5 شکل ابروی عالی برای صورت قلبی شکل

5 شکل ابروی عالی برای صورت قلبی شکل

07 اردیبهشت 1401

اگر به دنبال ابروی مناسب برای صورت‌های قلبی شکل هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای اینکه در طول روز خیره کننده به نظر برسید، باید زیبایی خود را با ابروهای خود شروع کنید. سپس، به شکل دادن به آن‌ها تا حد کمال توجه کنید و به هر ظاهری که می‌خواهید برسید!


1. ابروهای خود را پهن بردارید


مدل ابرو صورت قلبی شکل

آیا انتخاب یک فرم صحیح برای ابروها هنوز برای شما خسته کننده‌است؟ آیا به نظر شما غیرممکن است که غیر پلاستیکی به نظر برسید؟ خب، حتما الگوی ابروی نازک با لبه‌های تیز انتخاب کرده‌اید که باید از آن دوری کنید، زیرا برای صورت قلبی شکل این مدل ابرو مناسب نیست. در عوض، ابروی متوسطی را انتخاب کنید که البته به خوبی آراسته شده و دارای قوس‌های ظریف است. این استایل برای صورت‌های قلبی شکل هرگز خسته‌کننده و خارج از نظم نیست. با این ظاهر ساده‌تر به بهترین‌ها می‌شوید و تفاوتی که در ظاهر کلی شما ایجاد می‌کند را می‌بینید.


2. الگوی ابروی‌های خود را گرد کنید


مدل ابرو برای صورت قلبی شکل

همیشه به ابروهای پرپشت نه بگویید، زیرا این مدل برای صورت شما مناسب نیست. اگر از داشتن همان ظاهر متوسط و آراسته برای مدت طولانی خسته شده‌اید، همچنان این گزینه را دارید که آن را پرتر و گردتر نگه‌دارید. این الگوی منحنی متوسط بر ایجاد ضربه‌ای با قوس کم به سمت وسط تمرکز دارد. نه خیلی بلند است و نه خیلی کسل کننده و فرم ابرویی عالی برای صورت قلبی شکل است. ممکن است از ظاهر زنانه صورت خود با الگوی ابروی گرد شگفت‌زده شوید.


3. الگوی دم کوتاه شده را انتخاب کنید


مدل ابرو صورت قلبی شکل

آیا شما کاملاً دوست‌دارید دم ابروهای خود را برجسته و کشیده نگه‌دارید؟ از این ظاهر فاصله بگیرید و این بار الگوی دم کوتاه‌شده را روی صورت خود امتحان کنید. این قطعا یکی از بهترین فرم‌های ابرو برای صورت‌های قلبی شکل خواهد بود. به دنبال انتهای ظریفی بروید که زیاد بیرون نمی‌زند. تاثیر خوبی روی صورت قلبی شکل ایجاد می‌کند و متفاوت از حالت معمول به نظر می‌رسد. اگر علاقه‌مند به امتحان چیز جدیدی هستید که ظاهر شما را تغییر می‌دهد، حتماً به سراغ این الگوی ابرو بروید.

بیشتر بخوانید: ایجاد ابروی کرکی


4. الگوی قوس کنترل شده را فراموش نکنید


مدل ابرو صورت قلبی شکل

الگوی قوس کنترل شده نیاز صورت قلبی شکل برای جلوگیری از قوس‌ها و منحنی‌های بیش از حد را نشان می‌دهد. با این مدل عرض صورت نه فشرده می شود و نه منبسط می‌شود. به طور خلاصه، یک شکل کامل است. الگوی قوس کنترل شده بر یافتن راهی متوسط برای تجربه تغییر در ظاهر متمرکز است. این شامل کندن موهای اضافی از خط ابرو و رام کردن طرح به چیزی است که در وسط راه بین منحنی و کمانی قرار دارد. این یک راه مطمئن برای ایجاد یک تأثیر بزرگ است، زیرا منیفولدهای ضریب استایل شما را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: از سیر تا پیاز میکروبلیدینگ ابرو را بدانید!


5. الگوی گرد ضخیم کنترل شده مناسب شما است


مدل ابرو صورت قلبی شکل

به دنبال جوان‌تر و جذاب‌تر شدن هستید؟ سرم‌ها و کرم‌های مختلف صورت را برای جوانی امتحان کردید؟ این بار مدل ابروی متفاوتی را امتحان کنید. الگوی ابروی ضخیم و گرد کنترل شده باعث می‌شود جوانتر از سن واقعی خود به نظر برسید. محدوده ابروها بین متوسط و نازک باید باشد. در این مدل قوس‌ها قابل رویت نیستند و الگوی گردی دارند که شامل منحنی‌های جزئی است. این بیشتر به یک الگوی کنترل شده‌ است که به زمان، صبر و تجربه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: 5 مدل ابروی عالی برای صورت الماسی شکل

این لیست از ابروها برای داشتن صورت قلبی شکل تمام چیزی است که شما همیشه به آن نیاز دارید. از مدل متوسط و آراسته گرفته تا الگوی ابروی گرد، الگوی قوس کنترل‌شده و موارد دیگر، گزینه‌ها بسیار زیاد هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید و آن‌ها را امتحان کنید. با این انتخاب‌ها، با چهره‌ای روبه‌رو نمی‌شوید که زیبا و بی‌نقص به نظر نرسد. پس بیشتر از این معطل نکنیم.

بیشتر بخوانید: با این 2 روش ابروهای خود را پرپشت کنید

مطالب مرتبط