3 ایده‌ی عالی برای شکل دادن به ابروها برای صورت‌های گرد

3 ایده‌ی عالی برای شکل دادن به ابروها برای صورت‌های گرد

17 خرداد 1401

ابروها به دلیل اینکه بخش مهمی از صورت شما هستند، می‌توانند ظاهر شما را تغییر دهند؛ آن را زیباتر یا زشت‌تر کنند. شما می‌توانید بسته به نوع فرم صورت خود ابروهایتان را فرم دهید. در این مقاله به بهترین شکل‌ها و مدل‌های ابرو برای صورت‌های گرد می‌پردازیم.

فرم صورت گرد باعث می‌شود که ظاهر شما پهن‌تر و صاف‌تر از حد معمول به نظر برسد و چانه‌ی شما گرد به نظر برسد. اما می‌توانید ویژگی‌های خود را افزایش دهید و با استفاده از نکات و تکنیک‌های مناسب، از طریق ابروهایی با شکل دقیق به صورت گرد خود عمق دهید. اجازه دهید راهنمای دقیقی در مورد اینکه چگونه باید ابروهای خود را شکل دهید داشته‌باشید. به خواندن مقاله ادامه دهید!


بهترین فرم‌های ابرو برای صورت گرد


بهترین فرم ابرو برای صورت گرد

شما باید شکل ابروهایی را انتخاب کنید که باعث لاغر شدن و برجسته شدن ویژگی‌های صورت گرد شما شود. برای فرم دادن به ابروهای خود می‌توانید از تکنیک سنتی نخ انداختن استفاده کنید یا از ماشین‌های نخ ابرو استفاده کنید. باید در فرم دادن به ابروهای خود دقت کنید، زیرا فرم اشتباه می‌تواند کل ظاهر شما را خراب کند. از آنجایی که صورت شما گرد است، باید تعریفی برای تیزتر شدن ساختار استخوانی صورت خود اضافه کنید. به طور کلی شش شکل ابرو وجود دارد، مانند شکل‌های گرد، منحنی، صاف، سخت و نرم زاویه دار در میان این شش مدل، موارد زیر بهترین شکل ابرو برای صورت گرد هستند:

1. زاویه تیز

مهم است که صورت گرد تا حد ممکن کشیده شود. این را می‌توان با قوس تیز یا بلند به دست آورد که بهترین حالت ابرو برای صورت گرد محسوب می‌شود. قوس نرم یا ملایم صورت را گردتر نشان می‌دهد، بنابراین باید از آن قوس‌ها صرف نظر کنید. چگونه می‌توان به این شکل دست یافت؟ برای این فرم باید خط ابرو را مستقیماً به سمت اوج نگه‌دارید و سپس به سمت لبه‌ها کم کنید. قوس‌های بلند چشم‌ها را باز می‌کند در حالی که صورت لاغر به نظر می‌رسد. از آنجایی که ابروها از بینی شما دور هستند، این شکل صورت شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

2. زاویه نرم

خانم‌هایی که صورت گرد دارند می‌توانند ابرویی با زاویه‌ی نرم یا زاویه‌دار نرم داشته‌ باشند. شکل زاویه‌دار نرم دارای قله‌ها و منحنی‌های نرم است. این شکل می‌تواند دارای قوس‌های کم یا بلند باشد. قوس‌های بلند برای صورت‌های گرد بهترین فرم را دارند، زیرا به لاغرتر نشان دادن صورت کمک می‌کنند تا پهن‌تر نشان‌دادن. خانم‌هایی که با قوس‌های بلند احساس ناراحتی می‌کنند، می‌توانند متناوب از فرم ابروهای زاویه‌دار نرم استفاده کنند. شکل تیز زاویه‌دار باعث می‌شود صورت جوان‌تر به نظر برسد. این فرم به صورت چاق کمک می‌کند؛ لاغرتر و صورت‌های کوتاه بلندتر به نظر برسد. اگرچه این شکل ظاهری خشن به شخص می‌دهد، اما روی صورت‌‌های گرد به خوبی کار می‌کند. چگونه می‌توان به این شکل صورت دست یافت؟ اشکال زاویه دار، سخت و نرم، ظاهری ظریف را به صورت گرد زنانه می‌دهد.

3. S شکل

شکل ابروی S شکل شبیه ابرویی با زاویه‌ی نرم است. S شکل با یک خط کمی خمیده شروع می‌شود و زاویه‌ی ابرو کاملا گرد می‌شود و شکل صورت گرد را طولانی‌تر می‌کند. این شکل ابرو را شبیه حرف S می‌کند. بنابراین به آن شکل S می‌گویند. این شکل ابروی منحصر به فرد برای آن نوع صورت که ترکیبی از زاویه و منحنی است، مناسب است. این شکل ظاهری جذاب به صورت شما می‌دهد. چگونه می‌توان به این شکل دست یافت؟ ابروی S شکل برای صورت گرد کاملاً شبیه ابروی کمانی بلند است. شما باید ابروهای خود را مستقیماً به سمت بینی خود نگه‌دارید که باعث ایجاد انحنای جزئی می‌شود. با این حال، این شکل ابرو، ظاهر جذابی به چهره ارائه نمی‌دهد.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم که هم از ابروهای گرد و هم از ابروهای صاف دوری کنید، زیرا این ابروها باعث گردی بیشتر صورت می‌شوند.

در اینجا تعدادی از افراد مشهور چهره گرد و مدل ابروهای آن‌ها آورده شده ‌است.

بیشتر بخوانید: از سیر تا پیاز میکروبلیدینگ ابرو را بدانید!


ابروهای الهام گرفته از ونسا ویلیامز


بهترین فرم‌های ابرو برای صورت گرد

او صورت گرد دارد و ابروهایش به شکل زاویه‌دار نرم است که باعث می‌شود صورتش کمتر پر به نظر برسد و جلوه خوبی به چهره می‌دهد. ابروهای او نازک و نه چندان ضخیم است که صورتش را کشده‌تر می‌کند.


مدل ابروی جنیفر آنیستون


بهترین فرم‌های ابرو برای صورت گرد

او از ابروهای ضخیم متوسطش برای قاب کردن صورتش استفاده می‌کند. با استفاده از فرم ابروهای کمانی بلند، چهره‌ای بلندتر و باریک به دست می‌آورد.


مدل ابروهای گریس کلی


بهترین فرم‌های ابرو برای صورت گرد

اگر در تصویر بالا متوجه او شده‌اید، قوس ابروی او یک قوس بلند نیست، بلکه یک قوس نرم است که به طور منظم پایین می‌آید. او ابروهایش را پرپشت و طبیعی نگه ‌می‌دارد. برای رسیدن به این ظاهر، می‌توانید ابروهای خود را پر کنید و قوس آن را ظریف و عالی نگه ‌دارید.

بیشتر بخوانید: چطور ابرویمان را مانند یک حرفه‌ای مرتب کنیم


ابروهای الهام گرفته از بریتنی اسپیرز


بهترین فرم‌های ابرو برای صورت گرد

بریتنی قوس بلندی دارد، زاویه‌ای سخت که ابروهایش را متوسط نگه ‌می‌دارد. ابروهایش را پر می‌کند تا برجسته‌تر و مشخص‌تر شوند. قوس بلند باعث ایجاد چهره‌ای کشیده می‌شود.

چند نکته برای اینکه ابروهایتان به بهترین شکل ظاهر شوند:

بیایید به چند مرحله نگاهی بیندازیم، که می‌تواند ابروهای شما را به بهترین شکل نشان دهد:

  • شکاف ابروهای خود را با مداد تیره پر کنید تا ظاهری طبیعی به آن ببخشید.
  • پس از فرم دادن به ابروهایتان، از پودر ابرو برای از بین بردن چربی اضافی و طبیعی جلوه دادن ابروهایتان استفاده کنید.
  • ابروهای خود را با برس اسپولی بکشید یا به آرامی با انگشتان خود ماساژ دهید تا گردش خون در ناحیه افزایش یابد.
  • به طور مرتب ابروهای خود را با آب زنجبیل مرطوب کنید، که به کاهش ریزش مو کمک می‌کند.
  • می‌توانید موهای زائد زیر ابروهای خود را بردارید، اما از موچین کردن بیش از حد خودداری کنید. ممکن است منجر به ریزش دائمی مو شود.

امیدواریم این نکات به شما در انتخاب طرح ابروی مناسب برای صورت گرد کمک کند.

شکل ابروی شما نقش مهمی در ظاهر شما دارد. تکنیک اشتباه می‌تواند صورت گرد را پهن‌تر به نظر برساند. به همین دلیل است که تعیین فرم مناسب ابروها برای صورت گرد که به صورت شما عمق می‌بخشد و ویژگی‌های صورت شما را برجسته می‌کند، مهم است. می توانید از متخصص آرایشگاه خود بخواهید که ابروهایی با زاویه نرم یا s شکل به شما بدهد. آن‌ها چهره‌ی شما را بلندتر و مشخص‌تر نشان می‌دهند. علاوه بر این، رعایت نکات ساده مانند پر کردن شکاف‌ها و مرطوب کردن مرتب ابروها می‌تواند ریزش مو را کاهش دهد و ابروهایی سالم به شما بدهد!

بیشتر بخوانید: بهترین طرح‌های ابرو متناسب با چهره‌ی بیضی شکل