بهترین طرح‌های ابرو متناسب با چهره‌ی بیضی شکل

بهترین طرح‌های ابرو متناسب با چهره‌ی بیضی شکل

07 اردیبهشت 1401

فرم ابروهای مناسب برای صورت‌های بیضی می‌تواند معجزه‌ای برای برجسته کردن ویژگی‌های صورت شما باشد. ابروها راز پشت هر آرایش پر زرق و برق هستند. ابروها چه نازک و چه پرپشت و پررنگ، می‌توانند فوراً ظاهر شما را از حالت بی‌روح به چهره‌ای زیبا تبدیل کنند. برای فرم‌های مختلف صورت طرح ابرو متفاوتی وجود دارد. فرم صورت چه بلند، چه گرد، بیضی، مربع یا الماسی شکل باشد، برای هر چهره‌ای فرم ابروی مناسب خود را دارد. در این مقاله، ما در مورد چند مدل ابروی زیبا متناسب با چهره‌های بیضی شکل را بررسی می‌کنیم.


شکل صورت خود را بشناسید


چگونه فرم ابروی که متناسب با صورت شما است را انتخاب می‌کنید؟ این مراحل ساده را دنبال کنید و برای داشتن آن ابروهای عالی آماده خواهید بود.

گرد: پهن‌ترین صورت در گونه‌های شماست.

بیضی: پیشانی پهن‌تر از چانه شماست. گونه‌های بیرون زده و چانه بیضی شکل باریک.

بلند: فرم صورت بلند دارای عرض یکسان برای استخوان گونه، پیشانی و خط فک است. درست مانند صورت بیضی، صورت بلند نیز چانه بیضی باریکی دارد.

مربع: صورت‌هایی که برای استخوان گونه، خط فک و پیشانی عرض یکسانی دارند. صورت دارای خط فک مربعی است که از ویژگی‌های بارز این شکل است.

قلبی شکل: شبیه شکل صورت بیضی است، اما چانه به یک نقطه از شکل صورت قلب ختم می‌شود.

الماسی شکل: افراد با این نوع چهره دارای صورت زاویه‌دار هستند که صورت در شقیقه پهن‌تر و پیشانی نیز کوتاه است.

بیشتر بخوانید: 5 مدل ابروی عالی برای صورت الماسی شکل


بهترین شکل ابرو برای صورت‌های بیضی


صورت بیضی شکل ایده‌آل در نظر گرفته می‌شود. افرادی که صورت‌های بیضی دارند خوش شانس هستند، زیرا مدل‌ مو و مدل ابروهای زیادی وجود دارد که برای آن‌ها مناسب باشد. چهره‌های مشهوری مانند جولیا رابرتز، کیتی پری، کیم کارداشیان، جسیکا آلبا و اما واتسون صورت بیضی شکل دارند. وقتی نوبت به انتخاب فرم ابرو برای افرادی با این فرم صورت می‌رسد، قوس‌های بلند کلاسیک و فرم‌های زاویه‌دار نرم ابرو راه خوبی هستند. این دو شکل متناسب با صورت بیضی شکل است.

مدل ابرو صورت بیضی شکل

فرم ابروی زاویه دار نرم:

شکل زاویه‌دار نرم مشخص است، اما گرد نگه داشته می‌شود. آن‌ها زوایایی دارند که تیز نیستند، اما دارای انحنای نرم هستند. قله‌های ابرو نرم و ظریف است. شکل در قوس‌های کم، متوسط و بلند می‌آید. آن‌ها را می‌توان بسیار نازک، متوسط یا ضخیم کرد. برای آرایش روزانه می‌توانید قوس‌های نازک و پایین‌تر داشته باشید. برای ظاهری دراماتیک، می‌توانید با فرم‌های ضخیم و از زاویه‌دار کردن ابروها استفاده کنید. اشکال زاویه‌دار نرم با قوس‌های کوچک ترجیح داده می‌شود. چون ابروها را زنانه‌تر نشان می‌دهند. وقتی قوس‌ها بلند هستند چهره را جوان‌تر نشان می‌دهد. کسانی که گونه‌های برجسته دارند می‌توانند از ابروهای ضخیم برای تکمیل ساختار صورتشان استفاده کنند. افرادی که چشمان ریز دارند کمان کمتر و آنهایی که چشمان درشت دارند ابروهای بلند مناسب آن‌ها است. با این حال، باید مراقب باشید که ابروهای خود را تیز یا با انحراف زیاد اصلاح نکنید.

مدل ابرو صورت بیضی شکل

بیشتر بخوانید: 5 شکل ابروی عالی برای صورت قلبی شکل

چگونه ابروهای زاویه‌دار نرم بکشیم؟

فرم زاویه‌دار نرم باعث می‌شود ابرو ظریف و نرم به نظر برسد. به راحتی می‌توان ابرویی با زاویه نرم کشید. شکل صاف می‌شود و سپس به آرامی در بالا و پایین ابروها انحنا ایجاد می‌شود. از مداد ابرو با سایه روشن استفاده کنید تا فرم را به دست آورید. اما می‌توانید از یک برس نیز استفاده کنید. برس لبه‌های تیز را نرم می‌کند و ابرو را نرم و طبیعی نشان می‌دهد. اگر فرم صورت شما بیضی شکل باشد، این فرم باعث می‌شود که شما قد بلند به نظر برسید.

قوس بلند

مگان فاکس بازیگر مشهور جهان یکی از بهترین فرم‌های ابرو را دارد. او معمولاً داشتن ابروهای ضخیم و قوس بلند را ترجیح می‌دهد که باعث می شود صورت بیضی شکل او جذاب‌تر به نظر برسد. قوس‌های بلند به باز شدن چهره کمک می‌کند. این فرم ابرو برای کسانی که فرم بیضی دارند مناسب است. این فرم را می‌توان روی ابروهای پر و ضخیم نیز امتحان کرد.

مدل ابرو صورت بیضی شکل

چگونه ابرو با طرح قوس بلند بکشیم؟

از خط ابرو یا مداد ابرو استفاده کنید. خط ابرو یا مداد باید هم رنگ ابروهایتان باشد تا ظاهری طبیعی داشته باشد. برای ایجاد یک قوس بلند، ارتفاع طبیعی قوس خود را پیدا کنید. سپس با حرکات کوچک، خطی از قسمت پایینی ابروهای داخلی و بیرونی تا بالای قوس بکشید. این یک قوس بلند ایجاد می‌کند. سپس با استفاده از یک برس زاویه‌دار ابروهای خود را با یک سایه چشم قهوه‌ای سایه بزنید. این باعث می‌شود ابروی‌ها طبیعی‌تر به نظر برسد. از کانسیلر استفاده کنید تا سایه‌تان تمیز به نظر برسد. در نهایت، از یک برس صاف برای تمیز کردن هرگونه ریزش سایه چشم در بالا و پایین ابروهای خود استفاده کنید.

مدل ابرو صورت بیضی شکل

 

نکاتی که باید رعایت کنید

  • ابرو همیشه باید از پل بینی شروع شود. می‌توانید یک کاغذ در کنار خط بینی نگه دارید تا محل دقیق آن را پیدا کنید.
  • باید از قوس ابروهای مرکزی پرهیز کرد. بنابراین، همیشه توصیه می‌شود حداقل یک و نیم سانت را حفظ کنید.
  • هرگز ابروهای خود را بیش از حد کوتاه نکنید.
  • ابروها باید همیشه انتهایی تیز داشته باشند که به بلند کردن چشمان شما کمک می‌کند.
  • تا زمانی که دم پایین‌تر از جایی که پیشانی شروع می‌شود ختم نشود، می‌توانید ابروهای خود را کمی بلند‌تر بکشید.

بیشتر بخوانید: 7 نکته درباره صحیح میکاپ کردن ابرو

نقش ابروها را در رسیدن به آرایش مورد علاقه خود دست کم نگیرید. حتما متوجه شده‌اید که روش‌های زیادی برای فرم دادن به ابروها مناسب چهره شما نیست. اگر صورت بیضی شکل دارید، پس این مقاله در مورد شکل ابرو برای صورت‌های بیضی به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه مدل ابرویی برای چهره شما مناسب است. علاوه بر این، چند نکته برای حالت دادن به انواع ابروها وجود دارد. اگر تا به حال ابروهای خود را فرم نداده‌اید، می‌توانید به آرایشگران متخصص مراجعه کنید و از آن‌ها کمک بگیرید.

 

مطالب مرتبط