18 مورد از بهترین کفش‌‌های کتانی مشکی برای خرید در سال 2022

18 مورد از بهترین کفش‌‌های کتانی مشکی برای خرید در سال 2022

04 مرداد 1401

همه ما می‌دانیم که یک جفت کفش کتانی سفید قطعاً جزء اصلی‌ترین کفش‌های داخل کمد لباسی هر مرد شیک پوشی است. اما کفش ورزشی مشکی چطور؟ آیا آن‌ها مورد نیاز هستند؟ پاسخ مثبت است، و از برخی جنبه‌ها، کفش‌های مشکی حتی می‌توانند ارزش بیشتری نسبت به همتایان سفید خود داشته باشند. کفش‌های تیره‌تر، از هر جنسی که باشند پارچه‌ای، جیر یا چرمی، کمتر مستعد کثیفی شدن هستند (یا حداقل نسبت به هر لک و نقصی چرک‌تاب هستند).
کفش‌های مشکی مختص فصل خاصی نیست می‌توانید از تابستان تا زمستان و روز تا شب بپوشید. کتانی مشکی تقریباً با هر چیزی به خوبی ست می‌شوند. مهم نیست که قبلاً چند کفش داشتید، یک جفت کفش مشکی یکدست باید در جا کفشی شما قرار بگیرد.
با وجود انبوهی از برندهای موجود در بازار و سبک‌های جدیدی که در هر فصل منتشر می‌شوند، حق انتخاب‌های زیادی برای خرید کفش‌های کتانی مشکی خواهید داشت. احتمالاً سؤالات بی‌پاسخی در سرتان می‌چرخد. "آیا این برند ارزش قیمت بالایش را دارد؟" "آیا این جفت کتانی راحت هست؟" "آیا باید این کفش‌‌های کتانی مشکی را بخرم؟"
فرقی نمی‌کند یک دانشجو با بودجه محدود هستید، یا فردی هستید که می‌خواهد استایلی شیک و به روز داشته باشد. ما همه‌ی نیاز‌های شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم. خوشبختانه، ما بهترین کفش‌های کتانی مشکی مردانه را گردآوری کرده‌ایم و شما می‌توانید به راحتی سبک مورد علاقه خودتان را در بین آن‌ها پیدا کنید.
بهترین کفش کتانی مشکی برای هر مردی
کفش‌های کتانی مشکی یک کفش کلاسیک است که می‌توانید در تمام طول روز و شب آن‌ها را بپوشید. این‌ها بهترین کفش‌های کتانی مشکی برای مردان برای خرید در این فصل هستند.


1. Common Projects Original Achilles


کتانی مشکی

اگر نمی‌دانید هنگام جستجوی یک جفت کفش ورزشی مشکی عالی از کجا شروع کنید، همیشه بهترین کار این است که کفشی ساده را انتخاب کنید. کفش‌های کتانی Common Projects Original Achilles یکی از محبوب‌ترین کفش‌های مینیمالیستی هستند و این جفت کفش مشکی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های این برند است که آن را به عنوان اصلی‌ترین جفت کفش در جاکفشی مردان تبدیل کرده است. سبک ساده و بدون جزئیات اضافی و ساختار استثنایی این کفش را برای کسانی که می‌خواهند روی یک جفت کفش کتانی مشکی سرمایه‌گذاری کنند که برای سال‌ها دوام می‌آورد، بهترین گزینه است. 


2. LOCI TEN BLACK


Loci’s Ten in Black

بهترین گزینه کفش کتانی مشکی برای عاشقان تاپ متوسط، Loci’s Ten in Black است. Loci کفش‌های کتانی چرمی وگان ممتاز خود که شیک و سازگار با محیط زیست هستند که طرفداران پرپا قرصی به دست آورده‌اند. از مواد غیرمنتظره‌ای که کفش‌های کتانی را تشکیل می‌دهند شگفت‌زده خواهید شد، از آستر بامبو، زیره چوب پنبه طبیعی، پلاستیک بازیافتی اقیانوس و فوم بازیافتی تشکیل شده است.
کفش‌های کتانی نوآورانه Loci در ترکیب‌های رنگی جذاب متعددی موجود است، اما ما این جفت کفش مشکی مات خاص و زیبا را  دوست داریم. رنگ طبیعی زیره کفش نه تنها احساس بسیار پایداری می‌دهد، بلکه حال و هوای کفش‌های کتانی مشکی را برای استایلی غیررسمی و روشن‌تر می‌کند و  برای استایل روزانه مناسب است.


3. CONVERSE» CHUCK 70»


کتانی سفید مشکی

با توجه به اینکه ترند مد Y2K اکنون بالاتر از همیشه است، علاقه به کفش ورزشی کلاسیک Converse Chuck 70 در حال افزایش است. تیموتی شالامه جفت کفش سفید را با کت و شلوار برای جشن مت گالا 2021 طراحی کرد. کفش‌های دوره دبیرستان دوباره برگشته‌اند.
کفش‌های کتانی فوق‌العاده زیبا مشکی با مواد و صنایع دستی ارتقا یافته بازسازی شده‌اند و دارای بالشتک بیشتر برای راحتی بیشتر هستند. هرگز با یک سبک نمادین مانند این Converse Chuck 70s مشکی اشتباه نمی‌کنید. این کفش کتانی Converse مشکی را با هر شلوار جین یا مشکی مورد علاقه خود ست کنید. آن‌ها استایل شما را بهتر می‌کنند.


4. OLIVER CABELL 


کتانی مشکی 2022

اگر به دنبال یک جفت کفش کتانی مشکی هستید که سال‌ها دوام بیاورد، Oliver Cabell's Low 1 in Jet Black یک گزینه عالی با قیمت مناسب است. بدون افت کیفیت، کفش‌های Oliver Cabell با قیمت معقول کفش‌های دست‌ساز ایتالیایی هستند.
هر کفش از مواد مدرن و درجه یک ساخته شده است که دوستدار کره زمین و البته کیف پول شماست. این جفت کفش کتانی مشکی سبک‌وزن، مینیمال، براق و مقرون به صرفه هستند.


5. NIKE "AIR MAX 97"


کتانی اسپرت پسرانه

وقتی در مورد کفش‌های کتانی صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم شاهکار کفش‌های ورزشی، نایک را فراموش کنیم. ایر مکس 97 چند سالی است که در میان بهترین کتانی‌ها قرار گرفته است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. بالشتک نرم و راحت زیر پا که در اصل برای دویدن طراحی شده است، راحتی را تضمین می‌کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.
اگر به دنبال یک گزینه شیک هستید، این بهترین انتخاب برای شماست. این کفش‌های کتانی مشکی Air Max 97 را با جوراب‌های مچ‌پای با مارک نایک ست کنید و مطمئناً در خیابان‌ نگاه‌ها را به استایل خود جلب خواهید کرد و اعتماد به نفس بالایی را دریافت می‌کنید.
Oliver Cabell's Low 1 به عنوان یکی از همه پسندترین کفش‌های کتانی مشکی در این لیست، می‌تواند با شلوار پارچه‌ای و یک پیراهن سفید بپوشید تا یک استایل شیک داشته باشید، یا با یک لباس راحت و اسپرت، آن‌ها را با جین و تی‌شرت مورد علاقه خود ست کنید.


6. MAISON MARGIELA 


کتانی مردانه 2022

یکی دیگر از انتخاب‌های بدون ریسک برای مردان، کفش‌های کتانی Maison Margiela Replica Low Top با رنگ مشکی است. کفش‌های ورزشی این برند در ایتالیا ساخته شده‌اند و از کفش‌های اسپرت مردانه دهه 70 در کشور اتریش الهام گرفته شده‌اند. لوگوی عددی روی زبان و جزییات کوک سفید حداقلی در پشت، طراحی ساده و زیبایی دارد.
اگر به دنبال یک جفت کفش کتانی مشکی هستید که بتوانید از روز تا شب آن را بپوشید، این مدل  Maison Margiela Replica برای شما مناسب است. آن‌ها به خوبی با لباس‌های شما برای محل کار در روز و تیپ شیک و جذاب شب هماهنگ می‌شوند.


7. NB NUMERIC TOM KNOX 440


کتانی مردانه

مطمئناً New Balance در سال‌های اخیر لحظه به لحظه با مدل 550 خود یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها بوده است و در همه فروشگاه‌ها جزء پرفروش‌ترین کارها بوده است. ما انتظار داریم که در سال‌های آینده نیز شاهد تبلیغات مداوم با این برند باشیم.
به شخصه عاشق نسخه مشکی NB Numeric Tom Knox 440 هستم که شبیه برادر کوچک‌تر خود 550 است. جزئیات پیچیده جیر، فناوری مدرن، و بالشتک نرم، این کفش ورزشی را برای دوستداران کتانی مناسب کرده است.


8. VEJA "V-10 BLACK BLACK-Sole"


کتانی که در سال 2022 باید بخریم

اگر می‌خواهید گزینه‌ای پایدار و سازگار با محیط زیست برای کفش‌های کتانی مشکی خود داشته باشید، به Veja نگاه نکنید. وجا یک برند کفش ورزشی پیشرو و پایدار است، این برند بر تجارت منصفانه، مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی تمرکز دارد. شما می‌توانید در حمایت از همه دلایل مناسب با کیف پول خود راحت باشید.
پرفروش‌ترین مدل V-10 Veja در این گزینه مشکی براق عرضه می‌شود. این ماده 54 درصدی زیستی از بوم پنبه‌ای 100 درصد ارگانیک ساخته شده است که با رزین P.U، نشاسته ذرت و روغن ریسینوس پوشانده شده است. بله، درست شنیدید، این کفش‌های کتانی مشکی جذاب در واقع از چرم واقعی ساخته نشده‌اند و کاملاً گیاهی هستند. 


9. Uniform Standard's Series 1 


کفش کتانی مشکی زیبا

کفش‌های کتانی Uniform Standard's Series 1 با چرم مشکی دوتایی برند دیگری است که طرفداران وفاداری دارد. این برند به طرز ظریفی طرح‌های مینیمال و بریتانیایی خود را با چرم‌های ایتالیایی با کیفیت و اجزای بازیافتی ممتاز مانند زیرپایی قالب‌گیری شده 100% بازیافتی و تخته کفی سلولزی ترکیب می‌کند تا این کفش‌های کتانی دست‌ساز بسازد.
کفش‌های کتانی مشکی سری 1 بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان به طرح‌های ساده است. خطوط بی‌نظیر، تمیز با جزئیات برجسته‌ای ظریف در پشت فوق‌العاده است. عاشق این هستم که این کفش‌های کتانی مشکی خیلی زرق و برق‌دار نیستند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بهترین جفت‌ کفش برای قرارهای اداری یا غیر رسمی باشند.


10. BALENCIAGA ‘MEN’S TRACK SNEAKER IN BLACK’


کفش کتانی مردانه مدل جدید

کفش‌های ورزشی بلنسیاگا به رنگ مشکی بهترین انتخاب برای عاشقان طراحی‌های لوکس خواهد بود. Balenciaga ممکن است به خاطر کفش‌های جورابی فوق‌العاده معروف خود شناخته شود، اما این کفش‌های ورزشی به سرعت در حال به دست آوردن جایگاه درست خود در تالار مشاهیر کفش‌های ورزشی هستند.
این کفش‌ها عمدتاً از نایلون و مش ساخته شده‌اند که از آن‌ها ۱۰۰٪ کفش‌های کتانی غیر چرمی می‌سازد. جلوه پیچیده لایه‌ای همراه با لوگوهای چاپی و برجسته آن‌ها را در نوع خود بی‌نظیر می‌کند. کفش‌های ورزشی نمی‌توانند جذاب‌تر از این‌ باشند.


11. " BRADLEY MID " CLEA


کفش کتانی

برند لس آنجلسی CLAE بهترین گزینه را برای کفش‌های ورزشی مینیمال مشکی ارائه می‌کند. پرفروش‌ترین استایل بردلی از «The Essentials Line» یک کتانی عالی برای استایل‌های روزمره است. جزئیات پیچیده مانند توری‌های پنبه‌ای، آستر چرمی درجه یک و پاشنه چرمی به طور یکپارچه در کنار هم قرار گرفته‌اند تا این کفش‌های ورزشی مشکی را شیک و منحصر‌به‌فرد کنند.
کفش‌های کتانی بلند مشکی CLAE با شلوار جین راستا و یک پیراهن سفید کتان برای استایلی راحت و غیررسمی برای قرار ملاقات یا کنار ساحل عالی است.


12. DR. MARTENS ‘DANTE BRANDO LEATHER CASUAL SHOES’ 


12. DR. MARTENS ‘DANTE BRANDO LEATHER CASUAL SHOES’ 

ممکن است از دیدن اسطوره چکمه‌ها، دکتر مارتنز در این لیست کفش‌های کتانی تعجب کنید، اما ما نمی‌توانیم این کفش‌های کتانی چرمی دانته براندو را کنار بگذاریم. این کفش‌های کتانی مشکی برای پیاده‌روی در خیابان‌های شهر و رفتن به کنسرت‌ها عالی هستند، و لوگو Docs به آن شهرت دارند را نشان می‌دهد.
این یک جفت کفش مینیمال عالی دیگر به همراه بسیاری دیگر از این فهرست است، اما یک نسخه بهتر برای حال و هوای سرگرم‌کننده‌تر و پانکی‌تر است. 


13. AXEL ARIGATO "GENESIS VINTAGE RUNNER"


 AXEL ARIGATO "GENESIS VINTAGE RUNNER"

کفش‌های کتانی جنسیس یکی از مشهورترین استایل‌های اکسل آریگاتو است و طرح‌های مینیمالیستی با الهام از سبک‌های قدیمی، این کفش‌های کتانی را تبدیل به یک کفش قوی می‌کند. این در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های جذاب است که همه بسیار وسوسه انگیز هستند.
انتخاب ما Genesis Vintage Runner در سیاه و سفید است. این کفش ورزشی بر روی یک زیره سبک و مدرن طراحی شده است و با استفاده از بطری‌های PET بازیافت شده برای آسترهای رویه و داخلی تولید می‌شود.
برای کسانی که کفش‌های کتانی مشکی پررنگ را کمی ترسناک می‌دانند، این یک جایگزین ملایم است، پاشیدن بلوک‌های سفید رنگ باعث می‌شود کفش‌های کتانی مشکی سبک‌تر شده و انعطاف‌پذیری بیشتری به شما بدهد. کفش کتانی جنسیس کفش راحتی مناسبی است که با شلوار جین یا شلوارک همراه با جوراب‌های سرگرم‌کننده ترکیب می‌شود.


14. VANS 'SKATE OLD SKOOL'


VANS 'SKATE OLD SKOOL'

یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های کفش ورزشی مشکی، Vans Skate Old Skool است. این کلاسیک‌های آمریکایی در مورد کفش‌های کتانی فوق‌العاده عالی و بادوام مشهور هستند. این برند به طرز چشمگیری فناوری خود را برای حداکثر پیشرفت برای کفش‌ها و نیازهای روزمره ارتقا داده است.
پاشنه‌‌های قالب‌گیری‌شده جدید و ارتقا یافته، تسمه‌های زبانه داخلی، و بالشتک «POPCUSH» همگی با هم کار می‌کنند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند و همچنین راحتی نهایی را برای پوشنده‌های معمولی فراهم کنند. برای محل کار، این وانت‌های Old Skool برای شما مناسب هستند، به اندازه کافی برای رفت‌وآمدهای روزمره شما دوام دارند و با اکثر لباس‌های غیررسمی در کمد شما به خوبی ست می‌شوند.


15. THE ROW ‘DEAN’ 


برند کفش کتانی

کفش‌های کتانی The Row's Dean با چرم گوساله مشکی و منعطف برای کسانی است که به دنبال سادگی و زیبایی هستند. برند طراح مری کیت و اشلی اولسن، The Row یک برند لوکس مینیمالیستی برای مردان و زنان است. این کفش‌های کتانی شیک نشان‌دهنده هویت برند هستند.
چرم مشکی کره‌ای و نرم همراه با زیره لاستیکی منعطف این محصول را به یک جفت کفش راحت تبدیل می‌کند. اگر به ظاهر مینیمالیستی علاقه دارید، این کفش‌های کتانی مشکی خاص و شیک خواهند بود. 

بیشتر بخوانید: 26 محل مناسب خالکوبی برای مردان


16. SALOMON "XT-WINGS 2"


SALOMON "XT-WINGS 2"

Salomon XT-WINGS 2 برای کسانی که زیاد پیاده‌روی می‌کنند ایده‌آل است، یک جفت کفش ورزشی مشکی عالی برای مردانی است که در تمام طول روز در حال حرکت هستند. سالومون با استفاده از فناوری‌های پیشرفته پاشنه تا پنجه، حداکثر ثبات و چسبندگی را تضمین می‌کند. اگر به دنبال یک جفت کفش کتانی مشکی هستید که بتوانید در باشگاه، فعالیت‌های خارج از منزل و تقریباً در هر مکانی بپوشید، این کفش برای شما مناسب است.
سالومون طیف گسترده‌ای از رنگ‌های جذاب را ارائه می‌دهد، از این رو مجموعه‌داران وفادار زیادی را جذب می‌کند. این برند به سرعت هم برای علاقه‌مندان به لباس‌های خیابانی و هم برای پوشیدن لباس‌های کاربردی مورد استفاده قرار گرفت. اما اگر به تازگی مجموعه Salomon خود را شروع کرده‌اید، این نسخه مدرن و سیاه یک شروع عالی می‌رسد.


17. RICK OWENS DRKSHDW ‘FOGACHINE’ 


17. RICK OWENS DRKSHDW ‘FOGACHINE’ 

کفش کتانی Rick Owens Fogachine یک انتخاب عالی هستید. ریک اوونز که در بین علاقه‌مندان به مد در سراسر جهان محبوب است، طراحی است که در عرصه لوکس رتبه بالایی دارد و این کفش‌های ورزشی را به یکی از رقبای قوی در لیست خواسته‌های اینفلوئنسرها تبدیل می‌کند.
این کفش‌های کتانی مشکی دقیقاً بالای قوزک پا قرار می‌گیرند و زیپ در قسمت داخلی مچ پا یک لمس خوب و متفکرانه است که باعث می‌شود به راحتی روی این کفش‌های بلند سر بخورید. از آنجایی که می‌خواهید جزئیات شگفت‌انگیز این کفش‌ها را به رخ بکشید، پیشنهاد می‌کنیم شلوار جین تنگ یا با شلوار برش‌دار (اگر آن‌ها را با سایر آیتم‌های ریک اونز استایل کنید) به آن‌ها مدل دهید. اگر دوست دارید کفش‌های کتانی Fogachine با 100% چرم گوساله نیز موجود است.


18. ALEXANDER MCQUEEN "Sneakers OVERSIZED"


بهترین برندهای کفش کتانی

یک کفش لوکس و مورد علاقه که نمی‌توان آن را از دست داد، «کفش ورزشی بزرگ» اثر الکساندر مک‌کوئین است. این استایل ضروری در میان دوستداران مد از سال 2016 رایج شده است و در انواع مختلفی موجود است. با این حال، این کفش‌های کتانی مشکی براق با زیره‌ی بزرگ شفاف‌ هستند.
کفی آن جلوه خاصی دارد، اما جزئیات غیرمنتظره دیگری مانند کناره‌های سوراخ‌دار و طرح مهر طرح‌دار در زیره آن چیزی است که این کفش‌های ورزشی مشکی را بسیار خاص کرده است. اگر به دنبال اضافه کردن 1.5 اینچ اضافی به قد خود هستید، این کفش‌های کتانی پلتفرم قطعاً اعتمادبه‌نفس بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند.
پیدا کردن بهترین کفش کتانی مشکی برای مردان
از کفش‌های ورزشی به سبک ورزشی گرفته تا کفش‌های کتانی لوکس‌تر، گزینه‌های متعددی از کفش‌های کتانی مشکی برای مردان وجود دارد. اغراق نیست اگر بگوییم که تقریباً همه برندها نسخه‌هایی از کفش‌های کتانی مشکی را ارائه می‌کنند، به‌ویژه در خط‌های پرفروش خود که نشان دهنده محبوبیت آن است.
یک جفت کفش کتانی مشکی نگهداری کمی نیاز دارد و بدون شک بهترین جفت کفش برای تکمیل استایل شما در تمام طول سال خواهد بود.


سوالات متداول کفش کتانی مشکی


با کفش‌های کتانی مشکی چه بپوشم؟
چیزی که کفش‌های کتانی مشکی را بسیار عالی می‌کند، تطبیق‌پذیری آن‌هاست. آن‌ها را می‌توان در تمام فصول پوشید.
اگر با رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری، بژ یا سرمه‌ای برای ظاهر تک رنگ استفاده شوند، بهتر خواهند بود. کفش‌های کتانی مشکی به خودی خود جسورانه هستند، بنابراین لباس خود را ساده و مینیمال نگه دارید. اگر احساس می‌کنید گیج شده‌اید، با کفش‌های کتانی مشکی‌تان یک لباس کاملاً مشکی انتخاب کنید تا استایلی بی‌دردسر داشته باشید. با استایل تمام مشکی‌  اشتباه نمی‌کنید.
چگونه کفش‌های کتانی مشکی را تمیز کنیم؟
کفش‌های کتانی مشکی نسبت به همتایان روشن‌تر خود به نگهداری کمتری نیاز دارند، اما اگر می‌خواهید دوام بیشتری داشته باشند، همچنان به عشق و مراقبت نیاز دارند. هر لکه، یا کثیفی معمولاً کمتر قابل مشاهده است، اما گاهی اوقات آن‌ها را با یک پارچه نرم خشک یا مرطوب بسته به ماده تمیز کنید. اگر کفش‌های کتانی مشکی شما کمی زبر به نظر می‌رسند، سعی کنید با یک مسواک نرم و مایع ظرفشویی ملایم آن را تمیز کنید تا کثیفی‌ها را پاک کنید.
جوراب چه رنگی با کفش کتانی مشکی ست کنیم؟
بهتر است جوراب مشکی (ترجیحاً جوراب مچ پا) را با کفش‌های کتانی مشکی مردانه بپوشید. داشتن همین رنگ تا مچ پا و اتصال با شلوارهای تیره‌تر، پاهای شما را واقعا کشیده و بلندتر نشان می‌دهد.
مشکی ایمن‌ترین گزینه است، اما می‌توانید با خیال راحت جوراب‌های رنگی یا لباسی دیگر را نیز بررسی کنید، بسته به استایلی که دارید ما رنگ‌های خنثی‌تری مانند خاکستری یا بژ را توصیه می‌کنیم. 

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره‌ی گریم داماد بدانید!

مطالب مرتبط