35 مدل موی زنانه برای سال 2023 (قسمت اول)

35 مدل موی زنانه برای سال 2023 (قسمت اول)

08 اسفند 1401

زنان آسیایی معمولاً موهای صاف و لختی دارند. اعتقاد بر این است که تارهای مو آن‌ها دارای لایه‌های کوتیکول بیشتر و سلول‌های کوتیکول گسترده‌تر هستند و به دلیل داشتن سریع‌ترین نرخ رشد مشهور است. بسیاری از مدل‌های مو تکمیل‌کننده این بافت و ضخامت هستند، چه بخواهید مدل‌های کوتاه زیبا که به آسانی شکل می‌گیرد و به نگهداری کمی نیاز دارد، تا مدل‌های بلند زیبا که زنانه و پیچیده به نظر می‌رسند. شما همچنین می‌توانید با اکسسوری‌ها و رنگ‌ها کنید تا واقعا شخصیت خود را نشان دهید! یک مدل موی آسیایی برای خانم‌ها وجود دارد که با هر ترجیحی مطابقت دارد، و این‌ها برخی از بهترین مدل‌ها برای ایده بخشیدن به مدل موی بعدی شما هستند.


35 مدل موی زنانه برای سال 2023


1. مدل موی امواج ساحل

مدل مو

آیا چیزی رویایی‌تر از امواج ساحل وجود دارد؟ این فرهای آرام به موهای شما بافتی درخشان می‌بخشد و لطافتی به ظاهر شما می‌بخشد. این باعث می‌شود که آن را به بهترین انتخاب برای کسانی که ویژگی‌های سخت دارند یا زنانی که به دنبال پوششی آرام‌تر هستند تبدیل کند. برای تابستان هیجان‌زده شوید و اسپری بافت‌دهنده خود را برای دستیابی به این ظاهر جذاب و دخترانه بیرون بیاورید.

2. مدل موی باب مواج بلوند

مدل مو

اگر به دنبال راهی عالی برای به روز رسانی ظاهر خود بوده‌اید، دیگر به دنبال آن نباشید! مدل موی باب یک انتخاب کلاسیک است و تمام بافت‌ها را تکمیل می‌کند. این یک گزینه جذاب برای موهای موج‌دار است که برش را نرم می‌کند و ظاهری بدون ساختار ایجاد می‌کند. نتیجه یک رویکرد جدید و مدرن به یک مدل موی جاودانه است که سال‌ها ظاهر شما را از بین می‌برد!

3. مدل موی لوب برش بلانت با چتری

مدل مو

مدل موی لوب ترکیبی عالی از کلاسیک و مدرن است، زیرا یک نسخه بلندتر از باب است. این همه مزایای ظاهر اصلی را به شما می‌دهد، اما گزینه‌های بیشتری برای مدل دادن به شما می‌دهد (امتحان موهای بلندتر بسیار راحت‌تر با مدل‌های جدید است). انتخاب یک کوتاهی صاف به این معنی است که لایه‌ها را از بین می‌برید، اما دقت می‌تواند به زیبایی آن بیافزاید.

4. مدل موی موج‌دار قهوه‌ای

مدل مو

بافت مواج یک راه عالی برای افزایش حرکت است و با همه رنگ‌ها از جمله موهای قهوه‌ای زیبا به نظر می‌رسد. چه یک سبزه طبیعی باشید یا بخواهید با رنگ‌های مختلف امتحان کنید، این سایه فوق‌العاده همه کاره برای همه خوب به نظر می‌رسد. برای افزودن عمق و بعد و زیباتر جلوه دادن رشته‌هایتان، هایلایت‌های ظریف را انتخاب کنید.

5. مدل موی کلاسیک 

مدل مو

تاپ کلاسیک با گوجه‌ای بالا برای یک مدل موی زیبا و پیچیده عالی است. روشی که موها از صورت جدا می‌شوند و به خوبی محکم می‌شوند، این مدل مو را برای موقعیت‌های رسمی یا دورهمی‌ها ایده‌آل می‌کند. برای ایجاد این سبک نیازی به رشته‌های بلند اضافی ندارید زیرا ساده و بدون زحمت شیک است.

6. مدل موی پیگتیل موی چین‌دار

مدل مو

سرگرم‌کننده و جوان‌پسند، در مورد ترکیب موهای چین‌شده چیزهای زیادی وجود دارد. مدل مو فوق‌العاده زیبا است و برای خانم‌های جوان یک انتخاب عالی است، یا اگر می‌خواهید سال‌ها ظاهر خود را از بین ببرید، می‌توانید آن را بپوشید. چین‌دار کردن به تارهای مو شما بافت می‌بخشد و ظاهری چشم نواز به موهایتان می‌دهد.

7. مدل موی بافت تاج با موهای پایین

مدل مو

پرنسس درونی خود را با در آغوش کشیدن یک قیطان تاجی با موی پایین آزاد کنید این نسخه از بافته فرانسوی دور سر می‌پیچد، از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. نتیجه مدل مویی است که پیچیده به نظر می‌رسد اما در واقع به طرز شگفت‌انگیزی به راحتی به دست می‌آید. همچنین یک راه عالی برای افزایش حجم بالا و کشیدن چشم به سمت بالا است.

8. مدل موی چتری پرده‌ای با موهای صاف

مدل مو

آه، چتری پرده. اگر به ایده حاشیه علاقه دارید، هیچ انتخابی بهتر یا متنوع‌تر از این وجود ندارد. نحوه کوتاه شدن موها، جلوه ای برای قاب کردن چهره ایجاد می‌کند و ویژگی‌های شما را تکمیل و برجسته می‌کند. این سبک با کوتاه کردن رشته‌های خود در داخل ایجاد می‌شود و به تدریج بلندتر می‌شود. با تمام بافت‌ها، از جمله موهای صاف، به خوبی کار می‌کند.

9. مدل موی پایین 

مدل مو

باور نکردنی است که چگونه چیزی به سادگی اکسسوری زیبا می‌تواند ظاهر شما را متحول کند. کوتاه کردن موهایتان با گیره‌های مینی پنجه، به دهه 90 اشاره‌ای ظریف می‌بخشد و ظاهری بازیگوش به مدل موهای شما می‌بخشد. همچنین یک هدف کاربردی دارد و می‌تواند رشته‌ها را از صورت شما دور کند و آن را باز کند. شما می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اجازه دهید در برابر رنگ طبیعی موهای شما ظاهر شود.

10. مدل موی پیچش مو

مدل مو

به جای انتخاب مدل موی بافته شده مورد علاقه خود، چرا چیزی متفاوت را در آغوش نگیرید؟ اجازه دهید شما را با پیچ و تاب‌های مو آشنا کنیم که با ترکیب دو رشته ایجاد شده‌اند تا ظاهری درخشان و بافت به شما بدهد. آن‌ها را به پهلو بپوشید تا ظاهر خود را متعادل کرده و ویژگی‌های شما را نرم کند، اما همچنین به این دلیل که این یک جایگزین سرگرم‌کننده و شیک برای حالت دادن مستقیم به پشت آن‌ها است.

11. مدل موی بلند قهوه‌ای با چتری‌های نازک

مدل مو

موهای قهوه‌ای بلند عالی به نظر می‌رسند و گزینه‌های زیادی برای مدل دادن خواهید داشت. نحوه انتخاب این به شما بستگی دارد، اما ما توصیه می‌کنیم آن را با چتری‌های نازک بپوشید. این یک گزینه بسیار ظریف‌تر از یک لبه کامل است و برای برجسته کردن چهره زیبای شما عالی است. رشته‌های تکه‌ای لطافت و زنانگی را به ظاهر کلی شما می‌بخشند.

12. مدل موی بلند و صاف با چتری

مدل مو

نیازی نیست به شما بگوییم که چرا موهای بلند یک گزینه جذاب است، اما یکی از مزایای بسیار مدل موی کوتاه با چتری این است که چقدر با یک ظاهر طراحی شده تطبیق می‌کنید. شما می توانید با تاپ‌های مختلف یا بافته‌های پیچیده امتحان کنید یا آن‌ها را شل بگذارید. اگر می‌خواهید توجه را به چهره‌تان جلب کنید و ظاهری جوان‌تر ایجاد کنید، آن را با چتری بپوشید.

13. مدل موی بلند 

مدل مو

در مورد موهای بلند و صاف چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. طول به شما امکان می‌دهد بافت خود را بیشتر نشان دهید. وقتی نوبت به استایل کردن می‌رسد، گزینه‌های تقریباً نامحدودی دارید، اما زیبایی‌شناسی ساده و تمیز اغلب مورد علاقه است. یک مثال از این می‌تواند این باشد که رشته‌های خود را با یک قسمت میانی جفت کنید، که برای تکمیل تقارن شکل صورت شما کار می‌کند.

14. مدل موی دم اسبی 

مدل مو

مدل موی چتری که خانم‌ها عاشق آن هستند افزودنی عالی برای تقریباً هر برشی هستند. ما دوست داریم که چگونه آن‌ها می‌توانند ساده‌ترین سبک را تغییر دهند و آن را هیجان‌انگیزتر و تازه‌تر به نظر برسانند. چرا آن‌ها را با دم اسبی کم برای یک مدل موی شیک و راحت امتحان نکنید که در همه جا و هر کجا زیبا به نظر می‌رسد؟ همچنین برای این ظاهر به طول زیادی نیاز ندارید زیرا در قسمت پایین سر پوشیده می‌شود.

15. مدل موی گوجه‌ای بافت 

مدل مو

زمانی برای پرداخت‌های کلاسیک و صیقلی وجود دارد، و سپس نگاهی به کسانی که رویکرد آرام‌تر و نگهداری کمتر را به استایل ترجیح می‌دهند، وجود دارد. کش بافته‌ای نامرتب زیبا و جوان‌کننده است و برای کسانی که تارهای بافت طبیعی دارند، روشی عالی برای پوشیدن مو است. رویکرد بدون ساختار همچنین ظاهر نرم‌تری دارد که فوق‌العاده جذاب است.

16. مدل موی گوجه‌ای نامرتب

مدل مو

در مورد گوجه‌ای نامرتب چه چیزی را دوست ندارید؟ این یک راه عالی برای نشان دادن بافت‌های موج‌دار و مجعد طبیعی بدون نگرانی در مورد استفاده از محصولات یک ظاهر طراحی شده برای حفظ آن‌ها است. ظاهر نیز بدون زحمت شیک و ساده است. به مناسبت‌های غیررسمی مناسب است و بیشتر از تزئینات جلا داده شده، سرگرم‌کننده و جوان‌تر است.

بیشتر بخوانید:35 مدل موی زنانه برای سال 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط