6 تا از بهترین رنگ‌های آرایش برای چشمان سبز آبی

6 تا از بهترین رنگ‌های آرایش برای چشمان سبز آبی

09 اردیبهشت 1401

انتخاب بهترین سایه چشم برای چشم‌های زیبای شما ممکن است یک کار دلهره‌آور باشد، به خصوص اگر چشمان سبز-آبی دارید. اما خبر خوب این است: سایه مناسب این رنگ چشم می‌تواند آن را جذاب‌تر کند. از رنگ آبی تا قهوه‌ای، برای آرایش چشمان سبز آبی بهترین رنگ پالت‌ها موجود است.

بهترین رنگ‌ها برای آرایش چشم سبز آبی


1.  بنفش


آرایش چشم سبز آبیآرایش چشم سبز آبی

چشم‌های سبز-آبی با هر سایه‌ای از بنفش عالی به نظر می‌رسند، بنابراین با کشیدن یک رنگ بنفش پررنگ‌تر، روشن یا رمانتیک فقط در مرکز پلک، جلوه‌ای واقعا زیبا ایجاد کنید. (به این معنی که بسته به ظاهر مورد نظرتان، بهترین رنگ سایه‌ی بنفش را انتخاب کنید)

نکته: برای بهترین نتیجه از رنگ دودی اجتناب کنید و سایه چشم خود را محدود به پلک خود نگه‌دارید.


2. صورتی زیبا


آرایش چشم سبز آبیآرایش چشم سبز آبی

خانم‌ها، اگر به دنبال ظاهری ظریف برای چشمان خود هستید، با سایه چشم صورتی بازی کنید. رنگ فوق‌العاده زنانه به زیبایی چشم‌های سبز آبی شما می‌دهد و اگر درست ترکیب شود می‌تواند ظریف و بی‌عیب به نظر برسد.

نکته: کمی از رنگدانه‌های خالص تاتوی رنگی Maybelline در صورتی Rebel را روی حدقه چشم خود بکشید و سایه تک رنگ زیبا را به خوبی ترکیب کنید. ظاهر هم دودی و هم روشن است که ظاهری پر زرق و برق را به شما می‌دهد.


3. آبی پر رنگ


آرایش چشم سبز آبیآرایش چشم سبز آبی

زمانی که رنگ‌های آبی به میان می‌آیند، چیزی جادویی برای چشمان سبز-آبی اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید با سایه چشم آبی روی چشمان سبز-آبی خود وحشی شوید، به شرطی که ترکیب مناسبی ایجاد کنید. این بدان معناست که حتی اگر رنگی از همان خانواده چشم خود استفاده می‌کنید، باز هم می‌توانید با ترکیب آن با سایه روشن‌تر بازی کنید!

رنگی عالی انتخاب کنید که به خوبی با رنگ چشم خیره کننده شما هماهنگ می‌شود. فقط بافت‌های مختلف را به هر دو سایه اضافه کنید. اگر یکی براق است، دیگری را مات انتخاب کنید، این همیشه چشمان شما را برجسته می‌کند.

بیشتر بخوانید: 3 ترفند آرایشی برای چشم‌های برجسته


4. بوردو خوشمزه


آرایش چشم سبز آبیآرایش چشم سبز آبی

اگر از همان افکت‌های تیره قدیمی و سنگین که می‌تواند روی چشم‌های رویایی شما شدید به نظر برسد، خسته شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که رنگ بوردو را انتخاب کنید. باکلاس، جسورانه و در سایه، بوردو روی چشم‌های سبز-آبی عالی عمل می‌کند، زیرا گرمای فوق‌العاده‌ای می‌افزاید و ظاهری نرم‌تر ایجاد می‌کند. نه تنها این رنگ همان اثر درخشان قهوه‌ای را دارد، بلکه تیره‌تر از رنگ مشکی شما نیز است.

بیشتر بخوانید: آموزش قدم به قدم 20 مدل سایه چشم برای مبتدی‌ها


5. قهوه‌ای زیبا


آرایش چشم سبز آبیآرایش چشم سبز آبی

سادگی می‌تواند زیبا باشد. بنابراین برای ظاهری همه کاره‌تر و جذاب‌تر، سایه چشم قهوه‌ای کلید اصلی است. رنگ قهوه‌ای پالت سایه چشم گرم می‌تواند شما را خسته کننده، اما هنوز هم زیبا نشان دهد، و رنگ آن خیلی زیاد نیست! سایه چشم قهوه‌ای را با حداقل آرایش و یک لب توت‌فرنگی ست کنید.

بیشتر بخوانید: 7 نکته آرایشی موثر که سایه چشم شما روشن‌تر به نظر برسد


6. بری جسور


آرایش چشم سبز آبیآرایش چشم سبز آبی

برای داشتن ظاهری زیبا، چشم‌های سبز آبی را با تقویت ته رنگ قرمز با شستن پلک‌ها و کانتور سیاه دودی ، درخشان کنید.

برای داشتن ظاهری دوست‌داشتنی از روز تا شب، از این ته رنگ گرم‌تر استفاده کنید، شرابی متوسط تیره با روکش یخ زده، و رنگ را به طور یکنواخت در اطراف چشم‌ها لکه‌دار کنید. دو لایه ریمل را تکان دهید و استفاده کنید.

چشم‌های سبز آبی نسبتا کمیاب هستند و با آرایش چشم مناسب می‌توانند چشمگیرتر به نظر برسند. از آنجایی که یافتن مناسب‌ترین رنگ‌ها برای استفاده در آرایش چشم‌های سبز-آبی می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد، می‌توانید دستورالعمل‌ها و نکاتی را در اینجا دنبال کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. هر سایه بنفش تیره، یا آبی شدید، صورتی، قرمز زغال اخته، قهوه‌ای و بوردو بهترین رنگ‌ها برای برجسته کردن چشمان آبی-سبز هستند. ریمل و آسترهای تیره را فراموش نکنید تا کنتراست مورد نیاز آرایش چشم شما را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: هشت عادت روزانه برای زیبایی چشم

 

مطالب مرتبط