50 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه (قسمت دوم)

50 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه (قسمت دوم)

30 مرداد 1401

 

 بیشتر بخوانید: 100 ایده جالب برای طراحی خالکوبی تکه تکه (قسمت اول)


26. تاتو جمجمه تکه تکه شده


تاتو جمجمه تکه تکه شده

خالکوبی جمجمه با مرگ و نابودی همراه است. آن‌ها می‌توانند ترسناک باشند و خالکوبی شوند تا ترس را در دیگران القا کنند و به آن‌ها بفهمانند که شما نباید با آن‌ها دست و پنجه نرم کنید. این طرحی است که مورد علاقه افراد سرسخت قرار گرفته است و حس سرکشی دارد. با این حال، جمجمه همچنین می‌تواند معنای عمیق‌تری داشته باشد و در مورد تعادل، زندگی و قدرت توضیح دهد.


27. خالکوبی مار تکه تکه


خالکوبی مار تکه تکه

خالکوبی مار می‌تواند چندین چیز را نشان دهد. برای برخی، آن‌ها موجوداتی شیطانی و خطرناک هستند، در حالی که برخی دیگر مارها را نمادی قدرتمند از تولد دوباره و دگرگونی می‌دانند. می‌توانید با یک مار جوهر بگیرید تا به خودتان یادآوری کنید که چقدر تغییر کرده‌اید، یا درباره قدرت و انعطاف‌پذیری خود اظهارنظر کنید.


28. پرکننده تاتو پچ ورک


پرکننده تاتو پچ ورک

پرکننده‌های تاتو برای پر کردن فضای طرح بزرگ‌تر مانند آستین اضافه می‌شوند. آن‌ها می‌توانند هر چیزی باشند اما اغلب به یک موضوع خاص پایبند هستند. با خالکوبی‌های تکه تکه، لازم نیست به یک موضوع بچسبید. این قطعات می‌توانند چندین تصویر را با سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف ترکیب کنند و پایانی منحصر به فرد ایجاد کنند. این اثر هنری برای فضاهای بین خالکوبی‌ها قابل توجه است، اما ممکن است بخواهید فضاهای بزرگتر را با طرح‌های پرکننده کوچکتر پر کنید.


29. خالکوبی تکه تکه رئالیسم


خالکوبی تکه تکه رئالیسم

سبک رئالیسم بر توجه زیاد به جزئیات تمرکز دارد و قطعات فوق واقع گرایانه ایجاد می‌کند. طرح‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله حیوانات و گیاهان و یا حتی پرتره. این قطعات به هنرمندانی نیاز دارند که در این سبک تخصص داشته باشند زیرا بسیار ماهر هستند. اگرچه معمولاً طرح‌های واقع گرایانه برای داشتن جلوه تکه تکه جوهری جوهر نمی‌شوند، اما می‌توانند به آن‌ها ظاهری تند و سرکش ببخشند.


30. تاتوهای تکه تکه اشیاء


تاتو تکه تکه فلش

خالکوبی فلش به طرح‌های از پیش ساخته‌ای اشاره دارد که تاتوکار انتخابی شما قبلاً ایجاد کرده است. از آنجایی که این طرح‌ها به صورت سفارشی ساخته نمی‌شوند، هزینه کمتری دارند و اغلب سریع‌تر تکمیل می‌شوند. می‌توانید خالکوبی‌های فلش را پیدا کنید که روی کاغذ چاپ شده و به دیوارهای استودیو خالکوبی آویزان شده‌اند، یا در داخل کتابی نگهداری می‌شوند که می‌توانید هنگام بازدید از آن نگاه کنید.


31. تاتو تکه تکه اژدها


تاتو تکه تکه اژدها

خالکوبی‌های اژدها در بسیاری از سبک‌های مختلف عالی به نظر می‌رسند و همچنین می‌توانند برای داشتن جلوه خالکوبی تکه تکه‌ای ایجاد شوند، با فاصله بین اژدها و آثار هنری دیگر. نگاه کلی می‌تواند بیانیه‌ای داشته باشد و همچنین دارای نمادهای قدرتمندی است. اژدها با عرفان، جادو، حفاظت، حکمت و بی‌باکی همراه است. برای برخی، آن‌ها همچنین نشان دهنده طمع و گناه هستند.


32. Geo Patchwork Tattoo


خالکوبی تکه تکه

خالکوبی‌های ژئو تکه کاری یک عنصر هندسی خواهند داشت. خالکوبی‌های هندسی عالی هستند زیرا می‌توانند حتی ساده‌ترین طرح‌ها را جالب جلوه دهند. آن‌ها با استفاده از خطوط و اشکال ایجاد می‌شوند تا به اثر هنری یک پایان منحصر به فرد ببخشند. تقریباً همه طرح‌ها می‌توانند یک عنصر هندسی با انتخاب‌های محبوب از جمله گل و حیوانات داشته باشند.


33. خالکوبی تکه تکه گوتیک


خالکوبی‌های گوتیک می‌توانند شبح‌وار باشند، با موضوعاتی از جمله دروگر تیره، اسکلت، جمجمه، پروانه و سر قوچ. سبک تاریک و رسا است، بنابراین خال کوبی شما بیانیه‌ای را نشان می‌دهد. استفاده زیادی از سایه و جوهر سیاه وجود دارد که به تم ترسناک کمک می‌کند. ایجاد این اثر هنری در جلوه تکه‌کاری به شما تطبیق‌پذیری با قرار‌دادن و آزادی تصاویری که انتخاب می‌کنید می‌دهد، زیرا نیازی به پیوستن یکپارچه به یکدیگر ندارند.


34. خالکوبی تکه تکه رنگ


خالکوبی تکه تکه رنگ

خالکوبی‌های رنگارنگ برای کسانی که چیزی روشن و جسورانه می‌خواهند عالی است. رنگ نیز می‌تواند به طرح شما معنا بدهد. به عنوان مثال، یک گل زرد با شادی و خوش بینی همراه است، در حالی که قرمز نشان‌دهنده اشتیاق و عشق است. طرح‌های رنگارنگ برای برجسته کردن آثار هنری شما عالی هستند و در ترکیب با سبک تکه تکه می‌توانند ظاهری زیبا و چشم‌نواز داشته باشند.


35. تتوهای تکه تکه ناهماهنگ


خالکوبی تکه تکه ناهماهنگ

جذابیت پرداخت پچ ورک این است که هنر بدن شما می‌تواند هر چیزی را داشته باشد. قطعات لازم نیست به هم متصل شوند و می‌توانند تضاد ایجاد کنند. فضاهای بین هر طرح، هر یک را قابل توجه می‌کند. شما می‌توانید چندین موضوع را با هم ترکیب کنید و ظاهری نامتجانس ایجاد کنید، با هر قطعه‌ای که دارای نمادگرایی یا معنایی غنی است.


36. خالکوبی تکه تکه طبیعت


خالکوبی تکه تکه طبیعت

خالکوبی‌های طبیعت برای کسانی که دوست دارند در فضای باز باشند عالی است. تصاویر زیادی برای انتخاب وجود دارد، و جلوه تکه‌کاری به شما امکان می‌دهد چندین عکس را ترکیب کنید و به هنر بدنتان اجازه دهید داستانی را تعریف کند. اگر به کمپینگ علاقه دارید، تصویر یک چادر یا رشته کوه مورد علاقه شما یک خالکوبی عالی خواهد بود. همچنین می‌توانید گیاهان، درختان و تصاویری را انتخاب کنید که نشان‌دهنده سرگرمی‌های شما هستند، مانند چکمه‌های پیاده‌روی.


37. خالکوبی تکه تکه با قلب تشریحی


خالکوبی تکه تکه با قلب تشریحی

قلب نماد جهانی عشق است، اما انتخاب قلب آناتومیک به معنای آن می‌افزاید. قطعه شما همچنین می‌تواند با زندگی، قدرت و روابط مرتبط باشد. علاوه‌بر این، طراحی بسیار دقیق‌تر از نماد قلب ساده است و یک خالکوبی زیبا و جالب را ایجاد می‌کند.


38. خالکوبی متصل به تکه تکه


خالکوبی متصل به تکه تکه

خالکوبی‌های تکه تکه ترکیبی از طرح‌های مختلف هستند. آن‌ها را می‌توان در اندازه‌های مختلف ایجاد کرد و می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلفی ترکیب کرد. آن‌ها معمولاً بین خود فاصله دارند، بنابراین هر قطعه خودنمایی می‌کند. با این حال، شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که با اتصال طرح‌های خود جلوه‌های ترکیبی‌تری ایجاد کنید. این را می‌توان با انتخاب موضوع و سبک مشابه نیز به دست آورد.


39. خالکوبی فیل تکه تکه


خالکوبی فیل تکه تکه

خالکوبی فیل نشان‌دهنده قدرت، وفاداری و رفاه است. این حیوان بزرگ و قدرتمند به دلیل نمادین و زیبا بودن، انتخاب محبوبی برای جوهر زدن مردان و زنان است. طراحی همچنین می‌تواند ساده شود و به شما امکان می‌دهد تاتوی خود را کوچک نگه دارید. یا می‌توان آن را در مقیاس بزرگ‌تر جوهر کرد تا برجسته شود و بیانیه‌ای ارائه دهد.


40. تتو ستاره تکه تکه


تتو ستاره تکه تکه

خالکوبی ستاره برای کسانی است که خواهان طرحی هستند که نشان‌دهنده امید، راهنمایی و رویاها باشد. می‌تواند به شما یادآوری کند که متمرکز بمانید، یا در یک زمان چالش برانگیز احساس الهام بخشیدن به شما را حفظ کند. حتی در تاریک‌ترین روزها هم می‌توان نوری یافت. شکل ستاره بسیار ساده است و ترکیب آن را با طرح‌های دیگر آسان می‌کند، به همین دلیل است که ستاره‌ها به خوبی به جلوه خالکوبی تکه تکه می‌شوند.


41. خالکوبی پروانه تکه تکه


خالکوبی پرئانه تکه تکه

خالکوبی پروانه با دگرگونی، آزادی و زیبایی همراه است. حتی ساده‌ترین طرح می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند داشته باشد و خالکوبی است که با سبک‌های مختلف عالی به نظر می‌رسد. بسته به اینکه می‌خواهید خالکوبی شما چقدر پر جنب و جوش باشد، می‌توانید به رنگ مشکی یا رنگی جوهر بگیرید. هر مرکب نمادی منحصر به فرد برای استفاده کننده دارد.


42. خالکوبی تکه تکه عقرب


خالکوبی تکه تکه عقرب

خالکوبی عقرب برای کسانی که خواهان طرحی جذاب هستند ایده‌آل است. عنکبوتیه درنده با خطر و شورش همراه است و خالکوبی است که مدت‌ها مورد علاقه افراد سرسخت و جنایتکاران سرسخت بوده است. این می‌تواند یک طرح عالی برای القای ترس در دیگران یا نمایش قدرت شما باشد. خالکوبی عقرب همچنین یادآوری برای محافظت از خود در برابر کسانی است که به شما آسیب می‌رسانند.


43. خالکوبی تکه تکه ببر


خالکوبی تکه تکه ببر

خالکوبی ببر زیبا است و می‌تواند بیانیه‌ای در مورد قدرت داشته باشد. این حیوان یک شکارچی برتر است و با هوش، آزادی و هوش مرتبط است. همچنین در بسیاری از فرهنگ‌ها، از جمله فولکلور چینی که ببر محافظ مردگان در نظر گرفته می‌شود، اهمیت دارد. محل قرارگیری ببر خود را در نظر بگیرید، اگر می‌خواهید آن را در بین قطعات دیگر خود برجسته کنید، جایی پررنگ مانند گردن انتخاب کنید.


44. خالکوبی تکه تکه شیر


خالکوبی تکه تکه شیر

شیر یک جانور قدرتمند و با شکوه است که با سلطنت، خانواده و قدرت مرتبط است. شیرها با غرور زندگی می‌کنند و افرادی که برای خانواده ارزش قائل هستند اغلب به سمت طرح‌های حیوان کشیده می‌شوند. خالکوبی شیر شما همچنین می‌تواند نشان‌دهنده قدرت باشد یا به شما یادآوری کند که شما شجاع هستید. چندین سبک برای انتخاب وجود دارد، و می‌توانید به خالکوبی شیر یا تم طبیعت بچسبید یا تصاویر ناهماهنگ را ترکیب کنید.


45. خالکوبی تکه تکه متن


خالکوبی تکه تکه متن

متن یک راه عالی برای رساندن پیام دقیقی است که می‌خواهید به راحتی در حالی که تصاویر می‌توانند قابل تفسیر باشند، و متن تا حدی می‌تواند این کار را انجام دهد، اما معنا واضح‌تر است. شما به راحتی می‌توانید کلمات و حتی نقل قول‌ها را به خالکوبی‌های تکه تکه اضافه کنید و وقتی با تصاویر دیگر جفت شوند عالی به نظر می‌رسند.


46. خالکوبی تکه تکه پرندگان


خالکوبی تکه تکه پرندگان

خالکوبی‌های پرنده متنوع و معنادار هستند. گونه‌های زیادی از پرندگان برای انتخاب وجود دارد که هرکدام معانی کمی متفاوت دارند. به طور کلی پرندگان با آزادی و استقلال همراه هستند. این یک خالکوبی پرنده را برای کسی که برای این ویژگی‌ها ارزش قائل است یا ترجیح می‌دهد زندگی متفاوتی با هنجارهای اجتماعی داشته باشد، انتخابی عالی است.


47. خالکوبی تکه تکه ماه


خالکوبی تکه تکه ماه

خالکوبی‌های ماه زیبا و نمادین هستند. ماه‌ نشان‌دهنده گذار، رشد و خلاقیت است. همچنین می‌توانید مراحل مختلفی از ماه را انتخاب کنید که نمادهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، ماه کامل نشان‌دهنده عرفان، سحر و جادو و ماوراء طبیعی است. در حالی که هلال ماه با امید و تغییر همراه است و می‌تواند الهام بخش برای فردی باشد که دوره انتقالی را در زندگی خود می‌گذراند.


48. تاتوهای تکه تکه شده گیاهان


تاتو تکه تکه شده گیاهان

چندین خالکوبی گیاهی وجود دارد که می‌توان از بین آن‌ها معانی مختلف مرتبط با آن‌ها را انتخاب کرد. به عنوان مثال، بامبو نشان‌دهنده قدرت و طول عمر است، در حالی که دارواش می‌تواند خوش شانس یا صلح باشد. ظاهر متفاوت این خالکوبی را به گزینه‌ای عالی برای خالکوبی تکه تکه تبدیل می‌کند، بدون اینکه نیازی به ترکیب تصاویر باشد.


49. خالکوبی تکه تکه پرتره


خالکوبی تکه تکه پرتره

خالکوبی پرتره می‌تواند از هر کسی باشد. عزیزی که از دنیا رفته است، برای قدردانی از نوزاد جدیدتان یا شخصیت مشهوری که الهام بخش شما بوده است. می‌توانید سبک‌های واقع گرایانه را با جزئیات زیاد انتخاب کنید یا روی سبکی مانند American Traditional تمرکز کنید که دارای خطوط برجسته اما جزئیات کمی است. رویکرد تکه تکه به شما تطبیق‌پذیری و آزادی با سایر تصاویری که انتخاب می‌کنید می‌دهد.


50. Grim Reaper Patchwork Tattoo


خالکوبی گریم ریپر با زندگی و مرگ مرتبط است. اعتقادبر این است که دروگر هولناک پس از عبور شما روح شما را جمع می‌کند و برای برخی نشان‌دهنده ترس، ویرانی و شر است. برای دیگران، می‌تواند در مورد اهمیت خوب زندگی کردن و استفاده از هر فرصتی که به شما ارائه می‌شود، نظر دهد. شما می‌توانید تعیین کنید که چه معنایی را می‌خواهید با جوهر خود مرتبط کنید، و این سبک به خوبی به رویکرد خالکوبی تکه تکه می‌شود.


سوالات متداول خالکوبی تکه تکه


خالکوبی تکه تکه چیست؟
خالکوبی‌های تکه تکه ترکیبی از چندین تاتو هستند. به جای ترکیب یکپارچه مانند یک آستین، هر طرح یک فضای بین خود دارد. این باعث می‌شود هر کدام متمایز شوند و به هنر بدن شما ظاهری منحصر به فرد و اغلب نامتجانس می‌دهد.

چگونه خالکوبی‌های تکه تکه را شروع کنیم؟
خالکوبی‌های تکه تکه به شما تطبیق‌پذیری و آزادی با تصاویری که انتخاب می‌کنید می‌دهد. آن‌ها از چندین طرح تشکیل شده‌اند که می‌توانند از نظر شکل و اندازه متفاوت باشند و به یک موضوع بچسبند یا با هم مطابقت نداشته باشند. شما می‌توانید از کوچک شروع کنید و در زمان‌های مختلف براساس آن‌ها بسازید.
آیا می‌توانید خالکوبی‌های تکه‌تکه‌ای را به آستین تبدیل کنید؟
می‌توانید با پر کردن شکاف‌ها، خالکوبی‌های تکه تکه شده خود را به یک آستین تبدیل کنید. فضاهای بین خالکوبی‌های تکه تکه اغلب چیزی است که آن‌ها را مشخص می‌کند، اما خالکوبی مناسب ممکن است بتواند هنر بدن شما را به گونه‌ای ترکیب کند که ترکیب و منسجم‌تر به نظر برسد.
چگونه خالکوبی‌ها را با هم ترکیب می‌کنید؟
ترکیب خالکوبی‌ها با هم با استفاده از تصاویر پس زمینه ایجاد می‌شود. این می‌تواند شامل بافت‌ها، رنگ‌ها و سایر تصاویر باشد. یک هنرمند ماهر تاتو باید بتواند طرح‌های شما را به طور یکپارچه ترکیب کند. اگر به یک طرح رنگی یا تم چسبیده باشید، این کار آسان‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 50 طرح تتوی ماه و خورشید

مطالب مرتبط