آموزش قدم به قدم 20 مدل سایه چشم برای مبتدی‌ها

آموزش قدم به قدم 20 مدل سایه چشم برای مبتدی‌ها

05 مهر 1399

سایه چشم یکی از تطبیق‌پذیرتین قسمت‌های میکاپ صورت است. کشیدن میزان کمی از رنگ قرمز روی پلک شما می‌تواند چشمانتان درخشان کند و شما می‌توانید چشم‌های خود را برای داشتن آرایشی طبیعی و روزانه و یا استایلی بسیار شیک و نمایشی مناسب شب با همان رنگ میکاپ کنید، تنها روش استفاده از آنها کمی با یکدیگر تفاوت دارد. در این مقاله تعدادی از آموزش‌های سایه چشم مورد علاقه خودمان را برای شما گردآوری کردیم تا با استفاده از آنها بتوانید ظاهر مورد علاقه و فوق‌العاده خود را بسازید، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چشم‌های اسموکی براق

این یک قانون است که من سال‌ها از آن استفاده می‌کنم و اگر میان پلک و ابروی شما فاصله مناسبی وجود دارد، این قانون برای شما هم مناسب است. همانطور که می‌بینید، اگر این فاصله کمتر است باید از یک رنگ روشن‌تر برای وسط و از رنگ تیره‌تر در قسمت بیرونی استفاده کنید. این سایه چشم فوق‌العاده و براق کاملاً برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های خاص مناسب است! کار خود را با استفاده از یک سایه چشم با رنگ متوسط و خنثی شروع کنید، آن را دقیقاً روی پلک خود بزنید، از قست داخلی پلک شروع کرده و به سمت بیرون آن حرکت کنید. به آرامی این رنگ را در رنگ تیره‌تر استفاده شد برای بیرون پلک محو کنید تا استایلی اسموکی داشته باشید. از یک سایه هایلایت روی استخوان پایین ابرو و گوشه داخلی چشم استفاده کنید تا چشمان خود را لیفت کرده و کار خود را با زدن کمی سایه براق روی وسط پلک تمام کنید.

سایه چشم اسموکی

چین پلک تیره با پلک طلایی

این سایه چشم جسورانه و نمایشی است و تنها برای شب یا مراسم‌های خاص مناسب است! کار خود با استفاده از یک رنگ قهوه‌ای شروع کنید و با آن روی چین پلک خود خط بکشید. روی این خط بیشتر کار کنید تا تقریباً ضخیم بشود و آن را محو کنید تا ظریف بشود. از یک سایه طلایی روی خود پلک استفاده کرده و سپس برای داشتن ظاهری پر زرق و برق روی پلک خود اکلیل بزنید. برای کامل کردن این آرایش خط چشمی ضخیم از گوشه داخلی تا بیرونی چشم خود بکشید.

سایه چشم طلایی

آبی تیره

برای درست کردن این استایل آبی، کار خود را با زدن سایه قهوه‌ای رنگ روی چین پلک شروع کرده و آن را به آرامی به سمت بیرون محو کنید. آنقدر به زدن آن روی چین پلک ادامه دهید تا به آن شدت رنگی که می‌خواهد برسید. سپس سایه آبی تیره را روی پلک خود زده و به آرامی از آن زیر مژه‌های پایین خود نیز استفاده کنید. از خط چشم خود استفاده کنید تا خط چشمی سریع و تیز از گوشه داخلی چشم خود به سمت بیرون کشیده سپس مژه‌های خود را ریمل بزنید.

سایه چشم آبی تیره

بنفش اکلیلی با خط چشم پهن

این آرایش چشم اکلیلی و باشکوه است و قطعاً توجه دیگران را به خودش جلب می‌کند! با استفاده از سایه مشکی، یک خط از گوشه خارجی چشم به صورت مورب به سمت ابرو بکشید و روی خط به سمت بالا کار کنید تا در چین پلک محو شود. خط را با سایه چشم مشکی ضخیم کنید سپس سایه بنفش را روی پلک خود بکشید. روی آن اکلیل بزنید و آن را با یک خط چشم دارای دم تیز به پایان برسانید.

سایه چشم بنفش اکلیلی با خط چشم پهن

اسموکی طلایی به ارغوانی

این سایه چشم فوق‌العاده طلایی و ارغوانی کاملاً برای موقعیت‌های خاص مناسب است. کار خود را با زدن سایه طلایی روی پلک شروع کنید. سپس یک سایه ارغوانی روشن روی آن بزنید و سایه بنفش تیره‌تر را روی گوشه خارجی چشم بزنید تا به صورت اسموکی آنها را محو کنید. از سایه تیره‌تر زیر خط مژه خود استفاده کنید و با خط چشم یک خط ضخیم از گوشه داخلی به گوشه خارجی چشم و روی پلک پایینی خود بکشید. کمی رنگ طلایی به داخل چشم خود اضافه کنید و دیگر کارتان تمام شده است!

سایه چشم اسموکی طلایی مایل به ارغوانی

طلایی و ارغوانی با خط چشم پهن

این می‌تواند سایه مورد علاقه ما در این کلکسیون باشد! کار خود را با در دست گرفتن سایه ارغوانی خود شروع کرده و یک مثلث از گوشه بیرونی چشم کشیده و آن را به سمت داخل و چین پلک ادامه دهید. از آن رنگ درست روی چین پلک به سمت گوشه داخل استفاده کنید. روی پلک خود را با سایه فوق‌العاده طلایی کاملاً بپوشانید و از سایه چشم ارغوانی خود روی خط مژه پایین استفاده کنید. اکلیل را اضافه کنید و کار خود را با کشیدن خط چشمی پهن با دم تیز به پایان برسانید.

سایه چشم طلایی و ارغوانی با خط چشم پهن

سایه چشم زیبای برنز محو شده

کار خود را با استفاده از یک رنگ طبیعی و خنثی شروع کنید، آن را مستقیماً روی پلک خود بزنید. به آرامی از یک رنگ قهوه‌ای روشن روی گوشه بیرونی چشم شروع کرده و به سمت وسط پلک کار خود را ادامه دهید.، مطمئن شوید که آن سایه در رنگ روشن‌تر سایه محو شده است. با استفاده از همان سایه به آرامی سعی کنید به مژه‌های پایینی رنگ دهید. روی آن و مرکز پلک از یک سایه معرکه طلایی براق استفاده کنید. کار خود را با استفاده از ریمل تمام کنید.

سایه چشم برنز

سایه زرد با خط چشم مشکی

این آرایش معرکه ترکیبی عالی از رنگارنگی و ملیحی است و ما فکر می‌کنیم که رنگ زرد آن بسیار دلنشین است، مخصوصاً برای چشم‌های قهوه‌ای. از یک سایه به رنگ زرد مستقیماً روی پلک خود استفاده کنید، آن را محو کرده تا به این سایه طبیعی فوق‌العاده برسید. خط چشم خود را بردارید و آن را از گوشه داخلی به گوشه بیرونی چشم بکشید تا خط چشمی عالی و با دم تیز داشته باشید.

سایه چشم زرد با خط چشم مشکی

ارغوانی روشن، ملیح و مات

ما نمی‌توانیم تحسین این آرایش چشم اسموکی ملیح را تمام کنیم که باعث می‌شود تا شما کاملاً احساسی فوق‌العاده داشته باشید و برای استفاده روزانه و شبانه مناسب است. کار خود را با استفاده از یک سایه خنثی روی پلک شروع کرده و آن را با زدن یک سایه ارغوانی روشن و زیبا روی چین پلک ادامه داده و آن را به سمت گوشه بیرونی پلک محو کنید. با استفاد از خط چشم خود به چشمانتان خط چشمی ضخیم با دم تیز اضافه کنید سپس کار خود را برای داشن ظاهری نمایشی‌تر یا مژه مصنوعی تمام کنید.

سایه چشم ارغوانی روشن

نقره‌ای اسموکی

در این آرایش چشم طبیعی ابتدا یک رنگ زمینه خنثی در تمام پلک خو بزنید. از یک سایه نقره‌ای تیره روی گوشه داخلی چشم خود و سپس دوباره روی گوشه خارجی استفاده کرده، آنها را به آرامی در یکدیگر محو کرده و تا این سایه چشم محو شگفت انگیز با سایه‌ای خنثی و درخشنده در مرکز پلک که در اینجا می‌بینید را درست کنید. با کشیدن خط چشمی ظریف روی پلک بالا و پایین پلک کار خود را تمام کنید و مژه‌های مصنوعی را برای یک پایان چشمگیر به چشم‌ها اضافه کنید.

سایه چشم نقره‌ای اسموکی

سایه چشم طبیعی

سایه چشم نود

سایه چشم با مداد مشکی

آرایش چشم برای چشم‌های قهوه‌ای

میکاپ چشم برای چشم‌های قهوه‌ای

آرایش چشم مناسب چشم‌های قهوه‌ای

سایه چشم اسموکی آسان

سایه چشم اسموکی

سایه چشم اسموکی

سایه چشم اسموکی

امیدواریم که این آموزش‌های قدم به قدم برای سایه چشم‌های فوق‌العاده قلب شما را دزدیده باشد! فرقی نمی‌کند که به دنبال میکاپی برای شب یا روز باشید، این کلکسیون حتماً همان چیزی که شما می‌خواهید را در انواع رنگ‎‌ها و استایل‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: 8 سایه ترند: زیبایی دقیقاً به همین سادگی است!

مطالب مرتبط