50 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه (قسمت اول)

50 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه (قسمت اول)

30 مرداد 1401

اگر به دنبال یک سبک همه کاره هستید که به شما آزادی امتحان کردن چندین طرح را بدهد، خالکوبی‌های تکه تکه را در نظر بگیرید. آن‌ها منحصر به فرد هستند و می‌توانند به طرز باورنکردنی معنادار باشند، اما همچنین برای بیان یک بیانیه و جلب توجه هنر بدن شما عالی هستند. آن‌ها را می‌توان بزرگ یا کوچک ایجاد کرد و لازم نیست با دقت در کنار هم قرار گیرند یا یکپارچه به هم وصل شوند. در عوض، خالکوبی‌های تکه تکه دارای فضایی بین آن‌ها هستند که هر طرح را برجسته می‌کند. این طرح‌ها به شما تطبیق پذیری با محل قرار دادن تصاویر خود را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد چندین مورد را با هم ترکیب کنید. چه بازوها و پاهای خود را با طرح‌های جسورانه بپوشانید یا یک رویکرد مینیمالیستی را حفظ کنید، خالکوبی‌های تکه تکه انتخاب مناسبی برای شما هستند.


1. خالکوبی آستین تکه تکه‌ای


خالکوبی آستین تکه تکه ای

خالکوبی آستین خلاقانه است و بیانیه‌ای دارد. این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی است که دوست دارید یا به آن‌ها علاقه دارید، و سبک تکه تکه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی تصاویر مختلف را در زمان‌های مختلف به جای اینکه کل طرح آستین را به یکباره دریافت کنید، ترکیب کنید. این می‌تواند یک رویکرد مقرون‌ به ‌صرفه‌تر باشد و همچنین به شما آزادی بیشتری در مورد نحوه و مکان اضافه کردن آثار هنری خود می‌دهد.


2. تاتوهای نیمه آستین تکه تکه شده


تاتو های نیمه آستین تکه تکه شده

خالکوبی‌های نیم آستین یک جایگزین عالی برای یک آستین کامل هستند و تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند. شما به راحتی می‌توانید هنر بدن خود را با لباس بپوشانید یا زمانی که می‌خواهید آن را به نمایش بگذارید. نیم آستین‌ها نیز مقرون به صرفه‌تر هستند. سبک تکه‌کاری برای کسانی که می‌خواهند تصاویر و سبک‌های مختلف اضافه کنند عالی است زیرا نیازی به پیوستن یکپارچه به یکدیگر ندارند.


3. خالکوبی تکه تکه بازو


خالکوبی تکه تکه بازو

خالکوبی‌های بازو فوق‌العاده همه کاره هستند و فضای کافی برای طراحی بزرگ یا جزئی را در اختیار شما قرار می‌دهند اما برای چیزهای کوچک و ساده نیز ایده آل هستند. بازو در نمودار درد خالکوبی کم تا متوسط در نظر گرفته می‌شود زیرا پوست، ماهیچه و چربی ضخیم دارد که باعث ایجاد درد می‌شود. شما به راحتی می‌توانید آن را بپوشانید یا نشان‌دهید، و این را به گزینه‌ای عالی برای خالکوبی‌های تکه‌ای تبدیل می‌کنید.


4. خالکوبی تکه تکه آستین


خالکوبی تکه تکه آستین

خالکوبی آستین ربع همانطور که از نامش پیداست فقط بخشی از بازو را می‌پوشاند. این معمولاً شانه و وسط راه تا آرنج است. تمرکز اثر هنری بر روی بخش کوچک‌تر پوشاندن آن را آسان می‌کند. همچنین دردناک‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. سبک تکه‌کاری برای کسانی که ترجیح می‌دهند تصاویرشان به جای ترکیب شدن با هم برجسته شوند، عالی است.


5. خالکوبی تکه تکه ساعد


خالکوبی تکه تکه ساعد

ساعد مکان عالی دیگری برای هنر بدن شماست. خالکوبی ساعد تطبیق‌پذیری را فراهم می‌کند و فضای کافی برای خلاقیت در طراحی را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین نشان‌دادن آن را آسان می‌کند. دید بخشی از جذابیت است و این یک نقطه عالی برای خالکوبی‌های معنی‌دار است.


6. خالکوبی تکه تکه انگشت


خالکوبی تکه تکه انگشت

خالکوبی‌های انگشتی تند و سرد هستند. آن‌ها به دلیل کمبود فضا اغلب طرح‌های کوچک و ساده‌ای هستند، اما می‌توانید چندین طرح را با هم ترکیب کنید تا یک جلوه تکه تکه ایجاد کنید. خالکوبی‌های انگشت به دلیل فراوانی استفاده و قرار گرفتن در معرض سریع‌تر محو می‌شوند، اما برای بیان یک بیانیه عالی هستند. اگر بتوانی درد را تحمل کنی!


7. خالکوبی تکه تکه پا


خالکوبی تکه تکه پا

خالکوبی پا یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای خالکوبی تکه تکه است زیرا فضای کافی برای خلاقیت وجود دارد. می‌توانید چندین تصویر مجزا را با هم ترکیب کنید تا داستانی را تعریف کنید یا چیزی کاملاً نامتناسب و منحصر به فرد را انتخاب کنید. ساق پا در مقیاس درد متوسط در نظر گرفته می‌شود زیرا پوست، ماهیچه و چربی ضخیم دارد که باعث ایجاد درد می‌شود.


8. خالکوبی تکه تکه ران


خالکوبی تکه تکه ران

خالکوبی‌های ران سکسی و کم اهمیت هستند. ران را می‌توان به راحتی با لباس پوشاند، و این مکان را به مکان صمیمی‌تری برای هنر بدن تبدیل می‌کند، که می‌توانید با شرایط خود آن را نشان دهید. همچنین به اندازه کافی بزرگ است که امکان چندین خالکوبی را فراهم می کند و ایجاد یک جلوه تکه کاری زیبا را آسان می‌کند.


9. خالکوبی تکه تکه کمر


خالکوبی تکه تکه کمر

سبک تکه‌ورکی چندین طرح خالکوبی را با هم ترکیب می‌کند و بین هر کدام فاصله‌هایی دارد. این با تکنیک‌های دیگری که اغلب به طور یکپارچه آثار هنری شما را برای ایجاد یک پایان منسجم ترکیب می‌کنند متفاوت است. در عوض، خالکوبی‌های تکه‌کاری به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که برجسته باشند، و پشت یک مکان عالی است زیرا فضایی برای خلاقیت در اختیار شما قرار می‌دهد. خالکوبی پشت به شما فضای زیادی برای خلاقیت می‌دهد.


10. خالکوبی تکه تکه سینه


حالکوبی تکه تکه سینه

خالکوبی روی قفسه سینه باید برای طرح‌های معنی‌دار باشد زیرا یکی از دردناک‌ترین جای‌گذاری روی بدن برای جوهر زدن است. حساسیت عمومی این ناحیه، علاوه‌بر پوست نازک و نزدیکی به استخوان، خالکوبی قفسه سینه را در نمودار درد تاتو بالا می‌برد. اما این یک راه عالی برای نگه داشتن جوهر مخصوص همیشه در قلب شما است.


11. خالکوبی تکه تکه شانه


خالکوبی تکه تکه شانه

خالکوبی شانه یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای هنر بدن است. این ناحیه‌ای است که با قدرت مرتبط است و انتخاب شما از خالکوبی‌ها می‌تواند این را تقویت کند. شانه‌ها نیز تطبیقپذیری را ارائه می‌دهند و به راحتی می‌توان آن‌ها را پوشاند. جوهر در اینجا می‌تواند تعریف عضلانی شما را برجسته کند و می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد.


12. تاتوهای تکه تکه ساده


خالکوبی تکه تکه ساده

خالکوبی‌های تکه تکه می‌توانند با جزئیات باشند یا روی اصول اولیه تمرکز کنند. این سبک ترکیبی از چندین خالکوبی است که بین آن‌ها فاصله ایجاد می‌کند. این اجازه را می‌دهد تا هر طرح برجسته شود و بیانیه‌ای ایجاد کند. خالکوبی‌های ساده برای کسانی که زیبایی شناسی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند و زیبایی را در سادگی می‌یابند، انتخابی عالی است.


13. پارچه تاتو تکه تکه


پارچه تاتو تکه تکه

خالکوبی پارچه یا خالکوبی گلدوزی سبکی است که از دوخت گلدوزی روی پارچه تقلید می‌کند. آن‌ها با جزئیات و زیبا هستند و اغلب دارای یک عنصر سه بعدی در طراحی هستند و به نظر می‌رسد که به پوست شما دوخته شده است. گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و ترکیب آن‌ها برای ایجاد جلوه تکه تکه می‌تواند چشمگیر باشد.


14. خالکوبی تکه تکه مینیمالیست


خالکوبی تکه تکه مینیمالیست

خالکوبی‌های مینیمالیستی برای کسانی که خواهان چیزی ساده و زیبا هستند ایده‌آل است. تمرکز بر عناصر اساسی طراحی شما یک انتخاب عالی برای کسی است که خواهان آثار هنری ساده و بدون سایه است. این قطعات اغلب به رنگ سیاه و در مقیاس کوچکتر مرکب می‌شوند. آن‌ها را می‌توان به راحتی با هم ترکیب کرد زیرا اندازه آن‌ها به شما تطبیق‌پذیری می‌دهد.


15. خالکوبی تکه تکه سیاه


خالکوبی تکه تکه سیاه

جوهر سیاه یک گزینه عالی برای خالکوبی‌های تکه تکه است و می‌تواند ترکیب را با وجود فاصله‌های بین هر طرح، یکپارچه‌تر به نظر برساند. آثار هنری جوهر سیاه می‌تواند ساده و مینیمال باشد، یا می‌تواند با جزئیات باشد. بسته به ترجیح شما جوهر سیاه می‌تواند بیشتر از رنگ دوام بیاورد.


16. خالکوبی‌های تکه تکه کوچک


خالکوبی تکه تکه کوچک

خالکوبی‌های کوچک عالی هستند و هنگام ترکیب چندین تاتو برای ایجاد جلوه تکه تکه می‌توانند بسیار چشمگیر باشند. طرح‌های کوچک‌تر به شما تطبیق‌پذیری زیادی می‌دهد و می‌تواند به نواحی مختلف بدن اضافه شود. آن‌ها همچنین هزینه کمتری دارند و ناراحتی کمتری ایجاد می‌کنند زیرا هر خالکوبی سریع‌تر به پایان می‌رسد.


17. تاتوهای تکه تکه زیبایی


تاتو های تکه تکه زیبایی

زیبایی سبک تکه تکه در این است که چقدر تطبیق‌پذیری دارید. شما می‌توانید چندین طرح را با هم ترکیب کنید و بین آن‌ها فاصله بگذارید تا هر قطعه برجسته شود. این یک گزینه عالی برای کسی است که می‌خواهد با خالکوبی‌هایش داستانی را تعریف کند و می‌تواند خاطرات یا لحظات مختلف زندگی شما را نشان دهد. زیبایی شناسی قابل توجه است، به خصوص زمانی که به یک موضوع و سبک پایبند باشید.


18. خالکوبی‌های تکه تکه سنتی


خالکوبی تکه تکه سنتی

خالکوبی‌های سنتی آمریکایی یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند چیزی سرکش و جسورانه داشته باشند. طرح‌ها دو بعدی هستند و جزئیات ندارند، اما به دلیل طرح رنگ روشن و تم‌های جالب جذاب هستند. این سبک به خوبی به رویکرد پچ ورک کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد آثار هنری مورد علاقه خود را به راحتی ترکیب کنید.


19. خالکوبی تکه تکه نئو سنتی


خالکوبی تکه تکه نئو سنتی

خالکوبی‌های نئو سنتی شبیه به خالکوبی‌های سنتی آمریکایی هستند اما تطبیق‌پذیری بیشتری با مضامین دارند و با جزئیات و عمق ابعاد بیشتری ایجاد می‌شوند. این سبک دارای خطوط ضخیم، جسورانه و یک پالت رنگ روشن اما محدود است که هر طرح را متمایز می‌کند. از میان طرح‌های گل، تم‌های دریایی، یا موجودات اساطیری انتخاب کنید و آن‌ها را برای یک جلوه تکه تکه ترکیب کنید.


20. خالکوبی تکه تکه دریایی


خالکوبی تکه تکه دریایی

تم‌های دریایی مدت‌ها مورد علاقه ملوانان و کسانی است که زندگی خود را در دریا می‌گذرانند، اما نمادهای مرتبط با کشتی‌ها، لنگرها، قطب نماها و موارد دیگر، این موضوع را برای هر کسی جذاب می‌کند. این اثر هنری می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند داشته باشد و قدرت و استقامت شما را به شما یادآوری کند. ترکیب چندین تصویر برای ایجاد یک جلوه تکه‌کاری عالی است، به خصوص زمانی که به یک موضوع پایبند باشید.


21. خالکوبی قلب تکه تکه


خالکوبی قلب تکه تکه

قلب یک نماد شناخته شده جهانی از عشق است. خالکوبی قلب با چیزهای زیادی از جمله عشق، اشتیاق، میل و ستایش همراه است. این می‌تواند برای جشن گرفتن پیوندی که با شریک زندگی خود به اشتراک می‌گذارید یا می‌تواند برای گرامیداشت یاد و خاطره کسی که درگذشته است، جوهرسازی شود. این سبک می‌تواند ساده یا آناتومیک باشد. انتخاب باشماست!


22. تتو تکه تکه ای گویا


تتو تکه تکه ای گویا

سبک مصور شبیه تصاویری است که در کتاب‌ها یا هنر یافت می‌شود. تم‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که آثار هنری اغلب با جوهر سیاه یا خاکستری ایجاد می‌شوند. سبک تکه‌ورکی روشی عالی برای ترکیب چندین تصویر، گفتن یک داستان با هنر بدن شما است، در حالی که اجازه می‌دهد هر طرح به تنهایی برجسته شود.


23. تاتو تکه تکه گرانج


تاتو تکه تکه گرانچ

گرانج سبکی است که در دهه 90 رایج شد و از سبک و خرده فرهنگ موسیقی گرانج الهام گرفته شده است. این خالکوبی‌ها با جوهر سیاه با سایه‌های خاکستری ایجاد می‌شوند و می‌توانند تیره و بد خلق شوند. می‌توان چندین تم و تصویر را با هم ترکیب کرد تا جلوه تکه‌کاری ایجاد کند و با هنر بدن شما بیانیه‌ای ایجاد کند.


24. خالکوبی تکه تکه ژاپنی


خالکوبی تکه تکه ژاپنی

خالکوبی‌های ژاپنی جسورانه و روشن و عمیقاً نمادین هستند. این سبک با خط مشکی، سایه‌های جالب و رنگ‌های پر جنب و جوش آن مشخص می‌شود. این تصاویر شامل مضامین خاصی است که اغلب از فرهنگ عامه ژاپنی گرفته شده است. اینها شامل ققنوس یا اژدها می‌شود. یا می‌تواند حیوانات معنی‌دار مانند ماهی کوی یا تصاویری از طبیعت مانند شکوفه‌های گیلاس باشد.


25. تاتو گل تکه تکه


تاتو گل تکه تکه

خالکوبی گل زیبا و نمادین است. گل‌ها نمایانگر زیبایی و رشد هستند و بسته به شکوفه‌ای که انتخاب می‌کنید، هر کدام معنای کمی متفاوت با آن دارند. آن‌ها خود را به سبک‌های مختلف وام می‌دهند و شکوفه‌های مورد علاقه شما مانند خالکوبی‌های تکه تکه زیبا به نظر می‌رسد. بسته به ترجیح خود می‌توانید جوهر رنگی یا سیاه را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 100 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه (قسمت دوم)

مطالب مرتبط