زیباترین دیزاین ناخن طلایی در سال 2022

زیباترین دیزاین ناخن طلایی در سال 2022

24 مرداد 1401

دیزاین ناخن طلایی از آن دسته طرح‌هایی است که هیچگاه قدیمی نمی‌شود و همیشه ترند هستند. این طرح در مجالس و مهمانی‌ها بیشتر می‌درخشد و به استایل شما جذابیت خاصی می‌دهد.
از عکس‌ها و طرح‌های دیگر ایده بگیرید و رنگ این طرح‌ها را طلایی انتخاب کنید، رنگ طلایی رنگی است که به آسانی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود و به هر نوع و رنگ لباسی نیز می‌آید.
ما در این مقاله چند طرح از ناخن با دیزاین طلایی برای شما آورده‌ایم تا الهامی شود برای شما؛ پس بیایید باهم این طرح‌ها را بررسی کنیم.


دیزاین ناخن طلایی ساده


لاک طلایی به تنهایی به ناخن‌های شما جذابیت خاصی می‌دهد. شما می‌توانید رنگ طلایی را بدون ترکیب با رنگ دیگری استفاده کنید و کلاسیک، ساده و شیک بنظر برسید.


دیزاین ناخن صورمه‌ای مات و طلایی


در همه‌ی ترکیب‌ها رنگ آبی و طلایی به قشنگی کنار هم می‌نشینند. رنگ پایه‌ی لاک خود را صورمه‌ای مات انتخاب کنید، سپس با طرح‌های انتزاعی طلایی و امواج طوسی سفید دیزاین ناخن خود را تکمیل کنید.


دیزاین ناخن طلایی طرح‌دار


اگر شما از طرح‌های شلوغ خوشتان می‌آید و دنبال طرح خاصی هستید که سلیقه‌ی خاص خود را به دیگران نشان دهید این طرح مناسب شماست. ترکیب رنگ کرمی، آبی آسمانی، طلایی و مشکی در کنار هم فوق‌العادس که هر چشمی را به سوی دستان شما خیره می‌کند.


دیزاین ناخن طلایی نود کوتاه


زیبایی در اوج سادگی این طرح نسبتا مینیمال برای هر مهمانی مناسب است. پایه‌ی لاک خود را نود کنید سپس طرح‌های کوچک انتزاعی روی آن بکشید. انگشتران خود را دست کنید و از زیبایی دستان خود لذت ببرید.


دیزاین ناخن طلایی رنگارنگ


همانطور که گفتم از چند رنگ استفاده کنید و در ابعاد مختلف طرح‌هایی روی ناخن خود خلق کنید؛ برای رنگ پایه از یک رنگ نود استفاده کنید و رنگ طلایی را در بین این رنگ‌های مختلف بگنجانید. خلاقیت خود را شکوفا کنید و تابستان را رنگی بگذرانید.


دیزاین ناخن طلایی سفید موج‌دار


نوبت آن رسیده است که فرم ناخن‌های خود را بادامی کنید. برای رنگ پایه از سفید استفاده کنید سپس با رنگ‌های دیگر امواج طلایی_نارنجی و مشکی  اضافه کنید. سادگی را با تنوع ترکیب کنید و مدل جدیدی از خود خلق کنید.


دیزاین ناخن طلایی با امواج رنگی


اگر شما با آبرنگ کار کرده باشید دیزاین این طرح برایتان آسان می‌باشد. ابتدا برای پایه یک رنگ نود بزنید سپس از طرح‌های دیگر استفاده کنید و روی ناخن‌های خود را آبرنگ کاری کنید.


دیزاین ناخن طلایی آبی 


گرچه که رنگ طلایی با هر رنگی به راحتی ست می‌شود ولی تناژهای آبی رنگ‌هایی هستند که در کنار رنگ طلایی ترکیبی فوق‌العاده تشکیل می‌دهند. انواع تناژهای آبی را همراه با رنگ سفید با طلایی ترکیب کنید و طرحی زیبا ایجاد کنید.


دیزاین ناخن طلایی فرنچ


در این طرح ناخن‌های خود را بادامی کنید، همه‌ی آن‌ها را فرنچ کنید به جز دو انگشت؛ سپس با رنگ طلایی طرحی به دو ناخن بدون فرنچ خود بدهید. 


دیزاین ناخن طلایی مشکی


اگر از ترکیب رنگ‌های شاد خسته شده‌اید و به دنبال تنوع هستید می‌توانید رنگ مشکی را انتخاب کنید و با رنگ طلایی طرح‌های مختلفی ایجاد کنید.


دیزاین ناخن طلایی پاستلی


در تابستان که رنگ‌های پاستلی طرفداران زیادی دارند می‌توانید رنگ‌هایی چون سبز پاستلی را با طلایی ترکیب کنید و زیبایی دستان خود را به رخ همگان بکشید.


دیزاین ناخن طلایی مجلسی


اگر مجلس عروسیتان نزدیک است یا به تازگی به عروسی دوستان دعوت شده‌اید این طرح مجلسی مناسب شما است.طرح‌های شیشه‌ای که با رنگ سفید و طلایی مخلوط شده‌اند دیزاینی شیک و مجلسی به شما می‌دهند پس حتما آن را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: ناخن با طرح قلبی شکل

مطالب مرتبط