7 مدل مانتو کوتاه 1401

7 مدل مانتو کوتاه 1401

25 مرداد 1401

مانتو یکی از ضروری‌ترین لباس‌های یک خانم ایرانی است اصلی‌ترین چیزی که استایل یک خانم را کامل می‌کند مانتویی است که بر تن دارد از این رو طراحان صنعت مد برای آماده کردن کالکشن‌های جدید سالانه و فصلی خود با هم رقابت تنگاتنگی دارند و هر سال طرح‌های جدید و متنوعی روانه بازار می‌شود که در طراحی و دوخت هر کدام خلاقیت زیادی به کار رفته است. در سال‌های اخیر  انواع مانتوهای بلند و لش مورد توجه قرار گرفته است اما همچنان مانتوهای کوتاه طرفداران وفاداری دارد که موجب می‌شود مانتوهای کوتاه جزء طرح‌های اصلی کالکشن‌های جدید طراحان مد و فشن قرار بگیرد و نظر علاقه‌‌مندان مانتوهای کوتاه را جلب کنند.
در کمد لباسی هر خانم با سلیقه ایران حتماً چند دست مانتو را می‌شود پیدا کرد البته خرید یک مانتو شیک کار چندان آسانی نیست و گاهی می‌تواند واقعاً چالش برانگیز باشد ما در اینجا هستیم تا شما را پوشش دهیم و 37 عکس مانتو کوتاه جدید را که گرداوری کردیم به شما نشان دهیم.


1. مانتو کوتاه مشکی 


در بازار انواع مانتو بلند و کوتاه در رنگ‌های و طرح‌های مختلف وجود دارد اما همیشه باید یک مانتو مشکی کوتاه در کمد لباسی داشته باشید. مشکی کاربردی‌ترین رنگ مانتو است و همیشه جذاب و شیک به نظر می‌رسد همینطور به خوبی با هر رنگ شلوار و شالی هماهنگ می‌شود و استایلی جذاب و خیره‌کننده‌ای به شما می‌دهد. مانتو کوتاه مشکی یک لباس کاربردی و همه‌ پسند است که می‌توانید در هر جایی آن را بپوشید و هیچگاه خسته‌کننده و قدیمی نمی‌شود، هر وقت که دلتان را زد آن را در کمد لباستان بگذارید و بعد از چند وقت دوباره از آن استفاده کنید مثل روز اول دوست داشتنی خواهد بود. مطمئن باشید جواب می‌دهد!


2. مانتو کوتاه رنگی


اگر به بازار یا انواع آنلاین شاپ‌ها سر زده باشید حتماً جدیدترین مدل مانتوهای تابستانه را دیده‌اید ترند داغ این روزها انواع مانتو کوتاه‌های رنگی است که در  بین دخترهای جوان بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. تنوع بسیار زیاد موجود باعث شده برای هر سبک و سلیقه‌ای طرح و مدلی باشد و شما می‌توانید به راحتی مدلی مطابق با استایل خودتان پیدا کنید. 
در اینجا انواع مدل مانتو کوتاه‌های رنگی در رنگ‌های شاد، گرم و دوست داشتنی آورده شده است که شما را به وجد خواهد آورد و قطعاً وسوسه خواهید شد که یک دست مانتو رنگی برای خودتان تهیه کنید.


3. مانتو کوتاه مدل کتی


یکی از مدل‌ مانتوهایی که همیشه مد هستند مانتو کتی است و داشتن یک دست‌ از آن‌ها در کمد لباسی برای دختر ایرانی هوشمندانه به نظر می‌رسد زیرا ظاهری رسمی در عین حال جذاب را دارد و شما می‌توانید از آن به راحتی در جاهایی که استایلی شیک و رسمی نیاز دارید استفاده کنید حتی می‌توانید آن را انواع شلوار جین و مام استایل ست کنید و ظاهری اسپرت‌تری داشته باشید.


4. مانتو کوتاه اسپرت 


مانتو اسپرت به مانتوهای غیررسمی گفته می‌شود که معمولاً برای استایل روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع طرح، دوخت و مدل آن محدودیتی ندارد و می‌توانید آن را در انواع رنگ و طرح و جنس پارچه پیدا کنید. این مانتو تابستانه و زمستانه ندارد و در هر فصل و هر جایی استفاده می‌شود.به طور کلی مانتو اسپرت را با کفش اسپرت، کتانی یا کالج ست می‌کنند اما به طور کلی هیچ قانون مشخصی ندارد و می‌توانید مانتو خود را با هر نوع کفش، شال و اکسسوری که دوست دارید بپوشید و استایلی راحت و مورد علاقه خود را داشته باشید.


5. مانتو کوتاه مجلسی


چیز که در نگاه اول یک خانم خوش سلیقه و خوش پوش نشان می‌دهد، مانتویی است که به تن کرده است به همین دلیل همیشه خانم‌ها با وسواس و دقت زیادی مانتوهایشان را انتخاب می‌کنند تا بهترین استایل و ظاهر را داشته باشند اگر دوست دارید شیک و در عین‌ حال جذاب به نظر برسید به شما مانتوهای گشاد و کوتاه را پیشنهاد می‌کنم. مشخص است که انتخاب مانتو کوتاه مجلس سخت‌تر و دشوارتر از انواع دیگر مانتوها است زیرا معمولاً هزینه بیشتری برای آن می‌شود و احتمالاً زمان طولانی‌تری در کمد لباسی شما جای خواهد گرفت. 


6. مانتو کوتاه طرح‌دار


یکی از پیشنهادات ما برای انتخاب مانتو کوتاه تابستانی انواع طرح‌‌دار آن است استفاده از پارچه‌های نازک و خنک در طراحی و دوختش آن را به یک مانتو تابستانی راحت و خنک تبدیل می‌کند. طراحان مد معمولاً در فصل تابستان برای طراحی و دوخت مانتوهای طرح‌دار از گل‌ها و طرح‌های تابستانی با رنگ‌های گرم و جذاب ایده ‌می‌گیرند.
برای جلوه بیشتر مانتو طرح‌داری که به تن کرده‌اید بهتر است از شال و روسری شلوغ استفاده نکنید و اجازه دهید مانتو خودش را نشان دهد و استایلی زیبا و منحصر‌به‌فرد به شما بدهد.


7. مانتو کوتاه جلو بسته


مانتو جلو بسته بیشتر مورد توجه دخترهای جوان با تیپ و استایل کژوال قرار می‌گیرد البته این مدل مانتو شاید برای خانم‌هایی که شکم و پهلو دارند زیاد مناسب نباشند زیرا توجه‌ها را به سمت برآمدی ناحیه شکم می‌برد و اندامشان را از چیزی که هست درشت‌تر و پرتر نشان می‌دهد در عوض این مدل مانتو برای خانم‌هایی که کمر باریکی دارند انتخاب کاملاً درستی است و استایلی خاص و منحصربه‌فرد به آن‌ها می‌دهد.

بیشتر بخوانید: انواع مانتوهای کتی در سال 2022