جوراب‌های بلند و کفش‌های کتانی

جوراب‌های بلند و کفش‌های کتانی

06 اردیبهشت 1401

پرنسس دایانا یکی از بزرگترین نمادهای مد عصر ما است. او نه تنها در تمام زندگی‌اش با استایل‌هایش ترندها را ایجاد کرده است بلکه امروزه ظاهر او برای بسیاری الهام بخش مد است. یکی از آنها استایل «جوراب بلند و کفش کتانی» است که اینستاگرام را طوفانی کرده‌است.

ترند کفش‌های کتانی با جوراب بلند ساق پا

جوراب‌های بلند و کفش‌های کتانی

زمان صندل رسما به پایان رسیده است. در پاییز ما دوست داریم کفش‌های کتانی شیک را با یک لباس ساده ست کنیم. اکنون می‌توانید یک جذابیت به لباس خود اضافه کنید. جوراب‌های ساق بلند که به آن جوراب‌های خدمه نیز می‌گویند. این جوراب‌ها بلندتر از جوراب‌های مچ پا هستند و اغلب در قسمت وسط ساق پا پوشیده می‌شوند. پس با جوراب‌های ریز قوزک خداحافظی کنید و با جوراب‌های بلند در پاییز امسال یک مد واقعی ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: شیک ترین و زیباترین تیپ مردانه

این استایل جدید نیست، زیرا لیدی دی قبلاً در دهه 90 دقیقاً چنین ظاهری داشت. بله، شما درست این را متوجه شدید. مادر شاهزاده ویلیام و پرنس هری نه تنها به خاطر لباس‌های شیک و شلوارش معروف بود، بلکه با لباس‌های غیررسمی و اسپرت خود، به‌ویژه از نظر استایل خیابانی، یک ترندر واقعی بود.

جوراب‌های بلند و کفش‌های کتانی

در همین حال، ظاهر استایل‌های او توسط ستاره‌های بیشتری کپی می‌شود. مانند دایانا در آن زمان، هیلی بیبر، کندال جنر، هالسی، کورتنی کارداشیان و بلا حدید همگی در حال تکان دادن ترکیب شیک کفش‌های کتانی با جوراب بلند هستند. جوراب‌های سفید تنیس با آرم برند به‌علاوه مدل‌های کتانی سفید از محبوبیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: چه رنگ‌هایی را نباید با هم بپوشیم؟

جوراب‌های بلند و کفش‌های کتانی

با جوراب ساق پا بلند چه چیزی بپوشیم؟

و چگونه می‌توان بقیه لباس‌ها را با جوراب‌های ساق پا ست کرد؟ در روزهای گرم‌تر، می‌توانید استایل کفش ورزشی را با شورت دوچرخه‌سواری و پیراهن XL ترکیب کنید، اما یک سویشرت سایز بزرگ نیز در اینجا بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اگر هوا سردتر است، می توانید لباس خود را با شلوار جین مام نیز تکمیل کنید. برای اینکه کمی استایل شیک‌تری به جوراب‌های ساق پا بدهید، می‌توانید آن را با یک کت بلند پاییزی ست کنید. این واقعا ترکیب شیک است، همانطور که خود دایانا در این عکس ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونه کفش‌های کتانی‌مان را تمیز کنیم؟

 

مطالب مرتبط