100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت سوم)

100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت سوم)

11 مهر 1401

هیچ زمانی بهتر از سال جدید برای در آغوش گرفتن ظاهری جدید وجود ندارد. در ادامه کاوش‌های سال گذشته در مورد مدل‌های مو و استایل‌های جسورانه‌تر، امسال برخی از بهترین تیپ‌های مردانه را که در مدتی پیش دیده‌ایم، ارائه می‌دهد. از مدل‌های کمرنگ و آندرکات کوتاه گرفته تا مدل‌های شانه‌ای با قد وسط و حتی بافتن‌های مردانه و بافته‌های بلند، امسال گزینه‌ای شیک برای هر قد و نوع مو دارد. در اینجا محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه که هر مردی باید امتحان کند، آورده شده است.

بیشتر بخوانید: 100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت دوم)


51. مدل موی برد پیت


مدل موی برد پیت

برد پیت حضورهای خاطره انگیز زیادی در فیلم‌هایش داشته است، اما مدل مویی که بیشتر مردان می‌خواهند از آن کپی کنند، از Fury می‌آید. مدل موی نظامی یک آندرکات جدا شده و کلاسیک و دوخت است. از ویژگی‌های این ظاهر، قسمت پشتی صاف است که با آندرکات جفت شده است. پشت سر صاف با برس زدن موها به عقب، دور از خط مو و ایجاد حجم به دست می‌آید. به ظاهر زیبایی می‌بخشد و حال و هوای جنتلمن قدیمی دارد. برای محکم کردن موها از پوماد یا ژل برای حالت‌دادن استفاده می‌شود. هنگامی که با آندرکات ترکیب می‌شود که موهای اطراف پشت و کناره‌ها را می‌تراشد، احساس تازگی و مدرن می‌کند.


52. کوتاه کردن موی کریس همسورث


کوتاه کردن موی کریس همسورث

کریس همسورث بازیگری است که در طول سال‌ها مدل‌های موی متفاوتی از موهای کوتاه گرفته تا بلند به نمایش گذاشته است. یکی از محبوب‌ترین برش‌های او، برش خدمه‌ای است که بی‌انتها، کلاسیک و سبک است. این یک مدل موی کوتاه است که دارای تارهایی در قسمت بالایی است که صاف می‌نشینند و پشت و پهلوها کوتاه می‌مانند. جذابیت برش خدمه این است که تعمیر و نگهداری فوق‌العاده پایینی دارد و به خوبی برای همه موقعیت‌ها، از رسمی گرفته تا معمولی، مناسب است. همچنین برشی است که با تمام بافت‌های مو کار می‌کند. می‌توانید با افزودن جزئیات جالب به آن، مانند محو شدن، مدل مو را مطابق با اولویت خود شخصی‌سازی کنید. اما همسورث ترجیح می دهد موهایش را ساده نگه دارد و مقداری بافت روی موها را حفظ کند و بقیه را مرتب و براق نگه دارد.


53. کوتاهی موی دریک


کوتاهی موی دریک

مدل موهای دریک به همان اندازه که تصور می‌کنید جذاب هستند، با طیف وسیعی از ظاهرهای متفاوت، بسته به ترجیح شما دریک استایلی بدون دردسر دارد و در طول سال‌ها مدل‌های موی به‌ یادماندنی را تغییر داده است. استایل مشخص او به صورت وزوز است، اما او با موهایش آزمایش کرده است، از جمله اضافه کردن جزئیات تند مانند یک خط. این گزینه یک مدل موی مردانه ایجاد می‌کند در حالی که هنوز هم نگهداری کم و ساده است. لاین آپ افزودنی عالی برای هر مدل مو است و با افزودن خطوط تیز یا خطوط مستقیم در لبه‌های خط مو به آن ساختار می‌بخشد. به موهای کوتاه، احساس تازگی و جلا می‌دهد.


54. جمجمه


جمجمه

شیک و جذاب، مدل موی جمجمه برای همه مناسب نیست، اما برای مردانی که می‌خواهند خود را از بین مردم متمایز کنند، ایده‌آل است. این ظاهر بدجنس ترکیبی است بین کفال و یک سر تمیز تراشیده شده، با کناره‌ها و بالای سر اغلب تراشیده شده و یک تکه موی بلندتر در پشت باقی‌مانده است. این مدل می‌تواند چالش برانگیز باشد و برای همه مناسب نیست، اما می‌توان آن را با تمام بافت‌های مو تطبیق داد و می‌توانید طول آن را آزمایش کنید. این یک ظاهر عالی برای کسانی است که خواهان یک مدل موی سرکش و تند هستند و به شما اجازه می‌دهد خود را ابراز کنید.


55. مدل موی موج سوار


مدل موی موج سوار

کمتر شخصی می‌تواند ظاهری بی‌دغدغه و آرام داشته باشد مدل موی موج سواری، اگرچه راه‌های مختلفی برای دستیابی به این ظاهر وجود دارد، بسته به بافت و طول مو، جنبه تعیین‌کننده این است که برش بدون ساختار است و ظاهری بافت‌دار و بادگیر دارد. موج سواران آن را در دهه 50 محبوب کردند، که قفل‌های ژولیده و آفتاب‌زده آن ظاهری رویایی به وجود می‌آورد. اگر موهای مجعد یا موج‌دار دارید، این بهترین راه برای نشان‌دادن آن است و اجازه دهید به آرامی دور صورتتان بیفتد. کسانی که موهای نازک یا نازکی دارند نیز می‌توانند با محصولات مناسب، از جمله پوماد، برای به حداکثر رساندن حجم به استایل دست پیدا کنند.


56. قسمت میانی


قسمت میانی

جداسازی قسمت میانی نسبت به سایر قسمت‌ها چالش برانگیزتر است اما می‌تواند ظاهری کاربردی و شیک ایجاد کند. جذابیت این جداسازی این است که می‌تواند با موهایی با هر طول و بافتی کار کند. همچنین می‌توان آن را با مدل موی دلخواهتان پوشید یا به چتری‌هایی مانند چتری‌های پرده‌ای درآورید تا رویکردی نرم‌تر و ظریف‌تر داشته باشید. به شما این امکان را می‌دهد که موها را در زمانی که طولانی‌تر نگه داشته می‌شوند پشت گوش قرار دهید و می‌تواند ویژگی‌های شما را برجسته کند. نکته منفی این است که این ظاهر برای افرادی که دارای ویژگی‌های نامتقارن هستند قابل بخشش نیست و می‌تواند هر نقصی را تقویت کند. همچنین به طور کلی مانند قسمت کناری آن جذاب نیست و فقط برای چند شکل صورت مناسب است.


57. Comb Over


Comb Over

یک مدل موی کلاسیک و همه کاره، Comb Over است. این ظاهر با برس زدن مو به یک طرف سر ایجاد می‌شود، حجم بیشتری در قسمت بالا ایجاد می‌شود و موها پرتر و پرپشت‌تر به نظر می‌رسند. این می‌تواند یک روکش بسیار تمیز و صیقلی داشته باشد که آن را برای موقعیت‌های مختلف ایده‌آل می‌کند. این مدل نیز ساده و آسان برای انجام است و می‌تواند با چندین بافت مو کار کند. این ظاهر ظاهری سنتی مردانه ایجاد می‌کند و می‌تواند مطابق با اولویت شما باشد. این شامل پیچش‌های مدرن مانند محو شدن است.


58. فرهای طبیعی با طول متوسط


فرهای طبیعی با طول متوسط

فرهای طبیعی چنین عنصر جالبی دارند. هنگامی که در طول متوسط نگهداری می‌شوند، فوق‌العاده هستند، و راه‌های مختلفی برای استایل دادن به آن‌ها وجود دارد، از جمله رها کردن آن‌ها این می‌تواند نرمی را در اطراف صورت شما ایجاد کند و ظاهری بسیار چشمگیر ایجاد کند. همچنین حالت دادن بسیار آسان‌تر از زمانی است که موها بلندتر باقی‌بمانند و برای بازکردن و نگهداری آن نیازی به تلاش زیادی نیست. موهای مجعد به طرز شگفت‌انگیزی همه کاره هستند. بسیاری از برش‌ها می‌توانند بافت طبیعی شما را برجسته کنند یا به اضافه کردن یک عنصر مدرن و تازه به ظاهر شما کمک کنند. به عنوان مثال، جفت کردن آن‌ها با یک فاید یا آندرکات.


59. پرده


پرده

مدل موی پرده‌ای برای چندین دهه محبوب بوده است، اما اخیراً از حضور خود در کانون توجه لذت می‌برد. این به این دلیل است که می‌تواند ظاهری جذاب ایجاد کند و بسیار سازگار است تا با تمام بافت‌ها و طول موها سازگار باشد. با یک حاشیه مشخص می‌شود، اغلب در قسمت میانی اما می‌تواند در کنار هم باشد. نحوه کوتاه شدن موها توجه را به صورت و چشم‌ها جلب می‌کند. یکی دیگر از جنبه‌های جذاب این است که می‌توان آن را متناسب با استایل و فرم صورت شما شخصی‌سازی کرد، که بسیار عالی است زیرا می‌توانید با فاصله‌های کمی متفاوت و طول لبه‌های خود بازی کنید. همچنین تعمیر و نگهداری پایینی دارد و در بیشتر موارد به استایل کمی نیاز دارد.


60. پیچش مو


پیچش مو

اگر ظاهری کاربردی و گویا می‌خواهید، پیچ و تاب‌های مو مناسب است. این یک سبک محافظ برای موهای با بافت آفریقایی است که می‌تواند به جلوگیری از شکستگی کمک کند و می‌تواند راهی برای رام کردن موهای شما باشد. همچنین می‌تواند موهای سالم را تقویت کند. ایجاد پیچ و تاب بسیار ساده‌تر از سایر گزینه‌های قیطان است. پیچ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد گزینه‌ای را انتخاب کنید که با بافت و طول موهای شما بهترین کار را دارد. این یک گزینه همه کاره است اما مخصوصاً با موهایی با طول متوسط عالی به نظر می‌رسد و به دستیابی به ظاهری حجیم و خنک کمک می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا پیچ‌های درشت ایجاد کنید، اما به اندازه قفل‌های طولانی‌تر، سبک‌سازی آن دشوار نیست.


61. کفال


کفال

کفال یک سبک تا حدودی بحث برانگیز است که با طول در پشت مشخص می‌شود و در بالا و کناره‌ها کوتاه است. اگرچه برای کشیدن نیاز به اعتماد به نفس جدی دارد و برای هر مردی مناسب نیست، اما به طرز شگفت‌انگیزی همه کاره است و می‌تواند برای موهای با طول‌ها و بافت‌های مختلف سازگار شود. همچنین می‌تواند با چندین شکل صورت همخوانی داشته باشد و به دنیا بگوید شما فردی هستید که از ریسک کردن هراسی ندارید. یک کفال با طول متوسط یا کوتاه می‌تواند کمتر دراماتیک باشد و بسته به اینکه چگونه آن را انتخاب کنید، می‌توانید ظاهر ترکیبی‌تری داشته باشید.


62. حاشیه فرفری


حاشیه فرفری

گزینه‌های زیادی برای مدل موی فر وجود دارد، اما اگر موهایی با بافت طبیعی دارید، بهتر است آن‌ها را با فرفری نشان دهید. این بدون شک یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای حاشیه است. نحوه افتادن فرها روی صورت شما می‌تواند نرمی ایجاد کند و به داشتن ظاهری جوان کمک کند. تصمیم‌گیری در مورد ظاهر نامرتب، حجم را برجسته می‌کند و زیبایی آرام و خنک ایجاد می‌کند. فرها همچنین می‌توانند خط فک شما را مشخص کنند، استخوان گونه شما را برجسته کرده و متناسب با فرم صورت و طول موهای شما کوتاه شوند. لازم است به یاد داشته باشید که ممکن است در موهای مجعد مقداری چروکیدگی وجود داشته باشد و این را در نظر بگیرید.


63. Afro با طول متوسط


Afro با طول متوسط

کوتاه نگه داشتن لاک شما جذابیت خاصی دارد، اما یک مدل موی آفرو با قد متوسط می‌تواند بهترین‌ها را در هر دو دنیا به شما بدهد. این طولی است که به شما امکان می‌دهد بافت طبیعی موهایتان را تقویت کنید و از حجم آن لذت ببرید، اما همچنین فوق‌العاده همه‌کاره است و می‌توان آن را با رنگ‌پریدگی‌ها و ترکیب‌ها برای یک روکش هوشمند ترکیب کرد. پوشیدن افرو با آرایش یا محو شدن می‌تواند تضادی بین بالای سر و پهلوها ایجاد کند و به ظاهر شما جذابیت بخشد.


64. مدل موی غیر باینری


مدل موی غیر باینری

Non-Binary یا genderqueer اصطلاحی است که برای توصیف هویت‌هایی استفاده می‌شود که نه زن و نه مرد هستند. از نظر مو، این یک مدل موی خنثی از نظر جنسیت است که می‌تواند توسط هر کسی استفاده شود و ظاهری آندروژن دارد. این برشی است که می‌تواند هنجارهای جنسیتی را به چالش بکشد و می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند داشته باشد. آن‌ها می‌توانند جسور و روشن باشند، می‌توانند ترکیبی از سبک‌هایی مانند پومپادور بلند با کناره‌های محو شده باشند، و می‌توانید طول‌ها و بافت‌های مختلف را آزمایش کنید.


65. مدل موی باکس فاید


مدل موی باکس فاید

باکس‌فاید یکی‌دیگر از مدل‌های موی تند و خنک است و به شکل یک جعبه ساخته شده است. این کار با محو شدن موها در طرفین و پشت سر و حجیم نگه‌داشتن آن در بالای سر انجام می‌شود. بسیاری از مردان انتخاب می‌کنند که محو شدن باکس را با مدل موی بلند ست کنند که شکل را تکمیل و برجسته می‌کند. این یک راه عالی برای حجم‌دادن به موهای شما و پرپشت و ضخیم کردن آن است. این برشی است که روی موهای بسیار مجعد یا بافت افرو بهترین عملکرد را دارد زیرا در موهای صاف‌تر صاف و بی‌روح به نظر می‌رسد.


66. مدل موی موپ


مدل موی موپ

مدل موی مو برای اولین بار در دهه 60 رایج شد، اما به عنوان یک مدل موی مورد علاقه باقی‌ماند، زیرا سبک کردن آن بدون دردسر است و ظاهری آرام و بی‌دغدغه ایجاد می‌کند. این مدل مو بر روی موهای متوسط تا بلند ایجاد می‌شود و با حاشیه‌ای که پیشانی و چشم را می‌پوشاند پوشیده می‌شود. با این حال، می‌توانید با پوشیدن لبه‌های جاروب شده در کناره یا نگه داشتن آن در قسمت میانی، حالتی مدرن به ظاهر اضافه کنید. می‌توان آن را روی تمام بافت‌های مو پوشید، اما برای کسانی که موهای موج‌دار یا مجعد دارند، بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد، زیرا می‌تواند برش را نرم کند و جذاب است. مدل موی مو ظاهری بسیار جوان دارد و آن را به گزینه‌ای محبوب برای مردان جوان تبدیل می‌کند.


67. موهای بافت‌دار با طول متوسط


موهای بافت‌دار با طول متوسط

استفاده از موهایتان با طول متوسط به شما آزادی زیادی در نحوه حالت دادن به آن‌ها می‌دهد. این شامل جفت‌کردن موهای خود با محو شدن برای ایجاد ساختار بیشتر است. یا یک رویکرد طبیعی را انتخاب کنید که به نظر می‌رسد به تازگی از رختخواب بیرون آمده‌اید. برای ایجاد حجم بیشتر در قسمت بالا و جلب توجه به ویژگی‌های صورت خود، می‌توانید موها را از خط مو فاصله بگیرید. این طول آنقدر بلند نیست که نگهداری بالایی داشته باشد، اما به اندازه‌ای بلند است که بافت موهای شما را نشان دهد. کوتاه کردن مناسب همچنین می‌تواند باعث حرکت موهای شما شود. برای جلوگیری از صاف و بی‌روح به نظر رسیدن موهای بافت‌دار بهترین کار را دارد.


68. حاشیه خراش


حاشیه خراش

لبه‌ها برای مردان عالی به نظر می‌رسند زیرا می‌توانند ساده‌ترین برش را جالب جلوه دهند. یکی از جسورانه‌ترین و شیک‌ترین گزینه‌هایی که می‌توانید امتحان کنید، حاشیه‌ای است که روی صورت شما می‌چرخد. تند و خنک است و توجه را به ویژگی‌های شما جلب می‌کند. همچنین می‌تواند پوست مشکل یا نقص را پنهان کند. طول و حجم این لبه آن را در بین ساده‌ترین‌ها برای کشیدن یا استایل قرار نمی‌دهد و به تریم‌های معمولی نیاز دارد. همچنین ممکن است مجبور شوید آن را مجدداً تنظیم کنید تا دائماً موها از چشمان شما دور نشوند. گفتنی است، این نگاه نیاز به توجه دارد و حتی بدون اینکه مجبور باشید دهان خود را باز کنید، بیان می‌کند.


69. کوتاه کردن موی Tiktok


کوتاه کردن موی Tiktok

TikTok مسئول بسیاری از روندهای زیبایی و مو است و افراد بیشماری را برای آزمایش ظاهرهای جدید و هیجان‌انگیز الهام بخشیده است. چندین مدل موی TikTok ظاهر شده است، اما یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو برای مردان، مدل موی چتری پرده‌ای است. چتری‌های پرده‌ای با قسمت میانی و ظاهر پشمالو مشخص می‌شوند. نحوه جدا شدن آن‌ها چهره را قاب می‌کند و ویژگی‌های شما را برجسته می‌کند. یادآور صحنه گرانج دهه 90 است و برای حرکت دادن مو عالی است. این برش نیز فوق‌العاده جذاب است و می‌تواند برای تمام بافت‌ها و طول‌های مو سازگار شود. همچنین ظاهری جوان پسند ایجاد خواهد کرد.


70. برو فلو


برو فلو

Bro flow یک مدل موی فوق‌العاده برای کسانی است که موهای متوسط یا بلندی دارند و می‌خواهند مدلی آرام و بدون دغدغه داشته باشند. کندن آن ساده است و با برس زدن موها به عقب و سپس رها کردن آن‌ها به شکل طبیعی خود به دست می‌آید. این ظاهر موها را از چشم دور نگه می‌دارد. یکی‌دیگر از جنبه‌های جذاب این مدل این است که نیازی به آراستگی زیادی ندارد و بسیار متنوع است و می‌توان آن را با بافت‌های مختلف مو، از جمله صاف یا موج‌‌دار، پوشید.


71. پمپادور


پمپادور

مدل موی کلاسیک پامپادور تقریباً در مورد حجم است و دارای موهای بلندتر در جلوی سر است که برای ظاهری صاف به سمت بالا برس زده می‌شود. کناره‌ها و پشت آن کوتاه و براق نگه داشته شده و تضاد جالبی بین این و قسمت بالای مو ایجاد می‌کند. برش شسته و رفته و ساختار یافته است اما هنوز هم نسبت‌ها را حفظ می‌کند. این یک مدل موی کلاسیک و جاودانه است که از دهه 50 به لطف الویس پریسلی محبوب شده است، اما این روزها می‌توان آن را تطبیق داد و از استایل مدرن بهره‌مند شد. به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ پریدگی بالا استفاده کنید یا پومپادور را کوتاه‌تر و کمتر دراماتیک نگه دارید.


72. حلقه‌ها


حلقه‌ها

حلقه‌ها روشی عالی برای نشان‌دادن بافت مو هستند و می‌توانند فوق‌العاده جذاب باشند. این فرهای تنگ را می‌توان در ضخامت‌ها و طول‌های مختلف پوشید. کمی طولانی‌تر نگه‌داشتن آن‌ها و قراردادن آن‌ها در اطراف صورت می‌تواند ویژگی‌های شما را نرم کند و درخشش جوانی به شما بدهد. این نیز یک مدل موی حجیم است و می‌توان آن را با عناصر دیگری مانند محو شدن ست کرد تا ساختار بیشتری به آن بدهد و وزن و حجم مو را از بین ببرد. با این حال، حلقه‌ها مستعد خشکی و موخوره هستند. شما باید اقدامات مناسب را انجام دهید تا مطمئن شوید موهایتان به درستی مرطوب شده است.


73. کوتاه کردن مو به خط


کوتاه کردن مو به خط

مدل موی آرایشی دارای شکل مشخصی بر روی خط مو است که می‌تواند به روش‌های مختلف از جمله خطوط مستقیم و زوایای تیز ایجاد شود. این یک افزودنی جذاب و جالب برای هر سبکی است و ساختار و تضاد ایجاد می‌کند. آقایان این مدل مو را ترجیح می‌دهند زیرا بسیار متنوع است و می‌توان آن را به موهایی با هر طول و بافت اضافه کرد زیرا تمرکز روی خط مو است. نگه داشتن مقداری طول در بالای سر می‌تواند وضوح ظاهر را تکمیل کند و ظاهر متعادل‌تری ایجاد کند.


74. پرم


پرم

پرم در دهه 80 ظاهر محبوبی بود، دهه‌ای که بهتر بود. در حالی که حجم پرم سنتی ممکن است جذاب باشد، و ظاهری بود که تضمین شده بود، اما رویکرد مدرن به پرم بسیار متنوع‌تر است و روند آسیب کمتری دارد. پرم‌ها ساختار طبیعی مو را از نظر شیمیایی تغییر می‌دهند و بسته به نتیجه دلخواه شما، روش‌های مختلفی از جمله پرم گرم و سرد وجود دارد. پرم مدرن شما را با موهای سفت و قلابدار رها نمی‌کند، بلکه در عوض به شما تطبیق‌پذیری می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد فرهای بزرگ یا امواج شل و هر چیزی را در این بین آزمایش کنید.


75. Slick Back با Taper Fade


Slick Back با Taper Fade

پشت صاف و محو شدن مخروطی ترکیبی است که به خوبی با هم هماهنگ می‌شود. ظاهری پیچیده و در عین حال مدرن ایجاد می‌کند و برای مردانی که سبک‌شان است جذاب است. پشت صاف یک برش ماندگار است که می‌تواند برای اکثر بافت‌ها و طول موها مناسب باشد و با برس زدن موها به عقب به دست می‌آید. این نیاز به استفاده از محصولات برای نگه‌داشتن و ایجاد ظاهری براق دارد. با افزودن یک محو کردن مخروطی به این سبک کلاسیک، به روزرسانی مدرن و برتری به آن می‌دهید. محو شدن کناره‌ها و پشت را کوتاه نگه می‌دارد، با طول در بالا سر این به ایجاد کنتراست کمک می‌کند، اما می‌توانید موها را در بالا کوتاه‌تر نگه دارید تا ظاهری ترکیبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 100 مدل موی مردانه برای سال 2022 (قسمت چهارم)

مطالب مرتبط