ترفندهای پوشیدن شلوار جین فاق بلند

ترفندهای پوشیدن شلوار جین فاق بلند

28 تیر 1399

ترندهای مختلف می‌آیند و می‌روند، اما جین هرگز از مد نمی‌افتد! چه یک دامن کوتاه جین باشد و چه یک شلوار چسبان، به ‌هر حال جین همیشه در کمد لباس‌های ما حضور دارد. شلوار‌های جین فاق بلند در تمام سال‌های گذشته دوام آورده‌اند و هرگز از لباس‌های ما حذف نشده‌اند. ای شلوارهای فوق‌العاده به ما ظاهر متعادلی می‌دهند و برای تقریبا هر نوع اندامی مناسب‌اند. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که با هر نوع تیپ بدنی، چطور باید شلوارهای جین فاق بلند را بپوشید.

شلوارهای جین مام

دنبال یک شلوار دم‌دستی می گردید که بتوانید در تمام فصل‌های سال آن را بپوشید؟ نظرتان در مورد یک شلوار جین مام کلاسیک چیست؟ شیرین و باکلاس، جین‌های مام در سراسر دنیا پرطرفدارند و در هر فصل و هر موقعیتی می‌توان از آ‌ن‌ها استفاده کرد. فاق بلند این شلوارها باعث می‌شود که مجبور باشید حتماً تاپ‌تان را داخل آن‌ها فرو کنید، اما وقتی که نوبت به کفش‌هایتان می‌رسد، آزادی عمل کاملی دارید و می‌توانید از انواع کفش‌های مختلف استفاده کنید. برای داشتن یک استایل باحال می‌توانید از یک ژاکت بر روی تاپ‌تان و یک کمربند هماهنگ با آن استفاده کنید.

شلوار جین فاق بلند مام

شلوارهای جین مردانه

هر زنی باید حداقل یکی از این شلوارهای راحت و باحال داشته باشد. این شلوارها یک ظاهر گشاد و شل‌وول دارند و به نظر می‌آید در واقع شلوارهای مردانه باشند، اما برای یک زن دوخته شده‌اند. با این حال انواع مختلفی از جین‌های مردانه وجود دارند که بعضی از آن‌ها، تنگ‌تر و اندامی‌تر هستند. بهترین چیز در مورد این شلوارهای راحت آن است که با هر فرم اندامی همخوانی دارند! شلوارهای جین جین مردانه که به خاطر تنوع و راحتی‌شان شناخته شده‌اند، بهترین گزینه برای گذراندن یک آخر هفته باحال هستند.

شلوار جین مردانه فاق بلند

شلوارهای جین چسبان

شلوارهای جین چسبان که در تمام دنیا شناخته شده و محبوب هستند، بهترین گزینه برای گذراندن روزهای غیرکاری شما هستند. طیف لباس‌هایی که می‌توانید با این شلوارها ست کنید به طرز غافلگیرکننده‌ای متنوع است و می‌توانید از این شلوارها برای مناسبت‌های غیررسمی استفاده کنید. برای داشتن یک ظاهر شیک، شلوارهای جین چسبان‌تان را با یک ژاکت و یک جفت کفش پاشنه بلند همراه کنید. زوج کلاسیک و جدانشدنی ژاکت و شلوارهای جین سال‌ها است که در تمامی استایل‌ها کاربرد دارند و هرگز طرفداران‌شان را ناامید نکرده‌اند.

شلوار جین فاق بلند چسبان

بیشتر بخوانید: اصول پوشیدن و ست کردن شلوار جین را یاد بگیرید

شلوارهای جین دمپاگشاد

شلوارهای جین دمپاگشاد هم یکی دیگر از مدل‌های شلواری است که تن هر کسی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این شلوارها را بپوشید تا برای تعطیلات آخر هفته به خارج شهر بروید، و یا روی آن‌ها یک تاپ سفید بپوشید تا مناسب حضور در دفتر کار باشند! این شلوارها در هر حالتی، یک حس زنانه و در عین حال سرخوشانه به همراه دارند. با استفاده از این شلوارهای باحال، برای آن که یک ظاهر خوب و جذاب برای تمام روز داشته باشید، تنها چیزهای اضافی که به آن‌ها نیاز دارید یک کیف شانه‌ای و یک جفت گوشواره هستند. با سرد شدن دمای هوا می‌توانید از یک ژاکت باحال چرمی روی شلوارهای دمپا گشاد استفاده کنید. برای تکمیل کردن ظاهرتان از یک جفت کفش لژدار استفاده کنید تا به نظر برسد پاهای کشیده‌تری دارید.

شلوار جین فاق بلند دمپا گشاد

شلوارهای جین راسته

شلوارهای جین راسته که به همان اندازه که متنوع‌اند، راحت هم هستند. این شلوارها یکی از پرطرفدارترین مدل‌خای شلوار جین هستند و دلیل آن هم ساده است: این شلوارهای فوق‌العاده تقریباً با هر چیزی ست می‌شوند، از صندل‌های ظریف و پاشنه بلند گرفته تا کفش‌های کتانی و بوت و ژاکت. وقتی که تیپ مناسب اندام‌تان را پیدا کردید، این شلوارهای جین راسته راحت‌ترین و پرکاربردترین شلوار در کمد لباس شما خواهند بود. برای داشتن یک استایل ترندی، پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوارهای جین راسته همراه با کت با بلندی متوسط یا بلند و بوت‌های نوک باریک است.

شلوار جین فاق بلند راسته

شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای

خبر رسمی: شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای بازگشته‌اند! این مدل خاص از شلوارهای جین دهه هفتادی مطمئنا برای همه افراد مناسب نیست، اما این روزها شانس مجددی برای بازگشتن به ترندهای جدید پیدا کرده است. کلید داشتن یک ظاهر فوق‌العاده جذاب با استفاده از شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای آن است که از شلوار با فاق بلند و یک جفت کفش ظریف پاشنه بلند در زیر آن استفاده کنید. استفاده از پاشنه‌ی بلند کفش‌ها، گشاد بودن پایین پاچه این شلوارها را متعادل می‌کند. برای داشتن یک ظاهر باحال که همه سرها را به سمت شما برمی‌گرداند، شلوارهای جین پاچه زنگوله‌ای‌تان را با یک تاپ با سرشانه‌های برهنه و یک عینک آفتابی با قاب گرد همراه کنید.

شلوار جین فاق بلند پاچه زنگوله‌ای

شلوارهای جین پاره

مهم نیست که شما کدام استایل را ترجیح می‌دهید، شلوارهای جین پاره از آن لباس‌هایی هستند که باید در کمد لباس هر زنی وجود داشته باشند. این شلوارهای باکلاس و راحت برای هر موقعیتی قابل استفاده هستند، از قرار میان‌وعده با دوستان دخترتان گرفته تا اوقات خوش‌گذرانی و پس از آن. برای داشتن یک ظاهر نیمه‌رسمی و شیک می‌توانید شلوارهای جین پاره تان را با ژاکت و بوت‌های تا قوزک پا تکمیل کنید. از طرف دیگر، چنانچه روی شلوار‌های جین پاره‌تان یک تی‌شرت ساده و یک ژاکت چرمی بپوشید، گزینه مناسبی برای موقعیت‌های روزمره هستند.

شلوار جین فاق بلند پاره

شلوارهای جین شسته با رنگ روشن

برای داشتن یک ظاهر باحال تابستانی، امکان ندارد گزینه‌ای بهتر از شلوارهای جین شسته با رنگ روشن پیدا کنید. این شلوارهای باحال، هم با یک جفت کفش کتانی و تی‌شرت سفید عالی می‌شوند و هم با ژاکت مشکی و کفش‌های پاشنه بلند. شلوارهای جین شسته با رنگ روشن نه تنها امسال ترند شده‌اند، بلکه ظاهر روزمره و راحتی دارند که برای فصل‌های دیگر هم قابل استفاده است. بهترین چیز در مورد این شلوارها آن است که با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توان برای هر موقعیتی حاضر شد.

شلوار جین فاق بلند شسته با رنگ روشن

شلوارهای جین اسید شور

اگر شما هم از آن دسته دختر‌هایی هستید که در زمینه مد و فشن حاضر به پذیرش ریسک هستید، شلوارهای جین اسید شور برای شما مناسبند. این شلوارهای چشمگیر و جسورانه دوباره به صحنه برگشته‌اند و سلبریتی‌های مورد علاقه ما هم آن‌ها را انتخاب می‌کنند. نکته کلیدی در زمان استفاده از این ترند آن است که از تزئینات مینیمال استفاده کنید. برای داشتن یک ظاهر روزمره و راحت، شلوارهای لی اسیدشورتان را با یک تی‌شرت سفید و کفش‌های کتانی متعادل کنید. ظاهر خاص‌تری می‌خواهید؟ شلوارهای جین اسیدشورتان را با ژاکت و بوت‌های نوت‌باریک چرمی ست کنید.

شلوار جین فاق بلند اسید شور

شلوارهای جین راحت فاق بلند

باید حتماً در مجموعه شلوارهای جین‌تان یک شلوار جین فاق بلند راحت داشته باشید! این استایل راحت همان قدر که با یک جفت کفش کتانی و یک تی‌شرت ساده جذاب است، با یک بلوز شیک و کفش‌های پاشنه بلند هم به همان اندازه چشمگیر می‌شود. از آنجایی که اسن شلوارهای راحت با انواع مختلفی از استایل‌های متفاوت هماهنگ می‌شوند، در وقت و هزینه شما برای ست کردن لباس‌هایتان صرفه‌جویی می‌کنند. پیشنهاد ما آن است که این شلوارها را با قطعاتی همراه کنید که بلند بودن کمر آن‌ها را نشان می‌دهند، مثلاً بلوزهای کوتاه یا تاپ‌های بالانافی. برای تکمیل کردن ظاهرتان کافی است یک کمربند ببندید.

شلوار جین فاق بلند کژوال

شلوارهای جین مشکی فاق بلند

فرقی ندارد که شلوار شما براق باشد، راسته، تنگ، یا کوتاه، به هر حال داشتن یک شلوار جین مشکی فاق بلند برای هر دختری در کمد لباس‌هایش واجب است. از یک شلوار جین مشکی فاق بلند با بلندی قد نرمال تقریباً در هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد. علاوه بر این، این شلوارهای شگفت‌انگیز برای هر سایز و فرم اندامی مناسب‌اند. برای آن که یک ظاهر روزمره و جذاب داشته باشید که هرگز از مد نمی‌افتد، می‌توانید به راحتی این شلوارها را با یک تی‌شرت راحت و یک جفت کفش کتانی همراه کنید.

شلوار جین فاق بلند مشکی

شلوارهای جین سفید فاق بلند

شاید شما هم از کسانی باشید که برای استفاده از ترند شلوار جین فاق بلند سفید محتاط هستند، و ما هم می‌دانیم که چرا! این شلوارها با داشتن چنین ظاهر روشن و چشمگیری، یکی از جسورانه‌ترین انتخاب‌های ممکن هستند! اما ما اینجا هستیم که به شما بگوییم که این شلوارهای جین روشن و چشم‌نواز می‌توانند یک گزینه ایده‌آل و باکلاس برای تمام اوقات سال شما باشند. کاربردهای این شلوارها به طرز شگفت‌آوری متنوع است، به طوری که این شلوار‌های خاص و جذاب را تبدیل به یک گزینه همه‌کاره در کمد لباس‌های شما می‌کند. البته به شرط آن که جرات امتحان کردن آن‌ها را داشته باشید! برای داشتن یک ظاهر شیک و باکلاس در یک قرار شبانه با دوستان‌تان، کافی است که این شلوار‌های فوق‌العاده را با بلوز مشکی و کفش‌های چرمی مشکی همراه کنید و یا برای داشتن یک ظاهر معمولی‌تر، می‌توانید این شلوار‌ها را با یک بلوز چهارخانه و یک جفت کفش کتانی ست کنید.

شلوار جین فاق بلند سفید

شلوار جین فاق بلند اقیانوسی

هیچ کمد لباسی بدون داشتن یک شلوار جین فاق بلند اقیانوسی کلاسیک کامل نیست! احتمالاً یکی از لباس‌هایی است که صرف نظر از استایل مورد علاقه‌مان، همه ما یکی از آن‌ها را داریم. این شلوار یکی از آیتم‌هایی است که هم برای موقعیت‌های روزانه مناسب است و هم شبانه! شلوارهای جین اقیانوسی به دلیل رنگ خنثای خودشان، می‌توانند با طیف مختلفی از رنگ‌های متنوع همراه شوند. اگر به دنبال داشتن یک ظاهر تاثیرگذار هستید، گزینه‌ای بهتر از ترکیب کلاسیک شلوارهای اقیانوسی رنگ با تی‌شرت‌های سفید وجود ندارد. ظاهرتان را با یک کمربند چرمی و یک جفت بوت تا قوزک پای چرمی مشکی تکمیل کنید و آماده بیرون رفتن هستید!

شلوار جین فاق بلند

شلوار های جین فاق بلند سایز بزرگ

یک شلوار جین فاق بلند تنگ گزینه مناسبی برای خانم‌های با سایز بزرگ است. شلواری که کمک می‌کند که انحناهای بدن، در جاهای درست، نمایش داده شوند تا ترکیب کلی اندام‌تان زیباتر به نظر برسد. در مورد رنگ، بهترین رنگی که یک خانم با سایز بالا می‌تواند برای شلوار جین انتخاب کند تا ظاهر لاغر‌تری داشته باشد، یک شلوار شسته با رنگ تیره است. این شلوارها یکی از پرکاربرد‌ترین و متنوع‌ترین شلوارهایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای داشتن ظاهر روزمره و راحت و در عین حال، ظاهری نیمه‌رسمی در مراسم‌های مختلف استفاده کنید.

شلوار جین سایز بزرگ فاق بلند

شلوارک‌های جین فاق بلند

وقتی به مد تابستانی می‌رسیم، شلوارک‌های جین فاق بلند پرطرفدار و متنوع‌اند. در حالی که یک شلوارک چین‌دار همیشه ظاهر باحالی دارد، اما یک شلوارک ساده به اندازه یک دامن کوتاه رنگی، کاربردی است. فرقی ندارد که برنامه شما برای این تابستان چه باشد، به هر حال این شلوارک‌های جین آنقدر با مزه‌اند که نمی‌توان از آن‌ها گذشت! برای داشتن یک ظاهر شیرین و باکلاس، فقط به سادگی آن‌ها را با یک تاپ بالا‌نافی یا تی‌شرت گشاد همراه کنید و زیر آن یک جفت صندل راحت بپوشید.

شلوارک جین فاق بلند


چطور شلوار جین فاق بلند بپوشیم


  • شلوارهای جین فاق بلند زمانی بهترین ظاهر را دارند که کاملاً فیت اندام شما باشند.
  • بلندی فاق و ظاهر کمر این شلوارها را پنهان نکنید.
  • برای نشان دادن فرم دور کمر این شلوارها، بلوز یا تی‌شرت‌تان را داخل شلوارتان فرو کنید.
  • با نسبت‌ها بازی کنید و روی شلوار جین فاق بلندتان، ژاکت بلند بپوشید.
  • کفش‌های کتانی و بوت‌های مختلف برای همراهی با شلوار جین فاق بلند مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: هفت قانون براي پوشيدن شلوار جين كوتاه

مطالب مرتبط