60 طرح ناخن زیبا و آسان برای تابستان 2022 (قسمت اول)

60 طرح ناخن زیبا و آسان برای تابستان 2022 (قسمت اول)

26 خرداد 1401

اگر می‌خواهید ناخن‌هایی زیبا داشته باشید، چرا برای پدیکور به سالن نروید؟ پدیکور روشی عالی برای جلب توجه به پاهای شماست. در حالی که در شکل و طول ناخن به اندازه مانیکور تطبیق پذیری وجود ندارد، اما همچنان می‌توانید شخصیت و جنبه بازیگوش خود را با رنگ آمیزی انگشتان پا به رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه خود نشان دهید. این می‌تواند هر طرحی باشد، از آثار هنری انتزاعی و رنگارنگ که احساس شما را بیان می‌کند تا کارتون‌های زیبا که شما را به یاد دوران کودکی خودتان می‌اندازد. برای ماه‌های تابستان، می‌توانید با رنگ‌های تند و طرح‌های میوه‌ای که برای برجسته‌تر شدن ساخته شده‌اند یا با رنگ‌های کم‌رنگ مورد علاقه‌تان مانند پاستل یا لاک‌های برهنه طراحی شده‌اند، آزمایش کنید. هنگام رنگ کردن ناخن‌ها، طرح‌های خارق‌العاده زیادی برای ناخن‌های پا وجود دارد، و این مقاله برای الهام بخشیدن به شما آماده شده است.


1. پدیکور رنگ‌های انتزاعی


پدیکور رنگ‌های انتزاعی

رنگ‌های انتزاعی گزینه‌ای فوق‌العاده برای پدیکور بعدی شما هستند و راهی عالی برای ترکیب رنگ‌های مورد علاقه شما هستند. می‌توانید زوایای الگوها را آزمایش کنید و جلوه‌های مختلفی ایجاد کنید، به عنوان مثال، لاک را طوری نشان دهید که گویی در حال ذوب شدن است.


2. پدیکور برای تابستان


پدیکور برای تابستان

انجام یک پدیکور برای هر زمانی که می‌خواهید خود را لوس کنید یا احساس خوبی داشته باشید، عالی است، اما به‌ویژه در ماه‌های گرم‌تر که پاهایتان را مرتب‌تر نشان می‌دهید، مفید است. و چه چیزی بهتر از ناخن‌های پا رنگ‌های روشن و جزئیات شاد را برای پدیکور انتخاب کنید که لبخند را بر لبان شما بیاورد.


3. پدیکور هنری


پدیکور هنری

اجازه دهید جنبه خلاقانه شما با ناخن‌های هنری پا خود را نشان دهد. جذابیت این پدیکور این است که می‌تواند از هر طرحی باشد و به شما این امکان را می‌دهد رنگ‌ها و الگوهای مختلف را آزمایش کنید. رویکرد انتزاعی آن را به گزینه‌ای هیجان انگیز تبدیل می‌کند که نیازی به ایجاد دقیق ندارد. رنگ متفاوتی را برای هر ناخن پا امتحان کنید تا ظاهری متضاد داشته باشد.


4. پدیکور آبی کودک


پدیکور آبی کودک

آبی کودک رنگ روشنی است که با آرامش همراه است. نرمی سایه آن را فوق العاده جذاب و راحت می‌کند، برای خانم‌ها در هر سنی مناسب است و بیشتر رنگ‌های پوست را تکمیل می‌کند. این سایه عالی برای پدیکور بعدی شماست.


5. پدیکور خرسی


پدیکور خرسی

خرس‌ها یکی از بامزه‌ترین حیوانات هستند و الهام بخش بسیاری از شخصیت‌های کارتونی و اسباب بازی‌های کرکی هستند. برای هدایت این جذابیت و آوردن بخشی از شادی دوران کودکی به پدیکور شما، انتخاب عالی برای طراحی ناخن‌هایتان حول خرس مورد علاقه‌تان است. ترکیب رنگ می‌تواند انتخاب شما باشد، از جمله صورتی ملایم یا رنگ‌های قهوه‌ای پررنگ.


6. پدیکور قلب عشق سیاه و سفید


پدیکور قلب عشق سیاه و سفید

سیاه و سفید یک ترکیب رنگ کلاسیک است و زمانی که در طرح قلب عاشقانه ایجاد شود فوق العاده زیبا به نظر می‌رسد. جذابیت این جفت ماندگار، تطبیق پذیری آن است، و با همه چیز ترکیب می‌شود و در عین حال توجه را می‌طلبد و چشم را به انگشتان پا جلب می‌کند.


7. پدیکور لوگوی مشکی شانل


پدیکور لوگوی مشکی شانل

Chanel یکی از معتبرترین برندهای مد است و لوگوی نمادین آن در سراسر جهان شناخته شده است. اگر می‌خواهید یک طرح پدیکور زیبا داشته باشید که عشق شما را به چیزهای ظریف زندگی نشان دهد، این همان است! انتخاب رنگ‌بندی کم‌رنگ مانند ناخن‌های مشکی باعث می‌شود هنر ناخن ظریف‌تر به نظر برسد.


8. پدیکور براق مشکی


پدیکور براق مشکی

مشکی رنگی است که توجه را می‌طلبد، اما همچنین مورد علاقه مد است، زیرا به طور جهانی چاپلوسی و فوق العاده همه کاره است. برای ایجاد تضاد با پررنگ بودن این رنگ و ایجاد درخشندگی در پدیکور خود، می‌توانید آن را با لاک براق ست کنید.


9. پدیکور قهوه‌ای آبی و کرم


پدیکور قهوه‌ای آبی و کرم

آبی، قهوه‌ای و کرم رنگ‌هایی هستند که به خوبی با هم کار می‌کنند و کنتراست ظریفی ایجاد می‌کنند. رنگ‌ها مکمل هم هستند و به خوبی برای بسیاری از طرح‌ها، از انتزاعی تا بلوک‌های رنگی جامد، مناسب هستند. این ترکیب یک پدیکور جالب ایجاد می‌کند که نیاز به توجه دارد.


10. پدیکور پروانه‌ای


پدیکور پروانه‌ای

پروانه‌ها خیره کننده و رنگارنگ هستند و یک ایده فوق العاده برای پدیکور بعدی شما هستند و به شما امکان می‌دهند طرح‌های چشم نواز و نمادین خلق کنید. حشره بالدار با دگرگونی، رشد و زیبایی همراه است و هنر ناخن پروانه‌ای شما می‌تواند بیانی ظریف در مورد افکار و احساسات شما داشته باشد.


11. پدیکور کارتونی


پدیکور کارتونی

می‌توانید طرح‌های کارتونی مورد علاقه خود را برای یک پدیکور فوق‌العاده زیبا و سرگرم کننده قرار دهید. این یک راه عالی برای نشان دادن جنبه‌ی بازیگوش‌تر شخصیت شماست، اما می‌تواند نشانه‌ای از کودکی‌تان و معصومیت و شادی آن دوران باشد. می‌توانید به یک موضوع بچسبید یا کارتون‌های چند سری را ترکیب کنید.


12. پدیکور پنیری


پدیکور پنیری

پنیر یکی از خوشمزه‌ترین غذاهاست و با همه چیز از ماکارونی گرفته تا پیتزا هماهنگی دارد. اگر این غذای مورد علاقه شما یا یک غذای راحت و خوشمزه است، پس چرا با پدیکور خود سرگرم نشوید و طرح‌های پنیری را در آن قرار ندهید؟ ترکیب رنگ زرد و نارنجی نیز گرم و روشن است.


13. پدیکور گیلاسی


پدیکور گیلاسی

گیلاس با معصومیت و عشق همراه است و همچنین میوه‌ای روشن و رنگارنگ است. اگر می‌خواهید تابستان خود را جشن بگیرید، چرا طرح گیلاسی را به ناخن‌های پای خود اضافه نکنید؟ می‌توانید هر ناخن پا را با گیلاس رنگ آمیزی کنید یا روی یک ناخن خاص تمرکز کنید تا ظاهری ظریف‌تر داشته باشید.


14. پدیکور کریسمس


پدیکور کریسمس

یکی از شادترین زمان‌های سال کریسمس است و برای وارد شدن به روحیه جشن، می‌توانید ناخن‌های پای خود را با ظاهر مورد علاقه خود که الهام گرفته از تعطیلات است رنگ کنید. این می‌تواند هر چیزی باشد از ترکیب رنگ‌های کلاسیک قرمز، سفید و سبز یا دارای دانه‌های برف و آب نبات انتخاب باشماست!


15. پدیکور ابری


پدیکور ابری

ایجاد ناخن‌های ابری آسان است و پف‌های ابری روی ناخن‌های پای شما عالی به نظر می‌رسند. می‌توانید ترکیب رنگ کلاسیک آبی کودک را برای پایه و ابرهای سفید انتخاب کنید یا با رنگ‌های مورد علاقه خود برای پدیکور رویایی که برای جلب توجه پاهای شما عالی است، آزمایش کنید.


16. پدیکور چاپ گاوی


پدیکور چاپ گاوی

چاپ گاوی به دلیل شیک بودن و همه کاره بودن، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. می‌توانید به ترکیب رنگ‌های کلاسیک لکه‌های سیاه یا قهوه‌ای روی رنگ پایه سفید پایبند باشید یا با ترکیب و تطبیق رنگ‌های مورد علاقه‌تان، در استفاده از ناخن‌های چاپ گاوی خلاق باشید.


17. پدیکور پاپیون زیبا


پدیکور پاپیون زیبا

طرح‌های پاپیون زیبا و دخترانه هستند و افزودنی عالی برای پدیکور بعدی شما خواهند بود. می‌توانید رنگ پدیکور خود را آزمایش کنید، از جمله صورتی و سفید، که ترکیبی کلاسیک است که پوشیدن آن آسان است و با همه چیز عالی به نظر می‌رسد.


18. پدیکور پاستیلی زیبا


پدیکور پاستیلی زیبا

پاستیل‌ها سال‌هاست که مورد علاقه برای هنر ناخن بوده‌اند، زیرا برای همه عالی به نظر می‌رسند. رنگ‌های ملایم و بی‌صدا به راحتی پوشیده می‌شوند و به شما امکان می‌دهند طراحی ناخن‌هایتان را آزمایش کنید. شما می‌توانید یک پدیکور ساده در سایه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا چندین پدیکور را با هم ترکیب کنید.


19. پدیکور طراحی


پدیکور طراحی

با استفاده از هنر ناخن، می‌توانید بیانیه‌ای داشته باشید یا ظاهری ظریف‌تر را انتخاب کنید، و تمرکز جزییات تنها بر روی یک ناخن پا، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که می‌خواهند چیزی سرگرم‌کننده را امتحان کنند، اما بدون اینکه زیاده روی کنند. بقیه ناخن‌های پای خود را در یک بلوک رنگی ثابت رنگ کنید تا ویژگی ناخن برجسته شود.


20. پدیکور فلورسنت


پدیکور فلورسنت

لاک ناخن فلورسنت برای افراد ضعیف مناسب نیست زیرا این رنگ‌های روشن و اشباع شده برای دیده شدن ایجاد می‌شوند. رنگ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد سایه‌ای را پیدا کنید که به بهترین وجه رنگ پوست شما را تحسین کند، یا می‌توانید چندین رنگ را با هم ترکیب کنید و هر ناخن پا را با رنگ متفاوتی رنگ کنید.


21. پدیکور میوه‌ای


پدیکور میوه‌ای

ناخن‌های میوه‌ای پا روشن، رنگارنگ و ظاهری عالی برای تابستان دارند. طرح‌های میوه‌ای زیادی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید، بنابراین می‌توانید به دلخواه خود بچسبید، مثلاً گیلاس یا هندوانه، یا چندین مورد را با هم ترکیب کنید تا ظاهری جذاب و بازیگوش داشته باشید.

بیشتر بخوانید: پدیکورهای معرکه‌ای که سمبل زیبایی هست


22. پدیکور سرگرم کننده


پدیکور سرگرم کننده

نکته مهم در مورد هنر ناخن این است که به شما امکان می‌دهد خود را بیان کنید و جنبه بازیگوش خود را به دنیا نشان دهید. می‌توانید ترکیب رنگ مورد علاقه‌تان را برای طراحی سرگرم‌کننده انتخاب کنید و صورتک‌ها، گل‌ها و چاپ‌ها را اضافه کنید. هیچ گزینه درست یا غلطی وجود ندارد، بنابراین اجازه دهید خلاقیت شما را راهنمایی کند.


23. پدیکور گینگهام


پدیکور گینگهام

Gingham دارای یک الگوی چک شده است و می‌تواند در رنگ‌های مختلف ایجاد شود، اما اغلب با سفید مخلوط می‌شود. جذابیت این چاپ تطبیق پذیری آن است و طراحی ناخن شما می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید ساده یا جزئی باشد. روی ناخن‌های پای شما عالی به نظر می‌رسد و برای خانم‌ها در هر سنی ایده‌آل است.


24. پدیکور قلب براق


پدیکور قلب براق

زرق و برق راه بسیار خوبی برای افزودن درخشش به پدیکور شما است، اما ترکیب آن می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا بیش از حد ممکن است چسبناک به نظر برسد. یک جایگزین عالی این است که زرق و برق را فقط روی یک ناخن برجسته متمرکز کنید و ایجاد آن در طرح قلب بسیار زیبا است.


25. پدیکور طلا


پدیکور طلا

طلایی رنگی است که با تجمل و ثروت همراه است و با گنجاندن آن در هنر ناخن، طرحی زیبا و پیچیده ایجاد می‌کند. نحوه اضافه کردن طلا به شما بستگی دارد. این می‌تواند با یک ناخن خاص باشد و بقیه انگشتان پا را با ورق طلایی یا لاک براق نگه می‌دارد.


26. پدیکور گرین چک


پدیکور گرین چک

چک یک چاپ همه کاره و سرگرم کننده است که به راحتی پوشیده می‌شود و با همه چیز ترکیب می‌شود. ایجاد آن‌ها در سایه سبز مورد علاقه شما یک راه عالی برای جلب توجه به ناخن‌های پا است و رنگ با طبیعت و رشد مرتبط است.

بیشتر بخوانید: چگونه به بهترین شکل در خانه پدیکور کنیم؟


27. پدیکور شاد


پدیکور شاد

اگر می‌خواهید ناخن‌های پا را به لبخند بر لبانتان بیاورید، می‌توانید با یک پدیکور شاد که همه چیزهایی را که دوست دارید ترکیب می‌کند، به این هدف برسید. این می‌تواند شامل صورتک‌ها، نقاشی‌های رنگین کمان، گل‌ها و قلب‌ها و رنگ‌های انتخابی شما باشد. با رنگ آمیزی هر انگشت پا با طرحی متفاوت، پوششی زیبا ایجاد کنید.


28. پدیکور هولوگرافیک


پدیکور هولوگرافیک

لاک ناخن هولوگرافیک یک انتخاب فوق العاده است زیرا رنگدانه‌های بازتابنده آن را به گزینه‌ای چشم نواز تبدیل می‌کند، به خصوص زمانی که نور آن را جلب می‌کند. برای داشتن ظاهری شیرین و زنانه، می‌توانید لاک صورتی را انتخاب کنید و برای ایجاد تضاد جزئی به ناخن‌های برجسته، هنر ناخن اضافه کنید.


29. پدیکور با جزئیات درخشان


پدیکور با جزئیات درخشان

زرق و برق می‌تواند راهی عالی برای افزودن کمی درخشش به ظاهر شما باشد. اگر آن را فقط به ناخن بزرگ پا اضافه کنید، روکش زیبایی ایجاد می‌کند که کمی با بقیه ناخن‌هایتان تضاد دارد.


30. پدیکور پلنگی و گلدار


پدیکور پلنگی و گلدار

چاپ پلنگی یکی از پرطرفدارترین چاپ‌های حیوانات است و به دلیل تطبیق پذیری آن بسیار مورد علاقه است. می‌توانید آن را با رنگ‌ها و طرح‌های دیگر ست کنید و برای کسانی که می‌خواهند چیزی جسورانه و سرگرم‌کننده داشته باشند، برای پدیکور که برجسته‌تر است، از طرح‌های پلنگی با گل‌ها استفاده کنند.


سوالات متداول پدیکور


بهترین رنگ‌ها برای ناخن‌های پا در تابستان کدامند؟

بهترین رنگ برای ناخن‌های پا به ترجیح شما بستگی دارد، اما گزینه‌های سرگرم کننده زیادی وجود دارد. برای کسانی که عاشق هنر ناخن روشن و جسور هستند، صورتی تند یا بنفش را در نظر بگیرند. همچنین می‌توانید از ایجاد هنر ناخن با طرح‌های انتزاعی بر روی پایه‌های رنگارنگ یا امتحان طرح‌های الهام‌گرفته از مواد غذایی مانند هندوانه یا بستنی لذت ببرید. از طرف دیگر، می‌توانید چیزی ساده و همه‌کاره مانند لاک برهنه، رنگ‌های پاستلی یا مانیکور فرانسوی را انتخاب کنید.

آیا انجام پدیکور آسان است؟

انجام یک پدیکور در خانه با ابزار مناسب ساده است. مراقب باشید که ابزار ناخن خود را تمیز کنید تا از تحریک یا ایجاد عفونت جلوگیری کنید. شما همچنین می‌خواهید از مواد شیمیایی خشن اجتناب کنید و کوتیکول‌های خود را نکوبید. زمان کافی را برای انجام صحیح آن اختصاص دهید. این می‌تواند از 30 دقیقه تا 90 دقیقه باشد.

چه چیزی روی ناخن‌های پا خوب به نظر می‌رسد؟

داشتن ناخن‌های زیبا می‌تواند به شما احساس خوبی بدهد. این امر به ویژه زمانی مهم است که پاهای شما در تابستان بیشتر نمایان شوند. چندین طرح پدیکور زیبا وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید که جذاب و آسان هستند. مانیکور نکات فرانسوی برای کسانی که رویکرد کلاسیک را ترجیح می‌دهند عالی است. اگر چیزی سرگرم کننده و روشن می‌خواهید، بنفش یا صورتی تند را امتحان کنید. یا با پولیش مشکی و طلایی بیانیه بدهید. گزینه‌های دیگر شامل جزئیات گل‌های ظریف، آثار هنری با الهام از میوه‌ها یا طرح‌های دریایی است که برای روزها در ساحل عالی هستند.

بیشتر بخوانید: 60 طرح ناخن زیبا و آسان برای تابستان 2022 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط