35 مدل موی زنانه برای سال 2023 (قسمت دوم)

35 مدل موی زنانه برای سال 2023 (قسمت دوم)

08 اسفند 1401

زنان آسیایی معمولاً موهای صاف و لختی دارند. اعتقاد بر این است که تارهای مو آن‌ها دارای لایه‌های کوتیکول بیشتر و سلول‌های کوتیکول گسترده‌تر هستند و به دلیل داشتن سریع‌ترین نرخ رشد مشهور است. بسیاری از مدل‌های مو تکمیل‌کننده این بافت و ضخامت هستند، چه بخواهید مدل‌های کوتاه زیبا که به آسانی شکل می‌گیرد و به نگهداری کمی نیاز دارد، تا مدل‌های بلند زیبا که زنانه و پیچیده به نظر می‌رسند. شما همچنین می‌توانید با اکسسوری‌ها و رنگ‌ها کنید تا واقعا شخصیت خود را نشان دهید! یک مدل موی آسیایی برای خانم‌ها وجود دارد که با هر ترجیحی مطابقت دارد، و این‌ها برخی از بهترین مدل‌ها برای ایده بخشیدن به مدل موی بعدی شما هستند.

ابتدا بخوانید: 35 مدل موی زنانه برای سال 2023 (قسمت اول)


35 مدل موی زنانه برای سال 2023


17. مدل موی شینیون نامرتب

مدل مو برای زنان آسیایی

احساس بدون ساختار این شینیون برای زنان در هر سنی جذاب است زیرا مدل موی ساده اما غیرقابل انکار جذاب است که تمام بافت‌ها را تکمیل می‌کند. رویکرد ژولیده به حرکت و حجم می‌افزاید و باعث می‌شود تارهای شما سالم و پر از زندگی به نظر برسند. در صورتی که می‌خواهید ظاهر خود را نرم کنید، می‌توانید چند تکه را به آرامی روی صورت بگذارید.

18. مدل موی فرق وسط

مدل مو برای زنان آسیایی

قسمت میانی یکی از چالش‌برانگیزترین راه‌ها برای حالت دادن به مو است، زیرا با تمام فرم‌های صورت مناسب نیست. با این حال، برای کسانی که می‌توانند آن را انجام دهند، چیزهای زیادی وجود دارد، به خصوص اینکه چگونه صورت را قاب می‌کند و به ویژگی‌های شما توجه می‌کند. و چه راهی برای رسیدن به این هدف بهتر از استفاده از تارهای مو که رها شده‌اند، پایان عالی برای ظاهری زیبا و رسا.

19. مدل موی قسمت میانی

مدل مو برای زنان آسیایی

برای کسانی که عاشق قسمت میانی و تمام مزایای آن هستند، پس چرا سعی نکنید آن را به روش‌های مختلف بپوشید؟ یکی از گزینه‌ها یک شینیون جذاب است که زنانه‌ترین و پیچیده‌ترین ظاهر را به شما می‌دهد. این سبکی است که بدون توجه به سن شما خیره‌کننده است. سادگی این ظاهر همچنین تضمین می‌کند که در هر موقعیتی خیره‌کننده به نظر برسد.

20. مدل موی قسمت میانی با گیره مو

مدل مو برای زنان آسیایی

گیره مو یک راه ساده اما سرگرم‌کننده برای تغییر ظاهر شما و امتحان ظاهر متفاوت است. از آن‌ها می‌توان برای افزودن رنگ و نشان دادن شخصیت شما استفاده کرد، یا می‌توانند کاربرد عملی‌تری داشته باشند. با یک قسمت میانی، قرار دادن درست اکسسوری شما می‌تواند آن را بیشتر نمایان کند، که می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد.

21. مدل موی قسمت میانی با جواهرات مو

مدل مو برای زنان آسیایی

جواهرات مو چیزی بیش از یک مد است. نمادین هم هست. بسته به مناسبت، قطعات مختلفی پوشیده می‌شوند و این یک گزینه عالی برای جشن گرفتن میراث شماست. البته جذابیت زیبایی نیز وجود دارد و هیچ راه بهتری برای جلب توجه شما یا افزودن شخصیت به مدل موهای مورد علاقه شما وجود ندارد.

22. مدل موی پیگتیل با موهای صاف

مدل مو برای زنان آسیایی

پیگتیل ممکن است مدل مویی باشد که اغلب توسط دختران جوان استفاده می‌شود، اما در مورد این ظاهر ساده و غیرقابل انکار زیبا، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. برای شروع، درخشش جوانی به شما می‌بخشد، اما همچنین یک روش فوق‌العاده سرگرم‌کننده برای پوشیدن موهایتان است و با تمام بافت‌ها و بیشتر طول‌ها به خوبی کار می‌کند. ما را باور نمی‌کنید؟ بگذارید این عکس تمام ایده مورد نیاز شما باشد.

23. مدل موی پیکسی با چتری کوتاه

مدل مو برای زنان آسیایی

مدل موی پیکسی یک مدل موی کوتاه کلاسیک برای زنان است که همچنان محبوب است زیرا بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است. برای کسانی که می‌خواهند تارهای کوتاه‌تری را در آغوش بگیرند و در عین حال توهم بلند بودن را حفظ کنند، آن را با چتری طراحی کنید. این همچنین یک راه عالی برای جلب توجه به چهره شما است و در عین حال درخشش جوانی به شما می‌بخشد (زیبایی سبک‌های حاشیه‌ای این است که چگونه می‌توانند شما را سال‌ها جوان‌تر نشان دهند)!

24. مدل موی پیکسی بلوند پلاتین لایه‌ای

مدل مو برای زنان آسیایی

چند رنگ به جسور بلوند پلاتین وجود دارد. رنگ سرد روشن‌ترین سایه بلوند است و به همین دلیل فوق‌العاده چشم‌نواز است. چه راهی بهتر برای برجسته کردن مدل موی خود، درست است؟ و یک پیکسی چند لایه وقتی با رنگ روشنی مانند این جفت شود تازه و مدرن به نظر می‌رسد. با وجود زرق و برق‌دار بودن این رنگ، نیاز به نگهداری جدی دارد، اما تلاش ارزش آن را دارد!

25. مدل موی قیطان‌های کناری

مدل مو برای زنان آسیایی

وقتی صحبت از قیطان می‌شود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. این کار پیدا کردن ظاهری مناسب را آسان می‌کند که طول و بافت شما را تکمیل کند و به شما امکان بیان خود را می‌دهد. پوشیدن آن‌ها به پهلو زیبایی آرام‌تری دارد و برای بچه‌های بوهو در میان ما عالی است!

26. مدل موی فلیکد

مدل مو برای زنان آسیایی

مدل موی فلیکد در دهه 70 ترند بزرگی بود و با استقبال زنان از زیبایی این روش ساده اما مؤثر بازگشته است. نه تنها مدل موی متفاوت است، بلکه گزینه‌ای عالی برای دادن حجم و بافت به رشته‌های شماست. 

27. مدل موی قسمت کناری با دم اسبی

مدل مو برای زنان آسیایی

چه چیزی در مورد دم اسبی دوست نیست؟ برای هر موقعیتی شیک است و تمام طول موها می توانند این مدل را استفاده کنید همچنین، به راحتی درست می‌شود و سنگینی آن احساس نمی‌کنید. پس با سردردهای تنشی و کشیدن پوست سر خداحافظی کنید!

28. مدل موی خیس 

مدل مو برای زنان آسیایی

موهای صاف و لخت از لحظه‌ای که در کانون توجه هستند لذت می‌برند، زیرا بسیار شیک و آسان هستند. برس کشیدن موها از خط مو می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و راهی عالی برای باز کردن صورت شما باشد. همچنین ظاهری مرتب و صیقلی خواهد داشت. وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، گزینه‌هایی دارید. این شامل یک پوشش مرطوب است که با ژل به دست می‌آید.

29. مدل موی قسمت جانبی براق

مدل مو برای زنان آسیایی

موهای براق احساس تازگی، مدرن و غیرقابل انکار می‌کنند. روش‌های مختلفی برای استایل دادن به آن وجود دارد، چه با دم اسبی بلند و چه با کشیدن آن به یک حالت ساده. برای رسیدن به این ظاهر، می‌خواهید رشته‌های خود را از صورت جدا کرده و محکم کنید، اما حالت دادن به آن با یک قسمت جانبی، جایگزینی عالی برای افزودن نرمی به پوشش شما است.

30. مدل موی صاف متوسط با قسمت کناری

مدل مو برای زنان آسیایی

موهای متوسط تمام مزایای تارهای بلندتر را برای حالت دادن به شما می‌دهد، اما بدون دردسر. این طول ایده‌آل برای بسیاری از زنان است و بدون توجه به بافت شما عالی است! رشته‌های صاف‌تر وقتی با یک قسمت کناری، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها جفت می‌شوند، عالی هستند و نسبت به قسمت میانی ظاهری آرام‌تر دارند. به علاوه، می‌توانید تمام روز موهای خود را بچرخانید!

31. مدل موی پاپیون

مدل مو برای زنان آسیایی

گوجه‌ای بالا ممکن است ظاهری جدید یا مدرن به نظر نرسد، اما زیبایی در رویکرد کلاسیک وجود دارد. این مدل مو می‌تواند فوق‌العاده پر زرق و برق باشد و متناسب با هر موقعیتی باشد. اگر می‌خواهید کمی به شخصیت خود اضافه کنید، می‌توانید این کار را با اکسسوری انجام دهید و هیچ گزینه‌ای زیباتر یا دخترانه‌تر از پاپیون وجود ندارد.

32. مدل موی دم اسبی بالا

مدل مو برای زنان آسیایی

دم اسبی بالا روی سر پوشیده می‌شود و با تمام زرق و برق و درام که می‌خواهید یک شیک است! این مدل مویی عالی برای خانم‌هایی است که می‌خواهند مدل مویی به دست بیاورند اما موهایشان مورد توجه قرار گیرد. پوشیدن آن بلندتر و دور کردن آن از صورت خود غیرقابل انکار است و احساس تمیزی و جلا می‌دهد.

33. مدل موی موج‌دار با چتری

مدل مو برای زنان آسیایی

موهای موج‌دار یکی از پرطرفدارترین ظاهرها هستند زیرا بافت آن ترکیبی عالی از حجم و حرکت را به شما می‌دهد. حتی ساده‌ترین استایل ها با امواج نرم بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسند و فرقی نمی‌کند که رشته‌های بلند یا کوتاه داشته باشید. برای داشتن ظاهری شیک، چرا آن را با چتری های براق ست نکنید؟!

34. مدل موی خیس

مدل مو برای زنان آسیایی

اگر به ظاهر خیس علاقه دارید زیرا به نظر می‌رسد به تازگی از حمام بیرون آمده‌اید یا روز را در ساحل گذرانده‌اید، پس تنها چیزی که برای رسیدن به آن نیاز دارید یک ژل حالت‌دهنده مناسب است. مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها از محبوبیت ‌بالایی برخوردار است. مدل مو خیس را می‌توان به روش‌های مختلفی از جمله گشاد کردن آن و برس کشیدن از خط مو، مدل‌سازی کرد.

35. مدل موی جاروب کناری

لبه‌های کناری یکی از جذاب‌ترین و همه کاره‌ترین روش‌ها برای پوشیدن موهای شماست. به یک طرف حالت داده شده است، که می تواند تعادل ایجاد کند، اما ویژگی‌ها را نیز نرم می‌کند، و بهترین بخش این است که برای از بین بردن آن نیازی به تقارن کامل صورت ندارید! روی رشته‌های بلند یا کوتاه زیبا به نظر می‌رسد، پس از آن لذت ببرید!


سوالات متداول مدل موی آسیایی


چه مدل موی برای آسیایی‌ها خوب به نظر می‌رسد؟
هنگام تعیین اینکه چه مدل مویی برای افراد آسیایی تبار خوب به نظر می‌رسد، هیچ مدلی برای همه وجود ندارد. چندین مدل مو برای تکمیل بافت طبیعی، طول دلخواه و ضخامت تارهای شما وجود دارد. برای خانم‌ها، این‌ها می‌تواند شامل مدل موی لوب، مدل پیکسی و مدل‌های مختلف حاشیه‌دار، از جمله چتری‌های پرده‌ای باشد.
چگونه موهای آسیایی را حالت دهیم؟
روش‌های مختلفی برای حالت دادن به موهای آسیایی وجود دارد، بسته به ترجیح شما. ظاهری وجود دارد که ضخامت طبیعی و بافت موی شما را تکمیل می‌کند، یا می‌توانید از یک ابزار حالت‌دهنده حرارتی برای ایجاد موج و فر استفاده کنید. مدل‌هایی هستند که کوتاه و کم نگهداری یا بلند و غیرقابل‌ انکار زنانه هستند. چند گزینه شیک عبارتند از: کوتاه کردن مو با چتری، دم اسبی کم پشت، و چتری‌های وز‌دار روی موهای بلند. می توانید با آرایشگر خود کار کنید تا گزینه‌ای را پیدا کنید که برای شما مناسب‌تر است.
آسیایی‌ها چه نوع مویی دارند؟
موهای آسیایی دارای بافت‌ها، طول‌ها و ضخامت‌های مختلفی هستند، اما به طور کلی آن‌ها صاف، پرپشت و قطر زیادی در نظر گرفته می‌شوند. رنگ‌ها می‌توانند از قهوه‌ای طبیعی تا مشکی متفاوت باشند.
آیا آسیایی‌ها پرپشت‌ترین مو را دارند؟
گزارش‌ها حاکی از آن است که افراد آسیایی ضخیم‌ترین نوع مو را در بین هر نوع مو را دارند و تصور می‌شود که لایه کوتیکول دارای کوتیکول‌های فشرده‌تری است. در مقایسه با موهای قفقازی، لایه‌های کوتیکول بیشتر و سلول‌های کوتیکول گسترده‌تر وجود دارد.

52بیشتر بخوانید: 30 رنگ موی دورنگ ترند سال 2023

مطالب مرتبط