بهترین ایده‌های هدیه تولد برای مردان 50ساله در سال 2022

بهترین ایده‌های هدیه تولد برای مردان 50ساله در سال 2022

21 تیر 1401

تولد 50 سالگی یکی از بزرگترین نقطه عطف برای هر فردی در زندگیش است، بنابراین شایسته است که برای او جشنی گرفته شود. مشکل آن است که یافتن یک هدیه برای آقایان می‌تواند بسیار دشوار باشد. یا آن‌ها از قبل همه چیز دارند، یا به طور مستقیم به شما نمی‌گویند که چه می‌خواهند. اما نترسید، زیرا ما بهترین ایده‌های هدیه تولد 50 سالگی گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهید گرفت! چه آن‌ها عاشق ماهیگیری باشند، چه نیاز به تنظیم دقیق مهارت‌های گلف خود داشته باشند برای هر نوع مردی که این روز بزرگ را در زندگی خود جشن می‌گیرد چیزی در اینجا وجود دارد.


1. هدیه مسترکلاس


هدیه مسترکلاس

اگر مرد زندگی شما تماماً به دنبال بهبود مهارت‌های خود است، این هدیه عالی برای اوست. Masterclass خیلی بیشتر از یک پلت‌فرم یادگیری است. در اینجا نحوه‌ی انجام تقریباً هر کاری را از برخی از خبرگان در هر صنعت بیاموزید. شما می‌توانید مهارت‌های کمدی خود را با استیو مارتین افزایش دهید، گوردون رمزی به شما یاد می‌دهد که چگونه در خانه غذاهایی با کیفیت رستوران بپزید و خیلی چیزهای دیگر، اگر چیزی وجود داشته باشد که او بخواهد آن را ارتقاء بخشد، این هدیه خاص مهارت‌های او را به روشی کاملاً جدید افزایش می‌دهد.


2. هدیه ست اداری رومیزی


هدیه ست اداری رومیزی

میز او را با این هدیه منحصر به فرد خیره‌کننده کنید. این ست اداری که از گردوی سیاه ساخته شده است، مکانی عالی برای قرار دادن تمام وسایل ضروری او مانند کیف پول، کلید، ساعت یا خودکار است. این ست با روکش ساتن ساخته شده‌است، با چند فضا برای پاسخگویی به تمام نیازهای روزانه، آن را روی میز، کنار میز، کنار تخت یا در جلوی درب قرار دهید.


3. هدیه آمازون Echo Show


هدیه آمازون Echo Show

اگر مرد زندگی شما می‌خواهد تکنولوژی خانگی را ارتقا دهد، این هدیه برای اولین قدم عالی است. Echo Show ساخت شرکت آمازون دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080p HD است که به کاربر امکان می‌دهد دستور العمل‌های گام به گام را بخواند و تماشا کند، عکس‌ها را به اشتراک بگذارد و موسیقی پخش کند یا کتاب‌های صوتی گوش دهد. علاوه بر این، این صفحه نمایش شیک در هر فضایی عالی به نظر می‌رسد و کمک می‌کند تا از آخرین اخبار، آب و هوا، و لیست کارهایی که باید انجام دهد را به روز نگه دارد.


4. هدیه کفش نایک


هدیه کفش نایک

این یکی از محبوب‌ترین کفش‌های کتانی در جهان است و دلیل خوبی هم دارد. این کفش‌های شیک و  به لطف طراحی همه‌کاره‌شان، بدون دردسر و خنک هستند. او می‌تواند این کفش را تقریباً با هر لباسی و در هر مراسمی بپوشد، چه با شلوار جین یا یک لباس غیررسمی اسپرت، در حالی که سبک‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، با خرید یک جفت کفش کتانی سفید اشتباه نمی‌کنید.


5. هدیه چتر دفع باد


هدیه چتر دفع باد

هیچ چیز به اندازه گرفتار شدن در باران تأسف بار نیست، چه برسد به هنگامی که چتر شما هنگام بادهای شدید وارونه ‌شود. اینجاست که این چتر ضد باد وارد می‌شود. نه تنها فوق‌العاده بادوام است، بلکه در آب و هوای طوفانی از بین نمی‌رود، همین طور در برابر آب نیز مقاوم است، بنابراین او مجبور نیست یک چتر خیس را پس از ورود به داخل بسته بندی کند. بعلاوه، اندازه جمع و جور به راحتی می‌توان به همه جا برد، بنابراین او مجبور نیست دوباره گرفتار طوفان و باران شود!


6. هدیه موزر


هدیه موزر

با این موزر در بین هر نوبت مراجعه به سالن آرایشی مرتب بمانید. این دستگاه شارژی است بنابراین می‌تواند آن را به هر جایی برد. در یک سفر کاری، تعطیلات یا در خانه، هیچوقت راه ساده‌تری برای آراسته و مرتب ماندن وجود نداشته است. دارای موتور قدرتمندی است که چندین دور نظافت را دوام می‌آورد و تیغه‌های قابل جابجایی برای استفاده بدون زحمت دارد. این کیت دارای 21 قطعه متناسب با طول موی دلخواه شامل قیچی، شانه و برس تمیزکننده است تا همه چیز را در نظم کامل نگه دارد.


7. هدیه مسواک برقی


هدیه مسواک برقی

تمیز کردن دندان‌ها با مسواک برقی شروع است. این مسواک برقی پیشرفته کاری بیشتر از بین بردن پلاک‌ها انجام می‌دهد، به‌علاوه، سیگنال‌هایی دارد که نشان می‌دهد خیلی سخت یا درست مسواک می‌زنید، و در صورت از دست دادن نقطه‌ای در مسیر، شما را راهنمایی می‌کند. برای حفظ سلامت دندان‌های مردی که دوستش دارید بهترین هدیه است.


8. هدیه ساعت هوشمند


هدیه ساعت هوشمند

با کمک ساعت هوشمند کالری شمار می‌توان سریع‌تر از همیشه به اهداف تناسب اندام رسید. این ساعت هوشمند فقط تعداد قدم‌های شما را ردیابی نمی‌کند، بلکه سطح استرس را نیز در نظر می‌گیرد، الگوهای خواب را ردیابی کرده و اطلاع می‌دهد که چه زمانی به آن می‌رسید.این پیشرفته‌ترین نسخه ساعت هوشمند است که آن را هدیه‌ای عالی برای افرادی می‌کند که می‌خواهند به تناسب اندام ایده‌آل خود برسند یا این که در تمام طول سال بدنشان را سالم نگه‌دارند.


9. هدیه کاپشن


هدیه کاپشن

با این کاپشن پف‌دار با سرمای زمستانی خداحافظی کنید. طراحی شده برای بادهای تند یا بارش باران، کاپشنی شیک برای گرم ماندن است که تقریباً با هر چیزی پوشیده می‌شود. دارای ساختار  پر شده از پشم شیشه برای گرمای بیشتر، آستین‌های بلند و یقه بلند برای محافظت بیشتر از سرما است. شما می‌توانید این لباس گرم را در تمام طیف رنگ‌هایی شاد تهیه کنید اما هیچ رنگی به اندازه مشکی جذاب نیست زیرا با هر چیزی مطابقت دارد.


10. هدیه ساعت مردانه


هدیه ساعت مردانه

برای پسری که عاشق ساعت‌های کلاسیک است، این ساعت بهترین ایده برای هدیه است؛ طراحی مکانیکی شیک و مناسب برای مردان خوش پوش است. یک اکسسوری روزمره عالی است که دارای یک بند چرمی، صفحه یاقوت کبود مصنوعی و نمایشگر آنالوگ است. با امتیاز اضافه تقویم روی صفحه‌ی ساعت، این ساعت با هر لباسی که او بپوشد ست می‌شود‌.


11. کولر قابل حمل


هدیه کولر قابل حمل

از سفرهای کمپینگ گرفته تا پیک نیک در کنار دریاچه‌ای زیبا، این کولر یک هدیه عالی و قابل اعتماد برای هر مردی است. به اندازه‌ای کوچک است که می‌توان آن را به همه جا برد، اما برای یک سفر یک‌روزه مناسب وسیله‌ای ضروری است. با فضای کافی برای قرار دادن وسیله، دارای عایق داخلی فوم و بیرونی شیک است همچنین ضد نشت است ، آن را در عقب خودرو بدون نگرانی در مورد هر گونه فاجعه‌ای در مسیر رسیدن به مقصدتان قرار دهید.


12. هدیه ست چوب گلف


هدیه ست چوب گلف

چندین ضربه از امتیاز نهایی را بگیرید و به مرد مورد علاقتان اجازه دهید با این مجموعه گلف شیک سریع‌تر به هدفش برسد. با داشتن شش چوب گلف کلاسیک، این یک هدیه عالی برای کسی است که برای اولین بار گلف بازی می‌کند. این مجموعه برای بازیکنان راست دست، با دستگیره‌های سفارشی و شیارهای عمیق برای چرخش بهتر و کنترل بهتر، ایده‌آل است. به جرات می‌توان گفت که این یک هدیه عالی برای تولد است!


13. هدیه ساک ورزشی


هدیه ساک ورزشی

این کیف ورزشی به اندازه‌ای بزرگ است که لباس‌های چند روزه در آن جا می‌گیرد، در حالی که شیک و براق به نظر می‌رسد. با داشتن یک بند شانه‌ای بزرگ و دو دسته بالا، حمل آن آسان است (به علاوه ظاهر بسیار خوبی دارد!) چه یک سفر کاری باشد یا تعطیلات آخر هفته با طرف مقابلتان ، این کیفی است که مردان دوست دارند همه جا با خود ببرند.


14. هدیه بوت‌های کوتاه کلاسیک


هدیه بوت‌های کوتاه کلاسیک

در حالی که برخی ممکن است این بوت‌ها را زشت بدانند، اما به جرات می‌توان گفت که این بوت‌ها دهه‌هاست که طرفداران پرپا قرصی دارد. این جفت کفش ها کاملا راحت هستند و حتی در سردترین هوا پاها را گرم نگه می‌دارد. یک جفت کوتاه کلاسیک آن دارای آستری پشمی است که نرم و محکم است و رویه آن از پوست گوسفند برای حداکثر گرما است. هنگام خرید آنلاین این بوت‌‌ها حتماً دقت کنید، زیرا اغلب قالب بزرگی دارند!


15. هدیه چوب ماهیگیری


هدیه چوب ماهیگیری

یک ایده‌ی عالی برای مردی است که از ماهی گرفتن لذت می‌برد. این میله و قرقره دارای یک کیت کامل با کیف حمل، استحکام کششی عالی، چسبندگی محکم و نیروی کششی قوی است. میله و قرقره با استفاده از آلومینیوم فیبر کربن ساخته شده‌اند، با یک غلتک آبگریز که آب را دفع می‌کند تا از زنگ‌زدگی جلوگیری کند و برای تکنیک ماهیگیری اسپینینگ ایده‌آل است همینطور یک هدیه‌ی عالی برای کسانی است که دوست دارند به دل طبیعت بروند و هوای تازه را تجربه کنند.


16. هدیه ادکلن ادو پرفیوم کرید اونتوس


هدیه ادکلن ادو پرفیوم کرید اونتوس

آیا زمان آن رسیده که رایحه شخصی عزیزتان را تغییر دهید؟ این ادکلن پرفروش  Aventus  از Creed به دلایل زیادی مورد علاقه است. این ادکلن پرطرفدار در بین آقایان، از زندگی عاشقانه، جنگ و صلح ناپلئون بناپارت الهام گرفته شده است و عطری مست کننده است. با رایحه‌ی ابتدایی آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب و ترنج، طعم میوه‌ای را به ارمغان می‌آورد. این عطر با رایحه ثانویه مشک، یاس، وانیل و رایحه‌ای شیرین و چرمی دارد.


17. هدیه کیت نظافت ریش


هدیه کیت نظافت ریش

با این کیت آراستگی دستی با ریش‌های ژولیده و نامرتب خداحافظی کنید. دارای برس و شانه ریش، روغن و واکس، به علاوه قیچی کوتاه کننده، موهای صورت را مرتب نگه می‌دارد. روغن نرم کننده و مغذی آن بدون عطر است تا از هرگونه واکنشی به پوست جلوگیری کند و ریش یا سبیل نرم ابریشمی را از خود به جای بگذارد. همه‌ی این‌ها در یک جعبه هدیه دوست داشتنی قرار می‌گیرد که یک هدیه عالی برای یک فرد خاص باشد.

بیشتر بخوانید: 10 اشتباه آقایان در لباس پوشیدن: لطفا تکرارش نکنید!


18. هدیه Birthday Book


هدیه Birthday Book

افراد زیادی هستند که خریدن هدیه برای آن‌ها سخت است، اما این هدیه غیرمعمول هر کسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به عنوان هدیه تولد ایده‌آل، مجموعه‌ای با ارزش از کتاب‌‌های Birthday Book داشته باشند. آن‌ها اکنون می‌توانند به داخل ماشین زمان بپرند و جهان را همانطور که در روز خاص آن‌ها اتفاق افتاد تجربه کنند. این یک گام باورنکردنی به عقب در زمان است که واقعاً برای گیرنده منحصر به فرد خواهد بود.


19. هدیه خودنویس


هدیه خودنویس

وقتی صحبت از خودنویس می‌شود، هیچ چیز شبیه این مورد یک "شاهکار" نیست و روکش پلاتین و سبک نوشتاری روانی دارد. چهار اندازه مختلف دارد که می‌توانید از بینشان آن‌ خودنویسی که مناسب‌تر است را انتخاب کنید. ببینید چگونه چشمان عزیزتان با دیدن این خودنویس نفیس برق می‌زند!


20. هدیه تاس تناسب اندام


هدیه تاس تناسب اندام

آیا زمان آن رسیده که روال تمرینی خود را به هم بزند؟ هدف این تاس تناسب اندام این است که هر جلسه باشگاه را هر بار هیجان انگیز و متفاوت کند. به سادگی شش تاس بیندازید تا نقاطی را که روی آنها کار می‌کنید بیابید، سپس تاس نهایی را پرتاب کنید تا مدت زمان هر تکرار را تعیین کنید. 45000 گزینه مختلف در دسترس است، بنابراین او دیگر هرگز یک تمرین خسته کننده نخواهد داشت!


21. هدیه خلال دندان اسکاچ


هدیه خلال دندان اسکاچ

این ایده منحصربه‌فرد شبیه هیچ چیز دیگری نیست.  خلال دندان اسکاچ طعمی دودی و کاراملی دارد. به آرامی چوب را گاز بگیرید تا عطر آن آزاد شود و در حین انتقال طعم به دهان صبور باشید. هیچ هدیه‌ای شبیه آن نیست، بنابراین این یک ایده‌ی عالی برای مردی است که همه چیز دارد.


22. هدیه لیوان هوشمند


هدیه لیوان هوشمند

وقت آن است که نوشیدن قهوه و چای سرد را کنار بگذارید! لیوان هوشمند یک دستگاه کنترل‌ شده با اپلیکیشن است که نوشیدنی‌ها را گرم نگه می‌دارد. در واقع، تضمین می‌کند که به هر دمایی که ترجیح می‌دهید برسد. برای گرم کردن نوشیدنی از یک شارژر داخلی استفاده می‌کند و از طریق تلفن هوشمند مدیریت می‌شود. این ویژگی خواب خودکار است، به این معنی که پس از دو ساعت خود را خاموش می‌کند و هنگامی که مایع یا حرکت را تشخیص دهد دوباره فعال می‌شود. این بهترین هدیه برای کسی است که از یک فنجان قهوه داغ در طول روز لذت می‌برد!


23. هدیه نگهدارنده عینک


هدیه نگهدارنده عینک

اگر همسر یا پدر شما همیشه عینک خود را گم می‌کند، یک هدیه عالی است. این دست ساز از چوب شیشام پایدار ساخته شده است و در عین حال که از عینک محافظت می‌کند، تصویر بامزه ای به چهره می دهد. این نگهدارنده نه تنها از عینک محافظت می کند، بلکه از HSS، یک شرکت غیرانتفاعی هندی نیز حمایت می‌کند که صنعتگران محرومی را که از بی‌سوادی، ناتوانی‌های جسمی و فقر رنج می‌برند.


24. هدیه تفنگ ماساژ ماهیچه‌ای


هدیه تفنگ ماساژ ماهیچه‌ای

از هر کجا و در هر زمان او را به رویای یک ماساژ آرامش‌بخش برسانید. تفنگ ماساژور، ماساژ را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد، با استفاده از ضربان ضربه‌ای برای تسکین درد عضلات در سراسر بدن استفاده می‌کند. وسیله‌ای قابل‌اعتماد است که نواحی دردناک بدن را ماساژ می‌دهد و در بین تمرینات به او کمک می‌کند سریع‌تر بهبود یابد. شش حالت مختلف برای انتخاب وجود دارد که اطمینان حاصل کند که همیشه احساس آرامش و راحتی دارید.


25. هدیه دوربین دوچشمی نیکون


هدیه دوربین دوچشمی نیکون

فصل شکار با این دوربین‌های شکاری نیکون خیلی بهتر شد. برخلاف سایر لوازم جانبی فضای باز، این‌ها به لطف منشورهای سقف پوشش داده شده با اصلاح فاز وضوح بالایی را ارائه می‌دهند، همچنین دارای چشمی‌های لاستیکی چرخشی و کشویی برای امنیت هستند. با دوربین‌های دوچشمی قدیمی و سنگین خداحافظی کنید که شما را از دیدن واضح باز می‌دارد این‌ها واقعاً بازی را تغییر می‌دهند و بهترین دید ممکن را برای شکار به شما می‌دهند.

بیشتر بخوانید: 7 تا از جذاب‌ترین و چشم‌نوازترین ترکیب رنگِ کفش‌ مردانه


26. هدیه کیت ابزار 158 تکه


هدیه کیت ابزار 158 تکه

خانه هیچ کس بدون مجموعه‌ای عالی از این ابزارها کامل نمی‌شود و این کیت دارای هر چیزی است که ممکن است نیاز داشته باشید. این شامل آچار فرانسه، چکش، نوار اندازه‌گیری، خط‌کش و بسیاری چیزهای دیگر است. این یک مجموعه عالی برای نیازهای کوچک یا پروژه‌های بزرگتر است و همه در یک جعبه ابزار مفید وجود دارند. دارای یک کیف قابل حمل است که برای دسترسی سریع در ماشین یا کمد قرار می‌گیرد.


27. هدیه هدفون Bose 700


هدیه هدفون Bose 700

اجازه دهید همسر یا پدر شما وقتی در دفتر کار، مترو یا باشگاه هست، به دنیای خودش فرار کند. هدفون گوشی Bose 700 دارای فناوری حذف نویز، با میکروفون داخلی برای تماس و کنترل صوتی الکسا است، دارای 11 سطح حذف نویز برای راحتی واقعی هستند، بنابراین شما می‌توانید از دنیای موسیقی لذت ببرید. به علاوه، آن‌ها فوق العاده شیک هستند، مطمئن باشید پس از دریافت این هدیه ارزشمند همیشه آن را به همراه خود خواهد داشت!


28. هدیه دکمه سر آستین


هدیه دکمه سر آستین

برای پسری که کمی تجمل دوست دارد، دکمه سر آستین بهترین هدیه است. آرم مارمونت که از نقره ساخته شده است، بی‌نظیر و مدرن است. بست دکمه به راحتی به سرآستین شما متصل می‌شود و رنگ نقره‌ای آن برای هر رنگ کت و شلواری مناسب است. اکسسوری کوچک مانند این، روشی ظریف برای بیان استایل شخصی هستند، اما هر کسی که این دکمه سرآستین‌های زیبا را ببیند عاشقش خواهد شد.


29. هدیه پخش کننده ضبط بلوتوث


هدیه پخش کننده ضبط بلوتوث

با این پخش کننده ضبط، او را به دوران موسیقی مورد علاقه‌اش برگردانید. این کار موزیک را با واضح‌ترین صدا پخش می‌کند و اجازه می‌دهد از صدای موزیک لذت ببیرد. برخلاف پخش‌کننده‌های قدیمی، برای اتصال به بلوتوث متکی است، با بلندگوهای داخلی با صدای واضح، به لطف طراحی کیف شیک آن به راحتی می‌توانید آن را نیز در جای خود قرار دهید.


30. هدیه چمدان


هدیه چمدان

با چمدان سامسونیت سبک سفر کنید. این کیف قابل ارتقا دارای چهار چرخ برای حرکت روان است. به لطف روکش فوق‌العاده قوی آن و ضمانت 10 ساله مجبور نیستید برای بیرون آوردن آن از کمد نیز تلاش زیادی کنید، زیرا بسیار سبک وزن است. همچنین دارای فضای زیادی برای لباس‌ها و کفش‌ها است.


31. هدیه دستگاه اسپرسوساز


هدیه دستگاه اسپرسوساز

بگذارید آخر هفته از رختخواب بیرون بیاید و با این قهوه‌ساز با کیفیت باریستا برای همه یک فنجان قهوه خوشمزه درست کند. این دستگاه اسپرسوساز دارای فشار آب بهینه برای فرآیند بخاردهی مناسب، آسیاب دقیق و کنترل دما برای ترکیب کامل اسپرسو است که هرگز قهوه را نمی‌سوزاند یا طعم تلخی را نمی‌دهد. می‌توانید در درست کردن شیر، تهیه کاپوچینو یا لاته‌های خوشمزه در یک لحظه حرفه‌ای شود.


32. هدیه ماساژور پا


هدیه ماساژور پا

اگر مرد زندگی شما تمام روز روی پاهای خود می‌ایستد، این ماساژور پا حرارتی بهترین نعمت خواهد بود. پس از یک روز کاری سخت، او می‌تواند به خانه بیاید و به سادگی با قرار دادن پاهای خود در این دستگاه، فوراً از ماساژ شیاتسو لذت ببرد. این دستگاه به نواحی عمیق بافت بدن می‌رسد و اطمینان حاصل می‌کند که عضلات شل شده و درد را در یک لحظه تسکین می‌دهد. به علاوه، گرمای دستگاه به گردش خون کمک می‌کند و باعث کاهش استرس می‌شود. یک ایده هدیه عالی برای کسانی است که دیابت دارند یا فقط دوست دارند از خود مراقبت کنند.

بیشتر بخوانید: 35  تا از بهترین کیف پول‌های مردانه در سال 2022

مطالب مرتبط