25 مدل موی نامرتب جذاب برای مردان در سال 2023 (قسمت اول)

25 مدل موی نامرتب جذاب برای مردان در سال 2023 (قسمت اول)

09 بهمن 1401

هیچ چیز جذاب‌تر از مدل موهای نامرتب برای مردان وجود ندارد. چه با دوستان برای گردش بیرون بیایید و چه برای یک قرار عاشقانه می‌روید، این سبک گزینه مناسبی است اگر همه چیز را آرام نگه دارید. چه به دنبال ظاهری بدون دردسر باشید و چه فقط می‌خواهید روتین معمول مراقبت از مو خود را تغییر دهید، گزینه‌های زیادی برای موهای نامرتب در دسترس هستند که مطمئناً بدون فدا کردن عادات پیرایشی سرتان را برمی‌انگیزند. در ادامه شما را با 25 ایده کوتاهی مو آقایان آشنا می‌کنیم تا برای نوبت بعدی سالن ایده داشته باشید.


1. مدل موی نامرتب کوتاه


کوتاهی مردانه

موهای کوتاه و نامرتب گزینه مناسبی برای یک شب بیرون رفتن یا یک دور همی غیررسمی است. مهم نیست که موهای شما چه بافتی دارند، می‌توانید به راحتی ظاهری ژولیده و بی‌عیب ایجاد کنید. برای رسیدن به این مدل موی نامرتب، واکس مو را انتخاب کنید و آن را با انگشتان خود روی پوست سر خود بمالید و حجم آن را افزایش دهید. این مدل مو را با افزودن محصول به انتهای آن تکمیل کنید و ظاهری بافت‌دار و وحشی به آن بدهید. این یک گزینه عالی برای یک روز در دفتر کار یا یک شب در پارتی است!


2. مدل موی نامرتب کوتاه با طول متوسط


کوتاهی مردانه

با یک مدل موی نامرتب طول متوسط آن را جذاب و خفن نگه دارید. این یک گزینه عالی برای روزی است که در آن احساس راحتی می‌کنید، اما کمی وحشیانه. بسته به خلق و خوی خود، می‌توانید یک استایل ژولیده و نامرتب را انتخاب کنید یا اجازه دهید آزاد و شل اجرا شود. برای دستیابی به دومی، ژل یا پوماد با ماندگاری متوسط را بردارید و آن را روی موهای خود بمالید و اجازه دهید تارها در جای طبیعی خود بیفتند.


3. مدل موی نامرتب بلند 


کوتاهی مردانه

برای کسانی که موهای بلند و خوش طعمی دارند، هیچ چیز بهتر از یک مدل موی نامرتب «راک استار» نیست. چه موهای شما به خط فک یا شانه‌های شما برسد، این مدل مو برای شما عالی است. برای به دست آوردن ظاهر، مقداری اسپری نمک دریایی را روی مرطوب بمالید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود. موهای شما ساحلی به نظر می‌رسند و حالتی زنده دارند.


4. مدل موی نامرتب تخت


کوتاهی مردانه

به نظر می‌رسد که با این «کار جذاب و کم هزینه» از رختخواب بیرون آمده‌اید. مدل موی سر تخت به راحتی استایل داده می‌شود و برای یک شب بیرون رفتن با همسران یا اگر قرار ملاقات دارید عالی به نظر می‌رسد. این برای کسانی که موهای صاف یا مواج دارند مناسب است. با استفاده از مقدار کمی پودر حجم دهنده به ریشه موهای خود شروع کنید. با استفاده از انگشتان خود، مقداری پوماد کم نگهدارنده را در انتهای موهای خود بمالید. زیاده روی نکنید، زیرا جذابیت بی دردسر را از بین می‌برد.


5. مدل موی نامرتب برای موهای پرپشت


کوتاهی مردانه

به راحتی با موهای پرپشت خود یک حالت ژولیده و بافت ایجاد کنید. ایده‌آل برای روزها یا شب‌هایی که یک مدل موی پشت صاف آن را کوتاه نمی‌کند، این مدل موهای نامرتب پاسخی است که به دنبالش بودید. مطمئن شوید که تار مو‌هایتان تقریباً خشک شده‌اند و مقداری کرم مو روی ریشه‌ها و قسمت‌های میانی آن بزنید و به موهایتان حجم دهید. ایده‌آل برای مردانی که تارهای متراکم دارند، در استفاده از محصولات مویی زیاده‌روی نکنید. فرقی نمی‌کند موهای کوتاه یا متوسط داشته باشید، این می‌تواند برای هر رویدادی که می‌خواهید پیش بروید.


6. مدل موی نامرتب فاکس هاوک


کوتاهی مردانه

همه چیز را تغییر دهید و چند سر را با کمک یک فاکس هاواک به هم ریخته بچرخانید. برای ایجاد یک مدل موی مردانه جدید، جذاب و خفن، مجبور نیستید که کناره‌های سر را کاملاً بتراشید. یک برش مخروطی یا کم رنگ برای این مدل مو عالی می‌شود. با استفاده از یک محصول بافت دهنده، انگشتان خود را از فرهای خود بگذرانید. این یک ظاهر جوان و تازه برای هر کسی است که آماده است سبک خود را ترکیب کند یا چیز جدیدی را امتحان کند.


7. مدل موی نامرتب پومپادور 


کوتاهی مردانه

ژاکت چرمی خود را در بیاورید و لباس‌های آفتابی خود را بپوشید، این مدل مویی است که به همان اندازه کلاسیک است که خفن است. ایده‌آل برای مردانی که به مدل موهای قدیمی علاقه دارند، مدل موی پومپادور یک گزینه عالی است که قدمت آن به قرن‌ها قبل برمی‌گردد، اما مانند همیشه مدرن و مرتبط است. برخلاف سبک سنتی، می‌توانید با کمی آشفته نگه داشتن آن، رویکردی تازه و آرام به این مدل مو ایجاد کنید. با استفاده از ژل یا واکس، موهای جلو سر خود را با انگشتان خود به سمت بالا و پشت سر بکشید. اگر کمی ژولیده به نظر می‌رسد نترسید. این مانتو یک گزینه عالی برای یک شب خودمانی یا برای یک کنسرت است.


8. مدل موی نامرتب حاشیه 


کوتاهی مردانه

آن را متلاطم و سرکش نگه‌دارید و نگاه کنید که چطور همه سرهایشان را برمی‌گردانند. حاشیه کثیف راه حلی برای یک روز در دفتر، مسابقه فوتبال، یا نوشیدنی با دوستان است. دستیابی به این سبک آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری محصول مات‌کننده است تا بافت چتری شما را بیشتر کند. موهای خود را به پهلو بکشید تا حالت زاویه‌دار داشته باشید، یا اگر کمی سنتی احساس می‌کنید، آن را جلو و وسط نگه دارید. این برش یک راه عالی برای کاهش پیشانی بزرگ است و اگر ظاهری جذاب با نگه‌داری آسان می‌خواهید این همان چیزی است که به دنبال آن هستید.


9. مدل موی نامرتب سیخ‌دار 


کوتاهی مردانه

برای همه انواع بافت مو ایده‌آل است، یک مدل موی سیخ‌دار گزینه‌ای عالی برای کسانی است که می‌خواهند مدل موی خود را جدید کنند. این سبک جهانی برای کسانی که موهای نازک یا ضخیم دارند عالی به نظر می‌رسد، زیرا روکش ناهموار حسی تند اما خنک برای هر رویداد یا مناسبتی ایجاد می‌کند. برای کسانی که تارهای مو ضخیمی دارند، وقتی خشک شد، یک کرم مات را از انتهای آن بمالید، آن‌ها را حالت دهید و آن‌ها را به سمت بیرون جدا کنید. این محصولات همچنین برای کسانی که تارهای مو ظریفی دارند به خوبی کار می‌کنند، زیرا باعث کاهش وزن نمی‌شوند یا چرب به نظر نمی‌رسند.


10. مدل موی نامرتب  بلو‌اوت


کوتاهی مردانه

بلواوت یک برداشت مدرن از پومپادور است، به نظر می‌رسد که باد شدید موهای شما را کاملاً در جای خود قرار داده است. البته، مجبور نیستید این استایل را کاملاً صاف نگه دارید تا شیک و پیچیده به نظر برسید، هر چه مانتو آشفته‌تر باشد، بهتر است. برای دستیابی به این ظاهر، موهای خود را با دست، و سشوار حالت دهید. این مدل موی عالی برای مردان شیک و مدرنی است که از ریسک کردن هراسی ندارند.


11. مدل موی نامرتب  فلو 


کوتاهی مردانه

به لطف جریان فلو، می‌توانید به راحتی موهای خود را بلند کنید و همچنان آن را از صورت خود دور نگه دارید. این ظاهر فوق‌العاده خفن و ژولیده برای مردانی با موهای متوسط تا بلند، بدون توجه به بافت آن، عالی است. این مدل مو به قدری کم نگهداری است و به راحتی به دست می‌آید که می‌توانید آن را در خواب انجام دهید. آن را به سمت عقب، دور از چشمان خود شانه کنید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود. نیازی به افزودن هیچ محصولی نیست، فقط اجازه دهید مدل موی شما کار خود را انجام دهد. این تکنیک برای انواع بافت ها عالی به نظر می‌رسد، از فر گرفته تا پوکر مستقیم، این برش برای شما ساخته شده است.


12. مدل موی نامرتب  افرو


کوتاهی مردانه

اجازه دهید موهای طبیعی خود را با آزاد کردن آن‌ها زنده شوند. یک آفروی کثیف از هر زاویه‌ای شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و می‌تواند برای بی‌شمار رویدادها و مناسبت‌ها طراحی شود. اجازه دهید موهای شما رشد کنند و با حفظ یک روتین مراقبتی صحیح آن‌ها را سالم نگه دارید. این یک نگاه جسورانه برای رسیدن به آن است، اما وقتی این کار را انجام دادید، هیچ مانعی برای شما وجود ندارد. چه بخواهید یک قسمت کناری اضافه کنید، چه بخواهید امواج را به چیزی ساحلی بکشید، یا فقط اجازه دهید تا بند بند‌ها به چیزهای خود بروند، مطمئناً توجه را به خود جلب خواهید کرد و باحال‌ترین پسر جمع خواهید بود.

بیشتر بخوانید: 25 مدل موی نامرتب جذاب برای مردان در سال 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط