چگونه می‌توان با کمترین هزینه خوشتیپ و شیک بود؟

چگونه می‌توان با کمترین هزینه خوشتیپ و شیک بود؟

20 اسفند 1399

چرا پولمان را برای تیپ‌های باب روز خرج می‌کنیم؟


کمپین‌های بازاریابی همواره شما را وسوسه می‌کنند که محصولات ترندی باب روزی را بخرید که ممکن است حتی به آن‌ها نیازی هم نداشته باشید؛ و این یک واقعیت است! آیا تا به حال توجه کرده‌اید که هر چه زنانی که در تبلیغات تلویزیونی حضور دارند زیباتر باشند، آمادگی بیشتری دارید که پولتان را برای خرید آن محصول خرج کنید، حتی اگر نیازی هم به آن نداشته باشید؟ فقط یک نگاه به لوکس‌ترین کمپین‌ها با سوپر مدل‌های جهانی بیندازید. ناخودآگاه جذب این تصویر زیبا می‌شوید و شما هم آن محصولات را می‌خواهید. اما سؤال اینجا است که: «آیا واقعاً به همه این چیزها نیاز داریم؟» جواب این سؤال، نه است. به همین دلیل است که این مقاله را تهیه کرده‌ایم. ما امتحان کرده‌ایم، تحقیق کرده‌ایم و در آخر لیست همه اقلام مورد نیاز را تدارک دیده‌ایم تا بهترین ظاهر را داشته باشید! علاوه بر این، خوشبختانه ما یک متخصص مد داریم که ما را در زمینه بهترین راهکارهای عمل مد راهنمایی می‌کند.


آیا زیبایی و ظرافت واقعاً گران است؟


بله! اما... این فقط چیزی است که در ذهن شما است! احتمالاً فکر می‌کنید که با داشتن محصولات برندهای خیلی معتبر و سطح بالا می‌توانید ظاهری شیک و خیره‌کننده داشته باشید. اما ما به شما می‌گوییم که نه! شما می‌توانید با کمترین هزینه، ظاهر دلربایی داشته باشید! اما برای این کار باید اول از همه چیزهایی در مورد رنگ‌ها یاد بگیرید.


چه رنگ‌هایی به نظر لوکس و گران قیمت می‌رسند؟


اولین انتخاب ما، رنگ بژ و همه رنگ‌های هم‌خانواده با آن است. این رنگ به عنوان رنگ «سلطنتی» شناخته می‌شود و بیشتر از همه در خانواده سلطنتی انگلستان به چشم می‌خورد. رنگ بژ همیشه جذابیت مخصوص به خود را دارد و هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. رنگ بژ یک رنگ کلاسیک برای تمام زمان‌ها است.

استایل خیابانی رنگ بژ


چگونه رنگ بژ را وارد کمد لباس‌هایتان کنید؟


محیط کار/ دفتر کار: یک ژاکت بژ با طرح‌های هندسی همراه با جین آبی و شلوارهای کلاسیک، یک ظاهر عالی دارد.

بیرون رفتن بعد از کار: یک پیراهن سرتاسری با رنگ بژ به زیبایی با کفش‌های پاشنه‌بلند قرمز و رژ لب قرمز همراه می‌شود.

یک تیپ نه‌چندان رسمی / روزمره: پوشیدن یک شلوار جین به رنگ بژ یک انتخاب عالی است، چون اگر حتی مجبور شوید برای یک قرار کاری حاضر شوید، ظاهر متین و معقولی دارید.

کت و شلوار بژ با چکمه های عسلی


چه رنگ‌های دیگری به نظر گران و شیک می‌رسند؟


در میان سایر رنگ‌ها، بهترین جلوه را رنگ سفید دارد، زیرا رنگ «برتری» و زیبایی است. استفاده از این رنگ باعث می‌شود ظاهرتان منحصربه‌فرد، پاک و ساده به نظر برسد. بیایید با هم صادق باشیم، یک ظاهر سر تا پا سفید فوق‌العاده می‌شود! رنگ سفید نه‌تنها ظاهر گرانی دارد، بلکه به شما حس «روز جشن بزرگ» را می‌دهد. استفاده از رنگ سفید استایل شما را یک درجه ارتقا داده و تمام روز به شما حس خوبی می‌دهد.

استایل مونوکروم سفید


چه رنگی قابل ‌تمجید و باکلاس است؟


رنگ باکلاس بعدی، قهوه‌ای است. می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای تیره یا روشن همراه با وسایل چرمی اصلی یا چرم مصنوعی استفاده کنید. این وسایل جانبی معمولاً برای یک مدت طولانی در کمد لباس‌هایتان حضور خواهند داشت. اگر می‌خواهید ظاهر «لوکسی» داشته باشید، شبیه به کسی که مد و استایل را به خوبی می‌شناسد، قطعاً این وسایل چرمی به کارتان می‌آیند. رنگ قهوه‌ای برای وسایل چرمی مانند کیف، کیف دستی، کمربند، کفش یا حتی یک کت یا ژاکت چرمی عالی است.

استایل بژ با کمربند قهوه ای


چه رنگ‌هایی بدون تردید برای خانم‌ها عالی هستند؟


قطعاً نمی‌شود از رنگ مشکی صرف‌نظر کرد! انتخاب رنگ مشکی کمی ریسکی است و برای همه افراد مناسب نیست؛ اما ببینید که برند کوکو شنل چطور کاری کرده است که داشتن یک پیراهن کوتاه مشکی به یک گزینه ثابت در کمد لباس‌های همه زنان دنیا تبدیل شود! به هر حال این کار درستی نیست. به یاد داشته باشید که رنگ مشکی تنالیه‌های گرم‌تر یا سردتری ندارد و این تنالیته‌ها برای همخوانی داشتن یک رنگ با رنگ پوستمان اهمیت بسیار زیادی دارند. استفاده از رنگ مشکی یک انتخاب پرخطر است. افرادی که چشمان قهوه‌ای و رنگ پوستی با تنالیته زیتونی دارند و یا دقیقه برعکس، زنانی که پوست بسیار تیره‌ای دارند، می‌توانند از لباس‌های با رنگ سیاه قیرگون استفاده کنند؛ بنابراین باید توجه داشته باشید که افراد باپوست‌های تابستانی/پاییزی با رنگ‌های ملایم‌تر ظاهر بهتری پیدا می‌کنند. بگذارید این موضوع را روشن کنیم؛ لباس‌های با رنگ مشکی تنها زمانی خوب به نظر می‌رسند که رنگ پوستتان به آن اجازه نشان دادن خودش را بدهد.

  • اگر تنالیه رنگ پوستتان گرم است، این بدان معنی نیست که باید رنگ مشکی را به کلی از کمد لباس‌هایتان حذف کنید. داشتن پوستی با تنالیه گرم به آن معنی است که باید کمتر از رنگ مشکی استفاده کنید و لباس‌های مشکی‌تان در نزدیکی صورتتان نباشند. می‌توانید از رنگ مشکی در کفش‌ها، کمربند، کیف‌ها و سایر لوازم تزیینی قسمت میانی و پایین‌تنه استفاده کنید.
  • اگر تنالیته رنگ پوستتان سرد است، می‌توانید از رنگ مشکی در تمام لباس‌هایتان استفاده کنید و حتی تیپ سر تا پا مشکی بزنید! یک رنگ کلاسیک دیگر، رنگ آبی است. همه می‌توانند از این رنگ استفاده کنند و در ترکیب با رنگ‌های قهوه‌ای، سفید و بژ هم ظاهر خوبی ایجاد می‌کند.

یک نگاه دقیق‌تر به کیف لوازم آرایشی‌تان هم بیاندازید. آرایش شما نه‌تنها می‌تواند میزان مهارت شما را به نمایش بگذارد، بلکه می‌تواند به شما کمک کند که ظاهر گران‌تری هم داشته باشید. اگر می‌خواهید یک آرایش شیک داشته باشید، باید به دو عنصر حیاتی توجه کنید: یک کرم پودر عالی و یک ریمل خوب.

بیشتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

مطالب مرتبط