پدیکورهای معرکه‌ای که سمبل زیبایی هستند!

پدیکورهای معرکه‌ای که سمبل زیبایی هستند!

08 آذر 1399

واقعیت این است که این روزها دیزاین‌های ناخن راهی عالی برای توصیف شخصیت شما هستند. هرچند واقعیت دیگر این است که اکثر ما نمی‌توانیم چیزی جز زدن یک لایه لاک ساده را روی ناخن‌های خود انجام دهیم. اگرچه این شرایط نباید شما را از امتحان کردن دیزاین ناخن‌های جدید باز دارد. در واقع ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا برای انجام دیزاین ناخنی پیچیده و جدید روی ناخن‌های خود الهام گرفته و خلاق باشید.

دیزاین ناخن خطی رنگارنگ 

انواع دیزاین ناخن‌های جدید در وبسایت‌ها وجود دارند اما اگر تازه کار هستید پس باید سعی کنید چیزی کاملاً ساده را روی ناخن‌های خود انجام دهید. اینجا دقیقاً همان زمانی است که این دیزاین ناخن خط‌دار رنگارنگ به کار شما می‌آید. بعلاوه هنگام انجام دادن این دیزاین ناخن شما همیشه می‌توانید از رنگ‌های مورد علاقه خود استفاده کنید.

پدیکور سفید با دیزاین خطی

دیزاین ناخن معرکه با طراحی هندسی کلاسیک

دیزاین‌های هندسی بسیار زیبا و این روزها در شروف به شکوه رسیدن هستند. همانطور که همه ما می‌دانیم دیزاین‌های ناخن زیبا می‌توانند در اصل بسیار ساده باشند. تنها کافیست تا رنگ‌های پاستیلی را با دیزاین هندسی ترکیب کنید و قطعه هنری شما دیگر کامل شده است.

پدیکور بنفش با دیزاین هندسی

دیزاین ناخن معرکه با برگ

هنگام فرارسیدن تابستان بهتر است خودتان را با آن هماهنگ کنید. بهترین راه برای هماهنگ شدن با این فصل انجام دیزاین با طراحی برگ سبز برای پدیکور است. این دیزاین راحت، فوق‌العاده و شیک است.

پدیکور سبز با دیزاین برگ

دیزاین آبی و سفید ساده استامپی برای شست پا

دیزاین ناخن شست پای شما نیز می‌تواند به اندازه ناخن‌های دست پیچیده باشد اما شما باید آگاه باشید که انجام طراحی هنرمندان روی شست پا ممکن است نیاز به مهارت‌های خاصی داشته باشد. این دیزاین معرکه برای شست پای تنها حاصل استامپ‌های ساده است.

پدیکور آبی با دیزاین استامپی

دیزاین فوق‌العاده برای ناخن شست پا با میوه

دیزاین ناخن تابستانه برای شست پا همیشه همراه با مقداری میوه است. یک طراحی زیبا از گیلاس روی زمینه سفید ناخن! چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟

پدیکور سفید با دیزاین گیلاس

دیزاین استامپی ناخن شست پا

دیزاین استامپی این روزها بسیار محبوب شده است و هیچ تعجبی وجود ندارد چرا که شما همیشه می‌توانید با نیاز به کمترین مهارت استامپ‌های پیچیده را روی ناخن انگشت‌های خود بزنید. تنها لازم است تا رنگی فوق‌العاده پیدا کرده و دیزاین آن را انتخاب کنید.

پدیکور مشکی با دیزاین استامپی

دیزاین‌های تلفیقی برای ناخن شست پا

برخی از مردم چندین رنگ را برای تزئین ناخن‌های خود استفاده می‌کنند اما اگر استفاده از چندین رنگ باب میل شما نیست، به راحتی می‌توانید چندین دیزاین را در کنار یکدیگر امتحان کنید. ما مطمئن هستیم که چنین پدیکوری توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

پدیکور مشکی و نود با دیزاین ترکیبی

دیزاین ناخن فوق العاده با روش آمبره

واقعیت این است که دیزاین آمبره بسیار خاص است و نیاز به مهارت دارد اما حالا دیگر همه دلیل محبوبیت آن را می‌دانند. نکته اینجاست که دیزاین آمبره بسیار ملیح‌تر از از دیگر دیزاین‌هایی است که دارای خط تغییر رنگ هستند. اگر شما هم از استفاده متنوع رنگ‌ها لذت می‌برید، پس می‌توانید چنین دیزاین معرکه‌ای را برای ناخن شست پای خود درست کنید که دیگران را با زیبایی خود حیرت زده می‌کند.

پدیکور آمبره سفید صورتی

دیزاین محبوب فرنچ برای شست پا

هنگامی که صحبت از مانیکور و پدیکور می‌شود، دیزاین فرنچ بسیار محبوب است. واقعیت این است که هیچ چیزی کلاسیک‌تر از یک مانیکور با دیزاین فرنچ وجود ندارد اما یک پدیکور شیک با سنگ طبیعی می‌‌تواند دیزاین فرنچ را باشکوه کند.

پدیکور فرنچ با دیزاین سنگ‌های تزیینی

دیزاین ناخن خال‌خالی دلنشین برای شست پا

هنگامی که می‌خواهید دیزاینی خاص اما در عین حال ساده برای ناخن‌های خود انجام دهید، دیزاین خال‌خالی برای شما مناسب خواهد بود. تنها لازم است تا لاک ناخن زرد روشن و وسیله‌ای برای گذاشتن خال‌ روی ناخن داشته باشید، اینگونه می‌توانید دیزاین ناخنی شیک به رنگ زرد روشن مانند عکس زیر داشته باشید.

پدیکور زرد با دیزاین خال‌ خالی

دیزاین ناخن معرکه هلال ماه

اگر تنها یک دیزاین ‌ناخن بتوانید پیدا کنید که به اندازه دیزاین فرنچ کلاسیک باشد، این دیزاین چیزی نیست جز دیزاین‌ ناخن هلال ماه. تنها کمی رنگ ملایم و دیزاین فضای خالی ترند به ناخن شست پا خود اضافه کنید و دیگر پدیکور ارغوانی پای شما تمام شده است!

پدیکور یاسی با دیزاین هلالی

دیزاین گلدار برای ناخن شست پا

گل‌ها مظهر زیبایی و زنانگی هستند، به همین دلیل است که اضافه کردن مقداری از آنها به دیزاین ناخن شست پا ایده‌ای فوق‌العاده است. جهت بیشتر کردن دلفریبی و دلنشینی آن می‌توانید مقداری لاک ناخن صورتی نیز به آن اضافه کنید.

پدیکور صورتی با دیزاین گلدار

دیزاین زیبا با سنگ برای ناخن شست پا

اضافه کردن سنگ به دیزاین ناخن همیشه ایده موفقیت آمیز است. فرقی نمی‌کند که لاک شما چه رنگی است، اضافه کردن سنگ مصنوعی به آن ناخن‌های شما را حیرت انگیز می‌کند.

پدیکور زرشکی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

تزیین ناخن با اکلیل

اکلیل دخترانه و زیبا است، به همین دلیل، اگر نمی‌دانید که استفاده از اکلیل روی پدیکور معمولی شما مناسب است یا نه، باید به شما بگوییم که این ایده واقعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

پدیکور صورتی با دیزاین اکلیل

دیزاین ناخن تابستانه جدید و ساحلی برای شست پا

حالا که فصل رفتن به لب دریا انقدر به ما نزدیک است، وقت آن رسیده که با انجام دیزاین ناخنی آبی رنگ برای پا با آن هماهنگ شویم. خوشبختانه ما ایده‌ای آماده برای الهام بخشیدن به شما داریم!

پدیکور سفید بنفش با دیزاین ساحلی

دیزاین مثلثی شست پا

زیبایی همیشه در سادگی‌ست. اگر شما نحوه دیزاین کردن ناخن‌های خود را بدانید، هر رنگی روی آنها فوق‌العاده به نظر خواهد رسید. کمی اکلیل طلایی حتی می‌تواند ناخن‌های مشکی شما را چشمگیر کند.

پدیکور مشکی با دیزاین مثلثی

دیزاین تابستانه ستاره دریایی برای شست پا

در تابستان هنگامی که شما کنار دریا یا استخر قرار دارید، باید مطمئن شوید که ظاهر ناخن شست پای شما نیز مناسب با آن محیط است.

پدیکور سفید با دیزاین ستاره دریایی

دیزاین ناخن استوایی برای شست پا

فقط ناخن انگشت‌های دست شما نیست که در تابستان احتیاج به دیزاین خاص دارد بلکه باید ناخن شست پای خود را نیز در نظر داشته باشید. به همین دلیل است که اگر سفری پیشروی خود دارید، شاید این دیزاین ناخن همان چیزی باشد که برای شست پای خود به آن نیاز دارید.

پدیکور زرد با دیزاین استوایی

دیزاین ناخن با گل‌های آب‌رنگی

دیزاین ناخن گلدار بسیار شیک و ملایم است. هنگامی که نوبت به طرح‌های آب‌رنگی می‌رسد، خاص بودن ناخن‌های شما بیش از پیش مشخص می‌شود. به همین دلیل است که اگر شما به دنبال اضافه کردن کمی زنانگی بیشتر به ظاهر پاهای خود هستید، شاید این دیزاین همان چیزی باشد که شما برای ناخن شست پای خود نیاز دارید.

پدیکور سفید با دیزاین گل‌های آبرنگی

دیزاین زرد سه بعدی زیبا برای شست پا

اگر انجام پدیکور را جدی می‌گیرید پس قطعاً این قطعه هنری سه بعدی را تحسین خواهید کرد. همه چیز در این دیزاین تکمیل شده به نظر می‌رسد، رنگ، درخشش و دیزاین. این طراحی ناخن سادگیِ نفس گیری دارد.

پدیکور سفید با دیزاین 3 بعدی

دیزاین تابستانه لیمو برای ناخن شست پا

هیچ تابستانی بدون چند نوع مرکبات کامل نخواهد بود. این دیزاین خلاقانه با لیمو روی زمینه سفید ناخن که با رنگ نود کرمی ترکیب شده است، زیبا و در عین حال شاداب به نظر می‌رسد. با این دیزاین پاهای خود را غرق تازگی و شادابی مرکبات کنید.

پدیکور سفید با دیزاین لیمو

ناخن کاملاً اکلیلی

انتخاب ناخن کاملاً اکلیلی ممکن است گاهی مشکل به نظر برسد، به همین دلیل است که ما هیچ گاه مطمئن نیستیم که این دیزاین برای فصل مورد نظر مناسب باشد یا نه. این پدیکور اکلیلی سبز کله غازی فراموش نشدنی به نظر می رسد. همچنین برای داشتن چنین دیزاینی واقعاً مهم نیست که در چه فصلی هستیم.

پدیکور اکلیلی

دیزاین ناخن راه راه سفید و مشکی برای شست پا

اگر تصمیم دارید دیزاین کلاسیک و مدرن را با یکدیگر ترکیب کنید، ما پیشنهادی ویژه برای شما داریم. تضاد رنگ سفید و مشکی تاثیری کلاسیک روی کل دیزاین ناخن راه راه و ترند شما دارد. هنگامی که شما این دو دیزاین ناخن را با یکدیگر ترکیب می‌کنید، پدیکور فوق‌العاده ساده و شیکی خواهید داشت.

پدیکور سفید با دیزاین راه راه مشکی

پدیکور و مانیکور سِت

هنگامی که مانیکور و پدیکور با یکدیگر ست هستند، ظاهری کلی شما را خاص و شیک می‌کنند. تنها یک نگاه به این دیزاین فرنچ ملیح با سنگ‌های دوست داشتنی شما را ترغیب به انجام آن خواهد کرد.

پدیکور و مانیکور فرنچ با دیزاین نگین

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام پدیکور در منزل در ۱۰ مرحله آسان

مطالب مرتبط