چگونه چشم‌های ریز را درشت‌تر‌ نشان دهیم؟

چگونه چشم‌های ریز را درشت‌تر‌ نشان دهیم؟

08 آذر 1401

هر شکل چشمی در نوع خود شگفت‌انگیز است، خواه گرد، بادامی، کشیده، رو به بالا یا رو به پایین باشد. همچنین می‌توانید با خواندن این راهنمای در مورد اینکه چگونه چشمان خود را بزرگتر نشان دهید و مراحل را دنبال کنید. چشم‌های درشت‌تر شما را جذاب نشان می‌دهد. در نتیجه، چشم‌های جذاب اغلب مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرند. متأسفانه، همه چشم‌های درشت ندارند، اما می‌توانیم با استفاده از لوازم آرایشی و تکنیک‌های آرایش چشم مورد اعتماد، این کار را انجام دهید. این مقاله راهنمای کامل گام به گام و نکات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به بزرگتر نشان دادن چشم‌های کوچک کمک می‌کند. اسکرول را ادامه دهید!


1. آن ابروها را ستایش کنید


میکاپ چشم ریز

ابروها همه تفاوت را ایجاد می‌کنند. در فواصل زمانی مکرر به سالن بروید و ابروها را در حالت مناسب نگه دارید. از فرم طبیعی چشمان خود پیروی کنید.
برای کسانی که می‌خواهند ابروهای خود را پررنگ نگه دارند، به خاطر داشته باشید که باید فضایی را که دارید به حداکثر برسانید تا چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسد. ابروهای پررنگ، ضخیم و زیبا باعث جلب توجه چشم‌ها می‌شود. تفاوت بین ابروهای طبیعی و قوس‌های بیش از حد موچین شده در این است که طبیعی بودن باعث می‌شود چهره معصوم‌تر به نظر برسد، در حالی که دومی صورت را پیرتر نشان می‌دهد.


2. با پف دور چشم خداحافظی کنید


میکاپ چشم ریز

  • نکته کلیدی برای داشتن چشم‌های جذاب و زیبا این است که هر روز به درستی آن‌ها را نوازش کنید. پوست متورم اطراف چشم می‌تواند آن‌ها را ریز به نظر برساند. در اینجا نحوه کاهش پف دور چشم آمده است.
  • به اندازه کافی خوابیدن
  • صورت خود را اغلب با آب سرد بشویید
  • چای کیسه‌ای سرد استفاده شده را روی چشم‌ها قرار دهید زیرا تانن موجود در چای باعث سفت شدن پوست می‌شود
  • مصرف نمک را کاهش دهید
  • ورزش

3. به حلقه‌های سیاه زیر چشم نه بگویید


میکاپ چشم ریز

استفاده از کانسیلر برای پوشاندن سیاهی دور چشم باعث نمی‌شود که چشمان شما درشت‌تر به نظر برسد، اما حداقل وقتی کسی به چشمان شما نگاه می‌کند، سیاهی دور چشم توجه شما را جلب نمی‌کند. بنابراین، این مرحله واقعاً مهم است. اگر نمی‌دانید که چطور از یک کانسیلر استفاده کنید باید بگوییم که باید با یک کانسیلر روشن‌کننده، لکه‌ها و حلقه‌های تیره خود را اصلاح کنید. اطمینان حاصل کنید که از سایه کمی روشن‌تر از کرم پودر استفاده می‌کنید تا ظاهر خود را بلندتر و زیباتر کند. 


4. سایه چشم با رنگ‌های خنثی روشن


میکاپ چشم ریز

از سایه‌های خنثی و روشن استفاده کنید. از قانون کانتورینگ پیروی کنید. رنگ‌های روشن برای مناطقی که می‌خواهید نور منعکس شود و سایه‌های تیره‌تر برای مناطقی که می‌خواهید به عقب برگردانید. استفاده از رنگ‌های روشن در مرکز پلک‌ها آن‌ها را به جلو می‌آورد. مقداری محصول را روی یک برس بردارید، مقدار اضافی آن را بکشید و به آرامی در مرکز پلک‌ها بمالید.
نکته حرفه‌ای: سایه می‌تواند شاین یا مات باشد. تا زمانی که رنگش روشن است فرقی نمی‌کند.


5. کشیدن مداد برای داخل چشم


میکاپ چشم ریز

این مرحله‌ای است که تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. از یک مداد چشم مشکی برای کشیدن خط برای داخل پلک بالایی استفاده کنید. این باعث می‌شود مژه‌های پرتر دیده شوند و به باز شدن چشم‌ها کمک می‌کند. 


6. خط چشم بکشید


میکاپ چشم ریز

هنگام استفاده از مداد چشک روی خط مژه پایینی، مطمئن شوید که آن را فقط به یک سوم بیرونی بزنید. از یک برس برای نرم کردن آن استفاده کنید. در مورد پلک، تا جایی که می‌توانید خطی به مژه‌ها بکشید و در پایان به تدریج آن را ضخیم‌تر کنید.


7. مژه‌های فرخورده و پرپشت


میکاپ چشم ریز

فر مژه برای خانم‌‌ها همان چیزی را دارد که یک ماشین اسپرت برای مردان دارد. برای آن چشم‌های درشت، مطمئن شوید که مژه‌ها را به طور کامل در فر مژه به ریشه نزدیک‌تر کنید.


8. مداد چشم


میکاپ چشم ریز

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که راه رسیدن به چشمان درشت استفاده از سرمه مشکی است. با این حال، این کاملاً برعکس عمل می‌کند. سرمه مشکی تیره در واقع باعث می‌شود چشم‌ها ریزتر و بسته به نظر برسند. با توجه به رنگ پوست، مداد چشم سفید ممکن است جذاب‌ترین مداد چشم نباشد. ترفند اینجا این است که روی خط مژه پایین خود را با رنگی نود بکشید.


9. ریمل بکشید


میکاپ چشم ریز

عصای جادویی برای آرایش، یک ریمل خوب می‌تواند چشمان شما را در کمترین زمان ممکن بزرگتر و درشت‌تر نشان دهد. برای مژه‌هایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد و درخشندگی بیشتری دارد، سعی کنید از سه تا چهار لایه روی گوشه‌های بیرونی چشم استفاده کنید تا چشم‌های آهویی داشته باشید.


10. کانتور چین گوشه چشم


میکاپ چشم ریز

کانتور کردن چین گوشه چشم به ایجاد توهم عمیق‌تر شدن چشم‌ها کمک می‌کند، که به نوبه خود، آن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. از یک سایه قهوه‌ای مات از گوشه بیرونی تا چین استفاده کنید و خوب مخلوط کنید. وقتی می‌خواهید آرایش غلیظ داشته باشید، می‌توانید کمی بالاتر از چین واقعی خود کانتور کنید. 


11. گوشه داخلی چشم


میکاپ چشم ریز

از یک هایلایتر یا یک سایه چشم روشن و درخشان در گوشه داخلی استفاده کنید. این کار کمی میکاپ شما را حرفه‌ای‌تر می‌کند و همچنین به شما کمک می‌کند بیدار به نظر برسید. شما می‌توانید دو روش را برای اعمال آن انتخاب کنید.

  • می‌توانید آن را ترکیب کرده و ظاهری بسیار درخشان به آن ببخشید. این باعث می‌شود که به روشی بسیار طبیعی با طراوت به نظر برسید.
  • شاید شما به دنبال چیزی بیشتر هستید. سپس، در آن صورت، آن را با هم مخلوط نکنید. انجام این کار باعث درخشش چشمان شما می‌شود و یک راه آسان برای جبران زمانی است که زیاد آرایش نکرده‌اید.

چند نکته اضافی برای درشت‌تر نشان دادن چشمانتان

  • سعی کنید از رنگ‌های تیره مانند مشکی و خاکستری اجتناب کنید.
  • با این حال، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای ملایم برای چین استفاده کنید.
  • روی خط چشم زیاده روی نکنید. این فقط باعث می‌شود چشم‌ها ریزتر به نظر برسند.
  • مژه‌های پر به بازتر شدن چشم ها کمک می‌کنند پس از ریمل استفاده کنید.
  • همچنین می‌توانید انتخاب کنید که مژه مصنوعی بزنید.
  • از ماسک‌های دور چشم استفاده کنید و به آرامی نواحی اطراف چشم را ماساژ دهید تا از شر پف و احتباس آب خلاص شوید.
  • اگر قرمزی چشم دارید یا اگر آن‌ها تحریک شده‌اند، از قطره چشمی استفاده کنید. قرمزی در واقع می‌تواند آن‌ها را ریزتر نشان دهد، و خوب نیست که آن‌ها را تا این حد قرمز نشان دهیم!

نکات کلیدی برای درشت‌تر نشان دادن چشم‌های ریز

به لطف ترفندهای بسیار زیادی که در عصر امروز همیشه در اینترنت رواج دارد، چشمان درشت دیگر فقط یک آرزو نیستند. با چند گام ساده اینجا و آنجا، همه می‌توانند چشمان درخشان، زیبا و درشتی را به رخ بکشند. آرایش چشم این قدرت را دارد که چشم‌های شما را روشن‌تر، درشت‌تر و جذاب‌تر نشان دهد، مهم نیست چقدر گود به نظر می‌رسند. در این مقاله ترفند آرایشی که همه باید بدانند آورده شده است و اکنون که این نکات و ترفندها را می‌دانید، آن‌ها را امتحان کنید و ما مطمئن هستیم که نتایج را دوست خواهید داشت. با این حال، مطمئن شوید که از چشمان خود مراقبت کنید. یک برنامه خواب مناسب داشته باشید، از کرم‌های دور چشم استفاده کنید، هیدراته بمانید و از چشمان خود در برابر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء‌بنفش و استرس محافظت کنید. این برای جلوگیری از مشکلاتی مانند سیاهی دور چشم و زیر چشم بسیار مهم است. و در مواقعی که شک دارید، همیشه برگردید و این قسمت را بخوانید که چگونه چشمان خود را برجسته‌تر نشان دهید.

بیشتر بخوانید: ترفند‌های آرایشی برای چشم‌های حساس

مطالب مرتبط