مو


41. رنگ موی قهوه‌ای شاه بلوطی

رنگ مو

قهوه‌ای شاه بلوطی یک سایه قهوه‌ای تیره با ته مایل به قرمز است. این یک رنگ غنی و فوق‌العاده همه کاره است که در تمام بافت‌ها و طول‌های مو عالی به نظر می‌رسد. همچنین به‌طور کلی جذاب است و تمام رنگ‌های پوست را تکمیل می‌کند و این رنگ پوشیدنی آسان و ایده‌آل برای زنان در هر سنی است. شاه بلوطی رنگ جالب‌تری نسبت به قهوه‌ای معمولی است و می‌تواند موهای شما را پر و سالم جلوه دهد. می‌توانید به روش‌های مختلفی به آن حالت دهید و آن را با رنگ‌هایی مانند عسلی یا کاراملی ترکیب کنید تا رنگ آن گرم‌تر شود.

42. رنگ مو قهوه‌ای با هایلایت بلوند

رنگ مو

اگر موهای قهوه‌ای دارید، یک راه عالی برای بلندتر کردن آن در حالی که عمق و بُعد بیشتری می‌بخشد، هایلایت‌های بلوند است. این ترکیب رنگی ساده و ظریف آن را برای هر روز عالی می‌کند. سایه هایلایتی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو رنگ روشن‌تر از رنگ پایه شما باشد تا طبیعی‌ترین نتایج را به دست آورید.

43. رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی

 

قهوه‌ای شکلاتی یک سایه متوسط تا تیره از موهای قهوه‌ای است که نام آن را به دلیل شباهت به رنگ شکلاتی داده‌اند. این یک رنگ غنی است که تقریباً برای همه افراد خوب به نظر می‌رسد و می‌تواند مدل مو و بافت شما را تکمیل کند. بیشتر قهوه‌ای شکلاتی دارای برخی از هایلایت‌های گرم است، یا می‌توانید آن را در سراسر مو اضافه کنید تا آن را بلندتر کرده و تضاد ظریفی ایجاد کنید. روش دیگر، می‌توانید با روشن کردن انتهای مو با رنگ قهوه‌ای روشن، روشی جسورانه را امتحان کنید.

44. رنگ مو قهوه‌ای روشن

رنگ مو

 رنگ موهای قهوه‌ای روشن همه کاره و جذاب هستند و مکمل تمام رنگ‌های پوست هستند و می‌توان آن‌ها را روی موهایی با بافت‌ها و طول‌های مختلف پوشید. رنگ برای پوشیدن خشن نیست و برای هر روز مناسب است، اما خسته‌کننده هم نیست. شما می‌توانید از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های قهوه‌ای روشن انتخاب کنید، اما همچنین به روش‌های مختلفی آن را به مو اضافه کنید. این شامل هایلایت‌های قهوه‌ای روشن روی موهای تیره می‌شود تا به موهای تیره کمک کند، یا با رنگ کردن انتهای موهای قهوه‌ای روشن خود با سایه‌ای از بلوند گرم برای ایجاد کنتراست ظریف.

45. رنگ مو قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند ظریف

رنگ مو

موهای قهوه‌ای از هایلایت بهره می‌برند که می‌تواند به آن عمق و بعد ببخشد. افزودن سایه‌های روشن‌تر به موهایتان، مانند بلوند، می‌تواند موها را درخشان کرده و آن‌ها را بلند کند. راه‌های زیادی برای ترکیب این دو رنگ وجود دارد که آن را به ظاهری همه‌کاره تبدیل می‌کند که می‌توان آن را مطابق با ترجیحات شما تطبیق داد. یکی از ظریف‌ترین راه‌ها برای به روز رسانی موهای خود استفاده از هایلایت‌های ظریف بلوند است که ظاهری نرم و طبیعی ایجاد می‌کند.

46. رنگ مو قهوه‌ای تیره با فیس فریم

رنگ مو

قرار دادن هایلایت‌ها در موهای خود در اطراف صورت به صورت استراتژیک باعث ایجاد یک افکت فریم می‌شود. این فوق‌العاده زیبا است و چشم‌ها را به سمت ویژگی‌های شما می‌کشاند و آن‌ها را تکمیل می‌کند. با موهای قهوه‌ای تیره، با روشن کردن تارها، می‌توانید به موها عمق و بعد ببخشید. برای بهترین و طبیعی‌ترین نتیجه، سایه‌ای نزدیک به رنگ پایه انتخاب کنید.

47. رنگ مو قهوه‌ای با نکات کاراملی

رنگ مو

موهای قهوه‌ای یک رنگ زیبا و چند منظوره است که می‌تواند از افزودن رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر بهرهمند شود. با تکنیک‌های رنگ آمیزی مانند ombre یا dip-dye عالی به نظر می‌رسد. افزودن کارامل به نوک‌ها ظاهر جالب بصری ایجاد می‌کند که موها را به سمت پایین می‌کشد و توهم بلندی را ایجاد می‌کند. کارامل رنگ قهوه‌ای گرم و طلایی است که موها را روشن می‌کند و ظاهر شما را درخشان می‌کند، اما به طرز ظریف و زیبایی.

48. رنگ موی قهوه‌ای مایل به قرمز

رنگ مو

موهایی که ترکیبی از قرمز و قهوه‌ای هستند، با سایه‌های شاه بلوطی، قهوه‌ای و شرابی رایج است. درجات مختلفی از سرزندگی وجود دارد و برخی تیره به نظر می‌رسند در حالی که برخی دیگر رنگ‌های قرمز را بیشتر برجسته می‌کنند. این برای اینکه به شما امکان می‌دهد ظاهری پیدا کنید که رنگ پوست شما را تکمیل کند عالی است. تطبیق‌پذیری موهای قرمز مایل به قهوه‌ای چیزی است که آن را جذاب می‌کند. می‌توان آن را هر طور که دوست دارید استایل کرد.

49. رنگ موی آبی و بنفش

رنگ مو

رنگ‌های روشن موها گویا و سرگرم‌کننده هستند و بسته به اینکه می‌خواهید موهایتان چقدر شاداب باشند، ترکیب‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. یک جفت کلاسیک با موهای آبی و بنفش است، دو سایه مشابه و مکمل، که باعث می‌شود اضافه کردن آن‌ها به موهای شما ترکیبی‌تر به نظر برسد. شما می‌توانید این کار را به روش‌های مختلف انجام دهید، از جمله رویکرد رنگ موی آمبره، با موهای تیره‌تر در ریشه و به تدریج روشن شدن به سمت انتهای مو. این یک گزینه فوق‌العاده برای عمق و ابعاد مو است.

50. موهای پلاتینیوم با ریشه‌های بنفش

رنگ مو

بلوند پلاتینی روشن‌ترین رنگ بلوند است و نیاز به توجه دارد. این یک راه عالی برای نشان دادن بافت مو است و می‌تواند مکمل تمام موهای کوتاه باشد. رنگ ترد همچنین می‌تواند ظاهر شما را روشن و درخشان کند و آن را به رنگی مورد علاقه تبدیل کند. نقطه ضعف پلاتین این است که می‌تواند یک فرآیند گران و زمان بر برای روشن کردن مو باشد. همچنین نیاز به لمس منظم ریشه دارد، بنابراین یک راه برای خلاقیت در این مورد این است که ریشه‌ها را بنفش رنگ کنید. کنتراست فوق‌العاده است و راهی ساده برای امتحان کردن رنگ است.

51. رنگ مو صورتی با ریشه بلوند

رنگ مو

موهای صورتی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های مو برای خانم‌ها است، زیرا به‌طور جهانی جذاب و فوق‌العاده زنانه است. بسته به جنب و جوشی که می‌خواهید به دست آورید، سایه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما رنگ‌های خاموش مانند پاستل بسیار متنوع‌تر هستند و پوشیدن آن‌ها راحت‌تر است. به جای اضافه کردن رنگ صورتی در سراسر مو، یک جایگزین سرگرم‌کننده این است که ریشه‌های خود را بلوند نگه دارید و روی صورتی تمرکز کنید.

52. رنگ موی بنفش

رنگ مو

موی بنفش زیبا و زنانه است. رنگ موی بنفش روشن رنگی است که به راحتی پوشیده می‌شود زیرا نرم و کم رنگ است. این می‌تواند به موهای شما حالتی ببخشد، اما همچنین یک راه عالی برای افزودن عمق و بعد است. بسته به ترجیح شما، راه‌های زیادی برای رنگ دادن به موهایتان وجود دارد. این می‌تواند شامل رنگ کردن کل سر یا تمرکز رنگ فقط روی انتهای آن باشد که کنتراست ایجاد می‌کند و به موهای شما احساس مدرن می‌دهد.

53. رنگ مو شرابی

رنگ مور

شرابی یک رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز است که می‌توان آن را مطابق با سلیقه‌ی شما تطبیق داد و رنگ پوست شما را تکمیل کرد. چندین سایه برای انتخاب وجود دارد، از رنگ‌های غنی که نیاز به توجه دارند تا رنگ‌های روشن‌تر که شدت کمتری دارند و برداشتن آن‌ها راحت‌تر است. این رنگ همچنین برای جلب توجه به بافت موهای شما ایده‌آل است و می‌تواند الگوی فر شما را نشان دهد یا به موهای صاف عمق دهد.

54. رنگ موی نقره‌ای پررنگ

رنگ مو

نقره‌ای رنگی تند و سرد برای موهای شماست. این بهترین عملکرد را روی خانم‌هایی با رنگ پوست گرم دارد و راهی برای سرگرمی با موهایتان است، اما گزینه‌ای ظریف‌تر از رنگ‌های روشن‌تر و پررنگ‌تر مانند نارنجی و آبی است. نقره را می توان به روش های مختلفی به موها اضافه کرد، بسته به اینکه چقدر می‌خواهید پرجنب و جوش باشد. می‌توانید کل سر را رنگ کنید یا رگه‌های نقره‌ای را روی موهای بلوند اضافه کنید و به آن عمق و بعد ببخشید. نقطه ضعف آن این است که نقره می‌تواند زمان‌بر باشد، برای به دست آوردن، نگهداری بالا و آسیب‌رسان باشد. این به این دلیل است که ابتدا موها باید به رنگ پایه روشن دکلره شوند.

55. رنگ مو بلوند و آبی پلاتینیوم

رنگ مو

بلوند پلاتینیوم رنگ بسیار خوبی است و برای اکثر پوست‌ها جذاب است. روشن بودن رنگ هم طرفدار و هم مخالف است، زیرا توجه را می‌طلبد و بافت و برش موهای شما را برجسته می‌کند، اما حفظ آن نیز می‌تواند فوق‌العاده چالش‌برانگیز باشد. این همه کاره است و به خوبی با رنگ موهای برجسته مانند آبی جفت می‌شود. راه‌های مختلفی برای اضافه کردن موهای آبی وجود دارد، اما یکی از شیک‌ترین گزینه‌ها، اضافه کردن رگه‌ها به سر است همچنین می‌توانید این موارد را به صورت استراتژیک در اطراف صورت قرار دهید تا توجه را به ویژگی‌ها جلب کنید.

56. رنگ موی صورتی

رنگ مو

صورتی یکی از ساده‌ترین رنگ‌ها برای پوشیدن است و سایه‌های روشن و تیره مختلفی برای انتخاب وجود دارد. می‌توانید چندین مورد را ترکیب کنید تا به موها عمق و ابعاد ببخشید. صورتی ظاهری زنانه به موها می‌بخشد و همچنین می تواند بیانیه‌ای داشته باشد زیرا با زنانگی و عشق همراه است. هنگام حالت دادن به مو، بهتر است آن را بلند و شل بگذارید تا کاملاً رنگ خود را نشان دهد.

57. رنگ موی نیمه صورتی و نارنجی

 

رنگ مو

سایه‌های صورتی و نارنجی مکمل یکدیگر هستند، اما رنگ‌ها همچنان پررنگ و روشن هستند و توجه را می‌طلبند و بافت و برش موهای شما را برجسته می‌کنند. می‌توانید رنگ‌ها را به روش‌های مختلفی ترکیب کنید، از جمله افزودن هایلایت‌های موی صورتی به رنگ پایه نارنجی، افکت رنگ موی آمبره یا رنگ‌های اسپلیت. گزینه دوم قابل توجه‌ترین است، با دو رنگ متمایز در دو طرف سر. این نگاهی است که به دنیا نشان می‌دهد شما فردی هستید که از ریسک کردن نمی‌ترسید. اینکه چگونه موهایتان را مدل دهید کاملاً به خودتان بستگی دارد!

58. رنگ موی آبی روشن

رنگ مو

برای کسانی که چیزی متفاوت می‌خواهند، یک گزینه جذاب و جالب، افزودن آبی به مو است. موهای آبی برای کسانی ساخته‌شده است که می‌خواهند برجسته باشند، نه ترکیب شوند. با وجود قابل‌توجه بودن، آبی به طور شگفت‌انگیزی همه کاره است و طیف وسیعی از رنگ‌ها برای انتخاب وجود دارد، از جمله آبی نیمه شب که عمیق است و احساس لوکسی دارد. یا موهای پررنگ و آبی که احساس انرژی و سرگرمی دارند. این رنگ راهی فوق‌العاده برای نشان دادن جنبه بازیگوش خود به دنیاست.

59. رنگ موی رنگین کمانی‌

رنگ مو

موهای رنگین کمانی سرگرم‌کننده، جوان و راهی تضمین شده برای برجسته شدن هستند. این یک گزینه محبوب در ترند E-girl است زیرا بسیار رسا است و می‌تواند ظاهری منحصربه‌فرد و تند به شما بدهد. ایده این تکنیک رنگ آمیزی این است که چندین رنگ مورد علاقه خود را ترکیب کنید و جلوه‌ای شبیه به رنگین کمان ایجاد کنید. می‌توانید آن‌ها را در سراسر مو اضافه کنید یا فقط روی چتری‌ها یا اطراف صورت تمرکز کنید. جذابیت این نگاه این است که می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید. شما از ریسک کردن نمی‌ترسید و کسی نیستید که مطابقت داشته باشد.

60. رنگ موی سبز

رنگ مو

موهای سبز یکی دیگر از رنگ‌های سرگرم‌کننده و گویا است. سایه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله رنگ‌های روشن و پر‌جنب و جوش و ملایم‌تر مانند سبز پاستلی. جذابیت این رنگ با رشد و شروعی جدید همراه است و به موهای شما احساس تازگی، مدرن و فوق‌العاده جذاب می‌دهد. این رنگ را به روش‌های مختلف امتحان کنید، و در تمام بافت‌ها و طول‌های مو عالی به نظر می‌رسد.


چگونه رنگ مو را حفظ کنیم


بعد از رنگ کردن، 72 ساعت قبل از شامپو کردن صبر کنید.

وقتی نوبت به رنگ کردن موهایتان می‌رسد، نکته کلیدی زمان‌بندی است. پس از قرار ملاقات رنگ آمیزی، لایه کوتیکول شما کمی باز می‌شود و به مولکول‌های رنگی اجازه دسترسی مستقیم به شفت هر رشته را می‌دهد. اگر زمان کافی را قبل از شامپو ندهید، می‌تواند منجر به شسته شدن مقدار ناخواسته رنگدانه شود! برای اطمینان از ماندگاری طولانی‌تر بازدید از سالن بین لمس‌آپ‌ها، حداقل سه روز صبر کنید تا بیرونی‌ترین کوتیکول‌ها بسته شوند این کار باعث می‌شود رنگدانه‌ها تا زمان بازدید بعدی تحت محافظت محافظت شوند!

از شامپو و نرم‌کننده بدون سولفات استفاده کنید

با شامپو و نرم‌کننده بدون سولفات رنگ موهای خود را زنده نگه دارید. سدیم لورت اتر سولفات در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی یافت می‌شود. استفاده از آن‌ها می‌تواند روغن‌های طبیعی را از پوست سر پاک کند و باعث محو شدن زودهنگام رنگ زیبای آرایشگاه فرد شود! شامپوهای بدون سولفات عالی وجود دارد، بنابراین می‌توانید محصول مناسب برای هر مویی صاف، مجعد یا وز پیدا کنید تا به سلامت موهایتان کمک کند و در عین حال شادابی را نیز حفظ کنید.

رنگ را به نرم کننده خود اضافه کنید

اگر به اندازه کافی جرأت داشتید که به موهای خود رنگی بیافزایید، سعی کنید از یک نرم‌کننده رسوب‌کننده رنگ استفاده کنید! هر رشته را با تلاش کمی هر بار که آن را می‌شویید دوباره رنگ می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که رنگ روشن تا بازدید بعدی از سالن زنده و تازه باقی می‌ماند! در صورت امکان به هر دوی آن‌ها پیشنهاد دهید تا بتوانید تارهای مو را زیبا نگه دارید!

هنگام شامپو زدن دمای آب را کم کنید

برای کسانی که به دنبال حفظ رنگ موی سرزنده و ماندگار هستند، بهتر است دوش آب گرم نگیرند. دمای بالا باعث باز شدن کوتیکول در رشته‌های شما می‌شود و به جای شادابی سالم، رنگ‌های شسته شده ایجاد می‌شود. برای حفظ تارهای مو بدون آسیب رساندن به درخشش یا رنگ، سعی کنید قبل از استفاده از نرم‌کننده پس از شستشوی خنک، با آب کمی گرم بشویید انجام این کار به باز شدن فولیکول‌ها و در عین حال بسته شدن آن‌ها کمک می‌کند.

کمتر موها را بشویید

اگر می‌خواهید موهای خود را شاداب نگه دارید، نشویید روزانه آن‌ها مهم است! سعی کنید خود را به چند بار شستشو در هفته محدود کنید. به این ترتیب، می‌توانید روغن‌های طبیعی موهای خود را حفظ کنید که به محافظت و حفظ رنگ آن کمک می‌کند. شامپو زدن بیش از حد ممکن است منجر به محو شدن رنگ ها سریع‌تر از حد لازم شود، بنابراین مراقب باشید که چند بار (یا کم) آن موها را کف کنید. با این حال، اگر تمرینات بیشتر در دستور کار هستند، مطمئن شوید که روزهای شستشو نیز وارد برنامه می‌شوند همه چیز در مورد دستیابی به تعادل عالی برای موهای شاد و سالم است!

52بیشتر بخوانید: 30 رنگ موی دورنگ ترند سال 2023

مطالب مرتبط