22 مدل موی بلند مجعد خیره‌کننده برای سال 2023 (قسمت اول)

22 مدل موی بلند مجعد خیره‌کننده برای سال 2023 (قسمت اول)

10 بهمن 1401

موهای بلند مجعد بسیار زیبا هستند، اما می‌توانید با مدل‌های جدید زیبایی آن‌ها را چند بر‌ابر کنید و به موهای خود حس تازگی ببخشید. ما برای زیباتر شدن موهای شما فهرستی از مدل‌های موی بلند مجعد را تهیه کرده‌ایم، تا با آن‌ها بتوانید تارهای مو خود را همیشه جذاب نشان دهید. این مدل‌های مو باعث می‌شود تا موهای مجعد شما فوق‌العاده زیبا به نظر برسند. 
قبل از شروع این نکات را در نظر داشته باشید.
از آرایشگرتان بخواهید که از شانه دندانه پهن یا کرم/ژل بازکننده گره مو برای باز کردن حلقه‌های فر استفاده کند. این کار به موها حالت می‌دهد و باعث می‌شود که موهایتان کم‌تر آسیب ببیند. از یک محصول آبرسان عالی استفاده کنید که نه تنها فرهای شما را صاف‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود فرهای شما شکل و حالت طبیعی خود را حفظ کنند و طراوت خود را از دست ندهند. موهای خود را هر 8 تا 12 هفته کوتاه کنید تا از دو شاخه شدن و موخوره جلوگیری کنید با این کار می‌توانید موهای خود را درخشان و جوان نشان دهید.


22 مدل موی بلند مجعد 


1.مدل موی مجعد شگ

مدل موی شگ یک مدل موی عالی است که با هر بافت مویی فوق‌العاده می‌شود اما ترفند داشتن این مدل مو چیست؟ همه این‌ها در محصولات مو نهفته است، مانند کرم صاف‌کننده و بازکننده گره برای موهای براق و بدون وز است.
چگونه می‌توانیم مدل موی شگ فرفری داشته باشیم؟
برای موهای مجعد طبیعی خود از شامپویی استفاده کنید که مطمئن هستید این محصول موهای شما را ابریشمی نگه می‌دارد. سپس کرم حالت‌دهنده را با کمک انگشتان خود پخش کنید و بگذارید که خشک شود.

2.مدل موی مجعد شلخته

خیلی از خانم‌ها دوست دارند فرهای طبیعی خود را به رخ بکشند و از امتحان مدل‌های مجعد جدید هراسی ندارند. ظاهر پرحجم شلخته این مدل ظاهری جسورانه و شیک به خانم‌ها می‌بخشد.
چگونه یک مدل موی مجعد شلخته جذاب داشته باشیم؟
فرهای خود را به صورت دم‌اسبی شل ببندید. کراوات مو را دوبار بپیچید و شل نگه دارید تا به تارهای مو فشار نیاورید. دم‌اسبی را در پایه بچرخانید و انتهای شل مو را در بالای سر با سنجاق محکم کنید. مقداری اسپری مو بزنید تا موها در جای خود قرار گیرد.

 3.مدل موی مجعد با فرهای شل 

موهای مجعد خیره‌کننده است و اغلب در فیلم برای به تصویر کشیدن شخصیت‌های خشن استفاده می‌شود. نکته کلیدی در این مدل این است که آن‌ها را حجیم کنید.
چگونه فرهای شل و جذاب داشته باشیم؟
اگر فرهای نازکی دارید برای اینکه بتوانید آن هارا حجیم‌تر جلوه دهید از یک مو پیچ می‌توانید استفاده کنید. هنگامی که موهای خود را فر کردید، موهای خود را به سمت عقب شانه کنید تا به آن‌ها حجم دهید. جلو و بالای موها را مرتب شانه کنید تا نامرتب به نظر نرسد و اسپری مو را فراموش نکنید!

4. مدل موی فرهای شلخته

وقتی موهای نازکی دارید، فرها می‌توانند موهای مجعد شما را پرپشت و حجیم جلوه دهند. شما می‌توانید به جای انتخاب موهای فر بدون نقص و مرتب موهای فر نامرتب را امتحان کنید. پس از فر کردن موها، آن ها را با انگشتان خود مرتب کنید تا ظاهری نامرتب به آن‌ها بدهید.
چگونه با موهای مجعد فرهای شلخته و نامرتب داشته باشیم؟
موها را در قسمت‌های کوچک فر کنید و آن‌ها را از یک طرف جدا کنید و یک قسمت از مو را در دو طرف بچرخانید. موهای فر شده را سنجاق بزنید و تمام فرها را شانه کنید تا این ظاهر جذاب را به پایان برسانید.

5. مدل موی مجعد با آپدو

بیایید صادق باشیم، چیزی در مورد موهای مجعد وجود دارد که آن‌ها را رمانتیک می‌کند. اگر به عروسی یا هر مراسم رسمی دیگری می روید، موهای بلوند مجعد را امتحان کنید.
چگونه با موهای فر خود مدل آپدو رمانتیک داشته باشیم؟
موهای خود را به صورت موج‌دار با اتو مو حالت دهید. با کشیدن انگشت خود به آرامی آن‌ها را حالت دهید. با یک برس گرد و یک سشوار، چتری‌های خود را نیز فر کنید. سپس، تمام موهای خود را با یک کش مو ببندید. فرها را باز کنید و آن‌ها را در اطراف‌تان گیره بزنید. مدل موی جذاب شما آماده است.

6. مدل موی مجعد بافته شده 

مدل قیطانی در بین افراد از محبوبیت زیادی برخورداراست. زیرا قیطان جذابیت موهای مجعد را دوچندان می‌کند. چگونه بافت مو افسانه‌ای داشته باشیم؟
موهای خود را به صورت موج‌دار با اتو فر کنید. سپس موهای خود را برگردانید و حالت دهید تا کمی نامرتب و طبیعی‌تر به نظر برسد. موهایتان را با ببافید و پودر فید بزنید تا نامرتب‌تر به نظر برسد و با این کار زیبایی زیادی به آن ببخشید.

7. دم‌اسبی با موهای مجعد 

دم‌اسبی یکی از بهترین‌ها و سریع‌ترین مدل موها به حساب می‌آید. این مدل موی راحت و آسان با هر فرم چهره‌‌ای تناسب دارد.
موهای فر و مدل دم‌اسبی
موهای خود را از وسط جدا کنید. با کنار گذاشتن دو قسمت بزرگ در جلو در دو طرف، تمام موهای خود را جمع کرده و به صورت دم‌اسبی ببندید. با انگشتان خود فضایی در موهای بالای کش مو ایجاد کنید و دم‌اسبی خود را از میان آن بچرخانید. هر دو قسمت را در قسمت جلو بچرخانید، آن‌ها را روی یکدیگر ضربدری کنید و در دو طرف زیردم‌اسبی سنجاق بزنید. موهایتان را با انگشتانتان باز کنید تا ظاهرتان کامل شود.

8. مدل موی مجعد با حلقه‌های فر درشت 

به دنبال راهی برای جدید کردن ظاهر روزمره خود هستید؟ ممکن است یک قسمت عمیق کناری همان چیزی باشد که شما نیاز دارید! اگر از قبل موهای خود را از پهلو جدا کرده‌اید، به جای یک مدل کامل، موهای خود را کمی نامرتب انتخاب کنید.
فرهای بزرگ چگونه داشته باشیم؟
با استفاده از یک شانه دم باریک، موهای خود را در یک قسمت عمیق از کناره‌ها جدا کنید. اگر می‌خواهید ظاهری جذاب داشته باشید، موس را به موهای خود بزنید و آن ها را شانه کنید.

9. مدل موی مجعد در دم‌اسبی

موهای مجعد در نیم دم‌اسبی باورنکردنی به نظر می‌رسند. اما اگر می‌خواهید موهای خود را تا حدی بالا ببرید، یک فرق وسط به ترکیب اضافه کنید. این به موهای شما ظاهری مختصر و نامرتب می‌بخشد. دستیابی به این مدل مو نیز بسیار آسان است.
چگونه یک دم‌اسبی جذاب با موهای مجعد داشته باشیم؟
موهای خود را به صورت موج‌دار با اتو فر کنید. سپس موها را در بالای سر جمع کنید و آن‌ها را به صورت نیمه دم‌اسبی یا یک گره نیمه بالا ببندید. به موهای سرگردان اجازه دهید تا از دم‌اسبی بیرون بریزند تا به ظاهر نامرتب آن بیافزایید.

10. مدل موی مجعد تاپ گره نامرتب

تاپ گره نامرتب در حال حاضر همه چیز آن خشم است! و اگر موهای مجعد دارید، پس به طلا رسیده‌اید. این تاپ گره آشفته را امتحان کنید تا تمام توجهی را که لایق آن هستید به خود جلب کنید!
تاپ گره نامرتب با موهای مجعد
از کناره‌ها مقداری مو برداشته و به صورت تک بافته ببافید. بقیه موهایتان را جمع کنید و در یک گره بالا بپیچید. موهای بافته شده را در امتداد بپیچید. فراموش نکنید که به مدل موی خود اسپری مو بزنید تا در جای خود ثابت شود.

بیشتر بخوانید: 22 مدل موی بلند مجعد خیره‌کننده برای سال 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط