اصول پوشیدن و ست کردن شلوار جین را یاد بگیرید

اصول پوشیدن و ست کردن شلوار جین را یاد بگیرید

03 مهر 1399

شلوارهای جین لیاقتشان خیلی بیشتر از این است که تنها هر بار با تی‌شرتی ساده پوشیده شوند. آنها را با لباس‌های به روز و ترند بپوشید تا جانی دوباره بگیرند. مهم نیست که استایل جین مورد علاقه شما چیست، متعجب خواهید شده از اینکه با کمی به روز کردن، چقدر این شلوارها می‌توانند شیک به نظر برسند. از تیپ‌های خلاقانه گرفته تا شیک، قرار است که کمد لباس‌های شما در آخر هفته شیک‌تر از همیشه به نظر برسد.


ایده‌های پوشیدن شلوار جین


هرچند همه ما برای پوشیدن شلوارهای جین بدون فکر مقصر هستیم اما هنگامی که این شلوارهای ساده به روشی درست پوشیده شوند، می‌توانند استایلی خاص و زیبا برای شما بسازند. فرقی نمی‌کند که شلوار جین مورد علاقه شما استایل جین اسکینی شیک داشته باشد یا استایل راحت بوی فرند، ما همه چیزهای مورد نیاز شما را برای الهام گرفتن گردآوری کردیم که می‌توانید با آنها حال و هوایی تازه و ظاهری جدید و زیبا به شلوارهای جین کلاسیک خود بدهید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

با شلوار جین اسکینی چی بپوشیم؟

شلوارهای جین اسکینی به لباسی تبدیل شدند که هر خانمی باید یکی از آنها را در کمد خود داشته باشد و در حالی که آنها می‌توانند با تی‌شرتی ساده عالی به نظر برسند اما آنها همچنین می‌تواند با استایل‌های شیک بیشتری نیز پوشیده شوند. در این فصل، تنها نکته مورد نیاز برای پوشیدن شلوارهای جین اسکینی شما پیدا کردن تعادل مناسب است، نه تنها در مورد مدل‌ها بلکه میان استایل‌های خانمانه و خلاقانه نیز باید این تعادل را پیدا کنید. جهت داشتن بهترین تیپ با این شلوار، شلوار جین اسکینی مورد علاقه خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند، بلوز تنگ و یک کت یقه خزدار بپوشید.

استایل خیابانی با شلوار جین اسکینی

بیشتر بخوانید: ترفندهای پوشیدن شلوار جین فاق بلند

با شلوار جین پاره، چی بپوشیم؟

به جای اینکه سعی کنید شلوار جین خود را به روشی ساده بپوشید، سعی کنید آنها را برجسته کنید. این استایل خاص شلوار را با بلوزی جسورانه سِت کنید تا استایلی بسیار خلاقانه و به روز داشته باشید. شما همچنین می‌تواند به همین روش به تیپ خود اکسسوری اضافه کنید اما زیاده‌روی نکنید. لباس‌های ترندی مانند، بلوزهای آستین زنگوله‌ای یا صندل‌های متالیک برای خاص‌تر کردن شلوارهای جین پاره شما کافی هستند.

استایل خیابانی با شلوار جین پاره

با شلوار جین بوی فرند چی بپوشیم؟

هنگامی که به دنبال درست کردن استایلی باحال و خلاقانه هستید، نمی‌توانید شلوار جین بوی فرند را نادیده بگیرید. حالت گشاد آن برای درست کردن استایل زیبای خیابانی یا راک بسیار مناسب است. تنها کافی‌ست تا شلوار جین بوی فرند را با بوت‌های بدون پاشنه و یک کت چرم روی یک پلیور بافتنی برای داشتن استایلی چشمگیر در آخر هفته بپوشید.

استایل خیابانی با شلوار جین بوی فرند

با شلوار جین کوتاه چی بپوشیم؟

در حال حاضر شلوارهای جین کوتاه یکی از زیباترین استایل‌های شلوار جین است که ظاهری عالی برای سِت شدن با یک جفت کفش پاشنه بلند یا بوت است. برای داشتن ظاهری شیک، این مدل شلوار را با یک بلوز سفید کلاسیک سِت کنید تا شلوار خود را به رخ دیگران بکشید. هنگامی که نوبت به انتخاب کردن کت می‌رسد، این شلوارهای جین با استایل کوتاه را باید با استایل بلند یا گشاد سِت کنید.

استایل خیابانی با شلوار جین کوتاه

با شلوار جین مام استایل چی بپوشیم؟

شاید به آنها مام (به معنی مادر) استایل بگوییم اما همه می‌توانند از این استایل باحال استفاده کنند. این استایل، که از ترندهای فشن سال‌ها دهه 90 الهام گرفته شده است، به صورت کلی استایل راسته، فاق بلند دارد و رنگ آن آبی متوسط سنگ شور شده است. به همین ترتیب، این شلوارهای جین مدل قدیمی هنگام سِت شدن با لباس‌های مدرن و شیک عالی به نظر می‌رسند. پلیور، کت کلاسیک و بوت‌های پاشنه بلند در کنار این مدل شلوار عالی به نظر خواهند رسید.

استایل خیابانی با شلوار جین مام استایل

با شلوار جین فاق بلند چی بپوشیم؟

شلوارهای فاق بلند برای کشیده‌تر کردن ظاهر پاها و بیشتر مشخص کردن کمر عالی هستند. اگرچه شما می‌توانید استایل‌های بسیار متفاوتی از مدل شلوار فاق بلند را پیدا کنید اما انواع مدل اسکینی آن بیشترین زیبایی را دارند. هنگامی که مدل مناسب خود را پیدا کردید، می‌توانید تاثیر شلوار جین اسکینی خود را با سِت کردن هوشمندانه آن با دیگر لباس‌های افزایش دهید. بوت‌های پاشنه بلند و همچنین یک پالتو بلند به کشیده‌تر نشان دادن پاهای شما ادامه می‌دهند، این در حالی است که تی‌شرت گذاشته شده در داخل شلوار به شما کمک می‌کند تا ظاهر ساعت شنی شیکی داشته باشید.

استایل خیابانی با شلوار جین فاق بلند

با شلوار جین راسته چی بپوشیم؟

هرچند شلوارهای جین راسته استایلی کلاسیک دارند اما گاهی ظاهر آنها نمی‌تواند جالب و الهام بخش باشد. جهت کمک برای اضافه کردن مقداری هیجان به شلوار جین با استایل راسته، مدلی را انتخاب کنید که پایین پاچه‌های آن پاکتی‌های بزرگ دارد سپس آن را با استایلی چشمگیر برای بالا تنه سِت کنید. یک تی‌شرت خاص، کت طرح‌دار و یک جفت کفش منحصر به فرد همه لباس‌هایی عالی برای اضافه شدن به این نوع شلوار جین هستند.

استایل خیابانی با شلوار جین راسته

با شلوار جین دم پا گشاد چی بپوشیم؟

شلوار‌های جین دم پا گشاد برگشتند و در طول تمام این فصل، برای داشتن استایل خیابانی معرکه هستند. فرقی نمی‌کند که استایلی گشاد را انتخاب کنید یا استایلی میانه‌تر، این شلوارهای جین زیبا لباسی ضروری برای کمد لباس شما هستند. برای اینکه کاملاً با ترندها هماهنگ باشید، این شلوار جین را با لباسی دیگر از استایل فشن در سال‌های دهه 70 ست کنید، مانند کفش با پاشنه‌های بلند ضخیم و کت چرمی قهوه‌ای.

استایل خیابانی با شلوار جین دم پا گشاد

چه کفشی با شلوار جین بپوشیم؟

هنگامی که نوبت به انتخاب مدل کفش برای پوشیدن با شلوار جین می‌رسد، انتخاب‌های زیاد بسیاری وجود دارد. در حالی که شما همیشه می‌توانید به یک جفش کفش پاشنه بلند استیلتو برای سِت کردن آن با شلوار جین خود متکی باشید یا همیشه یک کفش مدل باله تخت را برای داشتن ظاهری جین، شیک و غیررسمی انتخاب کنید اما مدل‌های بسیار زیاد دیگری وجود دارد که شما باید سعی کنید آنها را در این فصل امتحان کنید. البته که کتونی‌ها برای استفاده همیشگی مناسب هستند و با موفقیت حال و هوایی ورزش را با تیپ شما ترکیب می‌کنند. از طرف دیگر، اگر شما به دنبال کمی پاشنه هستید، یک جفت کفش پاشنه بلند یا بوت با پاشنه‌های کوتاه و ضخیم را امتحان کنید. برای داشتن ظاهری استاندارد، شما حتی می‌توانید چکمه‌های تا روی زانو یا بوت‌های مخملی را انتخاب کنید.

ست کردن کفش با شلوار جین

برای شلوار جین چه اکسسوری انتخاب کنیم؟

اکسسوری‌ها راهی عالی برای به پایان رساندن استایل زیبای شما است اما زیاده‌روی نکنید. یک کلاه ساده بانی و روسری برای زمستان فوق‌العاده است، این در حالی است که عینک آفتابی برای تابستان مناسب خواهد بود. برای داشتن ظاهری ساده، سعی کنید یک کیف رو دوشی چرم به تیپ آخر هفته خود استفاده کنید یا اگر می‌خواهید ظاهرتان بیشتر تِم جین داشته باشید، یک کیف ترند و یک جفت گوشواره خاص را امتحان کنید.

ست کردن شلوار جین با اکسسوری


چگونه شلوار جین مناسب با فرم بدن خود را پیدا کنیم؟


اگر می‌خواهید بدانید که چگونه با شلوار جین تیپ بزنید، باید همیشه فرم بدن خود را برای پیدا کردن شلوار جینی که به بهترین حالت ممکن روی بدن شما بنشیند، در نظر داشته باشید. برای مثال، خانم‌های با فرم بدن گلابی معمولاً بالا تنه کوچک‌تر دارند و پایین تنه و ران‌های آنها بزرگ‌تر است که باعث می‌شود شلوار جین فاق بلند نامناسب‌ترین انتخاب برای آنها باشد. به جای شلوار جین فاق بلند، خانم‌های با فرم بدن گلابی باید شلوار جین با استایل‌های متعادل بوی فرند و کوتاه را انتخاب کنند. خانم‌های قد بلند معمولاً پاهای بلندی دارند و در شلوارهای جین با استایل بلند عالی به نظر می‌رسند. اگر این فرم بدن شما است، سعی کنید از پوشین شلوار‌های جین کوتاه خودداری کنید و به جای آن شلوار جینی با استایل‌های دم پا گشاد، پاره و مام استایل را انتخاب کنید. به همین ترتیب، شلوار‌های جین مام استایل فاق بلند نیز به طور خاص برای فرم بدن ساعت شنی مناسب هستند، پس شما می‌توانید شلوارهای جین اسکینی بپوشید اما در کل بیشتر استایل‌ها با این فرم بدن نتیجه خوبی می‌دهند.

فرم بدن مستطیلی شکل زیبایی ورزشکارانه دارند اما ممکن در بعضی از دیزاین‌های خاص مردانه به نظر برسد. اگر فرم بدن شما مستطیلی است، استایل‌های منحنی‌دار را انتخاب کنید مانند شلوارهای جین اسکینی و مام استایل با فاق بلند یا متوسط تا تاثیری زیبا روی فرم بدن شما داشته باشند. فرم بدن‌ کوچک ممکن است در شلوار جین جمع شده به نظر برسند، بنابراین آنها باید همیشه استایل کوتاه و راسته و اسکینی را برای داشتن ظاهری متناسب انتخاب کنند.آنها همچنین باید از استایل‌های فاق بلند دوری کنند زیرا آنها می‌توانند ظاهری نامناسب روی بدن‌های کوچک داشته باشند. خانم‌های با بدن تو پُر، باید سعی کنند انحنای بدن خود را به رخ دیگران بکشند. آنها به جای اینکه خودشان را پشت استایل‌های گشاد مانند شلوار جین بوی فرند پنهان کنند  که بدن آنها را حجیم نشان می‌دهد، باید فرم زنانه بدن خود را با شلوارهای اسکینی یا دم پا گشاد مشخص‌تر کنند. دیزاین‌های مشکی سنگ شور شده با فا‌ق‌های متوسط یا بلند نیز برای این نوع بدن‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

استایل خیابانی با شلوار جین


شلوار جین را چه جوری بپوشیم؟


  • براساس فرم بدن خود مناسب‌ترین استایل شلوار جین را پیدا کنید.
  • برای داشتن ظاهری شیک با کمی خلاقیت میانه، شلوارهای جین اسکینی را انتخاب کنید یا برای داشتن استایلی خاص، شلوارهای جین پاره را در نظر داشته باشید.
  • برای داشتن ظاهری ترند، شلوار جین مام استایل سال‌های دهه 90 را با لباس مدرن سِت کنید یا با شلوار دم پا گشاد و دیگر استایل‌های سال‌های دهه 70 تیپی کاملاً قدیمی داشته باشید.
  • جهت کشیده‌تر نشان دادن پاها و درست کرن فرم ساعت شنی، شلوار جین اسکینی فاق بلند را با یک جفت کفش پاشنه بلند، بلوز داخل شلوار و پالتو بلند سِت کنید.
  • از میان کفش‌های پاشنه بلند استلیتو و مدل باله بدون پاشنه برای داشتن ظاهری رسمی یا غیررسمی انتخاب کنید یا برای داشتن ظاهری ترند کفش‌هایی مانند کتونی، چکمه‌های تا زانو، بوت‌های مخملی و دارای پاشنه کوتاه و ضخیم را امتحان کنید.
  • تیپ جین را خود را با اضافه کردن مقداری اکسسوری زیاد اما شیک به پایان برسانید.

بیشتر بخوانید: چگونه شلوار جین مام استایل را با لباس‌هایتان ست کنید؟

مطالب مرتبط