50 ایده طراحی خالکوبی مصری (قسمت اول)

50 ایده طراحی خالکوبی مصری (قسمت اول)

27 بهمن 1401

تمدن مصر باستان به خاطر دستاوردهای تکنولوژیکی، آثار هنری و ثروتش قدرتمند بود و مورد تحسین قرار گرفت. جای تعجب نیست که این دنیا از هنر بدن ایده گرفته است، و طرح‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که شما را با یک خالکوبی که نه تنها زیبا، بلکه نمادین است، به ارمغان می‌آورد. درباره سوسک‌های Anubis، Ankh و Scarab بیشتر بدانید یا عشق خود را به گربه‌ها با تتو گربه جشن بگیرید. در ادامه 50 ایده خالکوبی زیبا که دوست خواهید داشت را گردآوری کرده‌ایم که برخی از قطعات ساده هستند و معنای مرتبط با آن‌ها واضح است در حالی که برخی دیگر اینگونه نیستند. اگر به دنبال هنر بدن کامل بوده‌اید، پس این خالکوبی‌های مصری به شما را ایده می‌بخشد!


1. خالکوبی چشم مصری


تاتو

تاتو

اگر به دنبال طرح خالکوبی شدید و پر معنا بوده‌اید، باید یک خالکوبی چشم مصری را در نظر بگیرید. چشم هوروس تصویری است که به بهبود خود کمک می‌کند. همچنین با سلامتی و قدرت همراه است. جوهر خود را بزرگ یا کوچک بگیرید. بدون در نظر گرفتن، بیانیه خواهد داد.


2. خالکوبی آستین مصری


تاتو

تاتو

خالکوبی آستین بهترین راه برای نشان دادن خلاقیت شماست. آن‌ها چندین تصویر را ترکیب می‌کنند تا طول بازوی شما را از شانه تا مچ بپوشانند، و شما آن را حول یک موضوع و سبک خاص ایجاد خواهید کرد. مصر باستان تصاویر بسیار قدرتمندی را برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌توانید از بین آن‌ها یک اثر بد و حماسی ایجاد کنید. از این گذشته، شما طرحی می‌‌خواهید که پشیمان نشوید، زیرا آستین‌ها وقت‌گیر و گران هستند.


3. محافظت از خالکوبی مصری


تاتو

تاتو

اگر می‌خواهید از خود در برابر آسیب محافظت کنید و افکار شیطانی را از خود دور کنید، با یک نماد قدرتمند جوهر کنید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید. حفاظت از خالکوبی‌های مصری شامل چندین طرح، از جمله اسکاراب و آنخ است که هر دو دارای معانی قدرتمندی هستند. بهترین بخش این است که این جوهرها بلافاصله آشکار نمی‌شوند، که آن‌ها را جالب‌تر می‌کند.


4. تاتو گربه مصری


تاتو

تاتو

خالکوبی گربه مدتهاست که فصل مورد علاقه در بین کسانی است که دوستان پشمالو خود را دوست دارند. اما در مصر باستان، گربه ها بسیار بیشتر از حیوانات خانگی بودند. آن‌ها حیوانی بودند که بسیار مورد احترام بودند و می‌توانستند نماد خوش شانسی و محافظت باشند. و چه راه بهتری برای اثبات عشق خود به گربه‌ها در همه جا از هنر بدن که به آن‌ها اختصاص داده شده است؟


5. خالکوبی سوسک مصری


تاتو

تاتو

آیا هنر بدنی را می‌خواهید که شروع کننده مکالمه باشد؟ خوب، احتمالاً همین است. خالکوبی سوسک مصری قطعاً حشره استاندارد شما نیست. اسکاراب در این تمدن باستانی اهمیت زیادی داشت و اعتقاد بر این بود که پرستش می‌شد. جای تعجب نیست که نمادهای غنی مرتبط با آن وجود دارد، از جمله طول عمر، بازسازی، و موفق باشید!


6. سینه تاتو مصری


تاتو

تاتو

تتو روی سینه جذاب و غیرقابل انکار خفن هستند. مکانی است که جزو دردناک‌ترین مکانها برای خالکوبی به حساب می‌آید، پس قبل از انتخاب آن زیاد فکر کنید. با این حال، اگر به اندازه کافی شجاع باشید که با درد روبرو شوید، این محل عالی برای طراح معنادار است. شما می‌توانید هنر بدن خود را همیشه نزدیک به قلب خود داشته باشید و یک لایه نمادین اضافه کنید.


7. خالکوبی خدای مصری


تاتو

تاتو

تمدن مصر باستان موضوع تحقیقات و بحث‌های زیادی بوده است. آیا به آن علاقه دارید و به معنای پشت نمادها کشیده شده‌اید؟ اگر قدرت و دانش ویژگی‌هایی هستند که برای شما جذاب هستند، پس انتخاب مناسب برای طراحی شما خالکوبی خداست. خدایان و الهه‌هایی با نماد و اهمیت خاص خود وجود دارند که به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی تتو خود را مطابق با اولویت خود شخصی‌سازی کنید.


8. خالکوبی‌های کوچک مصری


تاتو

آیا شما مشتاق به دست آوردن هنر بدن بوده‌اید اما بیش از حد ترسیده‌اید؟ فاکتور درد یک نکته مهم است، به همین دلیل است که تتو کوچک جایگزین مناسبی برای شما فراهم می‌کنند. آن‌ها نه تنها فوق‌العاده زیبا و ظریف هستند، بلکه می‌توان آن‌ها را در هر جایی از بدن جوهر کرد. آن‌ها همچنین هزینه کمتری خواهند داشت و در نتیجه راحتی کمتری خواهند داشت. اساساً یک وضعیت برد-برد است.


9.خالکوبی پای مصری


تاتو

تاتو

وقت آن است که شلوار خود را به نفع شورت کنار بگذارید! چرا؟ چون می‌خواهید خالکوبی حماسی پای مصری خود را نشان دهید؟ طراحی مناسب برای استفاده کننده مهم خواهد بود، و محل قرارگیری برای تاتو زنانه و مردانه محبوب است زیرا می‌توانید آن را به رخ بکشید. همچنین در نمودار درد خالکوبی متوسط در نظر گرفته می‌شود، بنابراین می‌توانید بدون درد و رنج ظاهری زیبا داشته باشید.


10. خالکوبی پشت مصری


تاتو

تاتو

جداب و غیرقابل انکار جالب، خالکوبی پشت یکی از بهترین مکان‌ها برای جوهر زدن برای مردان و زنان است. چیزی فوق‌العاده اغوا‌کننده در مورد این ناحیه روی بدن وجود دارد زیرا اغلب با لباس پوشیده شده است. با این حال، جوهر مناسب به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید آن را نشان دهید. چیزی کوچک و ساده را انتخاب کنید یا از فضای کامل با یک قطعه دقیق ایده گرفته از مصر باستان استفاده کنید.


11. خالکوبی ساعد مصری


تاتو

تاتو

آیا هنر بدنی را می‌خواهید که بتوانید هر روز به آن نگاه کنید؟ طراحی نهایی برای خودنمایی چطور؟ صرف نظر از دلیلی که در پشت جوهر شما وجود دارد، نمی‌توانید با خالکوبی ساعد اشتباه کنید. موقعیت مکانی یکی از همه کاره‌ترین گزینه‌ها است که به شما امکان می‌دهد به راحتی آن را بپوشانید یا آن را به صورت کامل نمایش دهید. همچنین در نمودار درد خالکوبی، بالا در نظر گرفته نمی‌شود، که این یک مزیت قابل توجه در هنگام خالکوبی است!

بیشتر بخوانید: 50 ایده طراحی خالکوبی مصری (قسمت دوم)

مطالب مرتبط