15 هدیه‌ای که آقایان را شگفت زده می‌کند

15 هدیه‌ای که آقایان را شگفت زده می‌کند

13 مهر 1399

شاید پدر، شوهر یا نامزد شما به چیزی کوچک برای اضافه کردن به استایل خود نیاز داشته باشد. پیدا کردن هدیه برای آقایان ممکن است سخت باشد اما الزاماً اینگونه نیست. در این مقاله ما 15 چیزی که می‌توانید به کمد آقایان هدیه بدهید را گردآوری کردیم، پس دیگر لازم نیست بیش از این نگران باشید.

دکمه سردست

دکمه سردست یکی از ساده‌ترین چیزی‌هایی که هر مردی به آن نیاز دارید زیرا اغلب اوقات آنها دکمه پایین بلوزهای آستین‌ بلند خود را می‌بندند. همچنین موارد زیادی برای انتخاب از میان دکمه‌های سردست وجود دارد. شما می‌توانید روی آن حکاکی انجام دهید یا آن را به شکل حیوان خانگی یا وحشی مورد علاقه آنها بخرید. این ایده همچنین برای آن دسته از آقایانی مناسب است که شیک پوش هستند یا بیشتر از لباس‌های غیر رسمی، لباس‌های مخصوص دفتر کار می‌پوشند.

دکمه سردست برای کت آقایان

پاپیون

همیشه چیزی بسیار شیک در ظاهر آقایانی که پاپیون دارند، دیده می‌شود. بنابراین اگر آقایان بتوانند خودشان آنها را ببندند، امتیازی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. این هدیه برای آن دسته از آقایانی مناسب است که قرارهای کاری بسیاری دارند، در دفتر کار می‌کنند یا به مراسم‌های رسمی بسیاری می‌روند. پاپیون نیز با دکمه سردست عالی به نظر می‌رسد. انواع مختلفی از پاپیون‌ها وجود دارند که شما می‌توانید از میان آنها استایل و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پاپیون مردانه

شلوار کتان

این شلوارهای غیررسمی مناسب برای محل کار، برای آن دسته از آقایانی مناسب است که به مراسم شام رسمی یا برای قدم زدن کنار دریاچه بیرون می‌روند. شلوار کتانی که پایین آن بند می‌خورد برای آن دسته از آقایانی مناسب است که کفش قایقی یا دمپایی می‌پوشند. شلوارهای کتان بیشتر استایلی کلاسیک و دانشگاهی دارند اما اگر آن کسی که برایش هدیه می‌خرید، طرفدار تیپ‌های راحت است، می‌تواند آن را با تی‌شرتی گشاد نیز سِت کند. شلوارهای کتان در استایل، رنگ و قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند، به همین دلیل شما قطعاً شلوار مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. اگر بودجه مورد نظر شما به این نوع شلوار نمی‌رسد، ترکیب پاپیون و دکمه سردست می‌تواند ایده خوبی باشد.

شلوار کتان مردانه

پلیور نیم زیپ

پلیور نیم زیپ برای آن دسته از آقایانی مناسب است که در آب و هوای سرد زندگی می‌کنند یا هنگامی که فصل‌های سرد نزدیک هستند یا حتی زمانی که می‌خواهید در طول زمستان به تعطیلات بروید. پلیورهای نیم زیپ لباسی راحت برای پوشیدن در فرودگاه یا در طول شبی سرد هستند. هر کسی حداقل به یک ژاکت یا پلیور نیاز دارد، به همین دلیل است که خریدن پلیور نیم زیپ ایده عالی است. شما می‌توانید آن را از برندهای مورد علاقه آقایان بخرید. این پلیور برای پوشیده شدن روی تی‌شرتی نازک یا بلوز یقه اسکی مناسب است. پوشیدن بلوزی که یقه و آستین آن از زیر این پلیور معلوم باشد، راهی عالی برای تیپ زدن با پلیور نیم زیپ است.

پلیور نیم زیپ مردانه

کفش قایقی

همه شیفته کفش‌های قایقی هستند. چیزی راحت‌تر از کفش‌های قایقی سراغ دارید؟ من که فکر نمی‌کنم. اگر می‌خواهید کفش‌های قایقی را برای شخصی خاص و مهم در زندگی خود بخرید، می‌تواند آنها را با کفش‌های خود سِت کرده تا هماهنگ به نظر برسید. درست است که کفش‌های قایقی از کف خوبی برای ایجاد اصطحکاک روی اسکله لیز برخوردار هستند اما به طور کلی جز کفش‌های شیک در نظر گرفته می‌شوند. درست است که کفش‌های قایقی به صورت متداول بدون جوراب پوشیده می‌شوند اما آنها با جوراب دارای رنگ‌های پاستیلی یا دارای طرح‌های زیبا نیز شیک به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید کفش‌های قایقی خود را در بیاورید، پوشیدن جوراب‌های ضخیم زمستانه نیز می‌تواند ایده خوبی باشد.

کفش قایقی مردانه

جوراب شیک

حتی نمی‌توانم تعداد دفعاتی که یک مرد را با جوراب سفید یا مشکی ساده دیدم، بشمارم. هنگامی که ظاهری سنتی برای خود انتخاب می‌کنید، چرا آن را با یک جفت جوراب طرح‌دار رنگی به پایان نمی‌رسانید؟ من جوراب‌های مردانه با طرح‌های لوزی، مونوگرام و تم فصلی دیدم. آنها شیکی و زیبایی خاصی دارند که به شما و کسی که شما را می‌بینید، نشان می‌دهد که شما به لباس‌هایتان اهمیت می‌دهید.

جوراب مردانه

لباس‌های دانشگاهی

این لباس‌ها ایده‌ای عالی برای اضافه شدن به کمد آقایان هستند. اگر پسر مورد نظر شما به کالج می‌رود، در حال فارغ‌التحصیل شدن یا وارد شدن به دانشگاه است، داشتن چنین لباس‌هایی می‌تواند آنها را برای گذراندن روزهای پیشرو در دانشگاه پرانرژی کند، همچنین پوشیدن چنین لباس‌هایی بعد از فارغ‌التحصیلی می‌تواند آنها را به یاد روزهای خوش دانشگاه بیندازد. به طور کلی پوشیدن لباس‌های مناسب دانشگاه راهی عالی برای نشان دادن حس و حال جوانی درون شماست. همه آقایان باید یک دست از این لباس‌ها داشته باشند تا روح جوان خود را به رخ دیگران بکشند.

هودی مردانه

پیراهن هنلی

هنلی به پیراهن‌های مردانه بدون یقه‌ای گفته می‌شود که تقربباً 2 تا 5 دکمه دارند. احساس می‌کنم که بیشتر آقایان حتی نمی‌دانند که اسم این نوع پیراهن هنلی است. اگر شما هم از آن دسته افراد بودید، حالا دیگر نام آن را می‌دانید. پیراهن هنلی لباسی ضروری برای اضافه شدن به کمد آقایان است. شما می‌توانید نوع نازک، گرم، غیره آن را بخرید. هنلی با شلوار جین، ورزشی، کتان، شلوارک، غیره سِت می‌شود. نکته خوب در مورد پیراهن هنلی این است که آنها لباسی غیررسمی هستند اما قابلیت رسمی شدن نیز دارند. آنها همچنین برای آن دسته آقایانی که عاشق پیک نیک رفتن هستند، مناسب است زیرا دیگر لازم نیست نگران کثیف یا چروک شدن بلوز خود باشند.

استایل مردانه با پیراهن هنلی

کمربند قهوه‌ای

کمربند می‌تواند هر تیپی و هر کسی را منسجم کند، مهم نیست که مرد هستید یا زن، همه به کمربند احتیاج دارند. کمربند یکی از آن مواردی است که تا زمان نیاز پیدا کردن به آن، به خرید آن فکر نمی‌کنید. بهتر است که یکی از آنها را در دسترس خود داشته باشید تا هنگامی که به آن نیاز داشتید، دردسر پیش نیاید. همچنین اگر مرد مورد نظرتان لباس‌های طرح‌دار می‌پوشد یا عاشق داخل کردن بلوز در شلوارش است، کمربند می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای او باشد.

کمربند قهوه‌ای مردانه

کلاه بیسبال

و اما اکسسوری. چون او مرد است دلیل نمی‌شود که به اکسسوری نیاز نداشته باشد. یک کلاه بیسبال یا هر کلاه نقاب‌دار دیگری، اکسسوری فوق‌العاده برای آن دسته از آقایانی است که در هوای آفتابی بیرون می‌روند و می‌خواهند در سایه از نور آفتاب در امان باشد یا تنها کلاه را برای استایل دادن به تیپ خود می‌خواهند. این هدیه برای آقایان عاشق پیک نیک عالی است و قیمت مناسبی نیز دارد.

کلاه بیسبال برای آقایان

گیره کروات

گیره کروات اکسسوری ساده اما در عین حال چشمگیر است. این اکسسوری به احتمال زیاد چیزی است که در مورد خریدن آن قبلاً فکر نکردید اما اضافه شدن این گیره کوچک به تیپ شما می‌تواند استایتان را چشمگیر کند. گیره کروات همچنین برای اضافه شدن به کراوات‌های ساده مناسب است. یک زمانی از این گیره‌ها برای ثابت کردن و جلوگیری از حرکت آنها استفاده می‌شد اما امروزه احتمالاً بیشتر برای زیبایی استفاده می‌شوند و نمی‌توان آنها را برای اینکار سرزنش کرد. گیره کروات هدیه‌ای شیک، کوچک و چشمگیر است که می‌تواند به کمد لباس گیرنده آن اضافه شود. همچنین با استفاده از این اکسسوری، آنها می‌توانند ظاهر خود را شیک‌تر از آن چیزی که هست، نشان دهند.

گیره کروات

ساسپندر

این استایل کلاسیک برای آن دسته از آقایانی مناسب است که به دنبال داشتن ظاهری رسمی و یک دست هستند. برای آن دسته از کسانی که همیشه کروات و بلوز دکمه‌دار رسمی می‌پوشند، ساسپندر (دو بنده شلوار) می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای اضافه شدن به کمدشان باشد. این استایل کلاسیک معمولاً برای آقایان جنتلمن مسن در نظر گرفته می‌شود اما برای هر مردی که به دنبال ظاهر شیک است، می‌تواند مناسب باشد.

استایل مردانه با ساسپندر

کت جین

این لباس برای استایل‌های خیابانی و آن دسته از آقایانی مناسب است که به سمت تیپ‌های ساده و خلاقانه‌تر تمایل دارند. کت جین از آن لباس‌هایی است که هرکسی باید یکی از آنها را در کمد خود داشته باشد، همچنین برای آن کسانی مناسب است که به دنبال پوشیدن لباس‌های روزمره به روشی شیک با کمترین زحمت هستند.

استایل مردانه با کت جین

شلوراک کتان

شلوارک کتان برای تفریح در آب و هوای و روزهای گرم عالی است. مانند شلوار کتان، شلوارک‌ این جنس نیز لباسی کلاسیک است که هر مردی دست کم یکی از آنها را باید در کمد خود داشته باشد. این شلوراک‌ها با تی‌شرت‌های طرح‌دار آستین بلند عالی می‌شوند.

شلوراک کتان مردانه

کت

کت همیشه یکی از لباس‌های مورد علاقه من بوده است. کت شیکی خاصی به همراه خود می‌آورد، مخصوصاً اگر روی آن طرح داشته یا روی آرنچ آنها تیکه دوزی شده باشد. کت برای ملاقات با والدین همسر آینده، ملاقات کاری یا قرار ملاقاتی شبانه یا رسمی عالی است. اگر شما سعی دارید تیپی منسجم داشته باشید، بهتر است بدانید که کت می‌تواند حتی هنگامی که لباس‌های شما بیشتر به سمت غیررسمی بودن تمایل دارند، آن را شیک و رسمی‌تر نشان دهد. کت ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند.

کت مردانه

بیشتر بخوانید: کت، یکی از باید‌های کمد آقایان است!

مطالب مرتبط