ایجاد ابروی کرکی

ایجاد ابروی کرکی

04 خرداد 1400

نحوه کشیدن ابروها‌ی کرکی و ظاهری طبیعی


1. موهای ابرو خود با چسب مژه محکم کنید

برای اولین قدم در ایجاد ابروهای کاملتر، هیوز پیشنهاد می‌کند که با استفاده از مقدار کمی چسب مژه بدون لاتکس روی ابروها شروع کنید. چسب را به طور کامل بر سر ابروها بمالید و سپس روی موها فشار دهید تا به آن‌ها کمک کند تا به سمت بالا بمانند و به همین ترتیب باقی بمانند. اگر چسب در دست ندارید، می‌توانید به‌جای آن از ژل ابرو استفاده کنید.

بعد از زدن چسب می‌توانید موهارا با اسفنج یا ابزار دیگری مسواک بزنید تا موها صاف و بلند شودند. این به شما کمک می‌کند تا شکل ابروهای شما ایجاد شود و به شما راهنمایی خوبی می‌دهد که اگر ابروهای شما موهای کمی دارند یا کاملا نازک هستند، الگوی رشد طبیعی مو درکجاست. ابروهارا به آرامی مسواک بزنید تا چسب خشک شود، وقتی ابروها کاملا خشک شدند، آماده رفتن به مرحله بعد هستید.

2. تلنگر را اضافه کنید

بعضی از ما موهای ابرو داریم و بعضی ها خیر به همین دلیل این آموزش برای هرکسی که می‌خواهد ظاهر ابروی کامل‌تری داشته باشد مناسب است. اگر در ایجاد این موها اطمینان ندارید، می‌توانید با قلم خیلی سبک شروع کنید و بعد از این که اعتماد به نفس پیدا کردید، دوباره از مداد سنگین‌تر استفاده کنید.

3. دم کلیدی است

این مرحله ممکن است شمارا بترساند، اما دلیلی وجود ندارد. این کار این است که مچ دست خورا زاویه دهید تا بتوانید دم ابرو را بکشید و اطمینان حاصل شود که باورپذیر به‌نظر می رسد.


4. پنهان کردن و برجسته کردن


برای لمس نهایی و تقویت فرم ابروهای شما، هوگس می‌گوید که استفاده از لمس کانسیلر  در اطراف ابروها با یک برس آرایشی دقیق کوچک‌تر تفاوت محسوسی ایجاد می‌کند. به آرامی برس را به کانسیلر مورد علاقه خود بزنید و آن را در اطراف ابروها بمالید، قسمت بالایی و زیر استخوان ابرو فراموش نشود.

حال ابروهای شما کامل است.

بیشتر بخوانید: چگونه ابروهای کم پشت را پرپشت کنیم؟

مطالب مرتبط