5 مدل ابروی عالی برای صورت الماسی شکل

5 مدل ابروی عالی برای صورت الماسی شکل

07 اردیبهشت 1401

ابروها نقش مهمی در ایجاد چهره‌ای جذاب برای شما دارند. با این حال، اغلب سخت است که برای صورت‌های الماسی شکل ابروهای زیبا ایجاد کنید، زیرا کار کردن با این شکل‌ ابرو‌های پهن‌تر و پرتر ممکن است دشوار باشد. همانطور که گفته شد، هر شکل صورت مزایا و معایب خود را دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر مدل‌های مختلف را امتحان کنید تا فرم ابروی مناسبی را پیدا کنید که می‌تواند صورت شما را کمتر پهن و متناسب نشان دهد.

بسیاری از مد گرایان هالیوود برش صورت الماسی شکل را با اعتماد به نفس نشان داده و حتی آن را کاملاً خواستنی جلوه داده‌اند. شکل صورت آن‌ها هرگز بر محبوبیت آن‌ها تأثیری نداشت زیرا ویژگی‌های طبیعی خود را پذیرفتند و آ‌ن‌ها را با محصولات زیبایی و مراقبت از پوست تقویت کردند. همچنین، شکل صورت‌های الماسی دارای زوایای زیادی هستند. اگر بتوانید این زوایا را کمتر واضح کنید، می‌تواند معجزه کند. اما در این مقاله، ما بر روی شکل‌های ابرو تمرکز می‌کنیم که به شما کمک می‌کند ظاهری مشخص و واضح‌تر نشان دهید.


1. کمان‌های تیز


مدل ابرو برای صورت الماسی شکل

آیا این ضرب المثل را شنیده‌اید که می‌گوید: زهر سم را می‌کشد؟ شاید این زمان مناسب برای اثبات آن باشد. بهترین راه برای کاهش ظاهر زوایای تیز صورت، تیز کردن کمان ابروها است. یک ابروی بسیار کمانی تمام توجه را از حالت های تیز صورت شما جلب می‌کند. این کانتورینگ قوسی بهترین راه برای داشتن ظاهری نرم‌تر است. بنابراین، اگر صورت الماسی شکل دارید، همیشه به الگوی ابروی کمانی تیز «بله» بگویید. از این رو، این بهترین شکل ابرو برای صورت الماسی است.


2. ابرو‌های پرتر


مدل ابرو برای صورت الماسی شکل

اگر می‌خواهید توجه را از صورت پهن خود به چیز دیگری منحرف کنید، بهتر است ابروهای خود را پر و تیره کنید. پرتر کردن ابروها گزینه بهتری برای صورت الماسی شکل است، زیرا ابروهای پرتر پرپشت‌تر هستند و ابروهای ضخیم‌تر، هماهنگی کاملی بین پهن‌ترین قسمت صورت و خط فک شما ایجاد می‌کند. انتخاب این شکل ابرو برای صورت الماسی باعث می‌شود صورت شما کمتر پهن به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: کدام مدل ابرو، مناسب فرم صورت‌تان است؟


3. ابروهای گرد


مدل ابرو برای صورت الماسی شکل

ابروهای گرد، که گزینه‌های مناسبی برای آرایش صورت‌های قلبی شکل نیز محسوب می‌شوند، برای صورت‌های الماسی‌ شکل عالی هستند. ظاهر گرد ابرو‌ها روشی بسیار تاثیرگذار برای ایجاد تعادل کامل بین گونه‌های پهن و پیشانی است. این شکل ظریف ابرو که بر ایجاد کمان به سمت وسط تمرکز دارد، گزینه مناسبی برای خانم‌هایی با صورت الماسی شکل است. این به طور جادویی ظاهری منحنی (با قوس‌های نرم به سمت وسط) می‌دهد که تأثیر یک صورت الماسی زاویه‌دار را کاهش می‌دهد.


4. الگوی ابروی بلندتر و متوسط


مدل ابرو برای صورت الماسی شکل

زنی با صورت الماسی شکل می‌تواند با ابروهای بلندتر نیز خیره کننده به نظر برسد. با این حال، یکی از اقدامات احتیاطی که از این نکته پیروی می‌کند این است که ابروهای بلندتر نباید خیلی ضخیم باشند. آنها به جای پرتر بودن باید متوسط باشند. این شما را از اشکالی که پرپشت و احتمالاً کمی چاق به نظر می‌رسد در امان نگه می‌دارد. ابروهای پرتر که بیش از حد بلند هستند در واقع می‌توانند صورت الماسی شکل شما را چاق به نظر برسانند.

بیشتر بخوانید: 6 مرحله ساده برای رنگ کردن موهای سفید ابرو


5. الگوی ابروی کوتاه‌تر و کامل‌تر


مدل ابرو برای صورت الماسی شکل

اگر دوست دارید سایز ابروهای پرتر را به رخ بکشید، باید طول کوتاه‌تری داشته‌باشد. تاثیر درستی ایجاد می‌کند و صورت کاملاً حفظ شده به نظر می‌رسد؛ نه پهن و نه کوتاه. ممکن است شما با ایده بلندی ابرو که عرض صورت شما را توجیه می‌کند موافق نباشید، اما این یک واقعیت دست کم گرفته‌ شده‌ است. بنابراین، اگر می‌خواهید طول ابروهای خود را کوتاه نگه‌دارید، به یاد داشته‌باشید که ابروهای خود را پرپشت‌تر کنید.

5 الگوی فوق که نام بردیم از ابرو برای صورت الماسی شکل می‌تواند تاثیر کلی را که صورت الماسی شکل ایجاد می‌کند تغییر دهد. هر برش صورت می‌تواند وسوسه انگیز و جذاب به نظر برسد. فقط موضوع انتخاب ظاهری است که مکمل آن برش صورت خاص باشد. اکنون که 5 الگوی ابروی شگفت‌انگیز برای صورت الماسی شکل خود را می‌شناسید، همه شما آماده هستید که در این فصل، پرنسس‌های مهمانی‌ها باشید.

بیشتر بخوانید: 7 نکته درباره صحیح میکاپ کردن ابرو

فردی که صورت الماسی شکل دارد می‌تواند الگوهای ابروی زیادی را آزمایش کند. از کمان‌های تیز که به شما ظاهری تند می‌دهد تا ابروهای کلاسیک پرتر، ابروهای بسیار گرد و موارد دیگر، همه چیز را باید امتحان کنید. بنابراین، از لیست شکل‌های ابرو برای صورت الماسی شکل بالا الهام بگیرید و آن‌هایی را که قلب شما را ربوده‌اند انتخاب کنید. به دنبال الگویی باشید که اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و آماده باشید که چیزی جز شگفت‌انگیز به نظر برسید. زمان جلب توجه جهانیان فرا رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: چگونه ابروهای خودرا در خانه لیفت کنیم

مطالب مرتبط