100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت دوم)

100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت دوم)

11 مهر 1401

هیچ زمانی بهتر از سال جدید برای در آغوش گرفتن ظاهری جدید وجود ندارد. در ادامه کاوش‌های سال گذشته در مورد مدل‌های مو و استایل‌های جسورانه‌تر، امسال برخی از بهترین تیپ‌های مردانه را که در مدتی پیش دیده‌ایم، ارائه می‌دهد. از مدل‌های کمرنگ و آندرکات کوتاه گرفته تا مدل‌های شانه‌ای با قد وسط و حتی بافتن‌های مردانه و بافته‌های بلند، امسال گزینه‌ای شیک برای هر قد و نوع مو دارد. در اینجا محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه که هر مردی باید امتحان کند، آورده شده است.

بیشتر بخوانید: 100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت اول)


26. کم رنگ شده


کم رنگ شده

یکی از بهترین چیزها در مورد مدل موهای محو این است که به راحتی می‌توان آن‌ها را مطابق با سلیقه شما طراحی کرد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید ظاهری کم رنگ و در عین حال کاملا شیک داشته باشید، مدل موی کم رنگ انتخابی عالی است.


27. Mid Fade با موهای پشت براش


Mid Fade با موهای پشت براش

جفت کردن موهای برس خورده پشتی با رنگ میانی یک برداشت مدرن از یک مدل موهای کلاسیک است. موهای برس خورده پشت برای آقایان لطیف‌تر است و ظاهری مردانه و صیقلی ایجاد می‌کند که شیک و مرتب است. با برس زدن موها به عقب حاصل می‌شود و می‌تواند حجم دهی کند. Mid Fade یک برش مخروطی است که بین شقیقه و گوش شما متوقف می‌شود. لبه دارد و عنصر جوانی بیشتری به ظاهر شما می‌بخشد. همچنین به ایجاد کنتراست بین بالای سر و پهلوها کمک می‌کند. علاوه‌بر این، جفت شدن موها نسبت به یک سر پر از مراقبت کمتری برخوردار است، به خصوص اگر موهای بسیار مجعد یا بافتی دارید.


28. High Fade with Hard Part


High Fade with Hard Part

ترکیبات کمی به اندازه یک محو شدن بالا با یک قسمت سخت وجود دارد. آن‌ها نه تنها بدون دردسر خنک هستند، بلکه می‌توان آن‌ها را بر روی انواع بافت‌ها و انواع مو نیز پوشید. این برشی جاودانه است و فوق‌العاده شیک به نظر می‌رسد. بخش آن سخت می‌تواند بیانیه‌ای داشته باشد. دارای یک خط تمیز است که تا پوست سر با یک موبر یا تیغ تراشیده شده است. جفت شدن آن با محو شدن بالا، وضوح قسمت بالا را تکمیل می‌کند. این محو دارای کناره‌ها و پشت تراشیده است که از اطراف شقیقه‌ها شروع می‌شود و به ظاهر آراستگی می‌بخشد.


29. قسمت جانبی


قسمت جانبی

قسمت کناری یک مدل مو فوق‌العاده برای هر مدل مویی است و ظاهری شیک به آن می‌بخشد. از جمله مزایای مدل مو قسمت جانبی این است که همه‌کاره است و می‌توان آن را روی موهای با طول، بافت و انواع مختلف انجام داد. می‌تواند چشم را به داخل بکشد، ویژگی‌های صورت شما را برجسته کند و صورت شما را نرم کند. جدایی زمانی که روی موهای کوتاه‌تر ایجاد می‌شود ظاهری مردانه دارد و برای استفاده روزمره مناسب است. با موهای بلندتر می‌تواند دراماتیک‌تر و شیک‌تر به نظر برسد و برای مردی که می‌خواهد اظهارنظر کند جذاب‌تر به نظر برسد.


30. Buzz Cut


 Buzz Cut

مدل وزوز یک مدل موی بسیار کوتاه است که ساده و مردانه است. با تیغ نزدیک سر بسته می‌شود و تعمیر و نگهداری کم و بدون سروصدا است. می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را برجسته کند و ظاهری خشن و در عین حال صیقلی به شما بدهد. علیرغم اینکه یک برش اولیه است، همه‌کاره است و می‌تواند با بافت‌ها و مدل‌های مختلف مو سازگار شود. به عنوان مثال، یک رویکرد جدید و مدرن شامل ترکیب یا رنگ پوست است که به ظاهر شما شخصیت و لبه بیشتری می‌بخشد.


31. کوتاهی موی ادگار


کوتاهی موی ادگار

مدل موی ادگار بسیار شبیه مدل سزار است، با این تفاوت که محو شدن پوست بالایی نیز دارد. مانند مدل سزار، موها در اطراف سر همان شکل را خواهند داشت، با این تفاوت که محو شدن به آن لبه بیشتری می‌دهد. این یک مدل موی کوتاه فوق‌العاده برای مردی است که می‌خواهد خود را ابراز کند و به دنبال یک مدل مدرن و جسور است. می‌توان آن را با بافت‌ها و انواع مو ایجاد کرد و گزینه‌ای فوق‌العاده برای موهای پرپشت است. این برش در افرادی که صورت‌های بلند، بیضی و زاویه‌دار دارند بهتر به نظر می‌رسد.


32.  Faux Hawk با Undercut


Faux Hawk با Undercut

فاکس هاواک با مدل موی آندرکات برای مردانی که می‌خواهند موهایی سرکش داشته باشند، ظاهری عالی است، اما مدل دادن به آن بسیار راحت‌تر از موهاک سنتی است. برخلاف موهاک، که موها در کناره‌ها و پشت تراشیده می‌شوند، این مدل مو تضاد بسیار کمتری دارد، به طوری که موها در قسمت بالا فقط کمی بلندتر از پشت و کناره‌ها هستند. این مدل مو برای دستیابی به ظاهری ترکیبی‌تر کمک می‌کند. فاکس هاک یک گزینه تند و جذاب است که بسته به سلیقه حرفه‌ای شما می‌تواند با رنگ‌های مختلف یا حتی آندرکات جفت شود. آندرکات با تراشیدن دو طرف سر از شقیقه‌ها تا گوش‌ها به دست می‌آید. می‌تواند وزن مو را از بین ببرد و ظاهری جوان ایجاد کند. به علاوه، می‌توان آن را برای هر نوع و بافت مو تطبیق داد.


33. حاشیه بافت


حاشیه بافت

یک حاشیه بافت‌دار می‌تواند ظاهر شما را متحول کند، توجه را به ویژگی‌های شما جلب کند و ظاهری جوان به شما بدهد. بافت ظاهری عمداً درهم و برهم ایجاد می‌کند و زیبایی شناسی آرامی ایجاد می‌کند. طول مناسب مو مهم‌ترین جنبه است، زیرا موهایی که بیش از حد بلند هستند ممکن است ناراحت کننده باشند و کندن آن‌ها سخت‌تر باشد، در حالی که موهای کوتاه‌تر می‌توانند متزلزل به نظر برسند. روش خوشحال‌کننده این است که روی موهایی تمرکز کنید که یا درست بالای خط ابرو یا درست زیر آن قرار دارند. شما می‌توانید با ترکیب کردن موهای خود با محو شدن، ساختار بیشتری به موهای خود بدهید و تضاد جزئی با موهای بالای سر ایجاد کنید.


34. محصول فرانسوی


محصول فرانسوی

کراپ فرانسوی یک مدل موی ساده مردانه است، اما ویژگی بارز آن حاشیه است. فرها افزودنی فوق‌العاده برای هر مدل موی هستند زیرا می‌توانند آن را جالب کنند، چهره شما را متحول کنند و ویژگی‌های شما را برجسته کنند. طول در بالا، پشت و کناره‌ها باید همه نسبتاً یکسان باشد، در حالی که حاشیه بلندتر است، که کنتراست ایجاد می‌کند. می‌توان آن را متناسب با استایل و فرم صورت شما و بافت‌ها و انواع موی مختلف تطبیق داد. همچنین می‌توان آن را به روش‌های مختلف استایل کرد. شما می‌توانید با نحوه ظاهری که می‌خواهید حاشیه خود لذت ببرید. به عنوان مثال، یک برش بلانت به جای برش خورده.


35. آیوی لیگ


آیوی لیگ

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کوتاه مو برای آقایان، آیوی لیگ است. این برش نام خود را به این دلیل گرفته است که اولین بار در مدارس آیوی لیگ ظاهر شد. با موهای بلندتر در بالا مشخص می‌شود و پشت و کناره‌ها کوتاه‌تر است. ظاهری صیقلی و به طور سنتی مردانه ایجاد می‌کند و یک برش کم تعمیر و نگهداری است، پوشیدن آن آسان است و زمان کمی برای استایل کردن دارد. Ivy League را می‌توان با موهایی با هر بافتی پوشید و مطابق با ترجیح شما سازگار کرد. این شامل اضافه کردن یک قسمت محو، آندرکات یا قسمت جانبی است.


36. کم رنگ شدن مخروطی


کم رنگ شدن مخروطی

محو شدن مخروطی ظریف و قابل پوشیدن است و درست از بالای گوش شروع می‌شود. برخلاف محو شدن‌های دیگر که می‌توانند تا سطح پوست کاهش پیدا کنند، موها به تدریج از پایین‌تر روی سر کوتاه می‌شوند. این یک افزودنی ایده‌آل برای هر مدل مویی است که می‌خواهید کنتراست ظریف ایجاد کنید و ساختاری به ظاهر اضافه کنید. محو شدن را می‌توان با تمام بافت‌های مو پوشید و مطابق با ترجیح شما تطبیق داد. این شامل یک سبک کلاسیک مانند Ivy League یا چیزی جسورانه‌تر است.


37. مدل موی مکزیکی


مدل موی مکزیکی

بسته به بافت مو، شکل صورت و ظاهر دلخواهتان، مدل‌های شیک مکزیکی زیادی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. می‌توانید مدل‌های کلاسیک مانند مدل موی پشت صاف، که پیچیده و صیقلی است، یا مدل‌های ساده‌تر و مردانه‌تر مانند مدل‌های وزوز و کم‌رنگ شدن پوست یا کم‌رنگ شدن و قسمت‌های سخت را انتخاب کنید. چیزی برای همه افراد و مردان در هر سنی وجود دارد، اما شناخته شده‌ترین مدل موی مکزیکی ادگار است که گاهی اوقات به عنوان سزار مکزیکی شناخته می‌شود. این برشی است که با موهای کوتاه در بالای سر، همراه با محو شدن پوست بالا مشخص می‌شود. همچنین دارای یک حاشیه کوتاه و افقی مانند مدل موی کلاسیک سزار است.


38. مدل موی دو بلوکی


مدل موی دو بلوکی

مدل موی دوبلوک برای کسانی است که می‌خواهند چیزی رسا و مدرن باشند. این مدل موی کره‌ای است که اخیراً در سرتاسر جهان محبوبیت پیدا کرده است و با داشتن دو شکل بلوک مشخص مشخص می‌شود. یک بلوک بالای سر است که طولانی‌تر نگه داشته می‌شود، در حالی که بلوک دوم در پشت و کناره‌ها قرار دارد و کوتاه‌تر نگه‌داشته می‌شود. می‌توان آن را به روش‌های مختلفی مدل داد، و می‌توانید طول موهایی را که می‌خواهید در بالا نگه دارید آزمایش کنید. هرچه موهای بالای آن بلندتر باشد، تضاد بیشتر است. شیک و باحال، این یک برش جوان پسند است که برای مردان جوان‌تر ایده‌آل است.


39. مدل موی 360 موج


مدل موی 360 موج

موج‌ها یک مدل موی عالی برای کسانی است که می‌خواهند موهای مجعد خود را کوتاه نگه دارند، اما از نظر بافت نیز جذاب باشند. آن‌ها برای داشتن ظاهری موج مانند ساخته شده‌اند و می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله 180 موج یا 360 موج انجام شوند. جذابیت امواج 360 که کل سر را می‌پوشانند، این است که می‌توانند خط موی شما را مشخص کنند. امواج فوق‌العاده همه‌کاره هستند و می‌توانند با اولویت شما سازگار شوند، از جمله افزودن عناصر مدرن به ظاهر مانند یک خط یا محو شدن. همچنین یک سبک فوق‌العاده برای کاهش موخوره است و موها را سالم و براق می‌کند.


40. مدل موی کاسه‌ای


مدل موی کاسه‌ای

برش کاسه‌ای کمی شهرت دارد زیرا ظاهر دهه‌های قبل مدل مویی را ایجاد می‌کرد که هرچیزی جز چاپلوسی بود. ظاهر قارچ مانند جسورانه بود، اما در عین حال چالش برانگیز بود، به همین دلیل است که رویکرد مدرن بسیار جذاب است. پوشیدن آن راحت‌تر، تندتر است و می‌تواند احساس مردانه و تازگی داشته باشد. مدل موی کاسه‌ای یک مدل موی کوتاه است که با موهایی که طول یکسانی در سرتاسر سر دارند و دارای حاشیه کوتاه هستند، تعریف می‌شود. همچنین می‌توان آن را با کناره‌های جدا شده یا محو شدن جفت کرد تا ظاهری مدرن و شخصی به آن ببخشد.


41. مدل موی خنثی جنسیتی


مدل موی خنثی جنسیتی

مدل موی خنثی از نظر جنسیت یک مدل موی ساده است که نه مردانه است و نه زنانه. این یک مدل موی جذاب است زیرا همه می‌توانند آن را بپوشند و مطابق با ترجیح شما، از جمله آزمایش با طول‌ها و بافت‌های مختلف، آن را تطبیق دهند. موها کوتاه تا متوسط هستند و اغلب یک کوتاهی کلاسیک و جاودانه هستند، مانند موهای کفال یا کاسه‌ای مدرن همچنین می‌توانید لبه‌ها و چتری‌ها را امتحان کنید، چتری‌های ایده‌آل برای کادر بندی صورت و برجسته کردن ویژگی‌ها.


42. شانه مرطوب


شانه مرطوب

شانه روی یک مدل موی کلاسیک مردانه است که برای مردان در تمام سنین ایده‌آل است. می‌توان آن را با تمام بافت‌های مو ایجاد کرد و برای افرادی که موهای نازک دارند یا خط رویش مو عقب می‌رود مفید است. شانه کردن با برس‌زدن یا شانه کردن موها به یک طرف حاصل می‌شود. پیچیده به نظر می‌رسد و می‌توان آن را با محو شدن، جفت کرد تا ساختار بیشتری به آن ببخشد و تضاد ظریفی را با موهای بالا و پشت و کناره‌ها ایجاد کند. می‌توانید برای نگه‌داشتن بیشتر، مدل موی خیس را انتخاب کنید، که با استفاده از یک محصول خیس مانند ژل یا موس، موها را صاف می‌کند.


43. مدل موی حرفه‌ای


مدل موی حرفه‌ای

اگر می‌خواهید مدل موی ساده، کلاسیک و مرتبی داشته باشید، به یک مدل موی حرفه‌ای نیاز دارید. این ظاهری است که برای همه موقعیت‌ها، از جمله محیط‌کاری محافظه کارانه، اتاق‌های هیئت مدیره و مصاحبه‌های شغلی ایده‌آل است. چندین مدل در دسته مدل‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرند، اما معمولاً موهایی کوتاه در پشت و پهلو و کمی بلندتر در بالا دارند. شما یک مدل موی ساده اما شیک می‌خواهید که بتوان آن را متناسب با بافت موی شما و تکمیل کننده نوع موی شما تنظیم کرد. قسمت کناری کلاسیک ایده‌آل است و پیچیده و صیقلی به نظر می‌رسد.


44. Comb Over Fade


Comb Over Fade

مدل موی شانه‌ای یک مدل موی مردانه کلاسیک و محبوب است. با برس‌زدن مو به سمت یک طرف و حجم‌دادن به مو ایجاد می‌شود. جذاب است زیرا مو پر و ضخیم به نظر می‌رسد و با بافت‌های موی زیادی کار می‌کند. شانه برای کسانی که موهای نازک دارند نیز فوق‌العاده است و می‌توان از آن برای جلب توجه از خط رویش مو استفاده کرد. ساده، مردانه و همه کاره، می‌توانید شانه خود را بر روی آن تطبیق دهید، از جمله افزودن عناصر مدرن مانند محو شدن به سبک جاودانه. جذابیت محو شدن این است که به تدریج موهای اطراف پشت و کناره‌ها را کوتاه می‌کند و تضاد ظریفی با موهای بالای آن ایجاد می‌کند. این یک گزینه ایده‌آل برای ارائه ساختار مدل موی شما است و همچنین می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد.


45. طراحی مو


طراحی مو

یکی از برجسته‌ترین گزینه‌ها برای موهای شما طراحی مو است. جذابیت این ظاهر این است که می‌توان آن را به تمام مدل‌های مو اضافه کرد و به شما امکان می‌دهد با موهای خود سرگرم شوید. این می‌تواند با چیزهای ساده مانند خطوط و زوایای تیز باشد، یا می‌توانید آثار هنری پیچیده، از جمله الماس یا شکل قلب را انتخاب کنید. برای کسانی که چیز متفاوتی می‌خواهند بسیار عالی است و همچنین می‌تواند به موها کنتراست بدهد. شما می‌توانید آن را با موهای کوتاه مانند وزوز بپوشید. یا طرح مو را روی یک طرف متمرکز کنید و آن را با فرهای حجیم جفت کنید. انتخاب باشماست!


46. مدل موی اروپایی


مدل موی اروپایی

مدل موی اروپایی به این دلیل نامگذاری شد که مردان اروپایی از آن الهام گرفتند. بسیاری از مدل‌های مختلف در این دسته قرار می‌گیرند، از جمله مدل‌های موی صاف، مدل‌های کوتاه‌شده، پامپادور و مدل‌های کوتاه. ظاهر تمام شده اغلب شیک و جذاب است. مدل مویی که انتخاب می‌کنید به ترجیح، طول مو و بافت شما بستگی دارد. ظاهرهای زیادی وجود دارند که می‌توانند برای تکمیل فرم صورت و نوع موی شما تطبیق داده شوند.


47. کوتاهی موی راکابیلی


کوتاهی موی راکابیلی

مدل موی Rockabilly یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل و خنک است. اولین بار در دهه 50 رایج شد و دارای موهایی براق و صاف است. این با استفاده از ژل یا پوماد به دست می‌آید. مو در بالا و پهلو بلندتر و پشت کوتاه است. غالباً در جلو قفل صدا با پومپادور یا کوبنده وجود دارد. جذابیت این برش این است که می‌توان آن را مطابق با ترجیحات شما تطبیق داد، از جمله جفت کردن آن با یک آندرکات محو یا قطع شده برای پرداخت مدرن‌تر. می‌توانید حجم را در جلوی سر آزمایش کنید. این بستگی به این دارد که می‌خواهید ظاهر چقدر دراماتیک باشد. مدل مو با تمام بافت‌های مو کار می‌کند و بسیار جذاب است.


48. موهای دو طرف تراشیده شده


موهای دو طرف تراشیده شده

موهای تراشیده شده یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مو هستند و می‌توان آن را به هر مدل مو اضافه کرد. این یک راه عالی برای ایجاد ساختار مدل مو است، یا می‌توان آن را به گونه‌ای اضافه کرد که با موهای بالای سر و پشت و کناره‌ها تضاد ایجاد کند. جذابیت پهلوهای تراشیده شده این است که با تمام بافت‌های مو کار می‌کند و می‌توانید طول بالای سر را آزمایش کنید. برای از بین‌بردن وزن موهای ضخیم و مجعد عالی است و می‌تواند زمان حالت‌دادن روزانه را کاهش دهد. کناره‌های تراشیده شده نیاز به نگهداری دارند و باید مرتباً به آرایشگر مراجعه کنید تا پهلوها را کوتاه نگه دارید، اما علاوه‌بر این، یک مدل موی ساده است که به راحتی حالت‌داده می‌شود و می‌تواند ظاهری محکم و جذاب به شما بدهد.


49. مدل موی رونالدو


مدل موی رونالدو

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و همچنین به خاطر سبک خود مورد تحسین قرار گرفته است. مدل موی مشخص او کوتاه، ساده و مردانه است که با ترکیب پشتی صاف با محو شدن میانی، نرم می‌شود. پشت صاف به ظاهر او ظاهری پیچیده می‌دهد و با برس زدن موها به عقب، دور از خط مو و محکم کردن آن با پوماد یا ژل به دست می‌آید. محو شدن به تدریج موهای اطراف پشت و پهلوها را کوتاه می‌کند. رویه را پرتر و ضخیم‌تر نشان می‌دهد و وزن مو را از بین می‌برد. رنگ پریدگی همچنین می‌تواند ساختاری ایجاد کند و موها را حجیم‌تر نشان دهد.


50. مدل موی رایان گاسلینگ


مدل موی رایان گاسلینگ

مدل‌های موی رایان گاسلینگ به راحتی قابل تکرار هستند و مردان در هر سنی را تحسین می‌کنند. آن‌ها را می‌توان به راحتی متناسب با بافت موهای شما تطبیق داد و ساده و کم نگهداری هستند. ظاهر او شامل برش کلاسیک خدمه، یک مدل موی کوتاه است که قد را به تاج اضافه می‌کند. موها در پشت و پهلوها کوتاه نگه داشته می‌شوند، اما قسمت جلویی دارای تارهای نوک مو است که به آن حجم می‌دهد و پرتر و پرپشت‌تر به نظر می‌رسد. این یک استایل عالی برای همه موارد است و مرتب و جلا به نظر می‌رسد. اما مدل موهای خدمه ممکن است یک مدل موی ساده باشد، اما می‌توان آن را مطابق با ترجیحات شما تطبیق داد، از جمله با مدل مو. همچنین می‌توانید طول‌های مختلف را در بالا آزمایش کنید، یا می‌توانید موها را به پهلو باز کنید.

بیشتر بخوانید: 100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت سوم)

مطالب مرتبط