20 وسیله ضروریِ تابستانی که به آن نیاز دارید

20 وسیله ضروریِ تابستانی که به آن نیاز دارید

18 شهریور 1399

در حالی که همه ما عاشق ترندهای مختلف هستیم، اما بعضی از لوازم ضروری وجود دارند که هیچ کمد لباسی بدون داشتن آن‌ها کامل نیست. این لوازم شامل مواردی می‌شود که هر گاه نمی‌دانیم چه چیزی باید بپوشیم، به سراغ آن‌ها می‌رویم. از تیشرت سفید ساده گرفته تا لباس ماکسی کلاسیک، این لباس‌ها وسایلی هستند که باید در هر کمد لباس تابستانی وجود داشته باشند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در این فصل آفتابی و گرم به سبک خودتان بازی کنید، باید حتماً این اقلام را بشناسید. در ادامه مطلب ما لیستی از این لوازم ضروری را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید شیک‌ترین فصل سال را پشت سر بگذارید.

۱. تیشرت سفید

شاید تیشرت سفید جذاب‌ترین لباس دنیا نباشد، اما قطعاً یکی از کاربرد‌ترین لباس‌های ممکن است. این تیشرت‌های سبک و ساده تابستانی را می‌توان تقریباً با هر چیزی همراه کرد و یک ظاهر عالی داشت؛ بنابراین چه شلوار مشکی را انتخاب کنید و یا دامن طرح دار، لباس ماکسی یا شلوار جین، هرگز امکان ندارد که از ست کردن وسیله‌ای با تیشرت سفید ساده پشیمان شوید.

استایل خیابانی با تیشرت سفید

۲. ژاکت جین

اگرچه در تابستان به پوشاک زیادی احتیاج ندارید، اما داشتن یک ژاکت جین در هر حال ضروری است. این ژاکت‌ها برای تمام روز مناسب هستند و طراحی کلاسیکی دارند که باعث می‌شوند که با نوسان دما شما احساس راحتی کافی داشته باشید.

استایل خیابانی با ژاکت جین

۳. صندل‌های کلاسیک دوبندی

هیچ کس دوست ندارد که در فصل تابستان عرق کند. همین امر باعث می‌شود که این فصل از سال مناسب‌ترین زمان برای استفاده از صندل‌های مختلف باشد، به خصوص صندل‌های کلاسیک دو بندی که در طی سالیان متمادی ثابت کرده‌اند که با هر تیپ و ظاهری همخوانی خوبی دارند. این صندل‌های سبک و باز نه تنها جلوی گرم شدن بیش از حد پاها را می‌گیرند، بلکه باعث می‌شوند که پاهای شما کشیده‌تر به نظر برسند.

 --استایل خیابانی با صندل‌های کلاسیک دوبندی

۴. پیراهن سفید

پیراهن دکمه دار سفید یکی دیگر از لوازم ضروری تابستانی برای هر زن شیک پوشی است. می‌توان این پیراهن‌ها را با شلوار جین، انواع شلوارک، دامن و یا زیر ژاکت‌های مختلف پوشید. علاوه بر آن پیراهن‌های دکمه‌دار سفید زمینه ملایم و روشنی ایجاد می‌کنند که می‌توانید از آن برای تقویت ظاهر برنزه تابستانی‌تان استفاده کنید و یا هر رنگی که دوست داشته باشید را با اضافه کردن لوازم تزئیناتی دیگر به آن اضافه کنید.

استایل خیابانی با پیراهن سفید

۵. کیف دستی‌های بزرگ

هنگامی که فصل تابستان آغاز می‌شود، وقت آن است که یک کیف دستی بزرگ را جلوی دست‌تان بیاورید تا با آن بتوانید لوازم مورد نیاز‌تان را حمل کنید. داشتن یک کیف بزرگ و جادار به شما کمک می‌کند تا بتوانید گوشی تلفن همراه، کیف پول، بطری نوشیدنی، کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و هر وسیله لازم دیگری برای سپری کردن اوقات‌تان در خارج از منزل را به همراه داشته باشید.

استایل خیابانی با کیف دستی‌ بزرگ

۶. شلوار جین دوست پسری

در حالی که داشتن یک شلوار جین تنگ بدون شک یکی از لوازم ضروری در فصل زمستان است، داشتن یک شلوار جین دوست پسری از اجزای اصلی مورد نیاز در فصل تابستان به شمار می‌رود. این شلوار‌های گشاد و راحت، فضای مناسبی به پاهای شما می‌دهند و اجازه می‌دهند که هوا به راحتی در بین پاهای شما گردش داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که به جای رنگ‌های تیره و زمستانی، از رنگ‌های روشن و ترجیحاً طیف آبی رنگ تابستانی استفاده کنید.

استایل خیابانی با شلوار جین دوست پسری

۷. پیراهن‌های آزاد

فرقی ندارد که قصد داشته باشید به دفتر کارتان بروید، برای صرف یک نوشیدنی شبانه به یک کلوب بروید و یا برای صرف صبحانه کافه مورد علاقه خودتان بروید، یک پیراهن آزاد خنک همیشه یک انتخاب عالی برای یک لباس تابستانی است. این پیراهن‌های سبک و شیک و ساده احساس خنک بودن و زیبا به نظر رسیدن را به شما هدیه می‌دهند.

استایل خیابانی با پیراهن‌های آزاد

۸. دامن میدی

لباس‌های مینی‌ژوپ را فراموش کنید، امسال داستان اصلی دامن‌های تابستانی، دامن میدی است. این سبک لباس پوشیدن نه‌ تنها شیک و امروزی است، بلکه به خنک و راحت نگه داشتن شما در فصل تابستان کمک شایانی می‌کند. یکی از موارد مورد علاقه خودتان در بین دامن‌های میدی را انتخاب کنید و آن را در طول روز با صندل‌های تخت و برای رویدادهای شبانه با کفش پاشنه بلند بنددار همراه کنید.

استایل خیابانی با دامن میدی

۹. کفش کتانی سفید

در تابستان امسال از یک جفت کفش کتانی سفید استفاده کنید تا یک ظاهر مدرن و شاداب را تجربه کنید. این کفش‌های مینیمالیستی یک کفش ضروری در کمد لباس‌های هر زن امروزی هستند و هم برای روزهای کاری شلوغ هفته و هم برای روزهای سرشار از آرامش و استراحت آخر هفته، مناسب هستند.

استایل خیابانی با کفش کتانی سفید

بیشتر بخوانید: 5 مدل کتونی که افراد اهل مد همیشه آن‌ها را می‌پوشند

۱۰. شلوارک جین

اگ می‌خواهید زیبایی پاهای خود را در فصل تابستان به نمایش بگذارید، استفاده از شلوارک جین یک انتخاب عالی است. می‌توانید شلوارک جین‌تان را با یک تیشرت سفید و کفش‌های ورزشی همراه کنید تا یک ظاهر روزمره و راحت داشته باشید، و یا شلوارک جین‌تان را با بلوز دکمه‌دار و کفش‌های پاشنه بلند همراه کنید تا ظاهر لوکس‌تری داشته باشید.

استایل خیابانی با شلوارک جین

 ۱۱. کیف شانه‌ای رنگی

هیچ کمد لباس تابستانی را نمی‌توان بدون داشتن رنگ‌های روشن و جذاب کامل در نظر گرفت. در حالی که می‌توانید لباس‌هایی به رنگ روشن خریداری کنید، گزینه دیگری که در اختیار دارید استفاده از لوازم تزئینی رنگارنگ و روشن است، مانند کیف‌های شانه‌ای رنگی. مهم نیست که انتخاب شما آبی، قرمز، صورتی و یا زرد باشد، با اضافه کردن یک کیف شانه‌ای رنگی به هر تیپی می‌توانید رنگ و بوی تابستان را به ظاهر‌تان اضافه کنید.

استایل خیابانی با کیف دوشی رنگی

۱۲. کفش تخت باله

کفش تخت باله یک کفش سبک عالی برای فصل تابستان است. این کفش‌های شیک و راحت را می‌توانید به سادگی با شلوار جین و یا هر شلوار دیگری همراه کنید و یا آن‌ها را زیر انواع دامن یا پیراهن بپوشید. در حالی که گزینه‌های جالب و سرگرم‌کننده زیادی برای خرید وجود دارند، اما همیشه خرید یک جفت کفش تخت باله مشکی رنگ بهترین انتخاب ممکن است زیرا می‌توانید آن را با هر ترتیب و لباسی همراه کنید.

استایل خیابانی با کفش تخت باله

۱۳. پیراهن ماکسی

وقتی که هوا گرم است یک لباس تنگ و محدودکننده می‌تواند تبدیل به یک کابوس شود؛ بنابراین تعجبی ندارد که چرا پیراهن‌های ماکسی یکی از سبک‌های مورد علاقه لباس در فصل تابستان به شمار می‌روند. این پیراهن‌های بلند، مواج و شاد، همه آن چیزی که برای گذراندن یک تابستان راحت به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند.

استایل خیابانی با پیراهن بلند

۱۴. کلاه حصیری

تصویر کلاه حصیری و ساحل آفتابی را نمی‌توان از هم جدا کرد. در حالی که تابستان امسال هوا عالی به نظر می‌رسد، اما استفاده از یک کلاه حصیری برای محافظت از پوست‌تان در برابر اشعه‌های مضر خورشید یک انتخاب عاقلانه است. این کلاه‌ها که برای ساحل و یا پیک نیک مناسب هستند، می‌توانند با لباس‌های بیشماری همراه شده و ظاهر تابستانی جذابی به شما ببخشند.

استایل خیابانی با کلاه حصیری

۱۵. شلوار سفید

پوشیدن لباس سفید در فصل تابستان باعث شادابی و شیک بودن ظاهر فرد می‌شود؛ بنابراین به جای استفاده از شلوار‌های معمولی مشکی در این فصل آفتابی بهتر است رنگ سفید را انتخاب کنید. فرقی ندارد که انتخاب شما یک شلوار صاف، روشن، دمپا گشاد، کوتاه و یا جین باشد، رنگ سفید به هر حال یک انتخاب بسیار شیک است.

ست لباس با شلوار سفید

۱۶. لباس‌های راه راه

داشتن یک تیشرت راه راه یکی از لوازم ضروری برای فصل تابستان است. این طرح آبی و سفید الهام گرفته شده از دریا وقتی که با یک شلوار جین همراه می‌شود، تبدیل به یک ظاهر بدون نقص و چشم‌نواز می‌شود که اسکله‌های تابستانی را یادآوری می‌کنند.

ست لباس با لباس‌ راه راه

۱۷. عینک آفتابی

هیچ وسیله تزئیناتی دیگری به اندازه عینک‌های آفتابی ظاهر شما را تابستانی نمی‌کنند. در حالی که سبک‌های عینک آفتابی زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید، اما هیچ دستورالعمل ثابتی برای عینک آفتابی که به صورت شما بیاید وجود ندارد. بهترین روش آن است که فرم‌های مختلف عینک آفتابی را روی صورت‌تان امتحان کنید تا ببینید کدام مدل بیشترین همخوانی را با شکل کلی صورت شما دارد. فرقی ندارد که انتخاب شما یک عینک آفتابی خلبانی باشد یا یک مدل گربه‌ای، به هر حال استفاده از یک عینک آفتابی ظاهر تابستانی‌تان را تکمیل می‌کند.

مدل عینک آفتابی زنانه

۱۸. تیشرت

لباس‌های معمولی، لباس‌های راحت و همه کاره در کمد لباس‌های شما هستند که در هر موقعیتی به شما برای انتخاب لباس کمک می‌کنند. یکی از این موارد بسیار کاربردی تیشرت‌های ساده هستند. فرقی ندارد که تیشرت انتخابی شما چه مدلی داشته باشد، چه ساده باشد و چه راه راه، پولک دوزی و یا سایز بزرگ، به هر حال داشتن چند تیشرت کاربردی در کمد لباس‌های هر زنی ضروری است.

ست کردن تیشرت زنانه

۱۹. دمپایی‌های تخت

با آن که می‌توانید تمام فصل تابستان را صندل‌های مختلف بپوشید، اما انتخاب دمپایی‌های تخت هم گزینه مناسبی به شمار می‌روند. می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های ماکسی و یا دامن و پیراهن‌های میدی همراه کنید تا ظاهری همزمان آرام و لوکس داشته باشید.

دمپایی‌های تخت

۲۰. لباس شنای یک تکه

اگر در حال آماده‌سازی کمد لباس‌های تابستانی و یا چمدان‌تان برای یک مسافرت تابستانی هستید، نباید لباس شنا را فراموش کنید. یک لباس شنای یک تکه کلاسیک یک وسیله ایده‌آل است که باید حتماً به همراه داشته باشید. لباس‌های شنا یک تکه علاوه بر آن که شیک هستند و گزینه‌های بیشماری را در اختیار شما قرار می‌دهند، در صورت لزوم می‌توانند به عنوان یک لباس زیر و یا تاپ زیر لباس اصلی هم مورد استفاده قرار گیرند.

لباس شنای زنانه

بیشتر بخوانید: اصول پوشیدن جامپسوت را یاد بگیرید

مطالب مرتبط