اصول ست کردن رنگ قرمز را یاد بگیرید

اصول ست کردن رنگ قرمز را یاد بگیرید

15 شهریور 1399

از کت واک‌ها گرفته تا خیابان‌ها، رنگ قرمز مانند آتشی وحشی همه جا در حال پخش شدن است اما مانند هر ترند جسورانه دیگری، داشتن ظاهری مناسب با این ترند احتیاج به کمی دانش و تمرین دارد. بنابراین قبل از اینکه شانسی شروع کنید به پوشیدن‌هایی لباس‌های به رنگ‌های یاقوتی، دارچینی و آتیشی کمد خود، این مقاله را بخوانید. فرقی نمی‌کند که رنگ قرمز مورد علاقه شما چه باشد یا بخواهید برای اولین بار این رنگ را برای لباس خود انتخاب کنید، ما می‌توانیم به شما نشان دهیم که چگونه لباس‌های قرمز را به روشی مناسب بپوشید و با این ترند داغ تیپی مناسب داشته باشید، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

سر تا پا قرمز

افراد برون‌گرا و طرفداران جسور مد و فشن عاشق این هستند که این ترند قرمز این فصل را برای تمام لباس‌های خود انتخاب کنند. با وجود اینکه تیپ سر تا پا قرمز می‌تواند جسورانه باشد اما در عین حال به طور غیرقابل باوری زیبا و کاملاً ترند است. پس اگر دنبال فرصتی برای پوشیدن شلوار قرمز با کت قرمز و بلوز قرمز بودید، اکنون وقت آن فرا رسیده است. در حالی که روش‌های بی‌شماری وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها چنین استایلی داشته باشید اما انتخاب شلوار و ژاکتی را در نظر بگیرید که رنگ‌های قرمز آنها مانند یکدیگر است. سپس، بلوز زیر ژاکت خود را با رنگ روشن‌تر، تیره‌تر یا طرح‌دار انتخاب کنید تا رنگ‌های لباس شما با یکدیگر ترکیب شوند.

استایل خیابانی سر تا پا قرمز

شلوار قرمز

آیا هنوز آماده نیستید تا تیپی سر تا پا قرمز داشته باشید؟ هیچ مشکلی نیست. چطور است به جای اینکار تنها روی پاهای خود تمرکز کنید؟ انتخاب شلوار قرمز یا دامن قرمز هنوز هم می‌تواند، بدون اینکه به شما احساس زیاده‌روی کردن بدهد، برایتان استایلی خاص درست کند. جهت متعادل کردن تیپ خود، به یاد داشته باشید که پاها را در مرکز توجه ظاهر خود قرار دهید. به همین ترتیب، کامل کردن تیپ شما با رنگ‌های اصلی و دیزاین‌های کلاسیک انتخابی فوق‌العاده است. استایلی ساده مانند دامن میدی قرمز با تی‌شرت سفید، کت جین و یک جفت کتونی مشکی ساده می‌تواند واقعاً ظاهر شما را شیک کند.

استایل خیابانی با شلوار قرمز

پالتو و ژاکت قرمز

هنگامی نوبت به استفاده از این ترند در هوای سرد می‌رسد، هیچ راهی بهتر از انتخاب یک پالتو یا ژاکت قرمز نیست. اضافه شدن این لباس شیک به تیپ شما بلافاصله آن حالت نمایشی که جهت داشتن ظاهری تاثیرگذار به دنبالش را بودید را به شما می‌دهد. فرقی نمی‌کند که شما ترنچ کت، شنل، کت یا کت چرمی انتخاب کنید، استایل شما جسورانه و چشم‌گیر خواهد بود. همچنین به یاد داشته باشید تا باقی استایل خود را مینیمال و ملایم نگهدارید. شلوار مشکی، پلیور یقه اسکی و یک جفت کفش با پاشنه کوتاه و پهن می‌توانند به زیبایی این استایل را برای شما درست کنند.

استایل خیابانی با پالتو و ژاکت قرمز

قرمز با صورتی

رنگ قرمز می‌توانید جیغ و نمایشی باشد اما در عین حال می‌تواند شیک و رمانتیک هم باشد. برای اینکه از این ترند به روشی زنانه و با زیبایی دلبرانه در استایل خود اضافه کنید، سعی کنید لباس قرمز مورد علاقه خود را با دیزاین صورتی سِت کنید. این ترکیب می‌تواند بسیار تکمیل کننده باشد و به راحتی می‌تواند برای شما ظاهری به روز و زیبا درست کند. گرچه، بیشتر اوقات مردم فکر می‌کنند که نباید رنگ‌های قرمز و صورتی را با یکدیگر استفاده کنند اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که اینکار را باید انجام دهید. تنها کافیست تا سعی کنید دامن صورتی پاستیلی را با یک بلوز قرمز برای خود سِت کنید و شما هم با ما موافق خواهید شد.

ست کردن لباس با رنگ قرمز و صورتی

بلوز قرمز

از مزایای رنگ‌های جسورانه‌ای مانند قرمز این است که آنها می‌توانند هر لباسی را خاص کنند. به همین ترتیب، این رنک برای بلوز عالی است و می‌تواند یک استایل ساده را خاص و دیزاین‌های منحصر به فرد را درخشنده کند. بنابراین، فرقی نمی‌کند که شما شلواری جین با تی‌شرتی قرمز یا شلواری مخملی با بلوز چین‌دار قرمز بپوشید، شما مطمئن خواهید بود که ظاهر شما ترند و زیبا به نظر می‌رسد. فقط فراموش نکنید که نباید برای پوشیدن بلوز از ژاکت استفاده کنید و همچنین باید از پوشیدن هر رنگ جسورانه دیگری خودداری کنید.

استایل خیابانی با بلوز قرمز

قرمز با جین

اگر شما به دنبال راهی هستید تا ظاهر جین معمولی آخر هفته خود را کمی هیجان انگیز کنید، باید اضافه کردن رنگ قرمز را استایل خود در نظر داشته باشید. تنها با اضافه کردن یک یا دو لباس قرمز به تیپ خود می‌توانید ظاهر غیررسمی خود را با روش‌های بسیار زیادی زیباتر و ترندتر کنید. همه چیزی که شما نیاز دارید این است که بدانید چه مورد یا لباس‌های قرمزی را می‌خواهید به تیپ اضافه کنید. در حالی که پلیور، پالتو یا حتی پیراهن برای انجام دادن اینکار مناسب است اما شما باید انتخاب یک بلوز گینگام را با رنگ‌های شاد در نظر داشته باشید. مانند قرمز، پارچه گینگام تیز ترند محبوب دیگری برای این فصل است پس ترکیب کردن این دو ترند با یکدیگر می‌تواند ظاهری زیبا به شما بدهد.

ست کردن لباس جین با رنگ قرمز

قرمز با چرم

در حالی که رنگ قرمز بدون شک به زیبایی با جین سِت می‌شود، این رنگ می‌تواند همراه خوبی نیز برای چرم باشد. ترکیب رنگ روشن و پارچه ضخیم، ترکیبی قوی و نوآورانه است. ترکیب قرمز و چرم انتخابی عالی برای آن موقعیت‌هایی است که می‌خواهید روحیات خاص خود را به رخ دیگران بکشید. در حالی که شما می‌توانید این استایل را در طول روز هم داشته باشید اما این استایل به طور خاص برای شب‌ها بسیار عالی است. تمام چیزی که نیاز دارید این است که کمی به ظاهر خود برسید. شما می‌توانید اینکار را با انتخاب پیراهنی قرمز و شیک یا جامپسوت، کت چرم مخصوص موتور سواران و بوت‌های پاشنه‌دار بندی انجام دهید.

سنگ کردن رنگ قرمز با پارچه چرم

طرح‌های قرمز

طرح‌های قرمز می‌توانند راهی بسیار جالب و سرزنده برای استفاده کردن از رنگ قرمز ترند در این فصل باشند. گرچه آنها می‌توانند بیشتر لباس‌های قرمز یک دست جیغ به نظر برسند اما در واقع طرح‌های قرمز می‌توانند با پخش کردن رنگ روشن قرمز در پارچه آن را ملایم‌تر نشان بدهند. بنابراین، استفاده از طرح‌های قرمز راهی عالی و آسان برای تیپ زدن با ترند داغ این فصل است. تمام چیزی که نیاز دارید این است که انتخاب مورد علاقه خود را پیدا کنید. در حالی که طرح‌های گلدار همیشه می‌توانند انتخابی دلنشین باشند اما شما باید همچنین طرح‌های چهارخانه، تارتان، گینگام و راه‌راه را نیز در نظر داشته باشید.

استایل خیابانی با لباس‌های طرح‌دار قرمز

پلیور قرمز

چه راه بهتری برای گرم نگهداشتن خودتان در این فصل به جز پلیور قرمز ترند سراغ دارید؟ نه تنها این لباس از شما در برابر احساس سرما محافظت می‌کند بلکه این رنگ قرمز همیشه شما را جذاب نشان می‌دهد. برای داشتن این ظاهر، پلیور را با استایلی راحت و شیک بپوشید. برای مثال، یک شلوار تنگ و کوتاه نود را با به زیبایی با پلیور قرمز خود سِت کنید. برای داشتن استایلی درخشان می‌توانید یک جفت صندل جلو بسته طرح پلنگی و کمربند سیاه باریک را با استایل خود اضافه کنید که ظاهر شما را در عین سادگی بی‌نظیر می‌کنند.

استایل خیابانی با پلیور قرمز

اکسسوری قرمز

تنها به این دلیل که شما رنگ‌های بیشتر مینیمال را برای لباس‌های خود ترجیح می‌دهید، این ترند را کنار نگذارید. ترند این فصل رنگ است و خوبی ترند شدن یک رنگ این است که بسیار تطبیق‌پذیر است و می‌تواند متناسب با نیازهای هر فردی تغییر کند. بنابراین اگر شما کاملاً احساس آمادگی نمی‌کنید تا لباس‌های قرمز را وارد استایل خود کنید، چرا به جای اینکار از اکسسوری‌های قرمز استفاده نمی‌کنید. این اکسسوری‌های هیجان انگیز، به دلیل رنگ جسورانه‌ای که دارند، می‌توانند بدون زیادی جیغ بودن شما را خاص کنند. فقط فراموش نکنید که تنها از یک یا دو اکسسوری قرمز استفاده کنید و باقی لباس‌های خود را خنثی نگه دارید.

استایل خیابانی با اکسسوری قرمز

بیشتر بخوانید: 12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

مطالب مرتبط