8 مدل مانتو بلند جدید 1401

8 مدل مانتو بلند جدید 1401

01 شهریور 1401

مهم‌ترین آیتم برای خانم‌های شیک پوش و جذاب مانتویی است که بر تن می‌کنند. صنعت مد و فشن هم هیچگاه به اندازه الان در حوضه طراحی مانتو فعال نبوده است و هر روز مدل‌ مانتو‌های جذاب و جدیدی طراحی و دوخته می‌شود تنوع به حدی است که تقریباً هر سبک و سلیقه‌ای را در بر بگیرد و هیچکس را دست خالی به خانه باز نگرداند فقط کافی است به بازار یا انواع آنلاین شاپ‌های قابل اعتماد سر بزنید تا مانتو مورد علاقه خود را انتخاب کنید. مانتو بلند یکی از کاربردی‌ترین انواع مانتو است که برای هر جایی، از مهمانی و دورهمی گرفته تا برای محل کار و استایل دانشجویی کاملاً مناسب است. 


1. مدل مانتو بلند ساده


مانتو بلند

مانتو بلند شیک

مانتو بلند زیبا

هرگز در هیچ موقعیتی با پوشیدن مانتو بلند ساده اشتباه نمی‌کنید. مانتو بلند ساده را با شلوار بگ و شال و کیف رنگی ست کنید و برای قرارهای دوستانه بپوشید یا با شلوار راستا و تیپ رسمی‌تر ست کنید تا برای موقعیت‌های رسمی آراسته به نظر برسید. مانتو بلند ساده از هر جهت کاربردی و همه پسند است.


2. مدل مانتو بلند رنگی


مانتو بلند سبز

مانتو بلند رنگی ترند

مانتو بلند سبز رنگ

مانتو جلو باز یاسی

مانتو جلو باز زرشکی

با فرارسیدن فصل گرم تابستان جدیدترین مدل مانتوهای تابستانی بازار خرید را داغ می‌کنند. اما در این بین مانتوهای بلند رنگی چشمگیرتر از هر مانتو دیگری هستند پس آماده یک خرید طوفانی باشید!
 تنها چیزی که باید به آن دقت کنید این است که چگونه رنگ‌های لباس را ست کنید و بهترین استایل را نسبت به اندام خود انتخاب کنید. نیاز به اکسسوری اضافه نیست مانتو رنگی به تنهایی باعث درخشش شما در جمع دوستان خواهد شد.


3. مدل مانتو بلند جلو بسته


مانتو جلو بسته بلند

مانتو جلو بسته مشکی

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته طرح سنتی

مانتو جلو بسته بلند کار شده

یکی از استایل‌های منحصر‌به‌فرد که این روزها در بین دختران جوان از محبوبیت زیادی پیدا کرده است مانتو بلند ساده جلو بسته است که از طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برخوردار است. مانتو جلو بسته در انواع مدل مانتو کوتاه و بلند وجود دارد که البته طرح‌های بلندتر جذابیت بیشتری دارد.


4. مدل مانتو بلند فلورال


مانتو جلو باز فلورال

مانتو جلو باز طرح دار

مانتو جلو باز گل گلی

مانتو جلو باز گلدار

مانتو جلو باز

یکی از دوست داشتنی‌ترین سبک‌های مد و فشن استایل فلورال یا همان استایل گل‌گلی است این استایل با لباس‌های کیمونو ژاپنی راه خودش را به دنیای مد و فشن باز کرد و با ورود این سبک به انواع مدل مانتو بلند جذابیت زیادی را ایجاد کرده است البته هنگام ست کردن یک مانتو بلند فلورال حتماً دقت زیادی کنید، باید آن را با شلوار ساده در رنگ‌های خنثی سفید، مشکی و طوسی بپوشید و از استفاده انواع شال، شلوار و اکسسوری‌های شلوع و کار شده پرهیز کنید. نکته‌ای که در هنگام خرید مانتو بلند باید در نظر بگیرید، فرم اندامی است که دارید برای اندام‌های درشت و پر مدل‌های گل ریز و پرتراکم و برای اندام‌های لاغر و ریز نقش مانتوهای گل درشت توصیه می‌شود.


5. مدل مانتو بلند جلو باز


 

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز مشکی

 

مانتو بلند جلو باز جزء لباس‌هایی که در این تابستان در کمد خود نیاز خواهید داشت این مدل مانتو جذاب دوست داشتنی طرح‌های مختلفی دارد تا تمام سلیقه‌ها پوشش دهد و برای هر فرم اندامی مدل و طرحی وجود دارد تا هر کسی با هر سبک و هیکلی بتواند مدل مانتو باز مناسب خود را پیدا کند. در هنگام خرید حتماً دقت کنید که سایز درستی را انتخاب کرده‌اید زیرا اگر مانتو جلو باز کوچک باشید ممکن است شما را چاق نشان دهد و توجه‌ها را به سمت کمر و شکم ببرد و اگر اورسایز باشد انحناء و فرم بدن را به درستی نشان نمی‌دهد و استایل شما را خراب می‌کند. همین طور در هنگام پوشیدن مانتو جلو باز روی اکسسوری، شلواری و شومیزی که زیر آن می‌پوشید دقت کنید که همه به خوبی با هم هماهنگ باشند و در نهایت در کار هم استایل شیک و جذابی بسازند.


6. مدل مانتو بلند مجلسی


مانتو جلو باز مجلسی

مانتو جلو باز مهمونی

مانتو جلو باز مجلسی مشکی

مانتو جلو باز مجلسی

مانتو جلو باز طوسی

در کمد لباس هر خانم ایرانی همیشه چند دست مانتو مجلسی برای مناسبت‌ها و جشن‌های بدون برنامه‌ریزی هست. مانتو بلند مجلسی برای دورهمی‌های خودمونی و هم برای مراسم‌های رسمی‌تر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مطمئن باشید از داشتن یک دست مانتو مجلسی اضافی پشیمان نخواهید شد. اگرچه مانتو مجلسی معمولاً گران‌تر از سایر مانتوها است اما لازمه کمد لباسی هر خانم خوش سلیقه و شیک پوش است. 

 


7. مدل مانتو بلند دانشجویی


مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی جدید

مانتو دانشجویی 1401

مانتو دانشجویی

گاهی انتخاب مانتو مناسب برای دانشگاه می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا استایل دانشجویی در عین شیک بودن باید برای محیط آموزشی قابل قبول باشد در اینجا است که پیشنهاد ما برای شما انواع مدل مانتو بلند دانشجویی است که هم زیبا و شیک است و هم بلند بودنش آن را برای استفاده در دانشگاه گزینه مناسبی می‌کند. حتی می‌توانید از انواع مانتو رنگی استفاده کنید و استایلی با رنگ شاد که در ضمن مناسب درس و دانشگاه هم هست به تن کنید. 


8. مدل مانتو بلند اماراتی /عبایا


مانتو عربی

مانتو کویتی

مانتو اماراتی

عبایا

مانتو عبایا

یکی دیگر از انواع مانتو بلند، مدل مانتو بلند اماراتی است که به عبایا و مانتو خلیجی هم معروف است و در بین خانم‌های محجبه به شدت محبوبیت بالایی برخوردار است و معمولاً به عنوان مانتو بلند مجلسی استفاده می‌شود. این مدل یک مانتو بلند مشکی که برای تزئین سنگکاری شده یا از رنگ طلایی یا نقره‌ای استفاده می‌کنند که جلوه بسیار زیبایی روی پارچه مشکی می‌دهد و از جنس پارچه بسیار مرغوب برای دوخت این مدل استفاده می‌کنند و جزء مانتو‌های نسبتاً گران بازار به حساب می‌آید.