40 طراحی ناخن زیبا برای سال 2022

40 طراحی ناخن زیبا برای سال 2022

31 مرداد 1401

طراحی ناخن زیبا همان تعریف خاصی است که هر خانمی به دنبال آن است. مسئله این است که این روزها کاملاً غیرممکن است که شبیه دیگران باشید زیرا لیست طرح‌های ناخن نامحدود است. با این حال، مواقعی وجود دارد که مطمئن هستید از چه طرحی استفاده کنید، اما کاملاً مطمئن نیستید که طرح مورد نظر را دوست دارید یا نه؟ برای کاهش رنج شما، ما لیستی از طراحی‌های بسیار زیبا ناخن را ارائه کرده‌ایم که باید کاملاً آن را امتحان کنید. ما به شما قول می‌دهیم که با هر یک از طرح‌هایمان زیبایی ظاهر شما بیش از حد می‌کنیم!


1. طراحی ناخن نوک فرانسوی


ایده‌های زیبا برای ناخن‌ها حتماً شامل مانیکور فرانسوی می‌شود. مهم نیست که طرفدار چه طرحی هستید کلاسیک یا انتزاعی، همیشه راهی وجود دارد که آن‌ها را به هنر ناخن خود وارد کنید. علاوه‌بر این، چنین طراحی‌هایی منحصر به فرد هستند و مورد توجه قرار می‌گیرند.


2. طراحی ناخن دست ناسازگار 2022


اگر به دنبال ایده‌های درخشان برای هنر ناخن هستید، پس حتماً باید به طرح‌های ناخن ناهماهنگ توجه کنید. این طرح‌های ناخن به قدری تازه و سرگرم‌کننده هستند که به سختی می‌توان چشم‌ها را از آن‌ها برداشت.


3. ایده‌های ناخن گل‌های ناز


طراحی ناخن ژاپنی معمولاً شامل گل‌ها می‌شود، اما زیبایی خاصی در آن طراحی‌ها وجود دارد. نکته این است که آن‌ها بسیار مینیمالیستی هستند، اما بدون کوچک‌ترین از دست دادن جذابیتشان. علاوه‌بر این، می‌توانید ناخن‌های پررنگ یا برهنه را انتخاب کنید. در هر صورت نتیجه‌ی چاپلوس به دست می‌آید.


4. طراحی ناخن با شکلک


طراحی زیبای ناخن محبوب معمولاً شامل چند شکلک است، و اکنون می‌دانیم که چرا. نکته این است که ناخن‌های زیبا نه تنها زیبا بلکه بسیار شیرین و ظریف نیز هستند. مهم نیست که چه ترکیب سایه‌ای را انتخاب می‌کنید، طرح ناخن‌های پاستلی یا مشکی، اثر همچنان برجسته خواهد بود!

طراحی ناخن با شکلک


5. طرح‌های ناز ناخن راه راه روشن


در میان تمام طراحی‌های هنری ناخن، مانیکور روشن احتمالاً محبوب‌ترین است. اگر بخواهید آن را به شکل قلب بکشید، راه راه‌های روشن برای ناخن‌های کوتاه می‌تواند بسیار شیرین به نظر برسد. علاوه‌بر این، این نوع از ایده‌های طراحی ناخن زمانی که تعطیلات عاشقانه‌ای در پیش است بسیار مناسب خواهد بود.


6. طرح‌های ناخن با چاپ حیوانات


از جدیدترین طراحی‌های ناخن را می‌توان به طرح‌های حیوانی اشاره کرد. این طرح‌های زیبای ناخن برای کسانی است که نمی‌توانند بدون سایه‌های پاستلی زندگی کنند مناسب است.

 


7. طرح‌های ناخن قلب‌های نگاتیو اسپیس


اگر به دنبال طراحی ساده ناخن برای ناخن‌های فصل هستید، این دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. تکثیر قلب‌های Negative-Space بسیار آسان است، اما همچنین بسیار گرم و خاص هستند. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید دو پرنده را با یک سنگ بکشید، باید طرح‌های ناخن با فضای منفی بامزه را انتخاب کنید، مطمئناً!


8. هنر ناخن براق


هر دختری عاشق جزئیات براق است، از آن‌ها برای لوازم جانبی، لباس‌ها و حتی برای هنر ناخن استفاده می‌کند. هنگامی که می‌خواهید ناخن‌های زیبای شما زیبا به نظر برسند، طرح‌های ناخن ژل براق یک انتخاب عالی است.


9. ناخن آمبره دست کامل


به این طرح‌های ناخن Ombre نگاه کنید. ما کاملاً آن را دوست داریم! خیلی ناز و دخترانه است!

بیشتر بخوانید: ایده‌های عالی برای مانیکور فرانسوی مشکی

مطالب مرتبط