5 ترفند آرایشی برای پوشاندن رگ‌های واریسی

5 ترفند آرایشی برای پوشاندن رگ‌های واریسی

21 آبان 1399

آیا شما رگ‌های واریسی خود را زیر دامن بلند یا شلوار پنهان می‌کنید؟ آیا شما به دنبال راهی غیرتهاجمی برای پوشاندن رگ‌ها واریسی خود و لذت بردن از پوشیدن پیراهن‌ها کوتاه تابستانه لب دریا هستید؟ پس حتماً باید نحوه پوشاندن رگ‌های واریسی را با میکاپ امتحان کنید. به همان روشی که با استفاده از کانسیلر هاله تیره زیر چشم، خطوط کم عمق و اسکارهای روی صورت را می‌پوشانید، می‌توانید رگ‌ها واریسی را نیز استتار کنید. آیا به این روش استتار رگ‌ها واریسی علاقه‌مند شدید؟ پس به خواندن مقاله ادامه بدهید.

لوازم مورد نیاز:

  1. لوازم آرایش بدن
  2. لوسیون برنزه کننده بدون آفتاب
  3. براش آرایشی خط چشم
  4. کانسیلر ضدآب
  5. اسفنج مخصوص میکاپ
  6. اسپری زیبایی پا

1. استفاده از لوسیون برنزه کننده بدون آفتاب

مقداری کمی از لوسیون برنزه کننده بدون آفتاب را با دست روی هر دو پای خود پخش کنید. ماساژ لوسیون را تا آنجایی روی بدن ادامه دهید که مواد آن کاملاً با پوست شما ترکیب و جذب آن شده باشد. خشک شدن لوسیون کمی زمان می‌برد. اجازه دهید مواد آن روی پوست پا ثابت شده و سپس دست‌ها خود را خوب بشویید. هنگام انتخاب لوسیون برنزه کننده بدون آفتاب حتماً باید رنگ روشن تا متوسط آن را انتخاب کنید که رنگی نزدیک به پوست شما داشته باشد، اینگونه ظاهر کلی پاهای شما مصنوعی نخواهد شد.

  • جهت لکه‌دار نشدن یا لکه لکه نشدن پاها پیراهن خود را بعد از خشک شدن کامل لوسیون بپوشید. می‌توانید از لوسیون برنزه کننده بدون آفتاب دو بار در هفته استفاده کنید تا ظاهر بی‌نقص و پنهان شده رگ‌ها عنکبوتی یا واریسی پاهای خود را حفظ کنید.

2. استفاده از لوازم آرایش بدن

رنگ لوازم آرایش بدن را مشابه رنگ پوست پاهای خود انتخاب کنید. بعد از خشک شدن کامل لوسیون، وقت استفاده از لوازم آرایش بدن با استفاده از اسفنج آرایشی یا انگشت روی پاها است. یک لایه نازک از لوازم آرایش بدن را روی آن قسمت‌هایی از پا بزنید که دارای رگ‌ها واریسی است. برای مثال اگر رگ‌های عنکبونی روی پایین پای شما مشخص هستند، تنها لوازم آرایش بدن را به صورت یک دست روی قسمت پایین پاهای خود تا زانو پخش کنید. حتماً باید لبه‌هایی که در آنجا لوازم آرایش بدن تمام می‌شود را خوب با حرکات دایره مانند کوچک روی پوست محو کنید.

3. استفاده از کانسیلر ضدآب

حالا با استفاده از براش آرایشی خط چشم مقداری از کانسیلر ضدآب را روی پوست خود بزنید. حتماً رنگ کانسیلر باید کمی روشن‌تر رنگ لوازم آرایش بدن باشد. رگ‌ها واریسی خود را با استفاده از کانسیلر به صورت خط‌ها باریک بپوشانید.

4. محو کردن کانسیلر

درست مانند لوازم آرایش بدن، محو کردن درست کانسیلر روی پوست نیز مهم است. با استفاده از اسفنج آرایشی یا انگشت خود روی کانسیلر به آرامی ضربه‌های آرام بزنید تا مواد آن به خوبی روی پوست محو شود. مطمئن شوید که کانسیلر به صورتی تاثیرگذار روی پوست شما محو شده و شما به هیچ وجه نمی‌توانید رگ‌های واریسی را ببنید.

5. اسپری زیبایی پا برای رگ‌ها کوچک

اگر رگ‌ها واریسی شما زیاد نیستند، می‌توانید مرحله آرایش بدن را انجام نداده و به سادگی تنها از اسپری زیبایی پا برای پوشاندن آنها استفاده کنید. شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین یا در فروشگاه‌ها خریداری کنید. ابتدا آن را روی قسمتی از پا اسپری کنید که رگ‌ها واریسی دارد سپس به آرامی با انگشت‌های خود حرکات دایره‌ای کوچک روی پوست انجام داده تا مواد آن محو شود. قبل از پوشیدن پیراهن اجازه دهید که اسپری کاملاً خشک شود.

بیشتر بخوانید: به راستی راز داشتن پاهای براق چیست؟

مطالب مرتبط