ایده مانیکور شب رنگ

ایده مانیکور شب رنگ

09 خرداد 1401

درخشش ناخن‌های شب رنگ یک ترند جدید در دنیای مد ناخن است. البته، وقتی در مورد آن فکر می‌کنید، تمام طرح‌های نئونی که در دهه 2000 محبوب بودند به یاد خواهید آورد، با این حال، آنچه اکنون داریم کاملاً متفاوت است. نکته قابل توجه این است که با تمام طرح‌ها و دیزاین‌ها، ناخن‌هایی که در تاریکی می‌درخشند، جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. برای اثبات این حرف امروز، می‌خواهیم با مجموعه‌ای از دیزاین ناخن شب رنگ جدید از شما پذیرایی کنیم!


1. ناخن‌های شب رنگ با طرح شعله آتش


style="border-right: 6px solid #05ab99;margin: 1.5em 10px;"

درخشش در تاریکی ناخن‌های اکریلیک سزاوار توجه ویژه هستند. در واقع با کمک لاک اکریلیک و یک مانکوریست حرفه‌ای می‌توانید یک شاهکار واقعی خلق کنید. علاوه‌بر این، افزودن درخشش این طراحی ناخن را به چیزی خارق‌العاده تبدیل می‌کند.


2. ناخن‌های شب رنگ با طرح  تک رنگ


ناخن‌های شب رنگ با طرح  تک رنگ

در طول تابستان بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند ناخن‌هایشان طراحی ساده داشته باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ناخن‌های خود را درخشان کنید. ببینید، معجزه اتفاق می‌افتد.


3. ناخن‌های شب رنگ با طرح خال خالی


ناخن‌های شب رنگ با طرح خال خالی

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید، اما درخشیدن در ناخن‌های شب رنگ خال خالی مطمئناً چیزی جدید و منحصر به فرد است پیشنهاد می‌کنیم دفعه بعد که به سالن رفتید آن را امتحان کنید. شما چی فکر می‌کنید.


4. ناخن‌های شب رنگ با طرح شکلک‌های انتزاعی


ناخن‌های شب رنگ با طرح شکلک‌های انتزاعی

چه چیزی  بهتر از درخشش شکلک‌های انتزاعی در تاریکی است؟ فقط هنر مورد علاقه شما روی ناخن‌هایتان جلوه می‌کند و در تاریکی می‌درخشند! زیبا، خانومانه، منحصر به فرد.


5. ناخن‌های شب رنگ با طرح مار


ناخن‌های شب رنگ با طرح مار

درخشش ناخن‌ها در تاریکی می‌تواند از هر رنگی باشد. به همین دلیل است که اگر به دنبال درخشش نئونی در لاک ناخن شب رنگ هستید بهترین گزینه، رنگ زرد خواهد بود. علاوه‌بر این، ناخن با طرح مار همیشه یک پیشنهاد هیجان‌انگیز است.


6. ناخن‌های شب رنگ با طرح رنگ صورتی


ناخن‌های شب رنگ با طرح رنگ صورتی

مواقعی وجود دارد که ناخن‌های محکم و براق تمام چیزی است که برای یک مانیکور فانتزی و منحصر به فرد نیاز دارید. با این حال، افزودن درخشش به لاک ناخن شب رنگ، همه چیز را به سطح کاملاً جدیدی می‌برد.


7. ناخن‌های شب رنگ با طرح شکلک‌


ناخن‌های شب رنگ با طرح شکلک‌

رنگ سفید رنگ ظرافت و پاکی است و ترکیب آن با بدلیجات زیبا همیشه راهی عالی برای با یک سنگ دو هدف را می‌زنید. در حقیقت، اگر ناخن‌های شما در تاریکی بدرخشد، هیچ رقیبی برای شما وجود نخواهد داشت.


8. ناخن‌های شب رنگ با طرح هندسی


ناخن‌های شب رنگ با طرح هندسی

برخی از مردم آرزو می‌کنند که هر روز هالووین باشد اینطور نیست! اما شما همچنان می‌توانید در زندگی روزمره خود خلاق به نظر برسید. نکته اصلی این است که با کمک درخشش در لاک ناخن شب رنگ و با مانیکوری زیبا موفق شوید که طراحی ناخن شما به گونه‌ای باشد که در طول روز آرام و رسمی به نظر برسد و وقتی شب فرا ‌رسید سرگرم کننده و منحصر به فرد باشد. درخشش هندسی ناخن در تاریکی بهترین گواه این موضوع است.

بیشتر بخوانید: با چند روش ساده ناخن های خود را تقویت کنید

درخشش هالووین در ناخن‌های شب رنگ:

وقتی صحبت از ناخن‌های شب رنگ می‌شود، بهترین زمان استفاده در شب هالووین است. به همین دلیل ما چند ایده درخشش ناخن در تاریکی برای شب‌ هالووین را به شما ارائه می‌کنیم تا در این جشن امتحان کنید.


9. ناخن‌های شب رنگ با طرح کدو تنبل


ناخن‌های شب رنگ با طرح کدو تنبل

درخشش ناخن‌ها در تاریکی هنگام فرا رسیدن هالووین یک چیز دیگر است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم طرح ناخن شبرنگ خود را با عکس اسکلت و کدو تنبل دیزاین کنید.


10. ناخن‌های شب رنگ با طرح تار عنکبوت


ناخن‌های شب رنگ با طرح تار عنکبوت

هالووین فقط مربوط به جمجمه‌ها و خون آشام‌ها نیست، بلکه زمان آن است که نقش شخصیت‌های مورد علاقه خود را بازی کنید. به عنوان مثال، اگر شما از طرفداران اسپایدر هستید، چرا از طرح ناخن‌های عنکبوت استفاده نکنید. علاوه‌بر این، می‌توانید ناخن‌های خود را در تاریکی درخشان کنید و این درخشش جذابیت خاصی به ظاهر شما می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: 10 نوع مانیکور که باید درباره آنها بدانید!


11. ناخن‌های شب رنگ با طرح‌های بانمک


ناخن‌های شب رنگ با طرح‌های بانمک

درخشان کردن ناخن‌ها در تاریکی راه عالی برای متمایز شدن در میان جمعیت است، به خصوص زمانی که درباره هالووین صحبت می‌کنیم. علاوه‌بر این، با درخشان شدن ناخن‌های خود در تاریکی، می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید و مهم نیست که چقدر ترسناک باشد، درخشش به آن جذابیت بیشتری می‌بخشد. امتحان کنید


12. ناخن‌های شب رنگ با طرح مغز


ناخن‌های شب رنگ با طرح مغز

اگر نمی‌خواهید تصویر تعطیلات خود را بیش از حد دور کنید، می‌توانید کمی تقلب کنید. مسئله این است که مانیکور معمولی ماه و ستاره آنقدرها هم ترسناک یا بدجنس به نظر نمی‌رسد تا بتوانید آن را برای هالووین استفاده کنید، اما درخشش در تاریکی به ظاهر شما طعم هالووین را می‌بخشد.


13. ناخن‌های شب رنگ با طرح گوتیک


ناخن‌های شب رنگ با طرح گوتیک

مانیکور گوتیک را می‌توان طوری طراحی کرد که با زندگی روزمره شما هم سازگار باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی درخشش به آن اضافه کنید. یک نگاه به این درخشش گوتیک در ناخن‌های شب رنگ به شما این باور را می‌دهد که هر چیزی در این زندگی ممکن است.

درخشش لاک‌های شب رنگ چیز جدیدی نیست اما این روزها ترند شده و در بین خانم‌ها محبوبیت پیدا کرده است. به همین دلیل ما طیف وسیعی از ایده‌های طراحی ناخن درخشان را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا همیشه به روز باشید!

بیشتر بخوانید: 130 طرح ناخن که شاید بخواهید برای سال 2022 امتحان کنید

مطالب مرتبط