شیک ترین و زیباترین تیپ مردانه

شیک ترین و زیباترین تیپ مردانه

22 تیر 1400

طبق همیشه قصد داریم بهترین استایل‌های‌ مردانه برای فصل تابستان را بـه شما معرفی کنیم.فصل تابستان فصل تنوع و رنگ‌های شاد است، امسال رنگ‌های خنثی و هم چنین رنگ های سرد روی بورس دنیای مد آقایان می‌باشند.


مدل لباس تابستانه مردانه 2021



استایل تابستانه مردانه 1400



تیپ تابستانی مردانه و پسرانه 2021


رنگ‌هایی مانند خاکستری، سفید و… رنگ‌های خنثی هستند، در واقع بین گرمی و سردی این رنگ ها تعادل وجود دارد. به همین جهت در این رنگ‌ها بـه سادگی سِت می‌شوند. رنگ های خنثی باعث می‌شوند توجه بـه رنگ اصلی بیشتر شود. بنابراین توصیه می‌شود که برای فصل تابستان ترکیبی از رنگ‌های سرد و خنثی را بپوشید. 


مدل لباس تابستانی مردانه و پسرانه جدید



مدل های جدید لباس مردانه



شیک ترین و زیباترین تیپ مردانه



مدل لباس مردانه جوان پسند


در فصل تابستان لباس‌های نخی بپوشید، این جنس بـه راحتی عرق را جذب میکند و یکی از بهترین آیتم‌ها برای نفس کشیدن پوست شماست. از دیگر ویژگی‌های این جنس می‌توان بـه رفع چروک آسان از روی ان اشاره کرد که مزیت بسیار جالبی است. شستشو و نگه‌داری از آن بسیار آسان است و برای استفاده از صبح تا شب مناسبترین گزینه است.


بهترین مدل شلوار مردانه



مدل تی شرت مردانه



تیپ مردانه اسپرت



مدل لباس جوان پسند 2021


لباس‌های پلی استر نپوشید. بسیاری از لباس‌ها از جنس پلی استر هستند، تاپ‌های چیفن و یا لباس‌های ساتن شما. توجه کنید که این دسته از لباس‌ها نیز بـه سرعت باعث ایجاد عرق خواهند شد و به علت نوع ساختار این دسته از پارچه‌ها، میزان جریان هوا میان پوست بدن و هوای بیرون بسیار کم بوده که بوی نا مطبوع را به همراه خود خواهد داشت.

وقتی هوا خنک و سرد می‌شود، جین‌های اسکینی و جذب کمک می‌کنند تا گرمای بدن حفظ شود اما وقتی دمای هوا خیلی بالا برود، پوشیدن این آیتم‌ها می‌تواند برای فرد بسیار ناخوشایند باشد. یکی از روش‌های ساختن یک استایل تابستانی و خنک، اضافه کردن شلوارهای گشاد بـه لباس‌های روزمره ست. این آیتم‌های پرطرفدار بـه آسانی با هر نوع استایلی جور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 30 مدل ریش برای سال 2022

مطالب مرتبط