14 تا از بهترین حلقه‌های مردانه برای جذاب‌تر کردن استایل شما (2022)

14 تا از بهترین حلقه‌های مردانه برای جذاب‌تر کردن استایل شما (2022)

04 مرداد 1401

به دنبال راهی برای خفن‌تر کردن استایل معمول روزمره‌ی خود هستید؟ وقتی به بهترین حلقه‌های مردانه فکر می‌کنید، یکی از موارد زیر ممکن است به ذهنتان خطور کند؛ حلقه‌ی الماس بزرگ یک رپر، یک حلقه‌ی صورتی ایتالیایی یا یک حلقه‌ی ازدواج ساده گزینه‌های خوبی هستند. روزهایی که حلقه‌های مردانه فقط مختص به صحنه‌ی هیپ هاپ یا فقط یک نماد عشق بود، مدت‌هاست گذشته است.
حلقه‌های هری استایلز، جانی دپ و جاستین بیبر در هر انگشتشان برای نشان‌دادن اینکه حلقه‌های مردانه شیک هستند، اثبات کافی است. دست کردن برخی از حلقه‌ها مانند انداختن گردنبند زنجیری، دستبند طلا یا گوشواره‌ی میخی می‌تواند فوراً اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.
با وجود حلقه‌های مردانه در اشکال، جنس‌ها و رنگ‌های مختلف، خرید یک حلقه می‌تواند سخت باشد، به خصوص اگر تازه وارد دنیای جواهرات هستید. از بین برندهایی که باید انتخاب کنید و مدل‌هایی که نباید از دست بدهید، ما بهترین حلقه‌های مردانه را که می‌توانید در حال حاضر خرید کنید، انتخاب کرده‌ایم.
به خواندن ادامه دهید تا بهترین حلقه‌ها را برای مردان متناسب با سبک زندگی و استایلشان پیدا کنید.


1. بهترین حلقه‌ی مردانه: حلقه مستطیلی باریک MEJURI SLIM


جلقه مردانه مستطیلی باریک

بهترین انگشتر برای مردان معمولی که به دنبال افزایش زیبایی استایل خود هستند، انگشتر باریک مستطیلی Signet Mejuri است. Mejuri به دلیل طراحی مینیمال، ساخت با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده‌ است که آن‌ را به برندی عالی برای مبتدیان و دوستداران جواهرات تبدیل می‌کند.
اگر نگران این هستید که با انداختن حلقه استایلتان بیش از حد زنانه شود، نگران نباشید. این انگشتر مردانه پهنای ایده آلی دارد که خیلی زرق و برق‌دار نیست، در حالی که طراحی مستطیلی و روکش مات ظاهری مردانه به آن بخشیده‌ است. ساخته شده از تیتانیوم، سبک وزن و بادوام است و آن را به حلقه‌ای عالی برای پوشیدن روزمره تبدیل می‌کند.
این انگشتر آنقدر پرکاربرد است که با همه چیز به خوبی ست می‌شود. آن را با لباس‌های غیررسمی خود طراحی کنید یا حتی آن را با کت و شلوار بپوشید تا ظاهری باکلاس داشته‌ باشید.


2. بهترین حلقه‌ی ازدواج برای مردان: حلقه‌ی عروسی برند تیفانی اند کو


حلقه ازدواج برای مردان

اگر به دنبال حلقه‌ی ازدواجی هستید که پس از چندین دهه از خریدن آن پشیمان نشوید، به سراغ حلقه‌ی عروسی برند تیفانی اند کو بروید. 
به‌عنوان کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین گزینه در بین همه‌ی برندها، خلاقیت طراحی این حلقه، چیزی است که واقعاً هرگز از مد نمی‌افتد. این حلقه ساده، ظریف و همه کاره است. علاوه‌بر این، پلاتین نیز یک ماده‌ی ایده آل برای حلقه‌های ازدواج است، این فلز با دوام‌ترین (بیشتر از طلا) است و مادام‌العمر است.
فراموش نکنید که از حکاکی آن‌ها استفاده کنید تا عروسی خود را منحصر به فرد خود کنید. این کار رایگان است، چرا که نه؟


3. بهترین حلقه‌ی نشان قبل از ازدواج برای مردان: حلقه‌ی ازدواج تیتانیوم مردانه کینگ ویل


حلقه قبل از ازدواج

حلقه‌های نشان قبل از ازدواج امروزه برای تأیید تعهد قبل از نامزدی رسمی محبوب هستند. اگر به دنبال یکی از آن‌ها هستید، حلقه‌ی ازدواج تیتانیومی King Will یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه است.
در مورد شما هر چه که باشد، حلقه‌های نشان معمولاً موقتی هستند. آن‌ها را فقط تا زمانی که حلقه‌ی نامزدی یا حلقه‌ی عقد نخریدید، می‌پوشید. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم از یک حلقه‌ی عروسی که برای همیشه خواهید پوشید (امیدوارم) استفاده کنید و یک حلقه‌ی نشان مقرون ‌به‌ صرفه‌تر انتخاب کنید.
انگشتر تیتانیوم King Will طرحی جاودانه با لبه‌ی پلکانی ارائه می‌دهد و تناسب راحت آن حتی برای افرادی که برای اولین بار حلقه می‌پوشند ایده‌آل است.


4. بهترین حلقه سیلیکونی برای مردان: حلقه ENSO RINGS ELEMENTS CLASSIC SILICONE RING


حلقه سیلیکونی برای مردان

این حلقه مناسب برای مردانی است که زیاد با دستان خود کار می‌کنند، همیشه در باشگاه هستند یا نمی‌توانند یک روز گلف را از دست بدهند. 
آیا از در آوردن انگشتر برای انجام فعالیت‌های روزمره‌ی زندگی مانند کار، آشپزی یا حتی دوش‌گرفتن متنفرید؟ برخی از بهترین حلقه‌ها برای مردان اینجا هستند تا شما را از دردسر نجات دهند.
بهترین حلقه‌ها برای مردان، در این مورد، حلقه‌های سیلیکونی راحت هستند که از هرگونه خطر کنده شدن حلقه یا قطع عضو وحشتناک نیز جلوگیری می‌کنند. این حلقه به اندازه‌ی کافی منعطف است تا راحتی فوق‌العاده‌ای برای جلوگیری از تورم انگشتان ایجاد کند و کانال‌های تنفسی جریان هوا را برای خنک نگه‌داشتن انگشتان شما تقویت کند.
طراحی کلاسیک و مینیمال تقریباً به اندازه‌ی حلقه‌ی فلزی سنتی شیک به نظر می‌رسد اما هزاران بار راحت‌تر است. ناگفته نماند قیمت مقرون به صرفه‌ی آن نیز یکی از امتیازات مثبت این حلقه است. 


5. بهترین حلقه طلا برای مردان: حلقه طلای MIANSAI CIRQUE


حلقه طلا برای مردان

اگر عاشق طلا هستید، احتمالاً قبلاً وسایلی از جنس طلا مانند ساعت، دستبند یا گردنبند طلا داشتید. حلقه طلای Miansai’s Cirque افزودنی جدید زیبا و جذابی به مجموعه شماست. این انگشتر طلا اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.
میانسای یک برند محبوب برای جواهرات مردانه است که تعداد زیادی از قطعات باکیفیت و هنرمندانه را ارائه می‌دهد که به دقت ساخته شده‌اند. این حلقه‌ نازک و ظریف است. به گونه‌ای صاف و صیقلی شده ‌است که درخشش مات بی‌نظیری به آن می‌دهد.
برای داشتن ظاهری ساده و شیک، آن را به تنهایی دست کنید، یا آن را با بهترین حلقه‌های مردانه کنار هم قرار دهید تا ظاهری جذاب‌تر ایجاد کنید.


6. بهترین انگشتر نقره مردانه: انگشتر نقره LE GRAMME LE 5 پولیش شده


حلقه نقره ای برای مردان

بهترین انگشتر نقره برای مردانی که به دنبال زیبایی مینیمال هستند، انگشتر نقره‌ای پولیش شده Le Gramme’s Le 5 است. Le Gramme واقعاً بهشت مینیمالیستی است که طرح‌های ساده و در عین حال پیچیده را ارائه می دهد. آن‌ها اغلب همان چیزی هستند که شما به دنبال آن بودید.
این انگشتر که در فرانسه با 5 گرم نقره استرلینگ برش خورده ساخته شده‌ است (شما حدس زدید - از این رو Le 5 نامگذاری شده است)، این انگشتر نه خیلی براق و نه خیلی مات است که به آن رنگ ایده آلی برای خوشرنگ شدن می‌دهد. اگر نمی‌خواهید که بیش از حد جلب توجه کنید، این انگشتر مناسبی برای شماست. به وزن 5 گرم و نام مهر شده روی حلقه توجه کنید که امضای برند آن‌هاست. 


7. بهترین حلقه‌ی نامزدی برای مردان: گروه عروسی Cartier LOVE


وقتی صحبت از قفل کردن احساسات شما می‌شود، هیچ چیز زیباتر از مجموعه عشق کارتیه نیست. این مجموعه‌ی کلاسیک از دهه 70 نماد عشق آزادانه بوده است. بسته بندی و موتیف پیچ معنایی از ماندگاری واقعی را نشان می‌دهد که آن را برای حلقه‌ی نامزدی بسیار مناسب می‌کند.
این حلقه نامزدی کلاسیک در طراحی طلای زرد بهترین حلقه‌ی جهان است. طراحی آن ساده و ظریف است، در حالی که جزئیات نوار و پیچ ضخیم‌تر آن را مردانه‌تر از حلقه‌ی معمولی شما می‌کند. این حلقه‌ی نامزدی به‌عنوان سبکی که به خوبی به یک جواهر قدیمی تبدیل می‌شود، قطعا نگهدارنده خواهد بود. حتی ممکن است آن را به عنوان حلقه‌ی عروسی خود نیز استفاده کنید.
شما و همسرتان می‌توانید با حلقه‌های Cartier's LOVE با یکدیگر ست کنید. یا، اگر انگشتر حلقه‌ی او قبلاً انتخاب شده‌است، یک دستبند LOVE مکمل به او هدیه دهید.


8. بهترین حلقه‌ی سیاه برای مردان: TOM WOOD OVAL SATIN BLACK EDITION


حلقه سیاه برای مردان

اگر از اهالی پانک نیویورکی هستید که هر روز سرتا پا مشکی می‌پوشید، این حلقه بهترین انگشتر مشکی برای شماست. این حلقه با قطعات مینیمال و جذاب خود، به سرعت به یک طرح ضروری برای جواهرات مردانه تبدیل شد.
این انگشتر BLACK edition از نقره 925 عیار ساخته شده و با روتنیوم مشکی روکش شده است. روکش تیره مات و بهینه، حس ماچویی نهایی را ایجاد می‌کند که به شما احساس شکست ناپذیری و اعتماد به نفس می‌دهد.
برخی از بهترین حلقه‌ها برای مردان اغلب خسته کننده می‌شوند، به خصوص اگر فقط مشکی باشند. آماده باشید تا این حلقه به استایل شما اضافه شود و به مرور زمان منحصر به فرد برای شما شود.


9. بهترین حلقه تیتانیوم برای مردان: MEJURI 6mm SMOOTH band


حلقه تیتانیوم برای مردان

برخی از مردان حلقه‌های تیتانیوم را به دلیل وزن سبک و کیفیت آن ترجیح می‌دهند. اگر شما از این دسته هستید، دیگر به دنبال آن نباشید به سراغ Mejuri’s Smooth Band 6mm بروید.
تیتانیوم قوی‌ترین و فوق‌العاده بادوام‌ترین ماده Mejuri است. برای مردانی که از آسیب رسیدن به حلقه‌های خود می‌ترسند عالی است. نسبتاً در برابر خط و خش مقاوم است و به اندازه کافی سبک است که می‌تواند 24 ساعته روی انگشت شما بماند، که اگر زیاد با دستان خود کار می‌کنید، ایده‌آل است.


10. بهترین حلقه الماس برای مردان: برند دیوید یورمن دو ردیفه در تیتانیوم سیاه با الماس سیاه


حلقه الماس برای مردان

اگر می‌خواهید استایل خود را زیبا کنید، گروه دو ردیفه استریم لاین دیوید یورمن انتخاب ما برای شماست. این قطعه حلقه‌ی الماس متوسطی نیست که انتظار دارید در دست همکار تازه نامزد کرده‌یتان ببینید. این با تیتانیوم سیاه و الماس سیاه ساخته شده‌ است که ظاهر و احساسی را در شما ایجاد می‌کند و هرگز نمی‌توانید از آن دل بکنید.
الماس‌های سیاه بسیار نادر هستند، به همین دلیل است که تقریباً هرگز آن‌ها را قبلاً ندیده‌اید. این سنگ‌های قیمتی کمیاب به دقت با دست تنظیم شده‌اند. چیزی که ما بیشتر از همه دوست داریم این است که بدون اینکه خیلی دخترانه به نظر برسند، به اندازه کافی می‌درخشند. 


11. بهترین حلقه صورتی برای مردان: حلقه موج سیاه ماریا


حلقه موج سیاه ماریا

حلقه‌های صورتی اغلب مترادف با حلقه‌های امضا هستند. سابقه طولانی مدتی وجود دارد از مردانی که برای نشان دادن ثروت و موقعیت خود، انگشترهای مهر بر روی صورتی می‌پوشند. ما این را در فیلم‌های قدیمی (پدرخوانده) دیده‌ایم و امروزه حلقه‌های صورتی بیشتر به یک مد تبدیل شده‌اند.
این حلقه یک قطعه نقره با رودیوم سفید برای مقاومت در برابر تیرگی بیشتر دارد و طراحی موجی آن حسی آرام به آن می‌دهد که آرامش درونی شما را نشان می‌دهد.


12. بهترین حلقه‌ی جمجمه برای مردان: انگشتر طلایی اسکال الکساندر مک کوئین


حلقه جمجه برای مردان

در مورد هر چیزی که به جمجمه مربوط می‌شود، همیشه مستقیماً به منبع آن بروید؛ الکساندر مک کوئین تقریباً 20 سال است که جمجمه‌ها نماد اصلی این برند بوده‌اند. این رنگ طلایی جمجمه یک نمونه‌ی کلاسیک از حلقه‌های طراح است که همه‌ی ستاره‌های راک دوستدار جمجمه از آن استقبال می‌کنند.
شکل باز با جمجمه‌های ریخته‌گری شده در دو انتها و روکش عتیقه کلی به آن ظاهر بسیار ظریفی می‌دهد.
ما تصور می‌کنیم که آن را با سایر بهترین حلقه‌ها برای مردان طراحی کرده‌ایم، شاید با جلوه‌های آنتیک‌تر و یک دستبند زنجیره‌ای، شلوار جین تنگ، یا حتی خالکوبی جمجمه برای داشتن ظاهری سرکش مناسب شود.


13. بهترین انگشتر بزرگ برای مردان: هاتون لابز نقره استرلینگ اقیانوسی، رزین و انگشتر یاقوت کبود است.


انگشتر بزرگ برای مردان

اگر می‌خواهید با انگشتر خود اظهار نظر کنید، این حلقه مناسب شماست. این انگشتر با رزین آبی و یاقوت کبود در کناره‌اش، یک تکه‌ی زیبا است که با هر رنگ لباسی زیبا می‌شود.
شما می‌خواهید با این انگشتر به کلوپ شبانه بروید. این انگشتر با زیبایی بی‌نهایت خود، حال و هوای غیررسمی را ایجاد می‌کند. آن را به تنهایی در انگشت خود بیندازید تا ستاره‌ی نمایش شود.


14. بهترین حلقه سفارشی برای مردان: حلقه سفارشی LERCHPHI


حلقه سفارشی برای مردان

اگر می‌توانید یک رنگ برای خود انتخاب کنید و نام (یا شعار) خود را روی انگشتر خود حک کنید، چرا دنبال آن نروید؟ حلقه‌ی سفارشی مقرون به صرفه LerchPhi که در آمازون با بیش از 1.6 هزار بررسی مثبت موجود است، بهترین قیمت برای شماست.
این حلقه‌ی سفارشی محدود به حک کردن نام شما در یک قسمت مشخص با کاراکترهای محدود نیست. شما می‌توانید متن سفارشی خود را انتخاب کنید و بهترین قسمت این است که حتی می‌توانید نمادهای خاصی را به لیست آن‌ها اضافه کنید. 
این همچنین یک ایده‌ی هدیه‌ی شگفت‌انگیز برای عزیزانتان است، در یک جعبه حلقه‌ی نفیس ارائه می‌شود که واقعاً هدیه‌ی خوبی است.
هنگام جستجوی بهترین حلقه‌ها برای مردان چه چیزی را باید درنظر گرفت:
مواد
چندین گزینه برای بهترین حلقه برای مردان وجود دارد که هر کدام از یک جنس هستند و مزایا و معایب خاص خود را دارند. طلا، نقره، تیتانیوم، پلاتین و سیلیکون رایج‌ترین هستند. قبل از تصمیم‌گیری این سوالات را در نظر بگیرید. آیا به دوام و وزن اهمیت می‌دهید؟ دوست داری انگشترت چقدر دوام بیاره؟ بودجه شما چقدر است؟ پلاتین لوکس‌ترین، تیتانیوم بادوام و سبک وزن، طلا با ارزش و بی انتها، نقره مقرون به صرفه و سیلیکون ایمن و راحت است.
سبک
مدل‌های بیشتری برای بهترین حلقه‌های مردانه نسبت به حلقه‌ی عروسی وجود دارد. در مورد مدل‌های مختلف انگشتر در اینجا بیشتر بخوانید.
اندازه
وقتی در حال خرید حلقه هستید، اندازه‌ی آن بسیار مهم است. دور حلقه تعیین می‌کند که کدام انگشت مناسب این حلقه است. برای بهترین حلقه‌های روزمره برای مردان مانند حلقه‌ی عروسی، از نوارهای نازک‌تری استفاده کنید که پوشیدن آن راحت‌تر و سبک‌تر هستند. اگر می‌خواهید ظاهری مجلل‌تر داشته ‌باشد و آن را برای استایل مد بپوشید، باندهای پهن‌تر را آزمایش کنید.

بیشتر بخوانید: 12 ترفند برای نگهداری ریش و تقویت آن

مطالب مرتبط