مدل مو و آرایش بازیگران بر روی فرش قرمز 2022

مدل مو و آرایش بازیگران بر روی فرش قرمز 2022

14 خرداد 1401

تا آنجایی که فرش قرمزها پیش می‌روند، هیچ‌یک به اندازه‌ی رویدادهایی که فهرست A را در دنیای فیلم تحسین می‌کنند، وجود ندارد.

جوایز اسکار، جوایز SAG و گلدن گلوب همگی علوفه زیبایی را فراهم می‌کنند، اما جشنواره فیلم کن بدون شک قهرمان گمنام لحظات مو و آرایش فرش قرمز حماسی است.

این رویداد تاریخی چراغ راه برخی از برجسته‌ترین استعدادهای بازیگری جهان است.

از ورودشان به فرودگاه تا ظاهر پر زرق و برق روی فرش قرمز، افراد مشهور واقعاً بازی خود را به کن می‌آورند و ما آن‌ها را به خاطر آن دوست داریم.

از آنجایی که ماجرای حماسی 12 روزه در سال 2022 به پایان می‌رسد، ما بهترین ظاهر جشنواره را جمع آوری کرده‌ایم تا برای الهام گرفتن صرفه جویی کنیم…


وینی هارلو


وینی هارلو

وینی هارلو داشت دونا سامر را با یک سر پر از حلقه‌های سایز بزرگ در پشت سرش می‌فرستاد.


ونسا هوجنز


ونسا هوجنز

ونسا هاجنز رنگی از لس آنجلس را با خود به فرانسه آورد، با لباسی با تزئینات کریستالی که به آرایش چشم نقره‌ای رنگش گره خورده بود.


شانینا شایک


شانینا شایک

شانینا شایک در حالی که در گالا Cannes x AMFAR در باند فرودگاه Cannes x AMFAR گام برداشت، شبیه تصویری مقدس از مادری به نظر می‌رسید. فرم او در یک پرده نرم از توری سفید پوشانده شده‌ بود، گونه‌هایش خشن و چاق به نظر می‌رسیدند و پوستش درخشان بود.


السا هاسک


السا هاسک

السا هاسک با خط چشم گربه‌ای دهه 60 و هدبند مشکی ضخیم شبیه بریژیت باردو مدرن به نظر می‌رسید.


نینا دوبرو


نینا دوبرو

نینا دوبرو برای یک لحظه قرمز رنگ تک رنگ در AMFAR Gala رفت. رنگ‌های روشن برای لباس و رنگ‌های بی صدا برای آرایش.


بلا حدید


بلا حدید

ما فکر می‌کنیم که همه‌ی ما با نفس بند آمده منتظر بوده‌ایم تا ببینیم بلا حدید برای برتری در حضور قبلی خود در فرش قرمز کن چه خواهد کرد. امسال این مدل با ظاهری که «جوجه دوچرخه‌سواری رسمی» را به تن می‌کنیم، استایل شیک خود را ادامه داد. چند تار مو از موی صاف شده او رها شد. در مورد آرایش چشم او؟ حدید یک خط چشم بالدار مشکی را انتخاب کرد.


کارا دلوین


کارا دلوین

کارا دلوین با دوست و طراح Balmain، اولیویه روستینگ، روی فرش قرمز کن دست به دست شد. این مدل موهایش را به شکل یک لایه پشتی صاف و مجسمه‌ای که خودش را دور گوشش می‌پیچید، حالت داد. قوس‌های مشخص او برجسته و مانیکور شده بودند تا خط چشم‌های مشکی را که دور چشم‌های آبی یخی‌اش قرار داده بود متعادل کند.


کریستن استوارت


کریستن استوارت

ما به K-Stew نیاز داریم تا روتین مراقبت از پوست خود را کنار بگذارد زیرا درخشش او در فرش قرمز کن تقریباً جنایتکارانه بود.


امیلی راتایکوفسکی


امیلی راتایکوفسکی

این بمب با سر پر از فرهای ژولیده، لبه‌ای پر از مژه و پوکه‌های برهنه، حال و هوای دولچه ویتا را روی فرش قرمز پخش کرد.

بیشتر بخوانید: ایده‌ها و نکات شگفت‌انگیز آرایش مجلسی در سال 2022


لیا سیدوکس


لیا سیدوکس

سیدوکس به دنبال برداشتی تازه و به روز از زرق و برق فرش قرمز بود، و نقاط لمسی کلاسیک هالیوود قدیمی را با آرایش نمادین کم رنگ مترادف با زیبایی فرانسوی ادغام کرد.


ال فانینگ


ال فانینگ

به ال فانینگ اعتماد کنید تا حسی از هوس زنانه را به فرش قرمز کن بیاورد. فرهای دوست داشتنی خود را با بند پاپیونی الماسی تزئین کرده است.

بیشتر بخوانید: نحوه‌ی انجام آرایش سبک (آموزش)


کاترین لنگفورد


کاترین لنگفورد

اول از همه، باید بدانیم که کاترین لنگفورد چه چیزی روی فرش قرمز پوشیده است. پس از آن، ما به توصیه‌های بازیگر زن می‌آییم زیرا این رنگ صورتی داغ همه چیز است.


یاسمین توکس


یاسمین توکس

یاسمین توکس رنگی با رنگ خنثی را که به خوبی انجام می‌دهد به ما ارائه کرد، اما برای هماهنگی با لباس مجلسی چین‌دار، کمی آرایش چشم زرد قناری در گوشه داخلی خود اضافه کرد.


کت گراهام


کت گراهام

کت گراهام با لباس توری مایل به قرمز حجیمش که آرایش چشم برنزی او را تثبیت کرده‌ بود، مانند آتشی خروشان در فرش قرمز کن به نظر می‌رسید.


گریس الیزابت


گریس الیزابت

این مدل با قفل‌های سبزه‌ای که به شکلی خیس در هم کشیده ‌شده، لعاب براق لبی که بر زیبایی او تأکید می‌کند و چهره‌ای شبنم‌دار، ظاهر براق را از بالا تا پا میخکوب کرده‌ است.


ژوزفین اسکریور


ژوزفین اسکریور

اسکریور الهه راک‌اند رول درونی خود را روی فرش قرمز با خط چشم نگاتیو یک باب صیقلی و شیک بر روی فرش قرمز قرار داد.

بیشتر بخوانید: نکته‌های ساده برای جلوگیری از پخش شدن خط چشم – آموزش گام به گام

مطالب مرتبط