30 طرح ناخن بهاری برای سال 1402 (قسمت دوم)

30 طرح ناخن بهاری برای سال 1402 (قسمت دوم)

20 بهمن 1401

رنگ‌های تیره را که در ماه‌های زمستان مورد علاقه بوده‌اند را فراموش کنید و برای بهار از این سایه‌های پررنگ و زیبا استفاده کنید. فصل ملایم همه چیز در مورد ابراز وجود و بازگرداندن رنگ خوشایند به ظاهر شماست. و چه راهی بهتر از طراحی ناخن فوق‌العاده خلاقانه و زیبا برای رسیدن به این هدف؟ صورتی تند را انتخاب کنید تا باربی درونی خود را آزاد کنید، یا دهه‌های گذشته را با چیزی جذاب و خفن هدایت کنید. اگر به دنبال بهترین راه برای جلب نگاه‌ها به ناخن‌های دست خود و یک لبخند رضایت‌بخش بوده‌اید، با ناخن‌های بهاری درخشان که دوست خواهید داشت، دیگر به دنبال آن نباشید!

ابتدا بخوانید: 30 طرح ناخن بهاری برای سال 1402 (قسمت اول)


12. طرح ناخن بهاری با صورت خندان


آیا شما خوشحال هستید و می‌دانید؟ می‌خواهید آن را نشان دهید؟ الان وقت توست عزیزم طراحی ناخن با صورت خندان، برای فصل بهار امتحان کنید و هر بار که به دستان خود نگاه می‌کنید، شادی و خوشحالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای داشتن حسی که توسط ایموجی تأیید شده است، رنگ زرد پررنگ را امتحان کنید، یا لبخند کوچک را با طرح‌ها و طرح‌های مختلف ترکیب کنید.


13. طرح ناخن بهاری روشن 


دهه‌های گذشته برای بسیاری از ما الهام‌بخش استایل بوده است، و شما می‌توانید این موضوع را با طراحی ناخن بهاری درخشان و بسیار شیک تصدیق کنید. همه چیز را انتخاب کنید، از مربع‌های کلاسیک در سایه‌های پررنگ گرفته تا قیچی‌ها و چاپ‌های شیاردار. با این طراحی نیازی نیست که فقط به یک رنگ بچسبید، بنابراین هر چقدر که می‌خصورواهید ترکیب کنید!


14. طرح ناخن بهاری آمبره


آه، چه راهی بهتر از طرح آمبره برای ترکیب سایه‌های مورد علاقه خود؟ این یک راه عالی برای انتخاب بیش از یک رنگ روشن است و افکت مدرج آنها را به روشی یکپارچه ترکیب می‌کند. اگر کسی هستید که طرح های بیش از حد جسورانه را دوست ندارید، این می‌تواند یک جایگزین خوشایند باشد، در حالی که همچنان به شما اجازه می‌دهد تا به روح فصل دلپذیر برسید!


15. طرح ناخن بهاری رعد و برق 


با این دیزاین هنری، رعد و برق فوق‌العاده زیبا به دنیا نشان دهید که برقی هستید! این یک راه سرگرم‌کننده و گویا برای ترکیب رنگ در مانیکور شما است. می‌توانید یک سایه را برای پایه و دیگری را برای رعد و برق انتخاب کنید. نمادهای کوچک بسیار آسان برای بازسازی هستند و می‌توان آنها را در اندازه‌های مختلف انجام داد و در زوایای مختلف قرار داد. اجازه دهید خلاقیت شما جاری شود پشیمان نخواهید شد!


16. طرح ناخن بهاری شاد 


ناخن‌های بهاری باید سرگرم‌کننده باشند و به شما اجازه می‌دهند رنگ‌های روشنی را امتحان کنید که معمولاً به اندازه کافی برای امتحان کردن آن‌ها اعتماد به نفس ندارید. تعطیلات عید، کنار ساحل و مهمانی‌ و دید و بازدیدهای عید همگی فرصت مناسبی برای نشان دادن دستان شما خواهند بود. و شما می‌خواهید دقیقاً این کار را با طراحی مناسب انجام دهید. تمام رنگ‌ها، طرح‌ها و الگوهای مورد علاقه خود را برای چیزی پر جنب و جوش ترکیب کنید!


17. طرح ناخن بهاری قلبی


اگر به دنبال راهی برای گسترش عشق هستید، هیچ چیز نمی‌تواند به دل بنشیند. ایجاد اشکال ساده اما در اندازه‌ها و رنگ های مختلف زیبا به نظر می‌رسد و به شما تطبیق‌پذیری زیادی می‌دهد. رنگ‌های روشن بهترین راه برای برجسته کردن ناخن‌های شما هستند و می‌توانند فوق‌العاده زیبا و جوان‌پسند باشند. برای تضاد قابل توجه، یک لاک پایه نود یا خنثی را زیر آن امتحان کنید.


18. طرح ناخن بهاری رنگین کمانی


تمام رنگ‌های مورد علاقه خود را با جذاب‌ترین و نمادین‌ترین طرح موجود ترکیب کنید. ناخن‌های رنگین‌کمانی این نشان دهنده امید، ایمان و شروع‌های جدید است و راهی دوست داشتنی برای شما است تا این ویژگی‌ها را هدایت کنید یا قدرت خود را به خود یادآوری کنید. این ترکیب می‌تواند با نمادهای کوچک روی هر ناخن زیبا باشد، یا می‌توانید کل ناخن را به رنگین‌کمان تبدیل کنید.


19. طرح ناخن بهاری بستنی 


بهار اغلب با حال و هوای خنک و تنقلات خوشمزه همراه است. بنابراین، چه راهی بهتر از جذاب‌ترین طرح‌های بستنی ناخن که تا به حال دیده‌اید، برای وارد شدن به روح فصل چیست؟ شما می‌توانید چندین رنگ مختلف را برای یک پایان روشن و جسورانه ترکیب کنید، یا یک طراحی ناخن سه‌بعدی را انتخاب کنید تا خوراک مورد علاقه خود را زنده کنید!


20. طرح ناخن بهاری توت‌فرنگی 


ما در مورد شما نمی‌دانیم، اما یکی از میوه‌های مورد علاقه همه توت‌فرنگی است و این جواهر قرمز کوچک، هنر ناخن خیره‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند. طرح‌های میوه‌ای همیشه مورد علاقه بوده است، اما ترکیب جسورانه قرمز و سبز تعادل کاملی را ایجاد می‌کند. احساس تازگی و مدرن می‌کند و به روش های مختلف اضافه می‌شود. کل ناخن را تغییر دهید یا یک نماد کوچک در وسط ایجاد کنید. انتخاب با شماست پس از آن لذت ببرید!


21. طرح ناخن بهاری پازل


مغز خود را با این طرح پازلی کار کنید. نکته باورنکردنی در مورد انتخاب مانیکور این است که تقریباً می‌توانید هر کاری را با آن انجام دهید، از جمله امتحان رنگ‌ها یا انتخاب الگوها و طرح‌های جالب و دختر، اجازه دهید به شما بگوییم، خلاقانه و سرگرم‌کننده‌تر از این نمی‌شود! سایه‌های پررنگی که استفاده می‌کنید توجه شما را جلب می‌کند و شکل و طول انتخابی شما را بیشتر برجسته می‌کند.


22. طرح ناخن بهاری میوه‌ای 


چرا یک میوه انتخاب کنید وقتی می‌توانید چندین میوه بخورید؟ این ناخن‌های میوه‌ای بهترین راه برای استقبال از فصل خوشبو هستند و به همان اندازه که تصور می‌کنید سرگرم‌کننده هستند. برای هر ناخن، گزینه متفاوتی را انتخاب کنید و روی پایه آن تمرکز کنید تا ظاهری ظریف داشته باشید. یا با ترکیب چند روی یک برای ایجاد نسخه خود از سالاد میوه، توجه را جلب کنید.


23. طرح ناخن بهاری درخشان


با این ناخن‌های براق بهاری بدرخشید. نکته مهم در مورد پولیش براق این است که وقتی به درستی به نور برخورد می‌کند، می‌تواند درخشان‌ترین جلوه را ایجاد کند. این یکی از ساده‌ترین گزینه‌ها برای ایجاد کنتراست است، به علاوه، آن را در رنگ‌های متعدد ارائه می‌شود، بنابراین شما محدود نیست. برای جلوگیری از شبیه شدن به ادوارد کالن، خون آشام مورد علاقه همه، ظاهری ظریف را انتخاب کنید.


24. طرح ناخن بهاری ساده


اجازه ندهید کسی به شما بگوید که طرح‌های ساده نمی‌توانند خیره‌کننده باشند. این بهار هنر ناخن خود را متحول کنید و زیباترین و دخترانه‌ترین مانیکوری را که تا به حال دیده‌اید ایجاد کنید! این ظاهر به راحتی ایجاد می‌شود و برای ترکیب رنگ‌های مورد علاقه شما برای پایان روشن و در عین حال کم رنگی که دوستش خواهید داشت عالی است! بعلاوه، هیچ راه بهتری برای تمرکز روی دست‌ها و برجسته کردن شکل خود وجود ندارد چه گلدونی باشد یا یک بادامی در هر صورت فوق‌العاده می‌شود.


25. طرح ناخن بهاری سه‌بعدی 


آیا می‌خواهید انگشتان خود را جلب کنید؟ خوب، پس به این هنر ناخن سه‌بعدی نگاهی بیندازید! طرح‌ها زیبا هستند و فرصت شما برای خلاقیت است. هیچ محدودیتی برای ظاهری که می‌توانید به دست آورید وجود ندارد، پس بزرگ باشید و جسورانه رفتار کنید! اگر مایل به مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از شکستگی هستید، بهترین مانیکور بهاری را خواهید داشت!


26. طرح ناخن بهاری بادامی 


ناخن‌های بادامی به یک قله گرد با کناره‌های سوهان کشیده شده‌اند. یک انتخاب زنانه و فوق‌العاده زیبا برای خانم‌ها در هر سنی هستند. شما می‌توانید شیرین‌ترین مانیکور بهاری را با این شکل ایجاد کنید و از طرح ناخن ترند در سال 2023 پیروی کنید. از امتحان نترسید و اجازه دهید خلاقیت شما جاری شود!


27. طرح ناخن بهاری گلدونی


ناخن‌های گلدونی از محبوبیت بالایی برخوردارند زیرا شکل آن جالب و منحصربه‌فرد است که با کناره‌های مخروطی و نوک مستقیم مشخص می‌شود. این باعث می‌شود که دوام بیشتری نسبت به ناخن‌های خنجری داشته باشند، اما به همان اندازه زنانه و جذاب هستند. آن‌ها همچنین یک انتخاب فوق‌العاده برای امتحان لاک ناخن‌های جدید هستند و شما می‌توانید زیباترین مانیکور بهاری را ایجاد کنید! آیا عاشق صورتی هستید؟ خوب، چرا آن را با آبی و سبز ترکیب نکنیم؟ یا طرح‌های مختلف را امتحان کنید.


28. طرح ناخن بهاری روشن کوتاه


آیا شما از آن دسته دخترهایی هستید که عاشق طرح‌های کاربردی و اشکالی هستید که مستعد شکستگی نیستند؟ ما صدای شما را می‌شنویم، به همین دلیل است که ناخن‌های کوتاه بهترین گزینه هستند. برای اینکه بتوانید جذاب‌ترین طرح ناخن بهاری روشن را امتحان کنید ما به شما ایده طرح ناخن زیبا برای ناخن‌های کوتاه را معرفی می‌کنیم. با اینکه که فضای زیادی برای امتحان وجود ندارد، هنوز هم می‌توانید چیزی منحصر‌به‌فرد و خاص پیدا کنید.


29. طرح ناخن بهاری روشن


کاشت ناخن گزینه مناسبی برای فردی است که می‌خواهد پوششی قوی‌تر و ماندگارتر ایجاد کند! اکستنشن‌های کاذب روی ناخن طبیعی انگشت اضافه می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا به طول و شکل کامل برسید، چیزی که ممکن است بدون آن‌ها دست نیافتنی باشد. بهترین قسمت؟ این پس زمینه عالی برای زیباترین طرح‌های بهاری است.


30. طرح ناخن بهاری ژلیش


ژلیش ناخن با افزودن یک لاک مخصوص ایجاد می‌شوند که سپس با کمک نور UV ثابت می‌شود. نتیجه؟ یک مانیکور قوی و مقاوم. شما می‌خواهید آن را به رخ بکشید و یک شکل عالی می‌تواند این مزیت را به شما بدهد. دختر، این بهترین راه برای اطمینان از ماندگاری طرح‌های شما است و در این فصل، شما می‌خواهید طراحی و دیزاین زیبای خود را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید! جسور و روشن باشید و کمی رنگ به استایل خود بیافزایید!


سوالات متداول طرح ناخن بهاری


محبوب‌ترین لاک ناخن برای بهار 1402 چیست؟
برخی از محبوب‌ترین رنگ‌های ناخن که در سال 1402 ترند هستند، صورتی‌های، اسطوخودوس کرمی، آبی سرمه‌ای و خنثی هستند.
آیا لاک ناخن‌های روشن از مد افتاده هستند؟
انتخاب یک طرح ناخن که نشان‌دهنده خلاقیت و سبک فردی شما باشد، م‌تواند شما را در محل کار متمایز کند. استفاده از لاک ناخن روشن بر ارزیابی کارفرما از صلاحیت‌های حرفه‌ای شما تأثیری نمی‌گذارد بنابراین از بیان خود نترسید!

بیشتر بخوانید: 12 طرح ناخن ساده و شیک 1401

مطالب مرتبط