این برندها همه چیز تولید می‌کنند!

این برندها همه چیز تولید می‌کنند!

28 مرداد 1399

هر کسی دوست دارد در زندگی‌اش گهگاه از کالاهای لوکس استفاده کند و قابل انکار نیست که این برندهای طراح، در زمینه کاری خودشان پیشرو هستند. این برندها همه چیز تولید می‌کنند، از کت و شلوار گرفته تا لباس‌های زیر. این برندها استایل و راحتی را هم زمان دارند که باعث می‌شود طراحی‌هایشان بیشترین کیفیت ممکن را داشته باشند. برای آسان کردن کار شما، ما در ادامه مطلب، اطلاعات مربوط به ۳۰ برند طراح برتری را جمع‌آوری کرده‌ایم که شما باید آن‌ها را بشناسید.

۱. برند Gucci

این برند که توسط Guccio Gucci در سال ۱۹۲۱ پایه‌گذاری شده است، یکی از لوکس‌ترین و پیشروترین برند‌ها در زمینه پوشاک در سراسر دنیا است. این برند بیش از همه برای طراحی‌های غیر معمول و لباس‌های لوکسش شناخته می‌شود. برند گوچی که طراحی‌های ریشه گرفته از سرزمین ایتالیا و با نهایت توجه به جزئیات انجام می‌شوند، در قرن بیست و یکم هم همچنان یکی از پیشگامان اصلی در عرصه صنعت مد و فشن به حساب می‌آید.

لباس مردانه برند گوچی

۲. برند Prada

طراحان برند پرادا همیشه خارج از چهارچوب‌های معمول می‌اندیشند و طراحی‌های این برند هیچگاه ترندهای غالب را دنبال نمی‌کنند. در نتیجه برچسب پرادا بر روی هر لباسی، معرف منحصر به فرد بودن و متفاوت بودن آن لباس و در عین حال، باکیفیت بودنش است. خانه مد لوکس ایتالیایی که یکی از بزرگترین نام‌ها در صنعت پوشاک به حساب می‌آید، در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو پرادا بنیانگذاری شده است. این برند که جوری مدیریت می‌شود که همیشه یک قدم از زمانه خود جلوتر باشد، در در تولید کیف‌های دستی، لوازم سفری، کفش، لباس‌های شیک، ادکلن و لوازم تزییناتی تخصص دارد.

لباس مردانه برند پرادا

۳. برند Salvatore Ferragamo

سالوادور فراگامو همیشه رویای آن را داشت که برندش را در سراسر دنیا مشهور کند و زمانی که در سال ۱۹۶۰ درگذشت، این رویا را با این امید به میراث گذاشت که خانواده اش آن را عملی کنند. این رویا سرانجام به تحقق پیوست و اکنون این برند یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندها در عرصه تولید کفش است که از مرغوب‌ترین انواع چرم و مواد اولیه در تهیه محصولاتش استفاده می‌کند.

لباس مردانه برند سالوادور فراگامو

۴. برند Stella McCartney

استلا مک کارتنی برند خود را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد که ۵۰ درصد از سهام آن را با گروه Kering شریک بود. این برند یکی از اولین برندهایی بود که به جنبش پایدار پیوست و دلیل آن هم پیروی استلا از مادرش لیندا مک کارتنی بود که یکی از فعالان حامی حقوق حیوانات بود. به همین دلیل این برند در تمامی تولیداتش از مواد اولیه پایدار و بدون ضرر استفاده می‌کند، از لباس‌های روزمره گرفته تا انواع لوازم تزئیناتی. این برند شدیداً به حمایت از حیوانات و حفظ سیاره زمین پایبند است. پوشاک مارک استلا مک کارتنی به دلیل ظاهر شهری خاصشان شناخته شده‌اند و دوخت‌های این برند معمولاً بسیار روان و زیبا بوده و اغلب تولیداتشان، ظاهری ورزشی دارند.

لباس مردانه برند استلا مک کارتنی

۵. برند Fendi

برند فندی که در سال ۱۹۲۵ در شهر رم پایه‌گذاری شده است، یکی از طراحان لباس اورجینال با بیش از ۹۰ سال سابقه در عرصه صنایع مد و پوشاک می‌باشد. خانه مد ایتالیایی زمانی که در آغاز توسط آدل و ادواردو فندی بنیانگذاری شد، یک مغازه فروش لوازم خز و چرمی ساده بود. این برند که با گذشت بیش از ۹۰ سال هنوز اصالت خود را حفظ کرده است، هنوز هم یکی از برند‌های پیشرو در زمینه ارائه لباس‌های خز می‌باشد. خط تولید این برند همچنین شامل محصولات کیف، کفش، لوازم تزئیناتی، عینک، انواع ادکلن، لوازم چرمی و لباس‌های مختلف است.

لباس مردانه برند فدی

۶. برند Saunt Laurent

ایو سن لوران و شریکش، پیر برگ، این برند را در سال ۱۹۶۱ بنیانگذاری کردند. خانه لوکس فرانسوی که هنوز هم یکی از برجسته‌ترین خانه‌های مدرن در دنیا است، به دلیل تولیدات مدرن و منحصر به فردش شناخته شده است. برند سن لوران مظهر نسل جوان است و با استفاده از تولیدات ساده و جوانانه، اما باکلاس خود، تاکید دارد که به هیچ نسل خاصی تعلق ندارد و در تولیداتش، شور و حال جوانی و سادگی را با باکلاس و لوکس بودن ترکیب می‌کند.

لباس مردانه برند ایو سن لوران

۷. برند Givenchy

خانه ادکلن و مد فرانسوی در سال ۱۹۵۲ توسط طراح مد هربرت دی جیونجی با این امید پایه‌گذاری شد که بعدها کارشان را به صنایع پوشاک هم توسعه بدهند. این برند یک تعادل عالی بین استایل‌های سنتی و مدرن ایجاد کرده است و ظاهر راحت اما با کلاسش را از بسیاری از هنرمندان، دوستان، موزه‌ها و مشتریان وفادارش الهام می‌گیرد. با آن که خانه مد دیگر تحت مالکیت این برند قرار ندارد، اما این برند هنوز هم برای تولیدات پیشروانه و خلاقانه اش شناخته می‌شود و یکی از رهبران عرضه پوشاک به شمار می‌رود.

لباس مردانه برند جیونجی

۸. برند Balmain

برند بالمین میراثی از پارچه‌های دکوراتیو گرانبها و تزیینات لوکس را به همراه دارد. این برند از روش‌های خلاقانه برای نشان دادن طراحی‌های فرانسویش استفاده می‌کند. استایل ویژه و منحصر به فردی دارد که بر پایه توجه به جزئیات ظریف بنا نهاده شده است. هر طرحی که از این برند بیرون می‌آید، حامل جزئیاتی است که برند بالمین را به نمایش می‌گذارد، از جمله مدال‌های طلاییشان، لوگوی بازطراحی شده شان، دکمه‌های سردست و دکمه‌های عادی، وصله روی بازوهای کت، و تزئینات طلایی و یا پلاستیکی. H&M و ویکتوریا سکرت دو برندی هستند که اخیراً با برند بالمین همکاری می‌کنند.

لباس مردانه برند بالمین

۹. برند Balenciaga

 برند بالنسیاگا که بیش از صد سال قدمت دارد، برای اولین بار در سال ۱۹۱۷ توسط کریستوبال بالنسیاگا در کشور اسپانیا بنیان نهاده شده است. با این که این برند اصالتاً اسپانیایی، در حال حاضر تحت مالکیت کمپانی فرانسوی Kering قرار دارد، اما کماکان ظرافت و جسارت اسپانیایی را در طرح هایش حفظ کرده است. برند بالنسیاگا معرف یک تیپ خلاقانه، جسورانه و گران در دنیای مد است.

لباس مردانه برند بالنسیاگا

۱۰. برند Kenzo

این خانه مد فرانسوی در سال ۱۹۷۰ توسط کنزو تاکادا بنا نهاده شد. پیشینه ژاپنی کنزو الهام‌بخش او در خلق برندی بود که ریشه‌های ژاپنی او را با فرهنگ روز پاریس در هم آمیخته و یک طراحی تلفیقی ارائه کند. این ایده تا به امروز هم در طراحی‌های برند کنزو حفظ شده است، و نتیجه آن طرح‌هایی است که زمینه قومی را با طراحی‌های خارجی، و همچنین مقدار زیادی طرح‌های گلدار، ترکیب کرده است.

لباس مردانه برند کنزو

۱۱. برند Alexander McQueen

طراح مد انگلیسی، لی الکساندر مک کویین، این برند را در سال ۱۹۹۲ و پس از تمام شدن دوره کارآموزیش در برند Saville Row در لندن بنا نهاد. نکته کلیدی که در تمام طراحی‌های این برند به چشم می‌خورد، ترکیب شکل‌های اغراق شده و دوخت‌های خلاقانه، با تکنیک‌های سنتی است. لباس‌های خیابانی پانک و طرح‌های بصری بسیار تاثیر گذار هم بخش جدایی ناپذیری از این برند به شمار می‌روند.

لباس مردانه برند الکساندر مک کویین

۱۲. برند Louis Vuitton

زمانی که لوئیس ویتون تصمیم گرفت که در عرصه مد و فشن تبدیل به یک سلطان شود، تازه به سن ۱۶ سالگی رسیده بود. این تصمیم او نه تنها باعث شد که به یک طراح تبدیل شود، بلکه او را به یکی از خلاقان و پیشگامان در صنعت مد تبدیل کرد که تا آن زمان، چیزی شبیه به طرح‌های او هرگز دیده نشده بود. این برند که حسن شهرت فراوانی در تولید کیف دستی و چمدان دارد، همواره در همه طراحی‌هایش سفر کردن را به عنوان نقطه مرکزی در نظر می‌گیرد.

لباس مردانه برند لوئیس ویتون

۱۳. برند Giorgio Armani

طراح مد ایتالیایی، جورجیو آرمانی، شرکتش را در سال ۱۹۷۵ بنا نهاد و این برند تا سال ۲۰۰۱ به شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین برند با ریشه‌های ایتالیایی در صنایع مد و پوشاک تبدیل شد. این برند لوکس ایتالیایی که یکی از شناخته شده‌ترین و خوشنام‌ترین برندها در صنایع پوشاک به شمار می‌رود، برای لباس‌های رسمی و خطوط دوخت صاف و تمیز طراحی هایش شناخته شده است. از اوایل دهه ۱۹۸۰ تا به امروز، برند آرمانی به عنوان یکی از نمادهای لوکس موفقیت در بین افراد حرفه‌ای مطرح است.

لباس مردانه برند  جورجیو آرمانی

۱۴. برند Tom Ford

تام فورد برندش را در سال ۲۰۰۵ بنا نهاد و با اینکه این برند در زمینه صنایع پوشاک بسیار جوان به حساب می‌آید، اما با تلاش‌های تام‌فورد توانسته است نه به موفقیت و خوشنامی هم رده با برندهای بسیار باسابقه‌تر دست پیدا کند. او ۱۵ سال گذشته را صرف انقلابی کردن برند گوچی کرده است. فروشگاه‌های برند تام فورد نمونه بسیار خوبی از فروشگاه‌های همه منظوره هستند و شما می‌توانید هر آنچه که به آن نیاز دارید را در این فروشگاه‌ها پیدا کنید، از کیف دستی و چمدان گرفته تا انواع لباس و ادکلن.

لباس مردانه برند تام فورد

۱۵. برند Berluti

برند برلوتی تولید کننده انواع کیف، لوازم تزئیناتی و لباس‌های روزمره است، اما قلب تپنده تولیدات این برند کفش‌های چرمی‌اش هستند. این برند با به چالش کشیدن مرزهای استادکاری، موفق شده است که کفش‌های چرمی ویژه و طراحی‌های منحصر به خودش را داشته باشد، از جمله یک چرم انعطاف پذیر نرم ویژه که می‌تواند بنا به درخواست مشتری، در رنگ‌های مختلف تهیه شود.

لباس مردانه برند رلوتی

۱۶. برند Burberry

در ابتدای امر در سال ۱۸۵۶، توماس باربری کارش کار طراحی اش را با این نیت شروع کرد که لباس‌های مناسبی برای سرمای سخت و خشن انگلستان طراحی کند، و به این منظور از پارچه‌های ضخیم و متفاوتی استفاده کرد که در زمان خودش، منجر به انقلابی در صنایع لباس‌های ضدآب و زمستانی شد. تا همین امروز هم برند باربری یک هویت غیر قابل بحث انگلیسی مختص به خود را دارد که اغلب اوقات با پارچه‌های موج‌دار و برش‌های نرم و صافش، قابل شناسایی است.

لباس مردانه برند باربری

۱۷. برند comme Des Garcons

این برند در سال ۱۹۶۹ ثبت شد، اما شرکت آن تا سال ۱۹۷۳ دایر نشد. این برند توسط ری کاواکوبو ایجاد شده بود، پیش از آن که در هر ناحیه دیگری از دنیا شناخته شود، جای خودش را در بازارهای ژاپن باز کرد. با آن که بیش از ۵۰ سال از ثبت این برند گذشته است، اما کماکان یکی از پیشتازان در خلاقیت پوشاک به شمار می‌رود که طراحی‌های خلاقانه و نوآورانه لباسهایش، به شکل جسورانه ای سنت‌های رایج را به چالش می‌کشند.

لباس مردانه برند comme Des Garcons

۱۸. برند Dior Homme

این برند در سال ۱۹۴۸ توسط کریستین دیور بنا نهاده شد. با این که شرکت اجناس لوکس اروپایی در حال حاضر توسط تاجر فرانسوی برنارد آلنارت اداره می‌شود، که ریاست LVMH که بزرگترین گروه‌های لوکس دنیا به شمار می‌رود را نیز به عهده دارد، اما استایل پیچیده، امروزی و مطمئن این برند بر پایه یه استایل رسمی و مینیمال تکیه دارد. این برند که ارائه دهنده یک ظاهر رسمی و در عین حال جسورانه است، در حال حاضر هم تحت هدایت هدی اسلیمان، به به چالش کشیدن سنت‌های رایج دنیای مد ادامه می‌دهد.

لباس مردانه برند کریستین دیور

۱۹. برند Calvin Klein

برند کلوین کلاین در سال ۱۹۶۸ توسط طراح مد آمریکایی، کالوین ریچارد کلین فعالیت خود را شروع کرد. نام این برند ارائه‌دهنده یک سبک زندگی جهانی و حضور در عرصه‌های بین المللی است که به سبک زندگی راحت بر پایه استایل مدرن و با حس و حالش شناخته می‌شود. این برند یک راهبرد مینیمالیستی دارد که در آن به شکل هوشمندانه‌ای، دوخت‌های ساختارنیافته با تزیینات نمادین ترکیب می‌شوند.

لباس مردانه برند کلوین کلاین

۲۰. برند Brioni

این برند ایتالیایی، روش منحصر به فردی در طراحی و دوخت کت دارد در ۵۰ سال اخیر بدون تغییر باقی مانده است. تکمیل صحیح این پروسه دوخت به صورت دستی و نیازمند طی کردن بیش از ۲۲۰ مرحله و بیش از ۲۰ ساعت کاری است‌. با این وجود، نتیجه این پروسه به قدری پیچیده و خوش استایل است که به خوبی ارزش صرف این همه دقت و زمان و توجه را دارد.

لباس مردانه برند Brioni

۲۱. برند DKNY

این برند در سال ۱۹۸۴ توسط دونا کارن بنا نهاده شد، اما تا سال ۱۹۹۲ کالایی برای مردان تولید نمی‌کرد. این برند به دلیل اثرات ورزشی، لباس‌های روزمره شیک و استفاده هوشمندانه اش از برند سازی، به سرعت شناخته شد و محبوبیت زیادی کسب کرد. پوشاک تولید شده در این برند یک حس بسیار قوی شهری نیویورکی را به همراه دارند، تا جایی که بسیاری از تیشرت و شلوارهای تولیدی این برند، تصویری از پس زمینه شهر نیویورک را دارند. طراحی اخلاقی این برند، هسته مرکزی استایل غیر پیچیده و راحتش را تشکیل می‌دهد.

لباس مردانه برند DKNY

۲۲. برند Ralph Lauren

در حالیکه رالف به شخصه در صنایع یک فرد کلیدی محسوب می‌شود، برند رالف لورن هم از زمان تاسیسش در سال ۱۹۶۷، به عنوان یکی از پیشتازان و رهبران عرضه صنعت مد و پوشاک به فعالیتش ادامه می‌دهد. این برند تولیدکننده پوشاک، لوازم تزئیناتی و ادکلن‌های مردانه، زنانه و بچگانه است و همه تولیدات آن به معنای واقعی کلمه، باکلاس هستند. برند رالف لورن یکی از پیشتازان و تاثیر گذاران عمده بر ترند‌های مختلف بوده و نمایش مد آن، همیشه یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین نمایش‌های مد در فصل‌های مختلف است.

لباس مردانه برند رالف لورن

۲۳. برند Valentino

برند ولنتینو در سال ۱۹۵۹ توسط ولنتینو کلمنته لودوویکو گاراوانی در شهر رم بنا نهاده شد. برند ولنتینو از همان آغاز یکی از رهبران مد بین المللی بوده و تا به امروز هم این نقش را حفظ کرده است. برند ولنتینو تولیدکننده انواع کیف، عینک، روسری، کراوات و پوشاک مختلف بوده و تمامی تولیدات آن یک استایل هیجان‌انگیز دارند.

لباس مردانه برند ولنتینو

۲۴. برند Paul Smith

برند پاول اسمیت با یک مفهوم دهه هفتادی فعالیت خود را شروع کرده و این حال و هوا را تا به امروز حفظ کرده است، به طوری که شعار آن جمله «کلاسیک همراه با پیچیدگی» است. این برند به دلیل داشتن تم رنگی رنگی و جذابش با بسیاری از برندهای دیگر، تفاوت بنیادینی دارد. طراحی‌های برند پاول اسمیت ‌جایی بین لباس‌های رسمی و لباس‌های بسیار روی مد قرار دارد و از هر دو برای طرح‌های الهام می‌گیرد.

لباس مردانه برند پاول اسمیت

۲۵. برند Ermenegildo Zenga

برند زنگا که در سال ۱۹۱۰ تاسیس شده است، یک خانه مد لوکس ایتالیایی متخصص در پوشاک و تزئینات مردانه است. این برند یک برنامه بسیار جامع و اخلاقی برای نحوه اداره کردن تجارت شان دارد و همیشه از مواد اولیه بسیار باکیفیت و دوستدار طبیعت استفاده می‌کند. در واقع این برند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بین المللی پارچه‌های خوب بوده و بنیانگذار اصلاحات زیادی در تولید پارچه‌های پشمی در سراسر دنیا شده است. برند زنگا به دلیل طراحی‌های هوشمندانه‌ی راحت و دوست‌داشتنی‌اش، بالاترین درآمد را در بین برندهای تولیدکننده پوشاک و تزئینات مردانه در سراسر دنیا دارد.

لباس مردانه برند زنگا

۲۶. برند Hugo Boss

این برند لوکس آلمانی که در سال ۱۹۲۴ توسط هوگو باس تاسیس شد، در طول جنگ جهانی دوم متخصص تولید یونیفرم‌های نظامی بود؛ اما با گذر زمان، این روزها طرح‌های ارائه شده در برند هوگو باس ترکیبی از لباس‌های رسمی کلاسیک و لباس‌های ورزشی راحت است که همگی با بالاترین سطح استاندارد تولید می‌شوند، و باعث شده است که نام برند هوگو باس، یاد آور اطمینان همراه با طراحی‌های کلاسیک و ساده باشد.

لباس مردانه برند هوگو باس

۲۷. برند DSquared2

این برند توسط دو برادر دوقلو به نام‌های دین و دن در سال ۱۹۹۶ در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد. طراحی‌های آن‌ها ترکیبی از پیشرو بودن و احساسات نفسانی است که در آن‌ها، همیشه سنت‌های کشورهای ایتالیا و کانادا که کشورهای پدری و مادری این دو برادر هستند، در نظر گرفته می‌شود. همین ادغام کردن فرهنگ‌های متفاوت و گاه متضاد در گرایشات طراحی لباس، باعث شده است که مجموعه‌های آن‌ها اغلب دیدنی و برای اکثر افراد دوست داشتنی باشد.

لباس مردانه برند DSquared2

۲۸. برند Tom Brown

در سال ۲۰۰۱ تام براون متوجه شد که به دلیل این واقعیت که بیشتر افراد در در شیوه لباس پوشیدن‌شان، استایل‌های بسیار راحتی را انتخاب کرده‌اند، در بازار کمبود لباس‌های رسمی احساس می‌شود؛ بنابراین این استایل روی کت و شلوار و لباس‌های رسمی تمرکز کرده است و حتی لباس‌های روزمره شان هم این تم رسمی گونه را دارند. مهمترین نکته‌ای که در رابطه با برند تام براون باید به آن توجه کرد آن است که این برند عاشق بازی کردن با جزئیات کلاسیک و ایجاد طرح‌های جدید و سنت شکنانه برای کت و شلوارهای مردانه است و علاوه بر آن، با پوشاندن پیراهن، دامن و کفش‌های پاشنه بلند به مدل‌های مرد در نمایش‌های مد، نشان داده است که در طراحی لباس، محدودیت جنسیتی خاصی قائل نیست.

لباس مردانه برند تام براون

۲۹. برند Hermes

برند هرمس تولیدکننده انواع ملزومات چرمی، لوازم تزئیناتی، انواع ادکلن و لباس‌های مختلف است که همگی یک استایل تقریباً سنتی دارند. در بین همه تولیدات این برند، ملزومات چرمی بیشترین درآمدزایی را داشته و پس از آن، خط تولید پوشاک این برند، دومین محصول پرطرفدارشان است. برند هرمس شرکای تجاری فراوانی دارد از جمله John Lobb (تولید کننده بوت و پوتین)، Puiforcat (تولیدکننده لوازم نقره)، Saint-Louis (تولیدکننده کریستال)، و Shang Xia (تولیدکننده لوازم منزل لوکس).

لباس مردانه برند هرمس

۳۰. برند Lacoste

برند لاکاست که در سال ۱۹۲۰ توسط تنیسور مشهور رنه لاکاست پایه‌گذاری شد، با این هدف فعالیت خود را شروع کرد که تحولی در صنایع تولید پوشاک ورزشی ایجاد کند که آن روزها عمدتاً از پارچه‌های پشمی تولید می‌شدند. این برند مخترع پارچه پنبه ای پیکه است که نوعی پارچه بافت پنبه ای محکم بوده و تا به امروز هم در بسیاری از تیشرت‌های تولیدی این برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با گذشت زمان گستره محصولات برند لاکاست رشد کرده و امروزه شامل انواع لوازم تکنیکی و لباس‌های ورزشی در رنگ‌های مختلف و همچنین سفید تنیسی ساده است.

لباس مردانه برند لاکاست

بیشتر بخوانید: با 43 تا از بهترین طراحان برندهای معروف دنیا آشنا شوید

مطالب مرتبط