استایل خیره ‌کننده با شلوار سفید

استایل خیره ‌کننده با شلوار سفید

29 مرداد 1399

دلایل زیادی برای دوست داشتن شلوارهای سفید وجود دارد. این شلوار‌ها شیک و باکلاس‌اند و یک گزینه ایده‌آل برای جایگزینی شلوارهای مشکی محسوب می‌شوند. به این حرف اعتقادی ندارید؟ می‌توانیم آن را اثبات کنیم. شلوار‌های سفید به دلیل رنگ خنثی و سنتی‌شان، می‌توانند به اندازه شلوارهای مشکی کاربردی بوده و با تیپ‌ها و رنگ‌های مختلفی همراه شوند، با این تفاوت که جذاب‌تر و هیجان آور‌تر هم هستند. این شلوارها گزینه باکلاسی هستند که تیپ‌زدن را آسان می‌کنند. شلوارهای سفید که می‌توانند برای هر فصلی از سال مناسب باشند، با طیف وسیعی از پارچه‌ها، استایل‌ها و طراحی‌های مختلف در دسترس ما قرار دارند. می‌توان این شلوار‌های جذاب را تقریباً با هر چیزی پوشید و ایده‌های ما در ادامه مطلب این ادعا را اثبات می‌کند. این شما و این بهترین ایده‌های تیپ‌های زنانه با استفاده از شلوار‌های سفید.

شلوار راحت سفید

از شلوارهای سفید در موقعیت‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد، از جمله مناسبت‌ها و تیپ‌های روزمره. وقتی که می‌خواهید یک تیپ روزمره با استفاده از شلوار سفید را امتحان کنید، بهتر است روی آن یک لباس با طراحی و پارچه ساده بپوشید. برای داشتن یک راه ظاهر ورزشکارانه راحت، می‌توانید شلوارهای سفیدتان را با یک جفت کفش کتانی و یک تی شرت یقه دار همراه کنید. سپس با پوشیدن یک کت روی آن‌ها تضاد ایجاد کنید.

استایل خیابانی با شلوار سفید راحتی

دامن شلواری سفید

شلوارهای سفید می‌توانند برای وقایع خواص و قرارهای شامگاهی گزینه بسیار مناسبی باشند. در واقع در بعضی از موارد، استفاده از یک شلوار سفید می‌تواند جالب‌تر و هیجان انگیز‌تر از شلوار مشکی باشد. فقط باید مطمئن شوید که استایل مناسبی را انتخاب کرده اید. به‌خصوص شلوارهای پاچه گشاد و نخی که با استفاده از پارچه‌های مرغوب و لوکس طراحی شده باشند، یک راه ظاهر پیشروانه و متفاوت با دیگران برای شما به همراه خواهند داشت. برای تکمیل کردن ظاهرتان کافی است که بقیه لباس‌های تان را ساده و با رنگ‌های خنثی انتخاب کنید. در پایان کار، از یک رژ لب جسورانه و چند تکه جواهر استفاده کنید تا اثرگذاری ظاهرتان تکمیل شود.

استایل خیابانی با دامن شلواری سفید

شلوار‌های سفید تابستانی

رنگ سفید در فصل تابستان ظاهری روشن و شاداب دارد؛ بنابراین برای روزهای گرم تابستانی یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌رود. با اینکه استفاده از شلوار جین سفید برای فصل تابستان در کل مناسب است، اما روزهای گرم‌تر، استفاده از شلوارهایی با پارچه‌های سبک‌تر را می‌طلبند. در همین راستا استفاده از یک شلوار پاچه گشاد امکان آن را می‌دهد که گردش هوا دور پاهای شما آسان‌تر بوده و خنک‌تر باشید. برای داشتن یک ظاهر روزمره و راحت کافی است شلوارهای سفید گشادتان را با یک تیشرت گشاد با رنگ روشن همراه کنید. داشتن یک استایل شیک‌تر از یک تاپ کوتاه یا بالا نافی استفاده کنید. در هر حال باید مطمئن شوید که در لباس‌های تان از رنگ‌های جسورانه مانند خانواده زرد استفاده می‌کنید تا ظاهر تابستانی شما را متعادل کنند.

استایل خیابانی با شلوار سفید تابستانی

شلوارهای سفید زمستانی

شاید در فصل زمستان مشکی اولین گزینه دم دست شما باشد، اما معنیش آن نیست که شما مجبورید با سرد شدن هوا فقط از این رنگ استفاده کنید. شلوارهای سفید می‌توانند در بین دریایی از شلوارهای مشکی و آبی رنگ‌تان، گزینه‌ منحصر به فرد و خلاقانه‌ای برای داشتن تیپ‌های جدید با استفاده از لباس‌های قدیمی را در اختیار شما قرار دهند. برای داشتن یک ظاهر ایده‌آل زمستانی، ابتدا یک شلوار سفید برفی بردارید و سپس آن را با یک بالاپوش مناسب تکمیل کنید، گزینه‌های مورد علاقه ما سویشرت‌های یقه اسکی و یا کت‌های کلاسیک با رنگ‌های مناسب فصل زمستان مانند قهوه‌ای و کبود هستند.

استایل خیابانی با شلوار سفید زمستانی

شلوارهای جین سفید

شلوارهای جین سفید می‌توانند با تیپ‌های مختلفی همراه شود. تنها چیزی که به آن نیاز دارید این است که با توجه به ظاهر دلخواهتان، استایل مناسب را انتخاب کنید. برای مثال در حالی که جین‌های چین‌دار دوست پسری نشان دهنده یک استایل روزمره و راحت هستند، شلوارهای جین سفید راسته یک استایل کلاسیک و هوشمندانه دارند. پس از آن که شلوارجین سفید مورد علاقه تان را پیدا کردید، بقیه ظاهرتان را با آن هماهنگ کنید. در مورد رنگ همراه شده با شلوار جین سفیدتان از الگوی زیر استفاده کنید: رنگ‌های پاستیلی برای داشتن یک ظاهر زنانه، رنگ‌های جسورانه برای داشتن یک ظاهر تاثیرگذار، مشکی برای داشتن یک ظاهر تند و تیز تک رنگ، و رنگ‌های طیف خنثی مانند طوسی و قهوه ای برای داشتن یک ظاهر متین و با وقار.

استایل خیابانی با شلوار جین سفید

شلوار‌های سفید کتانی

شلوارهای سفید کتانی بسیار باکلاس بوده و برای فصل تابستان مناسب هستند. نه فقط به دلیل رنگ سفیدشان، بلکه به دلیل بافت پارچه و سبکی آن، این شلوارها برای فصل تابستان بسیار راحت و کاربردی هستند؛ بنابراین پیشنهاد ما آن است که با گرم‌تر شدن هوا، حتماً این شلوارها را امتحان کنید. برای داشتن یک ظاهر خیره‌کننده، بهترین انتخاب یک استایل کم دردسر است. کافی است یک شلوار پاچه بلند کتانی سفید را بردارید و آن را با یک تاپ کوتاه یا بالانافی بپوشید. می‌توانید برای آن که شانه‌های تان دچار آفتاب‌سوختگی نشوند، روی تاپ سبک‌تان یک کت سبک تابستانی سفید بپوشید. یک جفت کفش یا صندل مشکی بپوشید تا ظاهر جذاب‌تان تکمیل شود.

استایل خیابانی با شلوار‌ سفید کتانی

شلوارهای پاچه گشاد سفید

اگر تا به حال شلوارهای پاچه گشاد را امتحان نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم برای اولین بار یک شلوار پاچه گشاد سفید بخرید. اگر قد بلند هستید، شلوار پاچه گشاد تمام قدی بخرید که روی کفش‌های شما را هم بپوشاند، اما اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از یک شلوار پاچه گشاد نسبتاً کوتاه‌تر همراه با یک جفت کفش یا صندل پاشنه بلند استفاده کنید. صرف نظر از بلندی قدتان، مطمئن شوید که شلوار پاچه گشادی که انتخاب می‌کنید با استایل دلخواه تان همخوانی داشته باشد. در حالی که برای داشتن یک استایل روزمره و راحت، بهتر است از یک تاپ گشاد بر روی شلوارهای جین سفید دمپا گشادتان استفاده کنید، اما برای داشتن یک استایل شیک‌تر بهتر است یک تاپ تنگ را با این شلوار‌ها همراه کنید.

استایل خیابانی با شلوار پاچه گشاد سفید

شلوارهای یوگای سفید

فرد فعالی هستید؟ بی‌خیال شلوارهای جین و کتانی شده و یک ساپورت سفید یوگا را امتحان کنید! شلوارهای سفید یوگا به همان اندازه که با کلاس هستند، کاربردی هم هستند. این شلوارها برای داشتن یک ظاهر ورزشکاری لوکس هم ایده‌آل هستند. برای داشتن یک ظاهر ورزشکاری جذاب، ساپورت‌های سفید یوگایی تان را با تاپ کوتاه تنگ، یک جفت کتانی با رنگ سفید و سیاه، و یک ژاکت نقره‌ای تکمیل کنید.

شلوار لگینگ سفید

تیپ سرتا پا سفید

چه کسی گفته است که برای داشتن یک ظاهر تاثیرگذار، حتماً باید از رنگ استفاده کنید؟ یک تیپ سر تا پا سفید، بدون استفاده از هیچ رنگ دیگری، می‌تواند ظاهری کاملاً اثرگذار و جسورانه داشته باشد. برای آن که ظاهرتان کاملاً یک‌دست نشود، از رنگ‌های مختلف طیف سفید مانند شیری و استخوانی استفاده کنید. یک گزینه دیگر، استفاده کردن از جزئیات و اکسسوری‌های با رنگ‌های متضاد است، مانند دکمه‌ها و لوازم همراهتان. فقط باید متوجه مواظب باشید که وقتی که تیپ سرتا پا سفید می‌زنید، روی لباس‌هایتان قهوه نریزید.

استایل مونوکروم سفید- تیپ سرتا پا سفید

کت و شلوار سفید یک دست

کت و شلوار سفید از آن چیزی که فکر می‌کنید جذاب‌تر و کاربردی‌تر است. در واقع کت و شلوارهای سفید تقریباً برای هر رویدادی مناسبند، به شرط آن که استایل درستی را انتخاب کرده باشید. اگر رویداد پیش رویتان یک قرار کاری است، پیشنهاد ما استفاده از یک کت و شلوار سفید خوش دوخت لخت است. این کت و شلوار همچنین برای قرارهای شامگاهی و مهمانی‌های مختلف هم مناسب است. تنها کاری که باید بکنید آن است که بلوز زیر این کت و شلوار سفید را با یک تاپ مناسب عوض کنید تا بتوانید مستقیم از قرار کاریتان به مهمانی بروید. برای داشتن یک ظاهر ترندی و به روز، می‌توانید روی کت و شلوار سفید تان، از یک اورکت سایز بزرگ بلند استفاده کنید.

استایل خیابانی با کت و شلوار سفید یک دست

بیشتر بخوانید: نقش چشمگیر کت‌ و شلوار در استایل خیابانی

مطالب مرتبط