لباس‌هایی که در این تابستان در کمد خود نیاز دارید!

لباس‌هایی که در این تابستان در کمد خود نیاز دارید!

18 تیر 1401

 

بالاخره تابستان فرا رسیده‌است و این بدان معنی است که با دوستان خود وقت بگذرانید، به ساحل بروید، کباب درست کنید و بسیاری از فعالیت‌های سرگرم کننده دیگر را انجام دهید و شما برای انجام همه‌ی این کارها دوست دارید که شیک و عالی به نظر برسید. یک کمد پر از لباس‌های زیبای تابستانی به شما کمک می‌کند که جلب توجه کنید و درمیان دوستان خود بدرخشید زیرا همه‌ی نگاه‌ها به سمت شما می‌آید. اولین قدم برای داشتن این کمد لباس تابستانی، خرید لباس‌های مورد نیاز است. خرید پیراهن‌های زیبا اولین قدم است.زیرا آن‌ها اولین چیزی هستند که مردم متوجه آن می‌شوند و اینجاست که می‌توانید بیشترین خلاقیت را به خرج دهید. همیشه خوب است که کمی تنوع در کمد لباس خود داشته‌باشید، بنابراین باید پیراهن‌های متفاوتی تهیه کنید. این پیراهن‌ها هر کدام مناسب موقعیت‌های مختلف هستند و شما در همه‌ی آن‌ها فوق‌العاده به نظر خواهید رسید.


1. تاپ


سعی کنید لباسی بپوشید که حس شما را نسبت به استایلی که زده‌اید نشان دهد. پوشیدن تاپ نشان می‌دهد که دوست دارید از فصل تابستان لذت ببرید. این لباس برای بسیاری از مواقع فصل تابستان مناسب خواهد بود. اگر می‌خواهید به یک سفر تابستانی بزرگ خارج از کشور بروید، این یک لباس عالی برای جلب توجه خواهد بود و استایلی است که با اکثر لباس‌های مجلسی در کمد شما متفاوت خواهد بود و شما را متمایز می‌کند. آن را با یک شلوار مشکی یا سفید ست کنید تا ملکه استایل هر مهمانی تابستانی باشید.


تاپ


2. بلوز گلدار


گل‌ها در تابستان شکوفا می‌شوند. همه‌ی طبیعت روشن و با طراوت است، پس چرا استایل ما با طبیعت مطابقت نداشته‌باشد؟ این یک فصل شاد از سال برای همه است. وقت آن است که لباس‌های دلگیر هوای سرد را کنار بگذارید. بلوز گلدار به شما ظاهری لطیف و زنانه می‌دهد .گل‌ها نماد بهار و شکوفایی زندگی هستند. این بلوز به شما کمک می‌کند نشان دهید که سرزنده هستید و برای یک تابستان عالی آماده‌اید. شما می‌توانید رنگ گل‌های پیرهنتان را با رنگ صندل‌هایتان یا کلاهی که می‌خواهید بر سر بگذارید ست کنید که باعث ایجاد هارمونی در رنگ‌ها و دوچندان شدن زیبایی استایلتان بشود.


بلوزگلدار

بیشتر بخوانید: اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!


3. شومیز


خارج شدن از روزمرگی کار سختی نیست گاهی با پوشیدن یک لباس زیبا می‌شود از آن دور شد. با این حال، هنوز تابستان است، بنابراین شما نمی‌خواهید لباس گرم بپوشید. شومیز بهترین گزینه‌ای است که برای فصل تابستان هم مناسب است و ظاهر شما را زیبا می‌کند. شومیز را با یک دامن یا یک شلوار تنگ یا گشاد بپوشید و تابستان امسال را با لباسی راحت و خنک بهترین خود را نشان دهید.


شومیز


4. تاپ حلقه‌ای


تمام زمستان را با پوشیدن کت و پالتو گذراندید و اکنون وقت آن رسیده‌ است که نفسی بکشید. این لباس برای یک روز گرم خوب زمانی که می‌خواهید آزاد باشید عالی خواهد بود. این تاپ‌های حلقه‌ای گزینه‌ی خوبی برای نشان دادن اندامتان نیز است. آن را با شورتکی کوتاه که رنگ مکملی با تاپتان دارد بپوشید. این تیپ برای یک روز دوستانه در ساحل عالی خواهدبود.


تاپ حلقه ای


5. کراپ جین


تابستان امسال کراپ‌های کیوت و بامزه ترند شده است. این کراپ تاپ‌ها مناسب برای تابستان است. کراپ تاپ را با یک شلوار گشاد می‌توانید ست کنید. احتمالاً نباید این تاپ را با شورتک جین بپوشید، این کار باعث می‌شود از جذابیت استایلتان کم شود. 


کراپ جین

بیشتر بخوانید: با پیراهن سفید دکمه‌دار استایل‌تان را متفاوت‌تر کنید


6. لباس هاوایی دکمه‌دار


برای این که لباستان به یک اثر هنری تبدیل شود، رنگ‌های زیادی را در لباس خود بکار ببرید. این پیراهن کاملاً با تم گرمسیری تابستان مطابقت دارد. اگر به ساحل یا در تعطیلات به استراحتگاهی می‌روید، کاملاً با محیط هماهنگ خواهید شد. دکمه‌های جلو به این معنی نیست که شما باید شیک باشید. بلکه نشان می‌دهد که شما برای لباس خود وقت گذاشته‌‌اید. این ترکیب سرگرم کننده از رنگ‌ها شما را شبیه به یک اثر هنری می‌کند که کلید مد است. با این استایل شما آماده‌ی رفتن به هاوایی هستید و این یک گزینه‌ی عالی برای سفر در تابستان است. 


هاوایی دکمه دار


7. نیم تنه


تابستان یکی از بزرگترین تعطیلات سال است. اگر می‌خواهید با دوستانتان جشن بگیرید، چرا این کار را به روشی که مد روز است انجام نمی‌دهید؟ با این حال، این بدان معنا نیست که این نیم تنه فقط برای فصل تابستان مناسب است. حتی اگر در هر فصلی به باشگاه هم می‌روید این نیم تنه به شما کمک می‌کند بهترین ظاهر خود را داشته باشید. رنگ نیم تنه‌ی خود را با کتانی‌هایتان ست کنید یا یک هارمونی در آن ایجاد کنید و از استایل خود لذت ببرید.


نیم تنه


8. تی‌شرت


پیراهنی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید همیشه نباید یک چیز خاص باشد. حتی یک تی شرت با یک طرح کوچک روی آن شما را عالی نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که شما بامزه و در عین حال بازیگوش هستید. ممکن است تی شرت شما آنقدر جذاب نباشد، اما برای یک روز خنک با دوستانتان عالی خواهدبود. تی‌شرت را با لباس‌های غیررسمی مانند شلوارک جین معمولی یا شلوار جین بپوشید. دوست دارید اوقات خوشی داشته‌باشید و یا دوست دارید آزاد و راحت باشید این بهترین گزینه برای شما خواهد بود.


تی شرت


9. تی‌شرت مشکی کلاسیک


ممکن است روزی در تابستان فرا برسد که شما برای بیرون رفتن عجله دارید و وقت فکرکردن درمورد اینکه چه بپوشید و چگونه آن را ست کنید نداشته‌باشید در این مواقع یک تی شرت مشکی بهترین گزینه است. فقط وقتی این لباس را می‌پوشید مطمئن شوید که بیرون خیلی گرم نباشد زیرا رنگ مشکی برای گرما خوب نیست. این تی شرت با هر دامن یا شلوار کوتاه یا بلندی عالی می‌شود.تی شرت مشکی برای هرمکانی مناسب است فقط بسته به نوع شلواری که می‌پوشید می‌توانید استایل‌های متفاوتی با آن ست کنید یا آن را رسمی‌تر کنید یا همانگونه کژوال نگه‌دارید. بنابراین این به شما بستگی دارد که می‌خواهید آن را کجا بپوشید. بنابراین مطمئن شوید که یک تی‌شرت مشکی همیشه در کمد لباس شما باشد.


تی شرت مشکی کلاسیک

بیشتر بخوانید: بهترین استایل‌های تابستانی مردانه

مطالب مرتبط