60 مورد از بهترین هایلایت مو قهوه‌ای 2023 (قسمت اول)

60 مورد از بهترین هایلایت مو قهوه‌ای 2023 (قسمت اول)

02 بهمن 1401

اگر به دنبال این هستید که موهای قهوه‌ای خود را کمی زندگی و حالت دهید، نمی‌توانید از هایلایت‌ها بگذرید. وقتی به درستی انجام شود، هایلایت این توانایی را دارد که ظاهر موهای شما را به جذاب‌ترین روش‌ها تغییر دهد. با افزودن نور و ابعاد، این نوارهای رنگی می‌توانند ظاهری درخشان ایجاد کنند. فرقی نمی‌کند که هایلایت‌های ظریف و کم‌رنگ‌تر را اضافه کنید یا چیزی بسیار پررنگ‌تر، از روشی که رنگ پایه شما را تقویت و تکمیل می‌کنند، دوست خواهید داشت. البته، برخی از ترکیب ها به طور طبیعی بهتر از سایرین به نظر می‌رسند، بنابراین مهم است که هایلایت مناسب را برای خود انتخاب کنید. با ما در این مقاله همراه باشید تا ببینید کدام رنگ مو قهوه‌ای برای شما مناسب‌تر است؟


1. موهای شکلاتی گرم با هایلایت بلوند


هایلایت

قهوه‌ای شکلاتی یک رنگ قهوه‌ای گرم و زیبا است و برای اکثر افراد جذاب است زیرا مکمل بسیاری از رنگ‌های پوست است. پوشیدن آن آسان است، اما اگر می‌خواهید با روشن کردن موها کنتراست ایجاد کنید، هایلایت بلوند انتخاب عالی است. هایلایت‌های بلوند تیره‌تر را برای زیبایی بیشتر انتخاب کنید یا رنگ‌های بسیار روشن را برای ایجاد عمق بیشتر انتخاب کنید.


2. موهای تیره با هایلایت کاراملی

 


هایلایت

اگر به دنبال راهی برای روشن کردن موهای خود هستید، هایلایت یک راه عالی برای رسیدن به این هدف است. به جای انتخاب یک بلوند روشن، می‌توانید یک رنگ غنی و گرم مانند کاراملی را انتخاب کنید تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشد. این یک رنگ مو همه‌پسند به روش‌های مختلف به مو اضافه شود. این شامل بیبی‌لایت‌های ظریف یا هایلایت‌های ضخیم و درشت برای ظاهری جسور است.


3. موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند گرم


هایلایت

موهای قهوه‌ای یک رنگ فوق‌العاده است و برای اکثر خانم‌ها عالی به نظر می‌رسد. همچنین راه‌های مختلفی برای تطبیق رنگ برای مطابقت با ترجیحات شما وجود دارد که شامل اضافه کردن هایلایت می‌شود. بلوند گرم یک سایه غنی است که دارای ته رنگ قرمز یا نارنجی است و موهای شما را زیبا می‌کند. این رنگ موهای شما را روشن‌تر کرده و به طور ظریف و طبیعی، درخشش آفتابی به شما می‌بخشد.


4. موهای قهوه‌ای کوتاه با هایلایت


هایلایت

جذابیت موهای قهوه‌ای تطبیق‌پذیری آن است که می‌توان آن را در طول‌های مختلف پوشید و مکمل تمام بافت‌ها و انواع مو است. موهای قهوه‌ای همچنین می‌توانند سالم‌تر از رنگ‌های روشن‌تر به نظر برسند زیرا کمتر آسیب دیده‌اند. این به ویژه برای موهای کوتاه صادق است زیرا هیچ ظاهری از انتهای دوشاخه وجود ندارد. اگر می‌خواهید موهای قهوه‌ای خود را متحول کنید و آن‌ها را روشن کنید، هایلایت‌های گرم را امتحان کنید تا ظاهری ظریف و زیبا داشته باشید.


5. موهای کوتاه قهوه‌ای با هایلایت بلوند


هایلایت

موهای کوتاه برای خانم‌ها کاربردی و شیک است. می‌تواند آن را سالم‌تر نشان دهد و نگهداری کم و بدون سروصدا است و زمان استایل کردن را کاهش می‌دهد. موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند عالی به نظر می‌رسند زیرا به موها عمق و بعد می‌بخشد. هایلایت رنگ مناسب نیز بافت موهای شما را بهبود می‌بخشد و می‌تواند ظاهری نرم‌تر ایجاد کند.


6. موهای قهوه‌ای غنی با هایلایت‌های بلوند و کاراملی


هایلایت

موهای قهوه‌ای پر رنگ سایه تیره‌ای است که می‌تواند ته رنگ قرمز و نارنجی داشته باشد. این یک رنگ خنثی است که جفت شدن آن را با سایه‌های دیگر آسان می‌کند و با گزینه‌های رنگی که انتخاب می‌کنید به شما تطبیق‌پذیری می‌دهد. هایلایت‌های کاراملی یک سایه گرم است که به راحتی پوشیده می‌شود و ته رنگ طلایی دارد. در برابر یک پایه تیره زیبا به نظر می‌رسد و فوراً موها را بلند می‌کند.


7. موهای قرمز/قهوه‌ای با هایلایت بلوند


هایلایت

موهای قهوه‌ای مایل به قرمز ترکیبی درخشان از موهای قهوه‌ای با ته رنگ قرمز است. این یک رنگ عمیق و غنی است که تمام بافت مو را تکمیل می‌کند و برای خانم‌ها در هر سن و رنگ پوست بسیار زیبا است. این سایه ظاهری را ایجاد می‌کند، اما می‌توانید با ست کردن آن با هایلایت‌های بلوند، روکش ملایم‌تری ایجاد کنید.


8. هایلایت‌های قهوه‌ای طبیعی


هایلایت

موهای قهوه‌ای در رنگ‌های مختلف از روشن تا تیره وجود دارد، رنگ موی دورنگ ترند سال 2023 است که می‌توانید با تکنیک‌های رنگ‌ مانند هایلایت، سایه را تغییر دهید. آن‌ها به مو اضافه می‌شوند تا آن را روشن کنند، اما همچنین باعث ایجاد عمق و بعد می‌شوند. برای یک روکش طبیعی، می‌خواهید رنگی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو درجه روشن‌تر از ریشه شما باشد.


9. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت قهوه‌ای متوسط


هایلایت

موهای قهوه‌ای تیره‌ترین رنگ قهوه‌ای است که می‌توانید انتخاب کنید و برای ایجاد کنتراست کمتر، می‌خواهید به جای بلوند، سایه قهوه‌ای متوسط را انتخاب کنید. این ترکیب ظریف‌تر و ترکیبی‌تر خواهد بود و ظاهری طبیعی به شما می‌دهد. می‌توانید رنگ را در اطراف صورت برای یک قاب‌بندی یا در انتهای مو متمرکز کنید. انتخاب باشماست.


10. موهای قهوه‌ای متوسط با هایلایت


هایلایت

قهوه‌ای متوسط همانطور که از نامش پیداست ترکیبی از سایه‌های قهوه‌ای روشن و تیره است. این رنگ طبیعی به نظر می‌رسد و فوق‌العاده محبوب است. می‌توان آن را به راحتی با هایلایت‌هایی که می‌تواند نرم و رمانتیک به نظر برسد، روشن کرد. راه‌های مختلفی برای افزودن هایلایت وجود دارد، از جمله تمرکز آن‌ها بر روی نکاتی برای یک رنگ مقرون به صرفه و کم نگهداری نیاز است.


11. موهای قهوه‌ای متوسط با هایلایت بلوند


هایلایت

موهای قهوه‌ای متوسط رنگی است که به راحتی می‌توان آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کرد. برای کسانی که می‌خواهند موهای خود را بلندتر کنند و عمق و بعد ایجاد کنند، این را می‌توان با هایلایت‌های بلوند به دست آورد. این یک رنگ روشن با سایه‌های مختلف است اما اغلب دارای ته رنگ زرد یا طلایی است.


12. موهای قهوه‌ای متوسط با هایلایت‌های بلوند و قرمز


هایلایت

موهای قهوه‌ای متوسط وقتی با سایه‌های روشن‌تر یا تیره‌تر ترکیب شوند عالی به نظر می‌رسند. رنگ همه کاره برای اکثر چهره‌ها جذاب است و موها را با بافت‌ها و انواع مختلف تکمیل می‌کند. برای اینکه موهای قهوه‌ای متوسط خود را متحول کنید و ظاهری تازه و مدرن ایجاد کنید، سعی کنید آن‌ها را با هایلایت‌های قرمز و بلوند ترکیب کنید. این به موهای شما کنتراست درخشانی می‌دهد و عمق و بعد ایجاد می‌کند.


13. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت قهوه‌ای روشن


هایلایت

برای کسانی که می‌خواهند عمق و ابعاد بیشتری ایجاد کنند، اما به طور نامحسوس، موهای قهوه‌ای تیره خود را با هایلایت‌های قهوه‌ای روشن ست کنید. این تیره‌ترین سایه قهوه‌ای است و وقتی با هایلایت‌های بلوند همراه شود می‌تواند جسورانه اما غیرطبیعی به نظر برسد. یک جایگزین خوش‌آمد آن این است که هایلایت‌های قهوه‌ای روشن را امتحان کنید که موها را بلندتر می‌کند اما به روشی ظریف‌تر.


14. موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند یخی


هایلایت

موهای قهوه‌ای رنگی همه کاره است که می‌توان آن را با انواع بافت‌ها و انواع مو پوشید. هایلایت فیس فریم مو ترند 2022 بوده است. قهوه‌ای رنگ پوست‌های مختلف را تکمیل می‌کند و می‌تواند به راحتی مطابق با ترجیح شما سازگار شود، این شامل هایلایت نیز می‌شود. بلوند یخی یک انتخاب رنگ جسورانه است زیرا رنگی بسیار روشن و سرد و ته رنگ بنفش یا آبی است. این باعث می‌شود که قابل توجه باشد و در حالی که حفظ یک سر کامل از موهای بلوند یخی چالش برانگیز است، افزودن آن به موهایتان با هایلایت بسیار آسان‌تر است و برای بلند کردن آن عالی است.


15. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت طلایی


هایلایت

موهای قهوه‌ای تیره وقتی با هایلایت ترکیب شوند، زیبا به نظر می‌رسند، اما پیدا کردن رنگ مناسب ضروری است. هایلایت‌های طلایی انتخاب بسیار خوبی هستند زیرا رنگ آن گرم است و موها را به شکلی ظریف و طبیعی روشن می‌کند. این به شما عمق و بُعد می‌دهد و برای اکثر چهره‌ها جذاب است. همچنین می‌توانید با رگه‌های درشت کنتراست ایجاد کنید.


16. موهای قهوه‌ای با هایلایت طلایی


هایلایت

هایلایت طلایی ترکیبی از رنگ‌های گرم است که به شما درخشندگی طبیعی می‌بخشد. اگر می‌خواهید موهای خود را روشن کنید و ظاهر خود را درخشان کنید، برای ماه‌های تابستان خیره‌کننده است. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید رنگ قهوه‌ای خود را در زمستان نیز تغییر دهید، و این یک سایه زیبا برای روشن شدن به روشی ظریف و طبیعی است.


17. رنگ موی تیره عمیق با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

رنگ تیره عمیق یک اصطلاح عمومی برای توصیف سایه‌ای از قهوه‌ای متوسط تا تیره است. این می‌تواند شامل شکلات، گردو و موکا باشد. برای روشن کردن این لحن خیره‌کننده، می‌توانید هایلایت اضافه کنید. سایه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما برای پرداخت ظریف با ته رنگ‌های گرم و طلایی، هایلایت‌های کاراملی یک انتخاب عالی است. ظاهر شما را درخشان می‌کند و موهای شما را روشن می‌کند.


18. موهای قرمز تیره/قهوه‌ای با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

ترکیبی از موهای قهوه‌ای مایل به قرمز یک گزینه شیک و جسورانه است. ته رنگ قرمز رنگ را جالب می‌کند و کنتراست ظریفی ایجاد می‌کند و به آن عمق و بعد می‌بخشد. این به تنهایی یک انتخاب عالی است، اما می‌توانید آن را با هایلایت‌های کاراملی روشن کنید تا درخششی گرم و طلایی ایجاد کنید. هایلایت‌ها را در اطراف صورت متمرکز کنید تا یک افکت فریم ایجاد کنید.


19. موهای عسلی تیره با هایلایت


هایلایت

قهوه‌ای عسلی یک سایه قهوه‌ای گرم و غنی است که اغلب ظاهر طلایی دارد. رنگ عسلی تیره به سادگی یک نسخه تیره‌تر از این رنگ خواهد بود، اما رنگی که با هایلایت تکمیل می‌شود. آن‌ها به چند دلیل مفید هستند، از جمله عمق و ابعاد مو و روشن‌تر کردن آن برای بهترین و طبیعی‌ترین نتایج، بلوند تیره را برای رنگ هایلایت خود انتخاب کنید.


20. موهای شکلاتی تیره با رگه‌های نازک بلوند


هایلایت

رگه‌های بلوند یک راه عالی برای به روز رسانی ظاهر شما و ایجاد ظاهری تازه و مدرن است. شکلاتی رنگ بلوند تیره است اما از نظر ظاهری عمیق و غنی است و موهایی در این سایه می‌توانند سالم و براق به نظر برسند. ترکیب رنگ پایه شکلاتی تیره با رگه‌های بلوند نازک باعث ایجاد کنتراست و در عین حال روشن شدن موها می‌شود.


21. موهای شکلاتی تیره با هایلایت‌های شکلاتی روشن


هایلایت

رنگ‌های کمی به زیبایی شکلات تیره وجود دارد و جذاب و همه کاره است. تن عمیق و غنی است، اما همچنین تیره است و ممکن است بخواهید با ترکیب آن با رنگ‌های روشن‌تر، عمق و بعد ایجاد کنید. شکلات روشن یک نسخه روشن‌تر از سایه پایه شما است و افزودن آن به مو با هایلایت راهی عالی برای دستیابی به کنتراست است.


22. موهای شکلاتی تیره با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

اگر می‌خواهید موهای خود را متحول کنید اما می‌خواهید سالم و طبیعی به نظر برسد، پس چرا هایلایت‌های کاراملی اضافه نکنید؟ این یک سایه گرم با ته رنگ طلایی است که جذاب و زیبا است. این رنگ طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها از جمله روشن و تیره را مانند موهای شکلاتی تیره تکمیل می‌کند.


23. موهای تیره با هایلایت قهوه‌ای


هایلایت

این یک سایه قهوه‌ای تیره است که وقتی با هایلایت‌های قهوه‌ای متوسط یا روشن ترکیب شود، زیبا به نظر می‌رسد. این همچنین به شما ظاهر طبیعی‌تری نسبت به زمانی که می‌خواهید هایلایت‌های روشن‌تری را روی کت پایه تیره اضافه کنید، می‌دهد. در عوض، به کنتراست ظریفی دست خواهید یافت که موهایتان را روشن و ظاهرتان را درخشان می‌کند.


24. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های قرمز 


هایلایت

قرمز رنگ روشنی است و افزودن هایلایت‌های پر جنب و جوش به موهای قهوه‌ای تیره شما ظاهری درخشان و مدرن به شما می‌دهد. هایلایت می‌تواند بافت طبیعی موهای شما را بهبود بخشد و چشم‌ها را به سمت ویژگی‌های شما بکشاند، اما همچنین بیانگر و سرگرم‌کننده است. رنگ را در اطراف صورت و به سمت انتهای آن متمرکز کنید تا ظاهری پررنگ داشته باشید.


25. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت تافی


هایلایت

تافی رنگی زیبا و گرم است. این ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای، طلایی و کاراملی است که این رنگ چند رنگی را به افزودنی عالی برای موهای قهوه‌ای تیره شما تبدیل می‌کند تا کنتراست ایجاد کند و آن‌ها را درخشان کند. قهوه‌ای تیره یک سایه فوق‌العاده چند وجهی است و پوشیدن آن آسان است، اما هایلایت تافی شما می‌تواند آن را نرم کند.


26. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های ظریف


هایلایت

موهای قهوه‌ای تیره رنگی عمیق است که از هایلایت‌های ظریف بهره می‌برد تا موهای شما را به روز کند و در عین حال طبیعی به نظر برسد. تکنیک و سایه‌ای که انتخاب می‌کنید بر نتیجه کلی تأثیر می‌گذارد و اغلب بهتر است رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ پایه شما باشد. همچنین می‌توانید رگه‌های نازک یا بیبی‌لایت اضافه کنید و آن‌ها را در اطراف صورت متمرکز کنید تا ویژگی‌های خود را برجسته کنید.


27. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های بلوند روشن


هایلایت

هنگامی که با هایلایت‌های بلوند روشن ترکیب می‌شود، تضاد درخشانی در موهای قهوه‌ای تیره شما وجود خواهد داشت. هایلایت برای روشن کردن مو استفاده می‌شود و بسته به اینکه می‌خواهید رنگ مو چقدر ظریف یا پررنگ باشد، می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی اضافه کرد. برای کسانی که می‌خواهند ظاهری طبیعی داشته باشند، رگه‌های نازک یا بیبی‌لایت را به موها اضافه کنید و آن‌ها را به صورت استراتژیک در اطراف صورت قرار دهید تا آن را فریم کنید.


28. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های عسلی و بلوند


هایلایت

عسلی رنگ بلوندی است که گرم و طلایی است. همچنین می‌تواند دارای ته‌رنگ‌هایی قهوه‌ای، قرمز و کهربایی باشد، که آن را به رنگی تبدیل می‌کند با اکثر رنگ‌های پوست جذاب به نظر می‌رسد و به راحتی می‌توان آن را به موهای روشن یا تیره اضافه کرد. هنگامی که با هایلایت‌های بلوند جفت می‌شود و به پایه قهوه‌ای تیره اضافه می‌شود، این ترکیب، ترکیبی چشمگیر از سایه‌ها را به موهای شما می‌بخشد و به عمق و بعد می‌بخشد.


29. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های طلایی 


هایلایت

هایلایت‌های طلایی وایسپی یکی از رویایی‌ترین راه‌ها برای امتحان تکنیک هایلایت است. ظریف و درخشان است و موهای قهوه‌ای تیره شما را جذاب‌تر می‌کند و سایه را به روشی ظریف و طبیعی روشن می‌کند. این تیره‌ترین رنگ موهای قهوه‌ای است و از اضافه شدن هایلایت بهره می‌برد، که می‌تواند در اطراف صورت قرار داده شود تا ویژگی‌های شما را برجسته کند و ظاهر مدرن‌تری به مو بدهد.


30. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های بلوند تیره


هایلایت

هنگام اضافه کردن هایلایت به موهای قهوه‌ای تیره، مهم است که سایه انتخابی خود را در نظر بگیرید. رنگ‌های بسیار روشن کنتراست درخشانی ایجاد می‌کنند، اما همچنین می‌توانند غیرطبیعی به نظر برسند و نیاز به نگهداری بیشتری داشته باشند. برعکس، انتخاب رنگ تیره‌تر اما رنگی که هنوز چندین درجه روشن‌تر از رنگ پایه‌تان باشد، به شما زیبایی دلخواه را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 60 مورد از بهترین هایلایت مو قهوه‌ای 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط